abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101296667
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2011 18:07 schreef Swomp het volgende:

[..]

jep :)
Raar werkt hier niet, heb wel 2.3.4. Knop bovenop en power button? Dan gaat die bij mij gewoon uit.
pi_101297254
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 18:09 schreef Remzz het volgende:

[..]

Raar werkt hier niet, heb wel 2.3.4. Knop bovenop en power button? Dan gaat die bij mij gewoon uit.
Het is een beetje irritante combinatie, je moet het nogal precies timen -O-
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
  zondag 28 augustus 2011 @ 18:48:29 #278
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_101298151
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 14:46 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Opties knop nog niet gevonden? :)
Jawel maar daarin is het niet vinden, tenzij ik echt zo scheel als een aap ben.
____
Nvm ik ben dus toch scheel! Gevonden!
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  zondag 28 augustus 2011 @ 21:58:53 #279
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_101308849
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 12:13 schreef zoz het volgende:

[..]

Waar kan ik jouw wallpaper vinden? :)
Heb één of andere backgrounds app gedownload, daar stond ie tussen :)
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_101376167
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 12:13 schreef zoz het volgende:
Waar kan ik jouw wallpaper vinden? :)
http://www.tineye.com/ ;)
pi_101406254
Heeft iemand van jullie een goede pouch kunnen vinden? Lijkt me toch wel praktisch aangezien mijne niet verzekerd is.

Alleen die van HTC vind ik heel lelijk en Ik had deze: http://www.mobilesupplies.nl/pouch-htc-sensation-p-12962.html gekocht, maar die past niet goed.
pi_101416621
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:51 schreef kensei het volgende:
Heeft iemand van jullie een goede pouch kunnen vinden? Lijkt me toch wel praktisch aangezien mijne niet verzekerd is.

Alleen die van HTC vind ik heel lelijk en Ik had deze: http://www.mobilesupplies.nl/pouch-htc-sensation-p-12962.html gekocht, maar die past niet goed.
Ik heb deze en hij bevalt hartstikke goed!
pi_101422783
Ik wordt helemaal para van die contacten
Ik heb er nu nog maar een paar, en pakt deze ook niet meer op in whatsapp :(
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
pi_101426915
quote:
15s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:12 schreef Swomp het volgende:
Ik wordt helemaal para van die contacten
Ik heb er nu nog maar een paar, en pakt deze ook niet meer op in whatsapp :(
zelfde probleem... ik zie dan ook alleen maar telefoonnummers
pi_101452394
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
pi_101452477
quote:
Ach, met gadgets en electronica weet je toch al dat de opvolgers allang klaar zijn om de schappen in te gaan op het moment dat je de winkel uit loopt met jouw "nieuwe" model..dat hoort er nou eenmaal bij. Als je je daar druk om gaat maken..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_101452512
Mag volgende week een nieuwe foon uitzoeken... toch maar de Sensation denk ik.... met de reden die Tim geeft.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_101454410
Het enige voordeel wat ik tot nu toe zie in de nieuwe versie is de batterij, maar die zal je ook wel in deze sensation kunnen duwen.
Samsung heeft ook al een nieuwe tel aangekondigd, zo gek is het niet. Voordeel is wel dat de HTC al op 2.3.4 draait en ze er bij samsung nog op wachten.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_101458666
Om nog maar even terug te komen op die contacten.

Eerst als ik altijd in het homescreen op telefoon drukte, kreeg ik AL mijn facebook vrienden te zien als contacten. (ook als zij geen nummer hadden ingevoerd bij fb).
Echter waren laatst alle contacten weg, na dat ik wat instellingen op FB had veranderd.

Nu heb ik de contacten weer gesync. met facebook, echter als ik nu op telefoon klik, zie ik alleen mijn contacten die ik handmatig heb ingevoerd en facebookvrienden die whatsapp hebben. Verder niemand... hoe stel ik dit juist in dat ik iedereen weer zie ??

Ik zit er nu al een paar dagen mee te klooien en wordt er nu echt schijtziek van }:|
pi_101476052
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:51 schreef Swomp het volgende:
Om nog maar even terug te komen op die contacten.

Eerst als ik altijd in het homescreen op telefoon drukte, kreeg ik AL mijn facebook vrienden te zien als contacten. (ook als zij geen nummer hadden ingevoerd bij fb).
Echter waren laatst alle contacten weg, na dat ik wat instellingen op FB had veranderd.

Nu heb ik de contacten weer gesync. met facebook, echter als ik nu op telefoon klik, zie ik alleen mijn contacten die ik handmatig heb ingevoerd en facebookvrienden die whatsapp hebben. Verder niemand... hoe stel ik dit juist in dat ik iedereen weer zie ??

Ik zit er nu al een paar dagen mee te klooien en wordt er nu echt schijtziek van }:|
Ik zou eens even bij de synchronisatie opties van Facebook kijken (of Facebook verwijderen en opnieuw installeren). Ik krijg namelijk het idee dat jij de optie "alle Facebookcontacten synchroniseren" had aangevinkt (o.i.d.).

Succes!
  vrijdag 2 september 2011 @ 17:55:27 #291
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_101495959
HEEEELP
htc sensation gaat niet meer aan!!!
ik was aan het browsen en ploep telefoon viel uit en hij gaat niet meer aan, wil ook niet meer opladen en de ledjes geven geen reactie ik ben bang dat ie is overleden

factory reset doet ie niet meer niks nada. :'(

suggesties?
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_101519997
Misschien een tip voor mensen die op zoek zijn naar een abo met de sensation. Beste aanbieding van dit moment met dit toestel ( namelijk slechts 42,50 keer 10 maanden en je bent klaar, 425 euro in totaal:) )

http://www.phonehouse.nl/bellenvoorjeclub
pi_101522518
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 09:06 schreef alwaysonhold het volgende:
Misschien een tip voor mensen die op zoek zijn naar een abo met de sensation. Beste aanbieding van dit moment met dit toestel ( namelijk slechts 42,50 keer 10 maanden en je bent klaar, 425 euro in totaal:) )

http://www.phonehouse.nl/bellenvoorjeclub
Weet niet of het mogelijk is?
Bellen voor je Club deals

Elke maand selecteren we drie Bellen voor je Club deals voor je. Deze deals zijn extra voordelig en alleen voor leden en vrienden van de deelnemende verenigingen.

Ik gok dat je met je vereniging moet aangemeld zijn bij de phone house.

Ze hebben trouwens dezelfde acties voor studenten. http://www.phonehouse.nl/studenten/
pi_101524026
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 12:11 schreef danny130 het volgende:

[..]

Weet niet of het mogelijk is?
Bellen voor je Club deals

Elke maand selecteren we drie Bellen voor je Club deals voor je. Deze deals zijn extra voordelig en alleen voor leden en vrienden van de deelnemende verenigingen.

Ik gok dat je met je vereniging moet aangemeld zijn bij de phone house.

Ze hebben trouwens dezelfde acties voor studenten. http://www.phonehouse.nl/studenten/
die acties zijn voor iedereen in nederland geldig....hoef je niet lid te zijn bij een club. vriendin heeft de actie ook besteld
pi_101527166
Anderen nog problemen gehad na het verwijderen van 3g Watchdog? Had 'm er af gegooid, en wanneer ik dan vanuit een menu via de "back" of "home" toets terug ging naar het begin scherm kreeg ik heel even het witte opstartscherm te zien, vervolgens een "loading" melding en na even heel traag te reageren deed ie het weer. Nu dat programma maar weer terug gezet en geen last meer van :')
Too much is never enough!
pi_101540286
Ik heb net de game Cordy geinstalleerd, maar die doet 't niet echt... Rare strepen door het beeld en vervolgens valt de telefoon uit. Meer mensen die daar last van hebben?
pi_101546560
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 september 2011 01:20 schreef Locusta het volgende:

[..]

Ik zou eens even bij de synchronisatie opties van Facebook kijken (of Facebook verwijderen en opnieuw installeren). Ik krijg namelijk het idee dat jij de optie "alle Facebookcontacten synchroniseren" had aangevinkt (o.i.d.).

Succes!
werkt nier helaas, het probleem is nu dat ik eerst telefoon moet klikken en dan op dat 'lijst' icoontje naast de homeknop, om vervolgens contacten te selecteren. Maar ik wil (en had eerst ook) die lijst meteen als ik op telefoon klikte.
  zondag 4 september 2011 @ 10:22:41 #299
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_101546725
quote:
batterij was kapot heb gelijk een nieuwe gehaald
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  zondag 4 september 2011 @ 15:35:10 #300
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_101555966
Op de telefoon staat de facebook app al voor geïnstalleerd. Als er voor andere apps in de markt een update komt wil ik gewoon update all kunnen doen zonder de facebook app mee te nemen. Die gebruik ik niet en wil ik niet gebruiken. Weet iemand hoe je een app uit die update all lijst kan halen? Het is mij nog niet gelukt.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')