Wat wil je met deze vraag?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:53 schreef Chankler het volgende:
Vinden jullie je telefoon een beetje lang en dun? Of maakt dat niet veel uit?
1 Gb haal je niet snel, zeker niet als je thuis een draadloos netwerk hebt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:13 schreef Chankler het volgende:
Ik heb hem toch gekocht! Echt een super ding!Maar ik zit met een vraag. Welke instellingen zijn het best om zo min mogelijk internet data verloren te laten gaan, want mijn limiet is 1GB namelijk. En als ik thuis ben, hoe zet ik dan het internet van me provider uit?
Screenshot makenquote:
Wat ik net zei, paaseiquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:56 schreef Chankler het volgende:
Nee maar, om er een foto van te maken.
Laat je homescreen even zien, pannenkoekquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:58 schreef Chankler het volgende:
Oh, dan maakt ie er een foto van? Oke, bedankt pepernoot.
Ik vind hem wel nice, lekker rustig. Zou zo mijne kunnen zijn, simplicity is winquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:01 schreef Ladylicious het volgende:
Mijne is heerlijk verwijfd..![]()
[ afbeelding ]
Best wel nice, ziet er fris uit iigquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:01 schreef Ladylicious het volgende:
Mijne is heerlijk verwijfd..![]()
[ afbeelding ]
quote:
Van jou kan ik nog leuk schelden lerenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:59 schreef kensei het volgende:
[..]
Laat je homescreen even zien, pannenkoek
Nee, want het gaat via de gpsquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:11 schreef Chankler het volgende:
Maar kost het tracken van waar ik ben via de gps, mijn locatie, niet veel internet data?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |