ik dénk dat ze er nooit zullen komenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
De volgende dag komen ze daar
Misschien kan hij de pepers niet eens eten omdat hij uit paniek zelfmoord heeft gepleegd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:42 schreef Doodloper het volgende:
[..]
ik dénk dat ze er nooit zullen komen
Wil jij dan corospendsonter...verslag doen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:46 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Misschien kan hij de pepers niet eens eten omdat hij uit paniek zelfmoord heeft gepleegd.
Nee dat doet geen pijn. Dat dacht ik eerst ook, maar eigenlijk voel je er niks van...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:42 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
En dan doet het extra pijn
Krijgen we daar ook een livestream van?
waar koop ik deze?quote:
Het is een fabeltje dat de pitjes het heetste zijn, google maar eens.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik zal laten zien dat ik niks aan de pepers heb gedaan
Zeker wel. dit wil ik echt niet missenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:21 schreef LompeHork het volgende:
Dit topic heeft ontzettend veel potentie, ik moet en zal dit zien maandag.
Geen probleem ik zal klaar staan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:48 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Wil jij dan corospendsonter...verslag doen?
Of is dat te min voor je, New York fag
Topquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:30 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Geen probleem ik zal klaar staan.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:23 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Zeker wel. dit wil ik echt niet missen
Jaaaa ikkkequote:
Voor je anus wel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:47 schreef Plastic_zak het volgende:
Weet iemand trouwens of het dodelijk is om 3 van de heetste pepers te eten?
Nee, heb het zelf gedaanquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:47 schreef Plastic_zak het volgende:
Weet iemand trouwens of het dodelijk is om 3 van de heetste pepers te eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |