dat heb ik dus ook, terwijl elin lang is en qua gewicht gewoon netjes op de CB lijn zit!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:56 schreef Solagratia het volgende:
Soms vraag ik me echt af hoe klein mijn kind isAls ik lees dat Claudia al maat 74 nodig heeft en Bientje al in een kleine maat 86 zit. Amy is 1 jaar en zit nog in maat 68. Of vallen alle kleren toevallig heel groot die ze heeft
![]()
Leuk jasje Barba! Kan alleen niets zeggen over de maat, want ik kan me er niets bij voorstellen.
Da wordt wat..die dingen moeten nog binnenkomenquote:
Anne zit qua broekjes ook nog in 68, shirtjes/jurkjes in 74. Ik vind het ook zo'n bizar idee dat kinderen die een stuk jonger zijn dan Anne ook al in 74/80 zitten!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:56 schreef Solagratia het volgende:
Soms vraag ik me echt af hoe klein mijn kind isAls ik lees dat Claudia al maat 74 nodig heeft en Bientje al in een kleine maat 86 zit. Amy is 1 jaar en zit nog in maat 68. Of vallen alle kleren toevallig heel groot die ze heeft
![]()
idd,volgens mij is t meer psychologisch, dat moeders denken dat ze over moeten stappen ivm ontwikkeling ofzoquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het is maar net wat je aanhoudt als referentie denk ik. Ik las hier van de week een kindje van 65cm dat maat74 nodig had. Puck met 70,5cm zit nog prima in het meeste van zijn 68 kleding.
Als je zo vlot overgaat krijg je volgens mij op een gegeven moment shirt twee keer zo wijd als je kind en ook de mouwen kan je dan 5x omslaan.
Maat 104 zal hier nog wel een hele tijd duren, maar ik sluit me bij Karin aanquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Leuk McLaura! Dat vest van z8 vooral!!!!
Als je hem op den duur kwijt wilt...
Jaël was emt anderhalf 90 cm langquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:31 schreef octopussy het volgende:
Jaël is echt een lange lijs!
Mijn muppet is nu met anderhalf ongeveer 80 cm lang. Ze heeft geloof ik een redelijk lange romp (heb ik ook) en normale beentjes. Van rompers ben ik nu aan het overschakelen naar 86-92 omdat de stretchrompers van de Hema in 74-80 nu wel wat te kort gaan worden. De stof bij de knoopjes gaat dan een beetje kapot. Maar de grotere maat is nog wel te groot eigenlijk, dus die doe ik in de droger. Wat nu perfect zit zijn de enkele maten rompers van de H&M.
Qua broeken heb ik een paar broeken die in maat 80 zelfs nog wat te lang zijn, en shirtjes ben ik nu echt wel over naar 86.
Oja, laarsjes passen is ook grappig. De ritsjes gaan niet dicht omdat ze lekkere spekkuiten heeft
Floris idd ook. Heeft ie van mijquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:34 schreef flugeltje het volgende:
Geeft niks Son, Willem heeft ook van die korte pootjes
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
Nathan groeit floris voorbij Pessie!
Leuk maclaura, vooral die z8 spullen en dat laatste shirt
Ik help je wel herinnerenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:49 schreef McLaura het volgende:
Karin en Meimel : dat ga ik natuurlijk nooit onthouden hè
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:58 schreef mignonne het volgende:
Vanyel ik heb misschien wel n broekske voor je dottir.
Zal straks even uploaden, beetje baggy stoer model, t is officieel een maat 80 van Hema maar ik deed hem oudste in maat 74 aan. Als je t wat vindt stuur k em wel op
ja hoor best welquote:
let op, z8 voert vanaf maat 92 voor bovenkleding zg dubbele maten. dus 92 is eigenlijk 92/98quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:52 schreef BarbaBientje01 het volgende:
dit jasje wil ik voor de zomer voor Bien, ze hebben alleen maat 92. Doen of niet? Ze zit nu in grote 80/kleine 86
http://www.z8-baby.nl/kin(...)ejasjes/venus-marine
je hebt DMquote:
+1quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:09 schreef mignonne het volgende:
[..]
je hebt DM
Juudnaar de Hema en maar 1 romper meenemen?!
![]()
![]()
hulde, good job haha
ik kan het niet, naar de Hema gaan en helemaal niks kopent is een vloek. Net als Ikea, ik kan er gewoon niet doorheen zonder iets te moeten kopen
Het valt niet erg groot. Hij heeft nu maat 98 van de rest, maar van Z8 104/110 en dat zit niet eens idioot ruim. De mouwen zijn alleen wat aan de lange kant, maar hij heeft de maat qua 'ruglengte' wel nodig!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:09 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik help je wel herinneren![]()
Zat even te rekenen met die maten, maar maat 104 hebben we denk ik pas rond de 3 jaar nodig (als hij hetzelfde als z'n broer groeit) dus je hebt nog even de tijd om het te bewaren als hij eruit is
Zo'n regel zou ik mezelf helemaal niet durven opleggen, want ik weet zeker dat het zou lukkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:36 schreef octopussy het volgende:
Haha, herkenbaar. Tegenwoordig mag ik alleen maar naar de kassa als ik minimaal 3 dingen heb gevonden die ik wil kopen.
btw. Ik ben wel bereid om een distributiemeeting te organiseren voor de leggings/babylegs of ander OUD spul wat uitgewisseld gaat worden of simpelweg geshowed moet worden.
dan ga je dr naar zoeken enzoquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo'n regel zou ik mezelf helemaal niet durven opleggen, want ik weet zeker dat het zou lukken
Ja, desnoods pads of wattenstaafjes, en dat zijn dan nog dingen in de categorie "nuttig".quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:43 schreef mignonne het volgende:
[..]
dan ga je dr naar zoeken enzo![]()
![]()
dat zie ik mezelf wel doen, dat je 2 dingen nodig hebt en dan maar gewoon een derde loos ding erbij gaat zoeken
De Hema in Zoetermeer is een verademing vergeleken met de Hema in Gouda, mijn hemel, wat een onoverzichtelijke puintuin is het daar, en nee... niet alleen op [insert willekeurig excuusmoment "omdat het druk was"] maar altijd, dat viel me al op toen ik zwanger was en shirts zocht, het is altijd een bende, en wat geen bende hoeft te zijn ligt niet logisch, tenminste, ik vind op 3 verschillende plekken rompertjes niet logisch.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:40 schreef Sonnetje85 het volgende:
Wij hebben hier geen hema, maar hema in zoetermeer is stom (heel rommelig) en zie tegenwoordig weinig leuks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook niet als je je doeken en dragers meetelt?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:49 schreef Orea het volgende:
Wow!!ik ben koopziek
(al begint dat in te dammen
) maar 250 euro per maand kom ik bij lange na niet aan
![]()
Ja maar, ik koop geen doeken meer en verder is het van de zotte idd. Vooral voor Ryan zijn goed zittende broeken erg aan de prijs. Lipfish en Molo ook trouwens.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:49 schreef Orea het volgende:
Wow!!ik ben koopziek
(al begint dat in te dammen
) maar 250 euro per maand kom ik bij lange na niet aan
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De jongenskleren van Desigual zijn veel leuker.quote:[b]Op vrijdag 12 augustus 2011 21:05 schreef Spewey het volgende:[/b
M'n moeder kwam van de week aanzetten met veul Desigual
Ow dat is ook heel cool, die wol heeft mijn moeder niet meer denk ik, ze ging nu kijken en misschien nam ze iets van katoenwol ofzo, ik heb haar de vrije hand gegevenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:11 schreef Rixtje het volgende:
Dat is inderdaad cool MamaPurk! Mijn moeder heeft nu ze uitgewerkt is ook al verschillende dingen gebreid een jurkje, setje en een vest.
En dat met de wol waarmee ze voor mij een trui aan het breien was toen ik in groep 5 zat![]()
Nee, ik heb ze nog niet besteld.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Draadjes, heb je de strijkapplicaties er al op gemaakt?
Ik heb er eentje bij de was liggen nu, morgen donkere was wassen, ik zal wel even laten weten hoe hij het houdt danquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:08 schreef Draadjes het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze nog niet besteld.Heb jij ze inmiddels al gewassen? Ik ben nog steeds een beetje bang dat ze los zullen laten met het wassen.
Graag, dank je!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:13 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Ik heb er eentje bij de was liggen nu, morgen donkere was wassen, ik zal wel even laten weten hoe hij het houdt dan
bij de h&m zijn ze te koop met 50% korting, meeste rond de 3 euro!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:08 schreef MamaPurk het volgende:
Weet iemand waar ze leuke betaalbare zwempakjes maatje 74 verkopen?? (liefst online)
Ik kwam net al op een paar sites via google, maar ik ben toch echt niet van plan 30 euro te betalen, zo vaak zwemmen we nou ook weer niet en ze is er zo weer uit gegroeid!
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:38 schreef kuukuh het volgende:
Ik ben op zoek naar een leuk jurkje maat 68/74 voor een bruiloft. Mijn dochter is dan bijna 6 maanden.
Hebben jullie ideeen?
Online is wel makkelijk, maar dan weet je niet precies hoe het eruit ziet en aanvoelt. Dus gewone winkels die aan te raden zijn hoor ik ook graag!
idem.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:29 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb geen idee wat ik uitgeef aan kleren voor de kinderen, en ik wil het niet weten ook
nee ik bedoel dat niet op de iedere maand, maar wel 1x in de 8 maanden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:43 schreef Spewey het volgende:
Hoezo Verslonzen als je niet iedere maand voor jezelf iets koopt, beetje overdreven. Ik groei niet meer itt mm puppies
Ik denk daar dus weer nooit aan als ik een jasje koop, oen die ik ben.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:56 schreef octopussy het volgende:
BJ, ik ben wel benieuwd hoe dat jasje Evie staat. Had bij een Benetton outlet in Bataviastad een supermooi paars jasje gezien maar niet wasbaar en afgeprijsd nog iets van 50 euroMaar niet
Je kan m overnemenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:44 schreef Spewey het volgende:
It's good to be king!
Ik vind hem leuk met die sterretjes. Beetje spijt dat ik niet heb meegedaan met de laatste giga bestelling.
Ik heb een hele stapel van zulke leggins van Hans Textiel nog, om in te slapen inderdaad zijn ze ideaal. Lekker dik en heerlijk soepel. Ik hou alleen niet zo van de printjes/streepjes op die dingen die ik heb liggen dus het blijft idd bij binnen- en slaapkledingquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:04 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben trouwens verkocht hoor, die leggings zijn ideaal, voor zaterdagen en zondagen, om in te slapen..om aan te trekken onder de regenbroek..of na een flinke regenbui, ik vind ze superschattig en helemaal als ze haar uggs aanheeft
Die had ik gevonden inderdaad, maar ik vind ze vrij duur, zeker in combinatie met verzendkosten. Heb je ze al eens geprobeerd?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:04 schreef kaatjejannie het volgende:
rainbowbabies heeft witte leggings
https://www.rainbowbabies.nl/babykleding/langelegging.html
Ook wit? Ik zag ze er vandaag niet hangen namelijk, maar dan ga ik maandag even naar een andere Zeeman. Alles voor de witte legging(s)!quote:
hier wel bij de nieuwe collectie, maar wel met een lichte roezel onderaan!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:21 schreef Jore het volgende:
[..]
Ook wit? Ik zag ze er vandaag niet hangen namelijk, maar dan ga ik maandag even naar een andere Zeeman. Alles voor de witte legging(s)!
kabel in grijs melange en wit bij de H&Mquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:28 schreef Sandous het volgende:
kukuh zara? feestjurkjes, ben daar een maand terug geslaagd. En nieuwe coll voor de babies (jurkjes) zijn ook leuk, in combinatie met een bolerootje.
Heb hier ook wat leggings met prints (bloemtjes) maar kan ze op de een of ander manier nooit combineren, dus ze draagt ze thuis.
mignonne, vind maillot met kabelmotieven etc ook geweldig. Heb jij ze al ergens (betaalbaar gezien). Zag kniekousen bij de h&m ervan maar wil ze als maillot, ze hadden ze wel bij de babyafdeling.
Ja, dat had ik al gezien. Daar doen we dan maar niet moeilijk over deze keer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:26 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hier wel bij de nieuwe collectie, maar wel met een lichte roezel onderaan!
ja die zijn leukquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:31 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
kabel in grijs melange en wit bij de H&M
ook nieuwe collectie, geloof ook online
Ik gebruik ze vaak, onder jurkjes. Maillotjes gaan altijd zo pillenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja die zijn leuk
volgens mij komen die ieder jaar terug ofzo.
Jore waar is het voor? Als het voor eenmalig gebruik is, eventueel de voetjes van een maillot afknippen een optie?
Thanks, ga er vd week eens kijken!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:28 schreef Sandous het volgende:
kukuh zara? feestjurkjes, ben daar een maand terug geslaagd. En nieuwe coll voor de babies (jurkjes) zijn ook leuk, in combinatie met een bolerootje.
Heb hier ook wat leggings met prints (bloemtjes) maar kan ze op de een of ander manier nooit combineren, dus ze draagt ze thuis.
mignonne, vind maillot met kabelmotieven etc ook geweldig. Heb jij ze al ergens (betaalbaar gezien). Zag kniekousen bij de h&m ervan maar wil ze als maillot, ze hadden ze wel bij de babyafdeling.
Volgens mij zou ik het er zelfs nog niet voor uitgeven als ik omkwam in de centenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:15 schreef SacreCoeur het volgende:
ik ben er zo verliefd op
[ afbeelding ]
maar serieus.. 115
We hebben niet helemaal dezelfde smaak nee, hoewel ik zelf het groene Lief jurkje ook niet zo snel zal aanschaffen. Denk dat ik een tussen beetje stoer en beetje netjes inzit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:44 schreef Kleurdoos het volgende:
wij hebben niet dezelfde smaak iig Becky
jij bent wat meer van de 'keurig' he?
Same here. Ivan is bovendien dol op zijn leggings.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:04 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben trouwens verkocht hoor, die leggings zijn ideaal, voor zaterdagen en zondagen, om in te slapen..om aan te trekken onder de regenbroek..of na een flinke regenbui, ik vind ze superschattig en helemaal als ze haar uggs aanheeft
Ik kan volgens mij de helft niet op de site vinden.quote:
die van mij bemoeit zich nergens meequote:Op zondag 14 augustus 2011 10:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Same here. Ivan is bovendien dol op zijn leggings.Vandaag wou hij de olifantenlegging aan. Hij heeft er een stretchromper van de Hema bij aan die mooi valt en het ziet er heel schattig uit. Helaas komt er straks visite en dan moet 'ie van zijn vader decent.
Dat dus, mijn baby kan ze niet aan, ik krijg haar armpjes er al niet eens in....quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:46 schreef Vanyel het volgende:
Petit Bateau. Ook heel duur, maar daar doe je dan ook makkelijk 5 babies mee. Dottir draagt regelmatig een van mijn dik 30 jaar oude PBshirtjes
Dat zegt wel iets over de pasvorm van jouw babyquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:55 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat dus, mijn baby kan ze niet aan, ik krijg haar armpjes er al niet eens in....![]()
Maar die zijn heel mooi smal van pasvorm.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat zegt wel iets over de pasvorm van jouw baby
Hm, welke?quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:37 schreef Jore het volgende:
Die witte met hartjes vind ik ook echt een romper voor Lena!
Een romper van de C&A die zowel Juud als ik hebben, ¤3,50. Superkwaliteit, mooie pasvorm en leuke print. Bij musjes.com hebben ze een romper van Sture & Lisa met een vergelijkbare print. En rood staat Lena goed, toch?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hm, welke?
Ik vind deze wel erg leuk, maar ik ben te zuunig om 10 euro voor een romper neer te leggen.
[ afbeelding ]
Ja en toen ze werd geboren was het zo'n lang dun schrieltje. Maat 56 PB kon ze wel aan, zo'n omslagromper, zooo cute.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat zegt wel iets over de pasvorm van jouw baby
Ik kom er net achter dat ik ook een romper van 9,95 heb gekocht bij Lindexquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:35 schreef mignonne het volgende:
is die van Lindex?
Ik vind de rompers van Lindex het namelijk wel waard. Okay ik had een 2pak, maar de hemdrompers van de lindex die ik had zijn toch wel zo ontzettend fijnmooie kwaliteit, iets dikker katoen dat blijft zo mooi van vorm in de was dan gaat het niet zo lubberen.
En die is toch juist leuk om bij wijze van shirtje te dragen onder een jurkje of iets dergelijks? 10 euro voor een t-shirt ook teveel?
Ik praat je niets aan hoor, ik denk alleen even oplossingsgericht met je mee![]()
Ik zat ook al te kijken, die ken ik ergens vanquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:01 schreef Claudia_x het volgende:
Aventura, dat is een heel gaaf vestje! Vorig jaar zat 'ie ook in de collectie en het was een van mijn favoriete kledingstukken voor Ivan.
haha nou iemand met een CC die een bestelling wil doen???quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
DPAM heeft alleen vandaag geen verzendkosten zonder minimum bedrag.
Volgens mij kun jij vandaag beter lief naar je naasten kijken ofzo voor een creditcard want als je dan geen verzendkosten hebt dan valt t voordeeltje wel een beetje weg als je binnen NL alsnog 6,70 moet betalen toch?quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha nou iemand met een CC die een bestelling wil doen???
*puppyeyes*
paypal is n kwestie van n account aanmaken, meer nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 09:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ik geloof niet eens dat ik echt iets wil/ moet hebben hoor
dusss die CC komt dr hier niet; en paypal heb ik ook (nog) niet...
quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:27 schreef mignonne het volgende:
[..]
paypal is n kwestie van n account aanmaken, meer nietscheelt je bij dit soort acties toch weer flink verzendkosten binnen NL
oh dat kialapunt-bedrag is idd goed te doen zeg!
Pessie gaaf Estland!![]()
Speweyje moet zo'n soort shopaholic boek schrijven joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sonnetje, wil je vooral niet-blauw of specifiek een andere kleur?
Nathan heeft vandaag zn spijkerbroekje van de prenatal aan (hebben we een half jaar geleden gekocht) en ik hoefde em maar 1 keer om te slaan. Zit helaas geen knoopsgat elastiek in dus ga even in V&A vragen om een riempje, of weten jullie nog ergens goedkope stretch riempjes te koop?
Dat dus, echt ideaal die dingen. Ik raak ze wel vaak kwijt hier in huis dus Ranja is naar de psz met de bloemetjessnapper van Zoë.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:57 schreef Kleurdoos het volgende:
ik zou gewoon 1 dappersnappertje kopen..
quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:51 schreef pessie het volgende:
Misschien komt het omdat ik er woon, maar ik vind Maastricht voor kinderen zo'n baggershopstad! Het is een verbetering dat we sinds 4 jaar eindelijk H&M hebben en dat Name-it er ligt, maar verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan je wel aanraden naar Luik te gaan, ligt een redelijk nieuw winkelcentrum (Mediaciteé) en daar liggen een DPAM en Primark compleet naast elkaar
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
Hm, mijn schoonzus heeft altijd zulke leuke dingen voor haar jongens (die Nathan vervolgens weer draagt) maar inderdaad krijg ik van haar veel name-it, mexx, bfc, een klein beetje Hema en wat Frendz. Het voordeel vind ik dat de Mexx in maastricht een grote afdeling kinderkleding heeft, in Groningen heeft alleen de V&D een beetje kinderkleding (en dan nog het meest voor meisjesquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:06 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik er woon, maar ik vind Maastricht voor kinderen zo'n baggershopstad! Het is een verbetering dat we sinds 4 jaar eindelijk H&M hebben en dat Name-it er ligt, maar verder![]()
Ik kan je wel aanraden naar Luik te gaan, ligt een redelijk nieuw winkelcentrum (Mediaciteé) en daar liggen een DPAM en Primark compleet naast elkaar
Ik vind H&M rompers ook mooi vallen bij mijn ventje, 54 cm langquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:40 schreef Aventura het volgende:
Vraag aan de deskundigen.: ik vind de pasvorm van veel jumpsuits en rompers zo vreemd. Alsof elke baby een kort, dik rompje heeft en korte beentjes. Ik heb nu al rompers weg moeten leggen omdat ze aan de onderkant niet dichtgaan. Qua breedte en mouwtjes zitten ze dan nog wel goed! Ik heb er ook een paar van Frendz en Hema die wel lang genoeg zijn, maar die slobberen verder enorm. Het enige echt goed aansluitende pakje is van Koeka, maar dat merk vind ik voor rompers te duur. Tips voor lange smalle baby's anyone?
Heeft ze van dr moesje, dat roodachtigequote:Op maandag 15 augustus 2011 12:00 schreef Spewey het volgende:
Ow Mignonne, je jongste *smelt*
Staat leuk zeg dat shirt en wat heeft ze toch een mooie haarkleur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dappersnappers! das een goeie zeg! daar kan ik wel een setje van zelf maken, ik heb toch nog heel veel drukkertjes liggen. Dan kunnen we mooi met de 74-80 rompers tot volgend jaar door
:)
Thanks!!quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:17 schreef mignonne het volgende:
Die schoentjes zijn erg leuk poppejans
op de website van DPAM kun je bij de storelocator zien welke items ze hebben. Als ze ook schoenen verkopen staat het erbij.
Oh wat goed!! Alleen dat wachten.. das wat minderquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:12 schreef Kleurdoos het volgende:
ehm twinks, de nieuwe mode is juist Bruin, roestoranje en andere herfsttinten, dus je moet gewoon heel even wachten nog
Ik vind 'em leuk! En van jullie heb ik begrepen dat paars heel goed kan bij een jongen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:32 schreef mignonne het volgende:
Hmm op t mini-plaatje vond k em leuker, minder paars
[ afbeelding ]
Oeh, dat groen staat d'r ook leuk! Zou ik bij Lena niet moeten proberen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:17 schreef mignonne het volgende:
Mijn kleine prul heeft vandaag haar lindex-shirt aan en de broek die haar papa mee nam. Ik vind dr zo stoer gelijk<3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je die longsleeves heel snel nodig? Misschien heb ik nog wel wat voor je in maat 92, ik kan even kijken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:08 schreef Twinkly het volgende:
Niels heeft nog flink wat longsleeves nodig in maat 92, hij heeft er nu 4. Maar ik ben te kieskeurigIk zie bijna niets wat ik echt leuk vind voor hem. Alle mode lijkt ook wel donkerblauw ofzo
Ik ben erg te spreken over de huidige collectie van de H&M. Het shirt dat je laat zien heb ik voor Ivan in het grijs en staat hem erg mooi. Wil je dat ik er een foto van maak zodat je kunt zien hoe dik 'ie is?quote:Ik zoek bruin, oranje, groen, kleurig, strepen, niet te volwassen.
Deze vind ik nog wel leuk misschien, alhoewel ik bang ben dat het erg dun stofje is. Maar die hing niet meer in de winkel en om nou maar 1 ding te bestellen.
Jullie weten toch hoe ik ben!quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nu kan ik zelf geen spijkerrokje aantrekken zonder dat te denken. Die dan maar niet aantrekken als ik op bezoek kom Claudia![]()
Ik kan trouwens i.v.m. stuitje nog steeds liever alleen rokken aan. Ik woon in mijn spijkerrokken.
Als je zou willen kijken, heel graag!quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:03 schreef Claudia_x het volgende:
Heb je die longsleeves heel snel nodig? Misschien heb ik nog wel wat voor je in maat 92, ik kan even kijken.
Ik denk niet dat het echt naar je smaak is, maar ik zal straks even kijken!quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:27 schreef Twinkly het volgende:
Als je zou willen kijken, heel graag!
Hij is nu hard uit zijn shirtjes aan het groeien, H&M maat 86 shirts en Hema maat 92 shirts van de babyafdeling kunnen nog net/ net niet.
waddan?quote:
Spijkerrokjes zijn niet ordinair! Soms worden ze zo misschien gedragen of mensen vinden dat, maar ik vind het bij Senna bijvoorbeeld vaak heel leuk staanquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:57 schreef Ssserpente het volgende:
Potver, nu kan ik Lente dus nooit meer een spijkerrokje aandoen zonder me af te vragen of het niet eigenlijk ordinair is.
Mogen dan de lelijke kleren mee of juist de leuke?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:12 schreef mefke79 het volgende:
Ik heb vandaag maar eens even de kast van Driekus opgeruimd en twee groepen kleren gemaakt: die mee mogen naar het kdv en kleren die niet mee mogen.
Ik heb hem voor M! Ook in t grijs, staat erg mooi. Maar wij hebben natuurlijk wel van die blond haar blauwe ogen kids, Claudia. Weet niet hoe grijs staat bij die olijvige types als Niels.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben erg te spreken over de huidige collectie van de H&M. Het shirt dat je laat zien heb ik voor Ivan in het grijs en staat hem erg mooi. Wil je dat ik er een foto van maak zodat je kunt zien hoe dik 'ie is?
Wij hebben 'm ook (blond haar, blauwe ogen: check!) maar hij is nog te groot. De stof is helemaal niet dun!quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:36 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ik heb hem voor M! Ook in t grijs, staat erg mooi. Maar wij hebben natuurlijk wel van die blond haar blauwe ogen kids, Claudia. Weet niet hoe grijs staat bij die olijvige types als Niels.
Edit -> Spuit 11, dat zeg je zelf ook al.![]()
Leuk pakje, alleen...ik heb ook een soortgelijk pakje en ik vind het helemaal niet handig! Een been moet in een pijpje, de andere moet dichtgeknoopt, dan moeten de armpjes er nog in...en met verschonen moet dat beentje weer door dat pijpje...quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:47 schreef Vlindur het volgende:
Leuk Spewey! Knap gemaakt Twinks!![]()
Voordeel van het te laat leveren bij de H&M betekend hier dat ik weer wat uit de mand heb gehaald. Ipv van 5 nu nog 3 artikelen. 1 bruin jumpsuitje voor B2, 1 fleecejas (die met sterren) voor Rienk en een (softcell) jas voor Thijs.
De schoenen heb ik er uit gehaald. De sandalen waren voor aankomend weekend en hij heeft al nieuwe schoenen voor normaal. Dus die zijn overbodig. Scheelt toch 20 euro![]()
Kan ik daar mooi deze voor halen toch?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |