Dat sowieso, voor als het streamen niet goed gaat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Livestream en het tegelijkertijd opnemen.
Een filmpje maken en ondertussen dat filmpje live streamen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:13 schreef Plastic_zak het volgende:
Of zal ik ipv een livestream een filmpje maken (filmpje is betere kwaliteit en jullie kunnen het niet missen)
Daarom een poll :
Poll: Livestream of een filmpje (betere kwaliteit)
• Livestream
• Filmpje
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Oh dan kan hij maar beter een andere gebruikenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:22 schreef delano.888 het volgende:
justin.tv is alleen voor bazen, weet niet of jij dat bent
die wordt trouwens automatisch opgenomen.
Own3d.tvquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:21 schreef Plastic_zak het volgende:
Welke stream kan ik eigenlijk het best gebruiken?
Inderdaad, maar die Madame Jeanettes zijn toch ook al behoorlijk heet hoor. Volgens mij 4'de heetste peper ter wereld? Heb ze ooit gegeten, en dat is heul geen pretjequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:02 schreef Zwappel het volgende:
Madame Jeanettes kan je gewoon in de lokale supermarkt (Jumbo!) halen of een willekeurige toko.
Die zijn nog te doen, normale pepers daar ga ik die stream niet eens voor laden, dat doe ik zelf ook met gemak
Ik doe ook altijd even wat pepperspray door de bami pangang. Voor minder dan pure Capsaician doe ik mijn PC ook niet aan.quote:
Pleonasme.quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:39 schreef Trollscience het volgende:
Waarom wil je iets bewijzen aan een stel contactgestoorde autisten op de interwebz?
Wat zij zegt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:34 schreef Salisbury het volgende:
Pussys.
Gewoon een Bhut Jolokia eten. Spaanse pepers, kom op zeg.
dit.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:53 schreef InAeternum het volgende:
Haha iedereen die zegt dat spaanse pepers niet heet zijn, voor jullie (incl mij, indo) misschien niet. Pepers eten is volgens mij gewoon een kwestie van gewenning. Eet je vaak heet zal je er ook beter tegen kunnen, maar voor mensen die een beetje mosterd al pittig vinden kan het heel zwaar zijn. Hopelijk valt TS in die categorie want dan wordt het lachen als hij ze gaat eten.
Rond 23:30quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:52 schreef Superthomas het volgende:
hoe laat gaat hij nu die dinge eten?
Da's erg onverstandig. Je moet het eerder doen, dan heb je tenminste 'savonds maagpijn ipv 'snachts als je moet slapen.quote:
quote:
Ik ben pas om 23:00 thuisquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Da's erg onverstandig. Je moet het eerder doen, dan heb je tenminste 'savonds maagpijn ipv 'snachts als je moet slapen.
Veel succes met een nacht vol maagpijn en brandend zuur danquote:
Wat moet ik dan? In paniek rakenquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:19 schreef punchdrunk het volgende:
die knakker blijft er nog aardig rustig onder..
Ik vind die saté van mora al een beetje pittigquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:36 schreef LompeHork het volgende:
Stukken beter TS. Zeg eens eerlijk, eet je vaak heet of vind je mosterd al pittig?
en dat is dan een ceoquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:37 schreef Maanvis het volgende:
Deze gozer vond dattie naar het ziekenhuis moest:
Toch wel Madame Jeanette op z'n minst?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:33 schreef Plastic_zak het volgende:
Over een uurtje ga ik mijn pepers halen
Dit gaat 'm helemaal worden.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik vind die saté van mora al een beetje pittig
Succesquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:33 schreef Plastic_zak het volgende:
Over een uurtje ga ik mijn pepers halen
True, capsaïcine in pepers werkt op receptoren die temperatuurgevoelige ionkanalen openzetten (daarom 'verbrand' je), deze receptoren zijn te sensibiliseren door veelvoudige prikkeling, waardoor je dus meer capsaïcine nodig hebt om hetzelfde effect als voorheen te behalen (m.a.w. gewenning, je hebt meer of hetere pepers nodig).quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:53 schreef InAeternum het volgende:
Haha iedereen die zegt dat spaanse pepers niet heet zijn, voor jullie (incl mij, indo) misschien niet. Pepers eten is volgens mij gewoon een kwestie van gewenning. Eet je vaak heet zal je er ook beter tegen kunnen, maar voor mensen die een beetje mosterd al pittig vinden kan het heel zwaar zijn. Hopelijk valt TS in die categorie want dan wordt het lachen als hij ze gaat eten.
Linkje?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:36 schreef Tchock het volgende:
Grappig hoe hier bijna meer internethelden zitten dan in een penislengte-topic
Uh wattuh? En nu in duidelijk normaal ABN aub?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
True, capsaïcine in pepers werkt op receptoren die temperatuurgevoelige ionkanalen openzetten (daarom 'verbrand' je), deze receptoren zijn te sensibiliseren door veelvoudige prikkeling, waardoor je dus meer capsaïcine nodig hebt om hetzelfde effect als voorheen te behalen (m.a.w. gewenning, je hebt meer of hetere pepers nodig).
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
het ging om het idee. Heel veel internethelden hier.
Ohja, hierom kwam ik niet in ONZ.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:54 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Uh wattuh? En nu in duidelijk normaal ABN aub?
wattuhquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:54 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Uh wattuh? En nu in duidelijk normaal ABN aub?
Ben je vast aan het oefenen voor vanavond door op zijn pepertje te sabbelen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:06 schreef Plastic_zak het volgende:
foto komt later ik ben nu bij een vriend
quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ben je vast aan het oefenen voor vanavond door op zijn pepertje te sabbelen?
ik moest lachenquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ben je vast aan het oefenen voor vanavond door op zijn pepertje te sabbelen?
drukmiddel: ALs ie het niet doet moet jij je tieten laten zien onstream!quote:
Ze moet haar tieten laten zien als TS het wel doet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
drukmiddel: ALs ie het niet doet moet jij je tieten laten zien onstream!
Whut? dat eet ik als ontbijt,...waar zijn de madame jeanette's ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:15 schreef Plastic_zak het volgende:
U vroeg om foto's ?
[ afbeelding ]
Welke zijn dat?quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:15 schreef Plastic_zak het volgende:
U vroeg om foto's ?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |