abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100707148
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:05 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dat zegt wel iets over de pasvorm van jouw baby :D
:D mijn baby heeft ook een bollo pasvorm :+

Aventura ik weet niet of je nog op vakantie gaat maar PB ligt ook in de Franse supermarkten en is daar aanzienlijk goedkoper dan hier. Kwestie van wat dingen inslaan dus daar ;)
:)
pi_100707294
PB is bij de Makro ook goedkoper als je een beetje geluk hebt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 14 augustus 2011 @ 12:38:28 #203
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_100707875
Wij hebben petit bateau rompers uit maasmechelen village gehaald, ik heb geen idee waar je woont maar misschien een idee?
pi_100711415
Aventura, of je koopt romperverlengers

bij musjes.com.
En de simpele witte prenatal rompers willen ook wel. Ik heb er ook eentje van hjorth die heel smal is.

Bekend probleem trouwens, mijn ukken passen beide niet in de standaardpasvorm. Tienus heeft vandaag een van mijn lievelingsshirts van Driekus aan, van kikkid. Meteen voor het laatst, te kort!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_100712089
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 11:37 schreef Jore het volgende:
Die witte met hartjes vind ik ook echt een romper voor Lena!
Hm, welke?

Ik vind deze wel erg leuk, maar ik ben te zuunig om 10 euro voor een romper neer te leggen.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_100712268
is die van Lindex?
Ik vind de rompers van Lindex het namelijk wel waard. Okay ik had een 2pak, maar de hemdrompers van de lindex die ik had zijn toch wel zo ontzettend fijn O+ mooie kwaliteit, iets dikker katoen dat blijft zo mooi van vorm in de was dan gaat het niet zo lubberen.

En die is toch juist leuk om bij wijze van shirtje te dragen onder een jurkje of iets dergelijks? 10 euro voor een t-shirt ook teveel?

Ik praat je niets aan hoor, ik denk alleen even oplossingsgericht met je mee :7 :+
  zondag 14 augustus 2011 @ 14:41:25 #207
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_100712549
Net even MP afgestruind en een bod gedaan op een paar PB-romperts (veel aanbod!) goede tip! PB blijft mooi en is tijdloos, dus ik durf het wel aan. (Een HEMA-romper o.i.d. koop ik wel nieuw). Van zuslief heb ik van PB toevallig een shirtje en een pyama gekregen. Hij heeft het nog niet gedragen, maar ik zie zo al dat het gaat passen en dat het van een mooie kwaliteit is:

(Dit is de achterkant, met 'laadklep' :D)

En nog een ragfijn oranje-donkerblauw gestreept shirtje. Erg mooi spul.
  zondag 14 augustus 2011 @ 14:45:29 #208
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_100712712
Ik koop trouwens vanaf nu alleen lange-mouwen-rompers; we hebben ontzettend veel kleertjes gekregen in maat 62 en 68. De bovenkleding echter bijna allemaal met korte mouwen. Niet zo handig aangezien het herfst is met de herfst in aantocht. Met die rompers eronder kan ik het hem tenminste nog aantrekken. Ik ga ook even kijken voor hoodies en vestjes.Bij H&M had ik al een schattige gezien:

O+
pi_100713102
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 14:31 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Hm, welke?

Ik vind deze wel erg leuk, maar ik ben te zuunig om 10 euro voor een romper neer te leggen.

[ afbeelding ]
Een romper van de C&A die zowel Juud als ik hebben, ¤3,50. Superkwaliteit, mooie pasvorm en leuke print. Bij musjes.com hebben ze een romper van Sture & Lisa met een vergelijkbare print. En rood staat Lena goed, toch?
pi_100714060
petit bateau zijn idd ideale rompers voor wormpjes, elin kon er ook prima mee, terwijl ze in veel hemastretchrompers bij t rkuis op knappen stond trok ook altijd gaatjes bij de drukkertjes)
pi_100716353
Als je je verveelt ga je h&m shoppen... ;(

pi_100716925
ghe elins jas!
een aanradertje <3
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:34:29 #213
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_100724628
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:05 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dat zegt wel iets over de pasvorm van jouw baby :D
Ja en toen ze werd geboren was het zo'n lang dun schrieltje. Maat 56 PB kon ze wel aan, zo'n omslagromper, zooo cute.

Maar de 3 maanden rompers... :')
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:42:08 #214
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_100724953
C&A rompers...

Even een close-up voor de juiste kleur.
pi_100725345
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 14:35 schreef mignonne het volgende:
is die van Lindex?
Ik vind de rompers van Lindex het namelijk wel waard. Okay ik had een 2pak, maar de hemdrompers van de lindex die ik had zijn toch wel zo ontzettend fijn O+ mooie kwaliteit, iets dikker katoen dat blijft zo mooi van vorm in de was dan gaat het niet zo lubberen.

En die is toch juist leuk om bij wijze van shirtje te dragen onder een jurkje of iets dergelijks? 10 euro voor een t-shirt ook teveel?

Ik praat je niets aan hoor, ik denk alleen even oplossingsgericht met je mee :7 :+
Ik kom er net achter dat ik ook een romper van 9,95 heb gekocht bij Lindex :o
Maar dat is ook bedoeld als romper voor onder een tuinbroek O+ En hij voelt idd erg fijn aan! Mooie, dikke kwaliteit.

Juud, leuk die rompers! Vooral die met die hartjes! O+

Ik heb op zoek naar een leuk broekje voor Floris...Ik wil iets anders dan een spijkerbroek voor m (heb in maat 80 alleen spijkerbroeken tot nu toe...Nja en 1 ander broekje (niet dat ie maat 80 voorlopig gaat passen ofzo :')) Maar vind t lastig, zie nergens iets echt leuks...
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:31:12 #216
259886 pessie
pi_100727281

Ik heb deze voor Nathan. Past ie over anderhalve maand. In maat 80.
pi_100727330
die is leuk :)
pi_100728017
Die is leuk ja Pessie, mja wel weer blauw..
pi_100729293
Die gestreepte is ook leuk Juud, die was hier niet. Even naar de grote C&A dus :)
pi_100737558
Oh, die C&A-rompers zijn erg leuk! Jammer dat ik nooit bij een C&A kom.

Weet je, mignonne, je hebt helemaal gelijk. Telkens als ik een echt fijne romper heb dan heb ik er zoveel plezier van dat ik me voorneen om vaker dat soort spul te kopen.

Aventura, dat is een heel gaaf vestje! Vorig jaar zat 'ie ook in de collectie en het was een van mijn favoriete kledingstukken voor Ivan.
pi_100738036
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:01 schreef Claudia_x het volgende:
Aventura, dat is een heel gaaf vestje! Vorig jaar zat 'ie ook in de collectie en het was een van mijn favoriete kledingstukken voor Ivan.
Ik zat ook al te kijken, die ken ik ergens van :P Dyon heeft hm nog steeds in z'n kast hangen. Hij lijkt vrij groot te vallen, dus die maat 86 past hij vast nog wel even.
Enige verschil met die van dit jaar is dat die van vorig jaar ook zakjes erop had :)
pi_100738530
En er zat vorig jaar geloof ik ook een knoop meer op!
pi_100738699
Lol, dat je dat weet :D

Ow en de C&A rompers vind ik hier ook fijn! Niet allemaal goede kwaliteit wat ik zag, maar er zitten wel goede bij!
pi_100739122
Nou inderdaad, waarom weet ik dit?
pi_100739506
Het vestje stond trouwens niet echt bij Dyon, maar misschien kan ik het nu met wat leukers combineren......en hij heeft meer haar op z'n hoofd dat maakt het toch ook wel anders vind ik :D
pi_100749666
DPAM heeft alleen vandaag geen verzendkosten zonder minimum bedrag.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:25:42 #227
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_100749761
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
DPAM heeft alleen vandaag geen verzendkosten zonder minimum bedrag.
haha nou iemand met een CC die een bestelling wil doen??? ;)

*puppyeyes*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_100749784
Die heb ik wel maar na die legging bestelling hoef ik even niet zo nodig geloof ik :')

Boven de ¤40,- geeft COHIVER2011 trouwens nog ¤5,- korting.
The way you rock'n'roll
pi_100749874
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:25 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

haha nou iemand met een CC die een bestelling wil doen??? ;)

*puppyeyes*
Volgens mij kun jij vandaag beter lief naar je naasten kijken ofzo voor een creditcard want als je dan geen verzendkosten hebt dan valt t voordeeltje wel een beetje weg als je binnen NL alsnog 6,70 moet betalen toch? :D

Je kunt zo te zien ook betalen met paypal of niet? de site is er niet echt duidelijk over.

Oh ik zie een Ivan-trui!
pi_100749905
Hmm op t mini-plaatje vond k em leuker, minder paars :P

pi_100749924
Ja paypal kan zo te zien ook bij DPAM. Dat is handig voor veel mensen hier denk ik! Hoewel, dan is de drempel ook minder groot :+
The way you rock'n'roll
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:38:10 #232
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_100750001
en ik geloof niet eens dat ik echt iets wil/ moet hebben hoor :)
dusss die CC komt dr hier niet; en paypal heb ik ook (nog) niet...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_100750012
Verzendkosten zijn sowieso goed te doen bij dpam tegenwoordig, ophalen bij een kialapunt is 5 zoveel.
pi_100750096
Yay het is de 15de, ik mag weer. *O*

Weet alleen niet meer wat ik allemaal wilde kopen.. :')
pi_100750246
Dpam tuinbroeken O+
Shirtjes vind ik op t moment niet echt Floris..Beetje te saai allemaal ofzo...
Vanaf de 3 jaar hebben ze dan wel weer leuke shirtjes...
  maandag 15 augustus 2011 @ 10:19:32 #236
259886 pessie
pi_100750877
Ik heb wel een CC maar ik ga het echt met manlief niet klaar krijgen nog meer te bestellen. Volgende maand wordt duur vanwege een reis naar Estland en Maastricht, dus even deze maand geld over houden.
pi_100751067
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ik geloof niet eens dat ik echt iets wil/ moet hebben hoor :)
dusss die CC komt dr hier niet; en paypal heb ik ook (nog) niet...
paypal is n kwestie van n account aanmaken, meer niet :) scheelt je bij dit soort acties toch weer flink verzendkosten binnen NL :Y

oh dat kialapunt-bedrag is idd goed te doen zeg!

Pessie gaaf Estland! O+

Spewey _O- je moet zo'n soort shopaholic boek schrijven joh :+
pi_100751253
ik bestel niets bij DPAM als er geen sale is, ik blijf een hollander eh!
pi_100751262
Paypal koppelen gaat wel een paar dagen overheen dus dat heeft voor vandaag geen zin meer dan helaas. Maar in de toekomst is het handig!
The way you rock'n'roll
  maandag 15 augustus 2011 @ 10:39:31 #240
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_100751327
Ik vind het ideaal dat mijn Paypal nu gekoppeld is aan mijn gewone bankrekening! Is bij aanvragen idd een paar dagen wachten, maar verder is het gewoon de snelste manier van betalen (en verzekerd en zulks)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  maandag 15 augustus 2011 @ 10:51:53 #241
259886 pessie
pi_100751630
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 10:27 schreef mignonne het volgende:

[..]

paypal is n kwestie van n account aanmaken, meer niet :) scheelt je bij dit soort acties toch weer flink verzendkosten binnen NL :Y

oh dat kialapunt-bedrag is idd goed te doen zeg!

Pessie gaaf Estland! O+

Spewey _O- je moet zo'n soort shopaholic boek schrijven joh :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sonnetje, wil je vooral niet-blauw of specifiek een andere kleur?

Nathan heeft vandaag zn spijkerbroekje van de prenatal aan (hebben we een half jaar geleden gekocht) en ik hoefde em maar 1 keer om te slaan :o . Zit helaas geen knoopsgat elastiek in dus ga even in V&A vragen om een riempje, of weten jullie nog ergens goedkope stretch riempjes te koop?
pi_100751716
Pessie, Hema! Blauw met sterretjes of stipjes. Kost ook nog eens geen drol.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_100751797
ik zou gewoon 1 dappersnappertje kopen..
pi_100751811
Oeh ik zou zo weer een mandje vol kunnen laden met Dpam spul, maar ik doe echt echt echt niet mee deze keer!
Kijk dan! Ze hebben altijd wel weer iets met een wolf daar
Mn wishlist

Pyjama haha! Wat zijn pyjama's daar altijd duur

Haha dit is een zomerpyjamaatje

Te schetig! O+ O+ O+

[ Bericht 5% gewijzigd door DustinHenderson op 15-08-2011 11:03:10 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_100751940
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 10:57 schreef Kleurdoos het volgende:
ik zou gewoon 1 dappersnappertje kopen..
Dat dus, echt ideaal die dingen. Ik raak ze wel vaak kwijt hier in huis dus Ranja is naar de psz met de bloemetjessnapper van Zoë. :D
  maandag 15 augustus 2011 @ 11:06:33 #246
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_100752054
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 10:51 schreef pessie het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien komt het omdat ik er woon, maar ik vind Maastricht voor kinderen zo'n baggershopstad! Het is een verbetering dat we sinds 4 jaar eindelijk H&M hebben en dat Name-it er ligt, maar verder :N

Ik kan je wel aanraden naar Luik te gaan, ligt een redelijk nieuw winkelcentrum (Mediaciteé) en daar liggen een DPAM en Primark compleet naast elkaar O+
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_100752149
Ow wacht es, ik zit volgende week op vakantie op maar een half uur van een Dpam winkel.
Weten jullie of iedere Dpam winkel ook schoenen verkoopt??
Ben eigenlijk wel helemaal verliefd op die ik hierboven liet zien met de olifantjes
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_100752341
Die schoentjes zijn erg leuk poppejans O+
op de website van DPAM kun je bij de storelocator zien welke items ze hebben. Als ze ook schoenen verkopen staat het erbij.

Oh en die playama vind ik echt awesome :D O+

Mijn kleine prul heeft vandaag haar lindex-shirt aan en de broek die haar papa mee nam. Ik vind dr zo stoer gelijk :D <3

maandag 15 augustus 2011 @ 11:23:43 #249
259886 pessie
pi_100752519
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:06 schreef Jeetjejom het volgende:

[..]

Misschien komt het omdat ik er woon, maar ik vind Maastricht voor kinderen zo'n baggershopstad! Het is een verbetering dat we sinds 4 jaar eindelijk H&M hebben en dat Name-it er ligt, maar verder :N

Ik kan je wel aanraden naar Luik te gaan, ligt een redelijk nieuw winkelcentrum (Mediaciteé) en daar liggen een DPAM en Primark compleet naast elkaar O+
Hm, mijn schoonzus heeft altijd zulke leuke dingen voor haar jongens (die Nathan vervolgens weer draagt) maar inderdaad krijg ik van haar veel name-it, mexx, bfc, een klein beetje Hema en wat Frendz. Het voordeel vind ik dat de Mexx in maastricht een grote afdeling kinderkleding heeft, in Groningen heeft alleen de V&D een beetje kinderkleding (en dan nog het meest voor meisjes }:| ) En ze hebben een name-it winkel. Ik kwam er zaterdag weer achter dat ook Groningen niet een hele leuke shopstad is voor jongenskleertjes.

Luik is maar een half uurtje, dus kan wel even kijken of dat lukt. Wilde eigenlijk nog langs Maasmechelen vanwege de PB rompers O-) .
Wat betreft PB rompers, ik dacht dat ze Nathan echt te klein waren, heb hem vandaag weer 1 aan gedaan en hij sluit nog steeds goed. Alleen kan ik wel merken dat Nathan dikke bovenbenen heeft gekregen.

Ik kijk even naar een dappersnapper
pi_100752601
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2011 11:40 schreef Aventura het volgende:
Vraag aan de deskundigen. :P : ik vind de pasvorm van veel jumpsuits en rompers zo vreemd. Alsof elke baby een kort, dik rompje heeft en korte beentjes. Ik heb nu al rompers weg moeten leggen omdat ze aan de onderkant niet dichtgaan. Qua breedte en mouwtjes zitten ze dan nog wel goed! Ik heb er ook een paar van Frendz en Hema die wel lang genoeg zijn, maar die slobberen verder enorm. Het enige echt goed aansluitende pakje is van Koeka, maar dat merk vind ik voor rompers te duur. Tips voor lange smalle baby's anyone?
Ik vind H&M rompers ook mooi vallen bij mijn ventje, 54 cm lang 8-) . Dan past 56 nu prima en heb er ook al wat in de volgende maat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')