Wat ben ik blij, dat ik in dit legendarische topic gepost hebquote:
quote:
Legendarische dagquote:
Een brandende anus gaat hij zeker krijgen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:24 schreef utopie het volgende:
bij TS komt de aankomende dagen de vlammen uit de reet gepaard met flinke buikpijn
Nah, hij staat op de frontpage van FOK!. Als ie dat dan doet weet iedereen dat het een miet is.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:27 schreef utopie het volgende:
ik heb zo'n sterk vermoeden dat TS het hazenpad neemt
Wat een baas die dikzak.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:15 schreef Argo het volgende:
Hier wil ik bij zijn!
Ts je word een held voor mij!
Mentale steun voor ts.
Zo, die staat ook vastquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:28 schreef Plastic_zak het volgende:
Als ik het niet doe mogen de admins mij een permban + ip ban geven
Burn baby burnquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Het kan wel heel misschien 10/20 minuten later beginnen, maar ik zal branden
jij gaat echt last van je sluitspier krijgen vriendquote:
roodquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:33 schreef Argo het volgende:
The rood the roof is on fire, we don't need no water let the ... burn burn .... burn!
Fixed.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:33 schreef Argo het volgende:
The roof the roof is on fire, we don't need no water let the motherfucker burn burn motherfucker burn!
awh een spellings error in mijn haast.quote:
quote:
+10/20 minuten dus het word tussen 23:10 en 23:30quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Het kan wel heel misschien 10/20 minuten later beginnen, maar ik zal branden
Dat is duidelijk: nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:49 schreef Jac0bus het volgende:
Zijn er al afspraken gemaakt over het wel/niet mogen drinken van melk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |