Raar werkt hier niet, heb wel 2.3.4. Knop bovenop en power button? Dan gaat die bij mij gewoon uit.quote:
Het is een beetje irritante combinatie, je moet het nogal precies timenquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:09 schreef Remzz het volgende:
[..]
Raar werkt hier niet, heb wel 2.3.4. Knop bovenop en power button? Dan gaat die bij mij gewoon uit.
Jawel maar daarin is het niet vinden, tenzij ik echt zo scheel als een aap ben.quote:
Heb één of andere backgrounds app gedownload, daar stond ie tussenquote:
Ik heb deze en hij bevalt hartstikke goed!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:51 schreef kensei het volgende:
Heeft iemand van jullie een goede pouch kunnen vinden? Lijkt me toch wel praktisch aangezien mijne niet verzekerd is.
Alleen die van HTC vind ik heel lelijk en Ik had deze: http://www.mobilesupplies.nl/pouch-htc-sensation-p-12962.html gekocht, maar die past niet goed.
zelfde probleem... ik zie dan ook alleen maar telefoonnummersquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:12 schreef Swomp het volgende:
Ik wordt helemaal para van die contacten
Ik heb er nu nog maar een paar, en pakt deze ook niet meer op in whatsapp
Ach, met gadgets en electronica weet je toch al dat de opvolgers allang klaar zijn om de schappen in te gaan op het moment dat je de winkel uit loopt met jouw "nieuwe" model..dat hoort er nou eenmaal bij. Als je je daar druk om gaat maken..quote:Op donderdag 1 september 2011 16:48 schreef Wihakayda het volgende:
en, balen jullie al?
htc-komt-met-opgevoerde-versie-van-sensation-smartphone.html
Ik zou eens even bij de synchronisatie opties van Facebook kijken (of Facebook verwijderen en opnieuw installeren). Ik krijg namelijk het idee dat jij de optie "alle Facebookcontacten synchroniseren" had aangevinkt (o.i.d.).quote:Op donderdag 1 september 2011 19:51 schreef Swomp het volgende:
Om nog maar even terug te komen op die contacten.
Eerst als ik altijd in het homescreen op telefoon drukte, kreeg ik AL mijn facebook vrienden te zien als contacten. (ook als zij geen nummer hadden ingevoerd bij fb).
Echter waren laatst alle contacten weg, na dat ik wat instellingen op FB had veranderd.
Nu heb ik de contacten weer gesync. met facebook, echter als ik nu op telefoon klik, zie ik alleen mijn contacten die ik handmatig heb ingevoerd en facebookvrienden die whatsapp hebben. Verder niemand... hoe stel ik dit juist in dat ik iedereen weer zie ??
Ik zit er nu al een paar dagen mee te klooien en wordt er nu echt schijtziek van
Weet niet of het mogelijk is?quote:Op zaterdag 3 september 2011 09:06 schreef alwaysonhold het volgende:
Misschien een tip voor mensen die op zoek zijn naar een abo met de sensation. Beste aanbieding van dit moment met dit toestel ( namelijk slechts 42,50 keer 10 maanden en je bent klaar, 425 euro in totaal:) )
http://www.phonehouse.nl/bellenvoorjeclub
die acties zijn voor iedereen in nederland geldig....hoef je niet lid te zijn bij een club. vriendin heeft de actie ook besteldquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:11 schreef danny130 het volgende:
[..]
Weet niet of het mogelijk is?
Bellen voor je Club deals
Elke maand selecteren we drie Bellen voor je Club deals voor je. Deze deals zijn extra voordelig en alleen voor leden en vrienden van de deelnemende verenigingen.
Ik gok dat je met je vereniging moet aangemeld zijn bij de phone house.
Ze hebben trouwens dezelfde acties voor studenten. http://www.phonehouse.nl/studenten/
werkt nier helaas, het probleem is nu dat ik eerst telefoon moet klikken en dan op dat 'lijst' icoontje naast de homeknop, om vervolgens contacten te selecteren. Maar ik wil (en had eerst ook) die lijst meteen als ik op telefoon klikte.quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:20 schreef Locusta het volgende:
[..]
Ik zou eens even bij de synchronisatie opties van Facebook kijken (of Facebook verwijderen en opnieuw installeren). Ik krijg namelijk het idee dat jij de optie "alle Facebookcontacten synchroniseren" had aangevinkt (o.i.d.).
Succes!
batterij was kapot heb gelijk een nieuwe gehaaldquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:59 schreef zoz het volgende:
[..]
http://www.htc.com/nl/about-htc/phone-contact.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |