R2D2quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:16 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nou heb je toch een paar termen genoemd die ik nog niet weet.... Wat zijn CRT animaties en wat is een R2D2 geluidje??
Vrijheid. Dat zoek ik.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:39 schreef M_Schtoppel het volgende:
Tja, als je echt simpel wil moet je voor Iphone gaan. Ik heb zelf niets met Apple. HTC is misschien wat ingewikkelder, maar geeft je wel meer vrijheid.
Echt, we hebben zooo veel overeenkomsten, Timmersquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:46 schreef Tim86 het volgende:
HTC Sensation is erg gebruiksvriendelijk imo, lukt zelfs jou Beam
Ah, zie je reactie wat laat, maar het is inderdaad het geluidje wat R2D2 maakt uit de film bij het rebooten van de telefoon. Verder dit er een bootanimation op (na het witte scherm van HTC bij het opstarten) waarbij het lijkt alsof zo'n oude pentium computer opstart en als je het scherm aan en uit doet zit er nog weer een effectje bij. Het is inderdaad erg geekyquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:16 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nou heb je toch een paar termen genoemd die ik nog niet weet.... Wat zijn CRT animaties en wat is een R2D2 geluidje??
Tja, op de HTC Sensation zit Gorilla Glass en schijnt erg krasbestendig te moeten zijn. Behalve er een nieuw display in laten zetten, kun je er nu eigenlijk niets meer aan doen.... jammer hoor. Volgende keer maar een sceenprotector erop plakken, lijkt me, want dit is toch zonde.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:19 schreef Etcetera het volgende:
Vraagje, mijn vriend heeft een HTC Sensation. Hij gaat er zuinig mee om, maar er zijn wel krasjes in het scherm gekomen. Ik heb een HTC Hero sinds januari 2010 en daar zit nog geen krasje op het scherm, en ik let er eigenlijk alleen op dat ik mijn sleutels en telefoon niet in dezelfde zak heb zitten. Doet hij ook.
Heeft iemand anders ook al krasjes of kan hier sprake zijn van een productiefout?
Ik zal eens checken of hij HTC wil contacten voor vervanging oid. En een screenprotector zou dan juist niet nodig zijn tochquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:27 schreef Locusta het volgende:
[..]
Tja, op de HTC Sensation zit Gorilla Glass en schijnt erg krasbestendig te moeten zijn. Behalve er een nieuw display in laten zetten, kun je er nu eigenlijk niets meer aan doen.... jammer hoor. Volgende keer maar een sceenprotector erop plakken, lijkt me, want dit is toch zonde.
Veel betere marketing in NLquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:52 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik krijg trouwens de indruk dat onze geliefde Sensation niet veel verkocht wordt. De Samsung S2 lijkt veel populairder te zijn.
ja dat is hier al eerder genoemd, verschrikkelijk vervelend, hoop dat ze dat kunnen fixen...quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:35 schreef Remzz het volgende:
Perfect toestel alleen hebben er meer last van die bug in het woordenboek dat hij deze woorden pakt?
Moët TOT en Jou terwijl je moet tot en jou bedoeld.
Vorige week een feestje gehad. Van de 12 man had er 7 een Sensation.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:52 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik krijg trouwens de indruk dat onze geliefde Sensation niet veel verkocht wordt. De Samsung S2 lijkt veel populairder te zijn.
Dan moet je bij Amnesty International zijn ofzo. Een telefoon is om mee te bellen/internetten/Whatsappen/muziek luisteren/apps gebruiken.quote:
En wat voor voordelen biedt "vrijheid" precies? Of vind je het gewoon leuk om een ander menuutje in te stellen? Dat laatste mag hoor, maar dat is natuurlijk geen argument.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:39 schreef M_Schtoppel het volgende:
Tja, als je echt simpel wil moet je voor Iphone gaan. Ik heb zelf niets met Apple. HTC is misschien wat ingewikkelder, maar geeft je wel meer vrijheid.
Dat werkt alleen op korte termijn. Als je later weer een nieuw berichtje stuurt heb je precies hetzelfde probleem..quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:58 schreef CaptainCookie het volgende:
Dat van dat woordenboek kan je toch vrij simpel oplossen?
Typ bijvoorbeeld 'moet', selecteer 'moet' uit de lijst, en herhaal dit drie keer. Dan pakt hij de volgende keer gewoon 'moet'.
Op de Hero had je een woordenlijst die je aan kon passen, eens even kijken of die hier ook op zit.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:00 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Dat werkt alleen op korte termijn. Als je later weer een nieuw berichtje stuurt heb je precies hetzelfde probleem..
Vind dat helemaal niet fijn werkenquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:21 schreef Marurk het volgende:
Gewoon allemaal Swype installeren en stoppen met zeuren.
Wie zegt dat hij dat niet gedaan heeft?quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:25 schreef Marurk het volgende:
[..]
Je moet wel even de moeite nemen om je erin te verdiepen he
quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:25 schreef Marurk het volgende:
[..]
Je moet wel even de moeite nemen om je erin te verdiepen he
Swype zegt ook Moet..quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:21 schreef Marurk het volgende:
Gewoon allemaal Swype installeren en stoppen met zeuren.
Ja, net zoals TOT ipv totquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:32 schreef zoz het volgende:
Zullen we met z'n allen mark moon mailen over het Moët probleem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op xda hebben ze het over een Anker batterij (1900 mAh) die je bij Amazon en Ebay kunt kopen voor rond de $10. Schijnt het goed te doenquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:51 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Vorige week een feestje gehad. Van de 12 man had er 7 een Sensation.
Ik ben trouwens op zoek naar een sterkere batterij, of een rom dat niet zoveel energie zuipt. Ik wil alleen maar online met whatsapp zijn, maar toch na een driekwart dag moet ik 'm opladen. dat kan toch niet de bedoeling zijn?
Dat was op de Hero ook zo, is mijn ervaring.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:16 schreef Karstman het volgende:
[..]
Op de Hero had je een woordenlijst die je aan kon passen, eens even kijken of die hier ook op zit.
Edit: nee dus alleen een lijst met zelf toegevoegde woorden...
Mijn HTC hero stond ook niet in de lijst maar werkte gewoon met overzetten. Maar ja dat was wel van htc naar htc.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:34 schreef Gaijin het volgende:
Sinds vandaag ben ik ook eigenaar van de HTC Sensation, en tot nu toe ben ik er zeer tevreden mee! Super mooi en groot scherm, snel, gewoon alles. Nu heb ik een vraag, hoe kan ik het beste mijn contacten van mijn vorige telefoon er in zetten? Ik had een oude nokia (die niet bij de lijst staat van overzetten )
quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:34 schreef rickyszz het volgende:
[..]Mark MoonsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of nie.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:29 schreef Joran-Joran het volgende:
Mocht iemand hem daadwerkelijk gaan mailen, wil je dan gelijk ff vragen waar hij z'n haar laat doen? Zijn kapsel is retestrak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |