quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:22 schreef kensei het volgende:
[..]
Hoort bij de klok widget: "Simi clock"
Maar je kan hem ook los gebruiken zonder klok
https://market.android.co(...)widget.gTabsimiClockquote:
Ja, als je in foto mode zit moet je op het onscreen knopje rechts naast de sluiter klikken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:10 schreef alors het volgende:
weet iemand ook of en hoe het mogelijk is om de front camera te gebruiken voor foto's?
thanx!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:24 schreef kensei het volgende:
[..]
Ja, als je in foto mode zit moet je op het onscreen knopje rechts naast de sluiter klikken.
Duurt heel lang inderdaad, veel langer dan bij mijn oude Heroquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:50 schreef AirwiN het volgende:
Hoe lang duurt bij jullie het opladen van een bijna lege telefoon? Bij mij duurt het, als 'ie uitstaat, zo'n drie uur. Als 'ie aanstaat tijdens het laden vele malen langer. Gevoelsmatig lijkt het lang. Wat zijn jullie ervaringen?
Dat is ook mijn referentiekader. Maar ik kan mij ook zo voorstellen dat een toestel met de specificaties van de Sensation gevolgen heeft voor de oplaadtijd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:08 schreef Karstman het volgende:
Duurt heel lang inderdaad, veel langer dan bij mijn oude Hero
Bij mij een uurtje ofzo, anderhalf? Terwijl 'ie aan staat, helemaal niet lang.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:50 schreef AirwiN het volgende:
Hoe lang duurt bij jullie het opladen van een bijna lege telefoon? Bij mij duurt het, als 'ie uitstaat, zo'n drie uur. Als 'ie aanstaat tijdens het laden vele malen langer. Gevoelsmatig lijkt het lang. Wat zijn jullie ervaringen?
Van helemaal leeg naar helemaal vol?quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bij mij een uurtje ofzo, anderhalf? Terwijl 'ie aan staat, helemaal niet lang.
Hier ook hoor denk ik, iets langer misschien maar geen drie uur.quote:Op zondag 28 augustus 2011 06:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van helemaal leeg naar helemaal vol?Als dat bij meer mensen zo is dan hoor ik het graag. Dan ga ik terug naar de winkel.
Met telefoon uit, standaard meegeleverde oplader. Het opvallende is dat het opladen sinds de laatste update langer lijkt te duren.quote:Op zondag 28 augustus 2011 08:55 schreef poepeneesje het volgende:
Dat opladen is natuurlijk ook afhankelijk van of je telefoon aan hebt staan en of je de juiste oplader gebruikt.
Wat voor agenda is dat?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
[..]
Van jou kan ik nog leuk schelden leren
Mag ik ook meedoen? (evo 3d)
[ afbeelding ]
Je denkt nu misschien, saaaaai, waar zijn je apps? Maar dan klik je op die knop onderin en dan krijg je dit:
[ afbeelding ]
Super handig, en strak, toch?
Ik heb op de andere 6 homescreens bijna alleen maar van deze icons staan die mapjes openen in deze toffe manier.
Het heet trouwens circlelauncher
En de wallpaper is ook echt ubervet, dat is solar winds, als je het mij vraagt de vetste live wallpaper ooit.
smooth calendar, met wat tweaking.quote:
hahaquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:48 schreef kensei het volgende:
Dit is pas de beste live wallpaper![]()
[ afbeelding ]
Hopelijk zonder geluidquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:48 schreef kensei het volgende:
Dit is pas de beste live wallpaper![]()
[ afbeelding ]
Zeker, maar er zit ook een app bij met geluidquote:
Tzijn wel echt miniscule letters, kan je het nog vergroten of niet? Kan het niet vinden nl.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
smooth calendar, met wat tweaking.
Opties knop nog niet gevonden?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:16 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Tzijn wel echt miniscule letters, kan je het nog vergroten of niet? Kan het niet vinden nl.
jepquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:06 schreef Remzz het volgende:
Screenshot maken dat is toch power button en home knop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |