Dat sowieso, voor als het streamen niet goed gaat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Livestream en het tegelijkertijd opnemen.
Een filmpje maken en ondertussen dat filmpje live streamen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:13 schreef Plastic_zak het volgende:
Of zal ik ipv een livestream een filmpje maken (filmpje is betere kwaliteit en jullie kunnen het niet missen)
Daarom een poll :
Poll: Livestream of een filmpje (betere kwaliteit)
• Livestream
• Filmpje
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Oh dan kan hij maar beter een andere gebruikenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:22 schreef delano.888 het volgende:
justin.tv is alleen voor bazen, weet niet of jij dat bent
die wordt trouwens automatisch opgenomen.
Own3d.tvquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:21 schreef Plastic_zak het volgende:
Welke stream kan ik eigenlijk het best gebruiken?
Inderdaad, maar die Madame Jeanettes zijn toch ook al behoorlijk heet hoor. Volgens mij 4'de heetste peper ter wereld? Heb ze ooit gegeten, en dat is heul geen pretjequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:02 schreef Zwappel het volgende:
Madame Jeanettes kan je gewoon in de lokale supermarkt (Jumbo!) halen of een willekeurige toko.
Die zijn nog te doen, normale pepers daar ga ik die stream niet eens voor laden, dat doe ik zelf ook met gemak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |