Wat moet ik dan? In paniek rakenquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:19 schreef punchdrunk het volgende:
die knakker blijft er nog aardig rustig onder..
Ik vind die saté van mora al een beetje pittigquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:36 schreef LompeHork het volgende:
Stukken beter TS. Zeg eens eerlijk, eet je vaak heet of vind je mosterd al pittig?
en dat is dan een ceoquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:37 schreef Maanvis het volgende:
Deze gozer vond dattie naar het ziekenhuis moest:
Toch wel Madame Jeanette op z'n minst?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:33 schreef Plastic_zak het volgende:
Over een uurtje ga ik mijn pepers halen
Dit gaat 'm helemaal worden.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik vind die saté van mora al een beetje pittig
Succesquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:33 schreef Plastic_zak het volgende:
Over een uurtje ga ik mijn pepers halen
True, capsaïcine in pepers werkt op receptoren die temperatuurgevoelige ionkanalen openzetten (daarom 'verbrand' je), deze receptoren zijn te sensibiliseren door veelvoudige prikkeling, waardoor je dus meer capsaïcine nodig hebt om hetzelfde effect als voorheen te behalen (m.a.w. gewenning, je hebt meer of hetere pepers nodig).quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:53 schreef InAeternum het volgende:
Haha iedereen die zegt dat spaanse pepers niet heet zijn, voor jullie (incl mij, indo) misschien niet. Pepers eten is volgens mij gewoon een kwestie van gewenning. Eet je vaak heet zal je er ook beter tegen kunnen, maar voor mensen die een beetje mosterd al pittig vinden kan het heel zwaar zijn. Hopelijk valt TS in die categorie want dan wordt het lachen als hij ze gaat eten.
Linkje?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:36 schreef Tchock het volgende:
Grappig hoe hier bijna meer internethelden zitten dan in een penislengte-topic
Uh wattuh? En nu in duidelijk normaal ABN aub?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
True, capsaïcine in pepers werkt op receptoren die temperatuurgevoelige ionkanalen openzetten (daarom 'verbrand' je), deze receptoren zijn te sensibiliseren door veelvoudige prikkeling, waardoor je dus meer capsaïcine nodig hebt om hetzelfde effect als voorheen te behalen (m.a.w. gewenning, je hebt meer of hetere pepers nodig).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |