abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100764310
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:12 schreef mefke79 het volgende:
Ik heb vandaag maar eens even de kast van Driekus opgeruimd en twee groepen kleren gemaakt: die mee mogen naar het kdv en kleren die niet mee mogen.
Mogen dan de lelijke kleren mee of juist de leuke?

H&M bezorgt hier meestal best braaf op tijd.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_100764859
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:03 schreef Claudia_x het volgende:

Ik ben erg te spreken over de huidige collectie van de H&M. Het shirt dat je laat zien heb ik voor Ivan in het grijs en staat hem erg mooi. Wil je dat ik er een foto van maak zodat je kunt zien hoe dik 'ie is?
Ik heb hem voor M! Ook in t grijs, staat erg mooi. Maar wij hebben natuurlijk wel van die blond haar blauwe ogen kids, Claudia. Weet niet hoe grijs staat bij die olijvige types als Niels.

Edit -> Spuit 11, dat zeg je zelf ook al. :+
pi_100765361
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:36 schreef bodpa09 het volgende:

[..]

Ik heb hem voor M! Ook in t grijs, staat erg mooi. Maar wij hebben natuurlijk wel van die blond haar blauwe ogen kids, Claudia. Weet niet hoe grijs staat bij die olijvige types als Niels.

Edit -> Spuit 11, dat zeg je zelf ook al. :+

Wij hebben 'm ook (blond haar, blauwe ogen: check!) maar hij is nog te groot. De stof is helemaal niet dun!
pi_100766653
Daarom zou ik hem voor Niels ook in het bruin nemen!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_100768041
Ik heb het besteld :D De verzenddatum staat nu op half oktober, dus misschien komt het nog voor het einde van het jaar aan ;)
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_100770084
Tienus kon toch echt niet zonder konijnenshirt:

oe en er zitten nog meer nijnen in de collectie, maar daar blijf ik vanaf. Echt. Ik heb nog een volle bak 68 op zolder namelijk. Hij is trouwens roder dan op de foto.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_100770525
Vandaag lag er wel zo'n ontzettend leuke verassing op de mat, ik ben verliefd en mijn knullie ook.

Twinkly wat is het ontzettend mooi geworden en wat heb ik net een moeite moeten doen om het weer uit te trekken bij hem, hij is nu nog boos dat ik z'n Olie-urrrs (olifanten blijven Olie-urrrs) heb afgepakt, heeft er de hele middag in gelopen. (geweldige combo ook met z'n dinobroek, not :D)

Waar ik het over heb? Nou over deze geweldig mooie Twinkly Original! O+

Details zijn ook zo O+ O+ O+
pi_100770976
wat een leukie spewey!

ik ben net 4 uur in de stad geweest en!!!!

maar 3 pietluttige dingen gekocht

een romper, mutsje en wantjes voor polle, thats it!
(en voor mij chocola (het is er weer bij V&D) O+, boxjes en een nieuwe muis
pi_100771467
Leuk hè! Ik heb alleen koop-skills dus hier ben ik zo van onder de indruk.

Wat heb jij je netjes ingehouden KD. :o

Ik mag al 19 uur geld uitgeven en ik heb nog niets gekocht, ben trots!

En Mignonne, je hebt jezelf echt gekloond, die spoilerpic O+ Staat die foto al in het gelijkenissen topic?
pi_100771919
braaf he :+ en jij ook trouwens

al ben ik 3 keer de prenatal ingelopen en heb staan twijfelen over een setje..toch niet gedaan..

nu moet ik morgen terug :P
pi_100772710
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 19:23 schreef Kleurdoos het volgende:

nu moet ik morgen terug :P
_O- _O-
pi_100773058
Leuk Spewey! Knap gemaakt Twinks! :Y

Voordeel van het te laat leveren bij de H&M betekend hier dat ik weer wat uit de mand heb gehaald. Ipv van 5 nu nog 3 artikelen. 1 bruin jumpsuitje voor B2, 1 fleecejas (die met sterren) voor Rienk en een (softcell) jas voor Thijs.

De schoenen heb ik er uit gehaald. De sandalen waren voor aankomend weekend en hij heeft al nieuwe schoenen voor normaal. Dus die zijn overbodig. Scheelt toch 20 euro :+

Kan ik daar mooi deze voor halen toch?

O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_100773579
O+
  maandag 15 augustus 2011 @ 20:51:43 #294
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_100776321

Dit shirtje bij de H&M gehaald voor Oona :D
O+ California!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_100799141
aahw, dat konijntjes pakje is leuk :Y

Ik heb net voor nieuwe schoenen voor Dana zitten kijken en kan niet kiezen

Manlief vindt deze het leukste

En ik denk dat ik deze er sowiezo weer bijpak, waren zo'n fijne schoentjes..en zwart kan bij alles natuurlijk ;)
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:27:37 #296
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_100799336
Ik vind de bovenste en de onderste het mooist! Ik heb met dierenprints geloof ik hetzelfde als Claudia met spijkerrokjes ;).
pi_100799394
ja ik weet ook nog niet wat ik er van moet vinden..ze hebben wel iets, maar vindt dierenprints over t algemeen een beetje ...tja hoe zeg jedat netjes :D
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:37:27 #298
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_100799628
als je kan combineren is de eerste met dierenprint (grijs?) heel erg leuk.

Model vind ik van de eerste het leukst, kleur afschuwelijk.
Laatste vind ik de kleur het mooiste maar model te lomp omdat het in mijn opzicht een te kort laarsjes is.

Ik ben moeilijk :P
pi_100799755
Ik hou van dat lompe model :D
Van de eerste vindt ik de zool niet zo...en de kleur ben ik bang dat ik daar ook niet zoveel mee kan. Plus heeft mijn man iets meegenomen uit amerika wat wel een beetje in die buurt komt en die ook rond dezelfde maat zit.

Die bruine vindt ik eigenlijk meer een jongens schoentje omdat ie redelijk laag lijkt.

duss :)
pi_100799777
Nr 4 en nr 5 vind ik het leukst, die dierenprints zijn ehm, apart... :')
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:52:17 #301
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_100800086
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 19:47 schreef Vlindur het volgende:
Leuk Spewey! Knap gemaakt Twinks! :Y

Voordeel van het te laat leveren bij de H&M betekend hier dat ik weer wat uit de mand heb gehaald. Ipv van 5 nu nog 3 artikelen. 1 bruin jumpsuitje voor B2, 1 fleecejas (die met sterren) voor Rienk en een (softcell) jas voor Thijs.

De schoenen heb ik er uit gehaald. De sandalen waren voor aankomend weekend en hij heeft al nieuwe schoenen voor normaal. Dus die zijn overbodig. Scheelt toch 20 euro :+

Kan ik daar mooi deze voor halen toch?

[ afbeelding ]

O+
Leuk pakje, alleen...ik heb ook een soortgelijk pakje en ik vind het helemaal niet handig! Een been moet in een pijpje, de andere moet dichtgeknoopt, dan moeten de armpjes er nog in...en met verschonen moet dat beentje weer door dat pijpje...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')