Heeft ze van dr moesje, dat roodachtigequote:Op maandag 15 augustus 2011 12:00 schreef Spewey het volgende:
Ow Mignonne, je jongste *smelt*
Staat leuk zeg dat shirt en wat heeft ze toch een mooie haarkleur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dappersnappers! das een goeie zeg! daar kan ik wel een setje van zelf maken, ik heb toch nog heel veel drukkertjes liggen. Dan kunnen we mooi met de 74-80 rompers tot volgend jaar door
:)
Thanks!!quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:17 schreef mignonne het volgende:
Die schoentjes zijn erg leuk poppejans
op de website van DPAM kun je bij de storelocator zien welke items ze hebben. Als ze ook schoenen verkopen staat het erbij.
Oh wat goed!! Alleen dat wachten.. das wat minderquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:12 schreef Kleurdoos het volgende:
ehm twinks, de nieuwe mode is juist Bruin, roestoranje en andere herfsttinten, dus je moet gewoon heel even wachten nog
Ik vind 'em leuk! En van jullie heb ik begrepen dat paars heel goed kan bij een jongen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:32 schreef mignonne het volgende:
Hmm op t mini-plaatje vond k em leuker, minder paars
[ afbeelding ]
Oeh, dat groen staat d'r ook leuk! Zou ik bij Lena niet moeten proberen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:17 schreef mignonne het volgende:
Mijn kleine prul heeft vandaag haar lindex-shirt aan en de broek die haar papa mee nam. Ik vind dr zo stoer gelijk<3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je die longsleeves heel snel nodig? Misschien heb ik nog wel wat voor je in maat 92, ik kan even kijken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:08 schreef Twinkly het volgende:
Niels heeft nog flink wat longsleeves nodig in maat 92, hij heeft er nu 4. Maar ik ben te kieskeurigIk zie bijna niets wat ik echt leuk vind voor hem. Alle mode lijkt ook wel donkerblauw ofzo
Ik ben erg te spreken over de huidige collectie van de H&M. Het shirt dat je laat zien heb ik voor Ivan in het grijs en staat hem erg mooi. Wil je dat ik er een foto van maak zodat je kunt zien hoe dik 'ie is?quote:Ik zoek bruin, oranje, groen, kleurig, strepen, niet te volwassen.
Deze vind ik nog wel leuk misschien, alhoewel ik bang ben dat het erg dun stofje is. Maar die hing niet meer in de winkel en om nou maar 1 ding te bestellen.
Jullie weten toch hoe ik ben!quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nu kan ik zelf geen spijkerrokje aantrekken zonder dat te denken. Die dan maar niet aantrekken als ik op bezoek kom Claudia![]()
Ik kan trouwens i.v.m. stuitje nog steeds liever alleen rokken aan. Ik woon in mijn spijkerrokken.
Als je zou willen kijken, heel graag!quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:03 schreef Claudia_x het volgende:
Heb je die longsleeves heel snel nodig? Misschien heb ik nog wel wat voor je in maat 92, ik kan even kijken.
Ik denk niet dat het echt naar je smaak is, maar ik zal straks even kijken!quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:27 schreef Twinkly het volgende:
Als je zou willen kijken, heel graag!
Hij is nu hard uit zijn shirtjes aan het groeien, H&M maat 86 shirts en Hema maat 92 shirts van de babyafdeling kunnen nog net/ net niet.
waddan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |