1 seconde daarna kwam er dan eindelijk een nieuwe aanbieding en het was :quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:53 schreef Plastic_zak het volgende:
Als de volgende een geurtje is eet ik 3 spaanse pepers
Het kan evt ook eerder, maar dat lijkt mij een mooie tijdquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:16 schreef pl4kkie het volgende:
Trouwens waarom op een maandag om half 12? Probeer je er soms nog onder uit te komen door het zo laat te doen
Ik bouw de spanning opquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:18 schreef delano.888 het volgende:
Nu al een legendarisch topic, jammer dat het pas maandag gaat gebeuren
Snel eten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:21 schreef delano.888 het volgende:
Na een halve ga je volgens mij al kapot, hoe ga je dit proberen te overleven?
Gewone spaanse pepers zijn niet zo zwaar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:21 schreef delano.888 het volgende:
Ghehehehequote:Verder kan men soms tijdens de stoelgang nog een tweede keer van een scherpe pepermaaltijd 'genieten'.
En veel melk/yoghurt, dat neutraliseert de scherpte en vergroot de overlevingskans (quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:21 schreef delano.888 het volgende:
Ik ga geen melk/yogurt nemen. Alleen de pepersquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:23 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
En veel melk/yoghurt, dat neutraliseert de scherpte en vergroot de overlevingskans ()
Props! En succes ook!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik ga geen melk/yogurt nemen. Alleen de pepers
Waarom helpt iedereen hemquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:24 schreef Gosert het volgende:
komkommer werkt ook fantastisch, serieus dat doet wonderen.... maar doe maar niet ik wil je zien lijden:D
internet doet wonderenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:26 schreef Plastic_zak het volgende:
Waar koop ik hele hete pepers ? Die van de supermarkt vallen meestal tegen
Tokoquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:26 schreef Plastic_zak het volgende:
Waar koop ik hele hete pepers ? Die van de supermarkt vallen meestal tegen
Heb ik een paar maanden geleden 'voor de grap' met een paar vrienden gedaanquote:
TS! Deze pepers moet je dus hebbenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:28 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Heb ik een paar maanden geleden 'voor de grap' met een paar vrienden gedaanJe wenst jezelf gewoon dood op dat moment. Die pijn is echt onbeschrijfelijk
En dan 3 hele? Ja okquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
TS! Deze pepers moet je dus hebben
quote:
Als je er al aan likt staat je tong al 5 minuten in brand...quote:
Dat zei ik ook alquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Neem dan in ieder geval 3 Madame Jeanette's man.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Madame_Jeanette_%28specerij%29
Je hebt een gedichtje in je foboquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
TS! Deze pepers moet je dus hebben
WTF Maraca je hebt een stalkerquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:33 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Je hebt een gedichtje in je fobo
wtfquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:33 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Je hebt een gedichtje in je fobo
Ik stalk elk meisje op FOK! n00bquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
WTF Maraca je hebt een stalker
nee, hij zei dat hij er 3 ging etenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:35 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Eentje van die is ook al prima denk ik
Als de volgende reactie van TS is eet ik er 6quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
nee, hij zei dat hij er 3 ging eten
Ik heb een hekel aan pittig eten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:36 schreef delano.888 het volgende:
Waarschijnlijk is TS gewoon iemand die heel goed tegen pepers kan en is dr niks lolligs aan maandag![]()
Of is t dan alsnog pijnlijk als je er 3 eet?
Lees mijn vorige posts eens.... Dan zie je dat het niet normaal pijn doet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:36 schreef delano.888 het volgende:
Waarschijnlijk is TS gewoon iemand die heel goed tegen pepers kan en is dr niks lolligs aan maandag![]()
Dat is geen Ghost Pepperquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:37 schreef MisterSqueaky het volgende:
*knabbelt op een pepertje*
What's the big deal ?
of hij haalt vast die pitjes enzo eruitquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:36 schreef delano.888 het volgende:
Ohja, zie het nu pasquote:
Wie opent een soort truth or dare topic, met mensen die fucking hete pepers eten en een fles sterke drank attenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:34 schreef trolololo het volgende:
Dealtje met FOK!-leden over een grote fles vodka i.p.v. pepers
Ik zal laten zien dat ik niks aan de pepers heb gedaanquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:38 schreef Doodloper het volgende:
[..]
of hij haalt vast die pitjes enzo eruit
Stop je ze ook in je poepertje?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik zal laten zien dat ik niks aan de pepers heb gedaan
De volgende dag komen ze daarquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:40 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Stop je ze ook in je poepertje?
En dan doet het extra pijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
De volgende dag komen ze daar
ik dénk dat ze er nooit zullen komenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
De volgende dag komen ze daar
Misschien kan hij de pepers niet eens eten omdat hij uit paniek zelfmoord heeft gepleegd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:42 schreef Doodloper het volgende:
[..]
ik dénk dat ze er nooit zullen komen
Wil jij dan corospendsonter...verslag doen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:46 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Misschien kan hij de pepers niet eens eten omdat hij uit paniek zelfmoord heeft gepleegd.
Nee dat doet geen pijn. Dat dacht ik eerst ook, maar eigenlijk voel je er niks van...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:42 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
En dan doet het extra pijn
Krijgen we daar ook een livestream van?
waar koop ik deze?quote:
Het is een fabeltje dat de pitjes het heetste zijn, google maar eens.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik zal laten zien dat ik niks aan de pepers heb gedaan
Zeker wel. dit wil ik echt niet missenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:21 schreef LompeHork het volgende:
Dit topic heeft ontzettend veel potentie, ik moet en zal dit zien maandag.
Geen probleem ik zal klaar staan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:48 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Wil jij dan corospendsonter...verslag doen?
Of is dat te min voor je, New York fag
Topquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:30 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Geen probleem ik zal klaar staan.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:23 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Zeker wel. dit wil ik echt niet missen
Jaaaa ikkkequote:
Voor je anus wel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:47 schreef Plastic_zak het volgende:
Weet iemand trouwens of het dodelijk is om 3 van de heetste pepers te eten?
Nee, heb het zelf gedaanquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:47 schreef Plastic_zak het volgende:
Weet iemand trouwens of het dodelijk is om 3 van de heetste pepers te eten?
Wat heeft jouw volle zak nou weer met pepers te makenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:50 schreef FreakyStyley het volgende:
TS, moet ik je een paar Ghost Peppers opsturen? Ik heb nog een volle zak
Ik bedoel dat ik nog een volle zak Ghost Peppers heb staan hier. Had een weddenschap met een vriendquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:12 schreef Papabear het volgende:
[..]
Wat heeft jouw volle zak nou weer met pepers te maken
Van dat filmpje moet ik altijd zo lachen.quote:
Dat sowieso, voor als het streamen niet goed gaat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Livestream en het tegelijkertijd opnemen.
Een filmpje maken en ondertussen dat filmpje live streamen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:13 schreef Plastic_zak het volgende:
Of zal ik ipv een livestream een filmpje maken (filmpje is betere kwaliteit en jullie kunnen het niet missen)
Daarom een poll :
Poll: Livestream of een filmpje (betere kwaliteit)
• Livestream
• Filmpje
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Oh dan kan hij maar beter een andere gebruikenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:22 schreef delano.888 het volgende:
justin.tv is alleen voor bazen, weet niet of jij dat bent
die wordt trouwens automatisch opgenomen.
Own3d.tvquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:21 schreef Plastic_zak het volgende:
Welke stream kan ik eigenlijk het best gebruiken?
Inderdaad, maar die Madame Jeanettes zijn toch ook al behoorlijk heet hoor. Volgens mij 4'de heetste peper ter wereld? Heb ze ooit gegeten, en dat is heul geen pretjequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:02 schreef Zwappel het volgende:
Madame Jeanettes kan je gewoon in de lokale supermarkt (Jumbo!) halen of een willekeurige toko.
Die zijn nog te doen, normale pepers daar ga ik die stream niet eens voor laden, dat doe ik zelf ook met gemak
Ik doe ook altijd even wat pepperspray door de bami pangang. Voor minder dan pure Capsaician doe ik mijn PC ook niet aan.quote:
Pleonasme.quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:39 schreef Trollscience het volgende:
Waarom wil je iets bewijzen aan een stel contactgestoorde autisten op de interwebz?
Wat zij zegt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:34 schreef Salisbury het volgende:
Pussys.
Gewoon een Bhut Jolokia eten. Spaanse pepers, kom op zeg.
dit.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:53 schreef InAeternum het volgende:
Haha iedereen die zegt dat spaanse pepers niet heet zijn, voor jullie (incl mij, indo) misschien niet. Pepers eten is volgens mij gewoon een kwestie van gewenning. Eet je vaak heet zal je er ook beter tegen kunnen, maar voor mensen die een beetje mosterd al pittig vinden kan het heel zwaar zijn. Hopelijk valt TS in die categorie want dan wordt het lachen als hij ze gaat eten.
Rond 23:30quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:52 schreef Superthomas het volgende:
hoe laat gaat hij nu die dinge eten?
Da's erg onverstandig. Je moet het eerder doen, dan heb je tenminste 'savonds maagpijn ipv 'snachts als je moet slapen.quote:
quote:
Ik ben pas om 23:00 thuisquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Da's erg onverstandig. Je moet het eerder doen, dan heb je tenminste 'savonds maagpijn ipv 'snachts als je moet slapen.
Veel succes met een nacht vol maagpijn en brandend zuur danquote:
Wat moet ik dan? In paniek rakenquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:19 schreef punchdrunk het volgende:
die knakker blijft er nog aardig rustig onder..
Ik vind die saté van mora al een beetje pittigquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:36 schreef LompeHork het volgende:
Stukken beter TS. Zeg eens eerlijk, eet je vaak heet of vind je mosterd al pittig?
en dat is dan een ceoquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:37 schreef Maanvis het volgende:
Deze gozer vond dattie naar het ziekenhuis moest:
Toch wel Madame Jeanette op z'n minst?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:33 schreef Plastic_zak het volgende:
Over een uurtje ga ik mijn pepers halen
Dit gaat 'm helemaal worden.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik vind die saté van mora al een beetje pittig
Succesquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:33 schreef Plastic_zak het volgende:
Over een uurtje ga ik mijn pepers halen
True, capsaïcine in pepers werkt op receptoren die temperatuurgevoelige ionkanalen openzetten (daarom 'verbrand' je), deze receptoren zijn te sensibiliseren door veelvoudige prikkeling, waardoor je dus meer capsaïcine nodig hebt om hetzelfde effect als voorheen te behalen (m.a.w. gewenning, je hebt meer of hetere pepers nodig).quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:53 schreef InAeternum het volgende:
Haha iedereen die zegt dat spaanse pepers niet heet zijn, voor jullie (incl mij, indo) misschien niet. Pepers eten is volgens mij gewoon een kwestie van gewenning. Eet je vaak heet zal je er ook beter tegen kunnen, maar voor mensen die een beetje mosterd al pittig vinden kan het heel zwaar zijn. Hopelijk valt TS in die categorie want dan wordt het lachen als hij ze gaat eten.
Linkje?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:36 schreef Tchock het volgende:
Grappig hoe hier bijna meer internethelden zitten dan in een penislengte-topic
Uh wattuh? En nu in duidelijk normaal ABN aub?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
True, capsaïcine in pepers werkt op receptoren die temperatuurgevoelige ionkanalen openzetten (daarom 'verbrand' je), deze receptoren zijn te sensibiliseren door veelvoudige prikkeling, waardoor je dus meer capsaïcine nodig hebt om hetzelfde effect als voorheen te behalen (m.a.w. gewenning, je hebt meer of hetere pepers nodig).
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
het ging om het idee. Heel veel internethelden hier.
Ohja, hierom kwam ik niet in ONZ.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:54 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Uh wattuh? En nu in duidelijk normaal ABN aub?
wattuhquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:54 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Uh wattuh? En nu in duidelijk normaal ABN aub?
Ben je vast aan het oefenen voor vanavond door op zijn pepertje te sabbelen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:06 schreef Plastic_zak het volgende:
foto komt later ik ben nu bij een vriend
quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ben je vast aan het oefenen voor vanavond door op zijn pepertje te sabbelen?
ik moest lachenquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ben je vast aan het oefenen voor vanavond door op zijn pepertje te sabbelen?
drukmiddel: ALs ie het niet doet moet jij je tieten laten zien onstream!quote:
Ze moet haar tieten laten zien als TS het wel doet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
drukmiddel: ALs ie het niet doet moet jij je tieten laten zien onstream!
Whut? dat eet ik als ontbijt,...waar zijn de madame jeanette's ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:15 schreef Plastic_zak het volgende:
U vroeg om foto's ?
[ afbeelding ]
Welke zijn dat?quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:15 schreef Plastic_zak het volgende:
U vroeg om foto's ?
[ afbeelding ]
Mensen belachelijk maken waar je iets van wilquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:19 schreef PH-KCD het volgende:
Helaas heb ik een sociaal leven en ga ik vanavond poolen met een kameraad. Ik zou het aangenaam vinden als het lijden van TS wordt opgenomen zodat ook menschen met een leven hiervan kunnen genieten.
Gr gr
Tijdens het livestreamen neem ik het opquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:24 schreef delano.888 het volgende:
OMG dit word lachen, TS wel blijven filmen nadat ze op zijn he, aan andere mensen op youtube zie ik dat het juist het ergst is nadat ze een minuutje of 10 weg zijn
Dat is hij zeker, mensen die zich aan hun (internet) woord houden zie je niet vaak.quote:
hoho, hij heeft ze nog niet op. Ik wacht af.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:27 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat is hij zeker, mensen die zich aan hun (internet) woord houden zie je niet vaak.
Alsof ik 3 pepers koop om ze vervolgens weer weg te gooienquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
hoho, hij heeft ze nog niet op. Ik wacht af.
Dankjequote:Op maandag 15 augustus 2011 17:30 schreef delano.888 het volgende:
justin.tv
die neemt het vanzelf voor je op
Alsof wij bewijs hebben dat je daadwerkelijk pepers gekocht hebtquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Alsof ik 3 pepers koop om ze vervolgens weer weg te gooien
hahahahhahahahahaha sukkelquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alsof wij bewijs hebben dat je daadwerkelijk pepers gekocht hebt
quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:15 schreef Plastic_zak het volgende:
U vroeg om foto's ?
[ afbeelding ]
Jij kunt niet zo goed lezen he? Geeft niet hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
hahahahhahahahahaha sukkel
[..]
Probeer je hele domme uitspraak nou niet goed te pratenquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij kunt niet zo goed lezen he? Geeft niet hoor.
Jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Probeer je hele domme uitspraak nou niet goed te praten
PS dit topic zit vol voordat het zover is denk ikTS wel snel een nieuwe openen he
Ik probeer niets goed te praten. Ik kan ook zeggen dat ik drie appels koop en vervolgens naar de koelkast lopen om appels te pakken. Die peperfoto had ik al lang gezien aarsquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Probeer je hele domme uitspraak nou niet goed te praten
PS dit topic zit vol voordat het zover is denk ikTS wel snel een nieuwe openen he
Dan heb je in ieder geval 3 appels in huis. Maar kom op, wie heeft er nou 3 pepers in zijn koelkastquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik probeer niets goed te praten. Ik kan ook zeggen dat ik drie appels koop en vervolgens naar de koelkast lopen om appels te pakken. Die peperfoto had ik al lang gezien aarsIk prijs TS niet voordat ik de stream zie
Ik, ik kweek ze namelijk zelfquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval 3 appels in huis. Maar kom op, wie heeft er nou 3 pepers in zijn koelkast?
Wij eten niet vaak pittig, maar ik ken genoeg gezinnen waar ze dat wel doenquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval 3 appels in huis. Maar kom op, wie heeft er nou 3 pepers in zijn koelkast?
We wachten het rustig afquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wij eten niet vaak pittig, maar ik ken genoeg gezinnen waar ze dat wel doenBegrijp me niet verkeerd hoor, je kunt vanavond onsterfelijk worden.
maar tot die tijd![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:37 schreef FreakyStyley het volgende:
Dat zijn pepers voor mietjes. Daar voel je helemaal niks van, standaard supermarktpepers....
Inderdaad, dat is de juiste emoticon voor dat soort pepers.quote:
Okequote:Op maandag 15 augustus 2011 18:41 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is de juiste emoticon voor dat soort pepers.
Kssst troll, kssstquote:
Vermaal ze allemaal tot poeder en snuif de hele boel op!quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:15 schreef Plastic_zak het volgende:
Hoe zal ik ze opeten ? Allemaal tegelijk of stuk voor stuk?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:24 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik kan het vanavond niet kijken, neemt TS het even op?
Ja denk 't.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]Ok
Ben jij er ook bij vanavond?
Heb ik al 10x gezegdquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:26 schreef dakraam het volgende:
Gaat het opgenomen worden? Want ik ben vanavond niet thuis.
Ok, dan ga ik het topic doorlezen. Dankjewel voor je hulp. Mijn dank is großquote:
Mijn moeder!quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wil je wedden om 3 pepers?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:42 schreef delano.888 het volgende:
Ik denk dat het in topic 2 pas gaat gebeuren
Wat ben ik blij, dat ik in dit legendarische topic gepost hebquote:
quote:
Legendarische dagquote:
Een brandende anus gaat hij zeker krijgen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:24 schreef utopie het volgende:
bij TS komt de aankomende dagen de vlammen uit de reet gepaard met flinke buikpijn
Nah, hij staat op de frontpage van FOK!. Als ie dat dan doet weet iedereen dat het een miet is.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:27 schreef utopie het volgende:
ik heb zo'n sterk vermoeden dat TS het hazenpad neemt
Wat een baas die dikzak.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:15 schreef Argo het volgende:
Hier wil ik bij zijn!
Ts je word een held voor mij!
Mentale steun voor ts.
Zo, die staat ook vastquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:28 schreef Plastic_zak het volgende:
Als ik het niet doe mogen de admins mij een permban + ip ban geven
Burn baby burnquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Het kan wel heel misschien 10/20 minuten later beginnen, maar ik zal branden
jij gaat echt last van je sluitspier krijgen vriendquote:
roodquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:33 schreef Argo het volgende:
The rood the roof is on fire, we don't need no water let the ... burn burn .... burn!
Fixed.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:33 schreef Argo het volgende:
The roof the roof is on fire, we don't need no water let the motherfucker burn burn motherfucker burn!
awh een spellings error in mijn haast.quote:
quote:
+10/20 minuten dus het word tussen 23:10 en 23:30quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Het kan wel heel misschien 10/20 minuten later beginnen, maar ik zal branden
Dat is duidelijk: nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:49 schreef Jac0bus het volgende:
Zijn er al afspraken gemaakt over het wel/niet mogen drinken van melk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |