Ik doe ook altijd even wat pepperspray door de bami pangang. Voor minder dan pure Capsaician doe ik mijn PC ook niet aan.quote:
Pleonasme.quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:39 schreef Trollscience het volgende:
Waarom wil je iets bewijzen aan een stel contactgestoorde autisten op de interwebz?
Wat zij zegt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:34 schreef Salisbury het volgende:
Pussys.
Gewoon een Bhut Jolokia eten. Spaanse pepers, kom op zeg.
dit.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:53 schreef InAeternum het volgende:
Haha iedereen die zegt dat spaanse pepers niet heet zijn, voor jullie (incl mij, indo) misschien niet. Pepers eten is volgens mij gewoon een kwestie van gewenning. Eet je vaak heet zal je er ook beter tegen kunnen, maar voor mensen die een beetje mosterd al pittig vinden kan het heel zwaar zijn. Hopelijk valt TS in die categorie want dan wordt het lachen als hij ze gaat eten.
Rond 23:30quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:52 schreef Superthomas het volgende:
hoe laat gaat hij nu die dinge eten?
Da's erg onverstandig. Je moet het eerder doen, dan heb je tenminste 'savonds maagpijn ipv 'snachts als je moet slapen.quote:
quote:
Ik ben pas om 23:00 thuisquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Da's erg onverstandig. Je moet het eerder doen, dan heb je tenminste 'savonds maagpijn ipv 'snachts als je moet slapen.
Veel succes met een nacht vol maagpijn en brandend zuur danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |