Mensen belachelijk maken waar je iets van wilquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:19 schreef PH-KCD het volgende:
Helaas heb ik een sociaal leven en ga ik vanavond poolen met een kameraad. Ik zou het aangenaam vinden als het lijden van TS wordt opgenomen zodat ook menschen met een leven hiervan kunnen genieten.
Gr gr
Tijdens het livestreamen neem ik het opquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:24 schreef delano.888 het volgende:
OMG dit word lachen, TS wel blijven filmen nadat ze op zijn he, aan andere mensen op youtube zie ik dat het juist het ergst is nadat ze een minuutje of 10 weg zijn
Dat is hij zeker, mensen die zich aan hun (internet) woord houden zie je niet vaak.quote:
hoho, hij heeft ze nog niet op. Ik wacht af.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:27 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat is hij zeker, mensen die zich aan hun (internet) woord houden zie je niet vaak.
Alsof ik 3 pepers koop om ze vervolgens weer weg te gooienquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
hoho, hij heeft ze nog niet op. Ik wacht af.
Dankjequote:Op maandag 15 augustus 2011 17:30 schreef delano.888 het volgende:
justin.tv
die neemt het vanzelf voor je op
Alsof wij bewijs hebben dat je daadwerkelijk pepers gekocht hebtquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Alsof ik 3 pepers koop om ze vervolgens weer weg te gooien
hahahahhahahahahaha sukkelquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alsof wij bewijs hebben dat je daadwerkelijk pepers gekocht hebt
quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:15 schreef Plastic_zak het volgende:
U vroeg om foto's ?
[ afbeelding ]
Jij kunt niet zo goed lezen he? Geeft niet hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
hahahahhahahahahaha sukkel
[..]
Probeer je hele domme uitspraak nou niet goed te pratenquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij kunt niet zo goed lezen he? Geeft niet hoor.
Jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Probeer je hele domme uitspraak nou niet goed te praten
PS dit topic zit vol voordat het zover is denk ikTS wel snel een nieuwe openen he
Ik probeer niets goed te praten. Ik kan ook zeggen dat ik drie appels koop en vervolgens naar de koelkast lopen om appels te pakken. Die peperfoto had ik al lang gezien aarsquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Probeer je hele domme uitspraak nou niet goed te praten
PS dit topic zit vol voordat het zover is denk ikTS wel snel een nieuwe openen he
Dan heb je in ieder geval 3 appels in huis. Maar kom op, wie heeft er nou 3 pepers in zijn koelkastquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik probeer niets goed te praten. Ik kan ook zeggen dat ik drie appels koop en vervolgens naar de koelkast lopen om appels te pakken. Die peperfoto had ik al lang gezien aarsIk prijs TS niet voordat ik de stream zie
Ik, ik kweek ze namelijk zelfquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval 3 appels in huis. Maar kom op, wie heeft er nou 3 pepers in zijn koelkast?
Wij eten niet vaak pittig, maar ik ken genoeg gezinnen waar ze dat wel doenquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval 3 appels in huis. Maar kom op, wie heeft er nou 3 pepers in zijn koelkast?
We wachten het rustig afquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wij eten niet vaak pittig, maar ik ken genoeg gezinnen waar ze dat wel doenBegrijp me niet verkeerd hoor, je kunt vanavond onsterfelijk worden.
maar tot die tijd![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:37 schreef FreakyStyley het volgende:
Dat zijn pepers voor mietjes. Daar voel je helemaal niks van, standaard supermarktpepers....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |