quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat zegt wel iets over de pasvorm van jouw baby
Hm, welke?quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:37 schreef Jore het volgende:
Die witte met hartjes vind ik ook echt een romper voor Lena!
Een romper van de C&A die zowel Juud als ik hebben, ¤3,50. Superkwaliteit, mooie pasvorm en leuke print. Bij musjes.com hebben ze een romper van Sture & Lisa met een vergelijkbare print. En rood staat Lena goed, toch?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hm, welke?
Ik vind deze wel erg leuk, maar ik ben te zuunig om 10 euro voor een romper neer te leggen.
[ afbeelding ]
Ja en toen ze werd geboren was het zo'n lang dun schrieltje. Maat 56 PB kon ze wel aan, zo'n omslagromper, zooo cute.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat zegt wel iets over de pasvorm van jouw baby
Ik kom er net achter dat ik ook een romper van 9,95 heb gekocht bij Lindexquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:35 schreef mignonne het volgende:
is die van Lindex?
Ik vind de rompers van Lindex het namelijk wel waard. Okay ik had een 2pak, maar de hemdrompers van de lindex die ik had zijn toch wel zo ontzettend fijnmooie kwaliteit, iets dikker katoen dat blijft zo mooi van vorm in de was dan gaat het niet zo lubberen.
En die is toch juist leuk om bij wijze van shirtje te dragen onder een jurkje of iets dergelijks? 10 euro voor een t-shirt ook teveel?
Ik praat je niets aan hoor, ik denk alleen even oplossingsgericht met je mee![]()
Ik zat ook al te kijken, die ken ik ergens vanquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:01 schreef Claudia_x het volgende:
Aventura, dat is een heel gaaf vestje! Vorig jaar zat 'ie ook in de collectie en het was een van mijn favoriete kledingstukken voor Ivan.
haha nou iemand met een CC die een bestelling wil doen???quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
DPAM heeft alleen vandaag geen verzendkosten zonder minimum bedrag.
Volgens mij kun jij vandaag beter lief naar je naasten kijken ofzo voor een creditcard want als je dan geen verzendkosten hebt dan valt t voordeeltje wel een beetje weg als je binnen NL alsnog 6,70 moet betalen toch?quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha nou iemand met een CC die een bestelling wil doen???
*puppyeyes*
paypal is n kwestie van n account aanmaken, meer nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 09:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ik geloof niet eens dat ik echt iets wil/ moet hebben hoor
dusss die CC komt dr hier niet; en paypal heb ik ook (nog) niet...
quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:27 schreef mignonne het volgende:
[..]
paypal is n kwestie van n account aanmaken, meer nietscheelt je bij dit soort acties toch weer flink verzendkosten binnen NL
oh dat kialapunt-bedrag is idd goed te doen zeg!
Pessie gaaf Estland!![]()
Speweyje moet zo'n soort shopaholic boek schrijven joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sonnetje, wil je vooral niet-blauw of specifiek een andere kleur?
Nathan heeft vandaag zn spijkerbroekje van de prenatal aan (hebben we een half jaar geleden gekocht) en ik hoefde em maar 1 keer om te slaan. Zit helaas geen knoopsgat elastiek in dus ga even in V&A vragen om een riempje, of weten jullie nog ergens goedkope stretch riempjes te koop?
Dat dus, echt ideaal die dingen. Ik raak ze wel vaak kwijt hier in huis dus Ranja is naar de psz met de bloemetjessnapper van Zoë.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:57 schreef Kleurdoos het volgende:
ik zou gewoon 1 dappersnappertje kopen..
quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:51 schreef pessie het volgende:
Misschien komt het omdat ik er woon, maar ik vind Maastricht voor kinderen zo'n baggershopstad! Het is een verbetering dat we sinds 4 jaar eindelijk H&M hebben en dat Name-it er ligt, maar verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan je wel aanraden naar Luik te gaan, ligt een redelijk nieuw winkelcentrum (Mediaciteé) en daar liggen een DPAM en Primark compleet naast elkaar
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
Hm, mijn schoonzus heeft altijd zulke leuke dingen voor haar jongens (die Nathan vervolgens weer draagt) maar inderdaad krijg ik van haar veel name-it, mexx, bfc, een klein beetje Hema en wat Frendz. Het voordeel vind ik dat de Mexx in maastricht een grote afdeling kinderkleding heeft, in Groningen heeft alleen de V&D een beetje kinderkleding (en dan nog het meest voor meisjesquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:06 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik er woon, maar ik vind Maastricht voor kinderen zo'n baggershopstad! Het is een verbetering dat we sinds 4 jaar eindelijk H&M hebben en dat Name-it er ligt, maar verder![]()
Ik kan je wel aanraden naar Luik te gaan, ligt een redelijk nieuw winkelcentrum (Mediaciteé) en daar liggen een DPAM en Primark compleet naast elkaar
Ik vind H&M rompers ook mooi vallen bij mijn ventje, 54 cm langquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:40 schreef Aventura het volgende:
Vraag aan de deskundigen.: ik vind de pasvorm van veel jumpsuits en rompers zo vreemd. Alsof elke baby een kort, dik rompje heeft en korte beentjes. Ik heb nu al rompers weg moeten leggen omdat ze aan de onderkant niet dichtgaan. Qua breedte en mouwtjes zitten ze dan nog wel goed! Ik heb er ook een paar van Frendz en Hema die wel lang genoeg zijn, maar die slobberen verder enorm. Het enige echt goed aansluitende pakje is van Koeka, maar dat merk vind ik voor rompers te duur. Tips voor lange smalle baby's anyone?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |