abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100753577
Dappersnapper is handig! Tyler knalt uit de broeken ineens. Qua lengte vooral. Binnenkort maar een kijken of ik leuke, smalle broekjes kan vinden. H&M en C&A passen meestal wel goed hier.
pi_100753732
Ow Mignonne, je jongste *smelt*
Staat leuk zeg dat shirt en wat heeft ze toch een mooie haarkleur.
pi_100753937
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:00 schreef Spewey het volgende:
Ow Mignonne, je jongste *smelt*
Staat leuk zeg dat shirt en wat heeft ze toch een mooie haarkleur.
Heeft ze van dr moesje, dat roodachtige :7 :+ stiekem hoop ik op rode pijpekrullen, maar lief wordt niet gelukkig van dat idee :') :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dappersnappers! das een goeie zeg! daar kan ik wel een setje van zelf maken, ik heb toch nog heel veel drukkertjes liggen. Dan kunnen we mooi met de 74-80 rompers tot volgend jaar door :D
:)
pi_100754009
Mignonne, je jongste O+ *smelt* dat shirtje is echt lief!

Niels heeft nog flink wat longsleeves nodig in maat 92, hij heeft er nu 4. Maar ik ben te kieskeurig :') Ik zie bijna niets wat ik echt leuk vind voor hem. Alle mode lijkt ook wel donkerblauw ofzo :P
Ik zoek bruin, oranje, groen, kleurig, strepen, niet te volwassen.
Deze vind ik nog wel leuk misschien, alhoewel ik bang ben dat het erg dun stofje is. Maar die hing niet meer in de winkel en om nou maar 1 ding te bestellen.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_100754035
De C&A en PB rompers zijn ook bij de wehkamp te verkrijgen!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_100754133
ehm twinks, de nieuwe mode is juist Bruin, roestoranje en andere herfsttinten, dus je moet gewoon heel even wachten nog :)
pi_100754160
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:17 schreef mignonne het volgende:
Die schoentjes zijn erg leuk poppejans O+
op de website van DPAM kun je bij de storelocator zien welke items ze hebben. Als ze ook schoenen verkopen staat het erbij.

Thanks!!

Wat staat die kleur haar mooi!!
Wat een leuk koppie heeft ze toch. Je ziet dat ze het zusje van Alie :P is, maar toch heeft ze een heel ander gezichtje en andere blik.

Lastig he Twinkly, ik vind ook al gauw iets ''ouwe mannen'' v jongetjes, terwijl het dan eigenlijk zo simpel is wat je zoekt
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_100754178
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:12 schreef Kleurdoos het volgende:
ehm twinks, de nieuwe mode is juist Bruin, roestoranje en andere herfsttinten, dus je moet gewoon heel even wachten nog :)
Oh wat goed!! Alleen dat wachten.. das wat minder :P
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_100754539
Twinks, deze van C&A dan?

The way you rock'n'roll
pi_100754727
Ohja, truien en vesten heeft hij ook nodig. Daar heeft hij er nog maar twee van (en inderdaad is een daarvan dat vest van H&M van vorig jaar :D)
Dat onderste truitje vind ik een leuk model hebben, maar de kleuren wat saai. Die bovenste heeft een V-hals en daar houd ik niet van :P
Maar goed idee Wehkamp, ik ga eens kijken!
pi_100755871
Voor de volgende OP. www.nordiccotton.nl
The way you rock'n'roll
pi_100756543
Hoi,

Ik las via mignonne dat jullie op zoek waren naar lang&smal?
Zie v&a,heb Ik een jongensromper 62/68 in staan dusch......
pi_100757606
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:32 schreef mignonne het volgende:
Hmm op t mini-plaatje vond k em leuker, minder paars :P

[ afbeelding ]
Ik vind 'em leuk! En van jullie heb ik begrepen dat paars heel goed kan bij een jongen. 8-)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_100757740
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:17 schreef mignonne het volgende:

Mijn kleine prul heeft vandaag haar lindex-shirt aan en de broek die haar papa mee nam. Ik vind dr zo stoer gelijk :D <3

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Oeh, dat groen staat d'r ook leuk! Zou ik bij Lena niet moeten proberen.

Voor Lena ben ik nu wat meer van de pasgeborenebroekjes aan het afstappen. Ik doe haar het liefst niet-stugge spijkerbroekjes aan. Vooral de smaller vallende stretchbroekjes vind ik erg fijn! En in tegenstelling tot Ivan vind ik bij haar tuinbroekjes wel leuk staan. Alleen spijkerrokjes blijf ik ordinair vinden. :o
pi_100757946
Potver, nu kan ik Lente dus nooit meer een spijkerrokje aandoen zonder me af te vragen of het niet eigenlijk ordinair is. }:|
pi_100758025
Nu kan ik zelf geen spijkerrokje aantrekken zonder dat te denken. Die dan maar niet aantrekken als ik op bezoek kom Claudia :')

Ik kan trouwens i.v.m. stuitje nog steeds liever alleen rokken aan. Ik woon in mijn spijkerrokken.
The way you rock'n'roll
pi_100758197
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:08 schreef Twinkly het volgende:
Niels heeft nog flink wat longsleeves nodig in maat 92, hij heeft er nu 4. Maar ik ben te kieskeurig :') Ik zie bijna niets wat ik echt leuk vind voor hem. Alle mode lijkt ook wel donkerblauw ofzo :P
Heb je die longsleeves heel snel nodig? Misschien heb ik nog wel wat voor je in maat 92, ik kan even kijken.

quote:
Ik zoek bruin, oranje, groen, kleurig, strepen, niet te volwassen.
Deze vind ik nog wel leuk misschien, alhoewel ik bang ben dat het erg dun stofje is. Maar die hing niet meer in de winkel en om nou maar 1 ding te bestellen.
Ik ben erg te spreken over de huidige collectie van de H&M. Het shirt dat je laat zien heb ik voor Ivan in het grijs en staat hem erg mooi. Wil je dat ik er een foto van maak zodat je kunt zien hoe dik 'ie is?

Deze vind ik leuk (de dino is niet mijn smaak, maar misschien wordt Niels er wild van? :+):

pi_100758275
Het zakje op de eerste trui vind ik een beetje suf, en de kleur groen van de trui met V-hals is het net niet. De grijze longsleeve lijkt niet zo bijzonder maar ik vind hem in het echt heel mooi en fijn.
pi_100758297
Ik vind zoals op die dino shirt foto, het vaak leuk staan met zo'n ander kleur shirtje er onderuit piepen maar no way dat ik mijn kind twee longsleeves over elkaar aan ga trekken :N
The way you rock'n'roll
pi_100758300
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nu kan ik zelf geen spijkerrokje aantrekken zonder dat te denken. Die dan maar niet aantrekken als ik op bezoek kom Claudia :')

Ik kan trouwens i.v.m. stuitje nog steeds liever alleen rokken aan. Ik woon in mijn spijkerrokken.
Jullie weten toch hoe ik ben!
pi_100758545
Die groene trui leek heel kort in de winkel, heb er mee in mijn handen gestaan, maar em teruggelegd.

Ik heb vandaag maar eens even de kast van Driekus opgeruimd en twee groepen kleren gemaakt: die mee mogen naar het kdv en kleren die niet mee mogen. Dit alles op verzoek van mijn man. En om te voorkomen dat alle blousjes in de kast blijven hangen, liggen die nu ook in de la. Conclusie, Driekus kan wel even vooruit. Ben alleen op marktplaats naar een jas aan het speuren.

Pessie, de Mexx in maastricht viel erg tegen afgelopen vrijdag. Nog veel opruiming en weinig nieuws.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_100758842
H&M :( :(
pi_100759089
Ik vind die bruine longsleeve nog steeds het leukst van alles wat je gepost hebt, Claudia. Als jij tevreden bent met de kwaliteit van het shirt zal het wel ok zijn ;) Grijs staat Niels niet, zakjes en die dinosaurus vind ik vreselijk :@ Die groene trui zou best wel eens leuk kunnen zijn.

quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:03 schreef Claudia_x het volgende:
Heb je die longsleeves heel snel nodig? Misschien heb ik nog wel wat voor je in maat 92, ik kan even kijken.
Als je zou willen kijken, heel graag! O+
Hij is nu hard uit zijn shirtjes aan het groeien, H&M maat 86 shirts en Hema maat 92 shirts van de babyafdeling kunnen nog net/ net niet.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_100759199
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:27 schreef Twinkly het volgende:
Als je zou willen kijken, heel graag! O+
Hij is nu hard uit zijn shirtjes aan het groeien, H&M maat 86 shirts en Hema maat 92 shirts van de babyafdeling kunnen nog net/ net niet.
Ik denk niet dat het echt naar je smaak is, maar ik zal straks even kijken!
pi_100759488
quote:
13s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:21 schreef octopussy het volgende:
H&M :( :(
waddan?

oh handig ja mef, dat scheelt weer discussies!

Ik heb oudste haar kast ook toevallig net een beetje opgeruimd en verdeeld enzo. Als het goed is heb ik ruim voldoende passende maillots voor deze winter en iig 3 passende spijkerbroekjes en ook 3 die mooi zullen passen als deze hoog water worden :P

Ik ben in ieder geval echt helemaal compleet voor het najaar/de winter. Misschien (waarschijnlijk) wel nog een paar schoenen maar die krijgt ze van mn zusje :)

En nu maar hopen dat ze niet ineens een spurt trekt van hier tot tokyo _O-
:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')