abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100689589
KD, ze wil 't stééds maar aan! 't Kind krijgt zomaar een mening sinds ze die Elinkleertjes heeft.

En t wibrarokje zoals beloofd.
pi_100690590
hahah ik heb er net wat over gepost in t fototopic :) elin droeg t ook best vaak trouwens, ik vond t zo'n leuk setje :)

enne, prints op leggings vind ik ook irri mignonne, lastig om te combineren, maar ik heb nu een stapeltje egale longsleeves..dus dat kan er altijd bovenop O+ en dan ziet t er zo heerlijk keutelig uit
pi_100690882
ja voor binnen of slapen doe ik niet zo ingewikkeld :P gewoon een pyjama-longsleeve met zo'n legging, vind het wel best, maar voor naar buiten toe hou ik gewoon niet van leggings met streepjes of printjes of toestanden. Ook niet van maillots met printjes :N Ik hou wel weer erg van maillots (of leggings) met een werkje erin, ajour of juist een kabel-patroon ofzo. O+

die ene van lindex met die kabel erin vind ik echt superleuk O+
:)
pi_100691026
Ik ben groot leggingfan voor baby, liefst een millefleurprintje met een effen longsleeve erop.
Speaking of: ik zoek witte leggings in maat 74. Hema had ze, maar ik kan ze nu niet meer vinden. Het lijkt erop dat ze ze voor de winter vervangen hebben voor donkerblauw ;( . Heeft iemand een tip? Geen broekjes dus, echt leggings.
pi_100691233
*poef* nu is het weg
pi_100691359
Kruidvat had ook kinderleggings, misschien dat het daar nog bij zit?
Ze hadden paars, wit en zwart dacht ik
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_100691538
quote:
Die had ik gevonden inderdaad, maar ik vind ze vrij duur, zeker in combinatie met verzendkosten. Heb je ze al eens geprobeerd?
pi_100691687
V&D?
pi_100691794
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 22:14 schreef Ssserpente het volgende:
V&D?
Goeie! Daar ben ik nog niet geweest.
pi_100691795
zeeman! nieuwe collectie
pi_100691822
@vanyel: schattig jurkje en leuke site, bedankt!

Ik zou het liefst echt ff in een winkel kijken, maar ben al bij H&M, Hema e.d. geweest en daar vind ik niet echt feestjurkjes. Moet ook geen over de top jurk zijn, maar iets schattigs, nets en feestelijks. En dan voor een meisje van 6 maanden ;)

Zeeman heeft inderdaad ook leuke dingen! Leuke vestjes en zomerjurkjes
pi_100691976
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 22:16 schreef Kleurdoos het volgende:
zeeman! nieuwe collectie
Ook wit? Ik zag ze er vandaag niet hangen namelijk, maar dan ga ik maandag even naar een andere Zeeman. Alles voor de witte legging(s)!
pi_100692216
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 22:21 schreef Jore het volgende:

[..]

Ook wit? Ik zag ze er vandaag niet hangen namelijk, maar dan ga ik maandag even naar een andere Zeeman. Alles voor de witte legging(s)!
hier wel bij de nieuwe collectie, maar wel met een lichte roezel onderaan!
pi_100692342
kukuh zara? feestjurkjes, ben daar een maand terug geslaagd. En nieuwe coll voor de babies (jurkjes) zijn ook leuk, in combinatie met een bolerootje.

Heb hier ook wat leggings met prints (bloemtjes) maar kan ze op de een of ander manier nooit combineren, dus ze draagt ze thuis.

mignonne, vind maillot met kabelmotieven etc ook geweldig. Heb jij ze al ergens (betaalbaar gezien). Zag kniekousen bij de h&m ervan maar wil ze als maillot, ze hadden ze wel bij de babyafdeling.
pi_100692480
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 22:28 schreef Sandous het volgende:
kukuh zara? feestjurkjes, ben daar een maand terug geslaagd. En nieuwe coll voor de babies (jurkjes) zijn ook leuk, in combinatie met een bolerootje.

Heb hier ook wat leggings met prints (bloemtjes) maar kan ze op de een of ander manier nooit combineren, dus ze draagt ze thuis.

mignonne, vind maillot met kabelmotieven etc ook geweldig. Heb jij ze al ergens (betaalbaar gezien). Zag kniekousen bij de h&m ervan maar wil ze als maillot, ze hadden ze wel bij de babyafdeling.
kabel in grijs melange en wit bij de H&M

ook nieuwe collectie, geloof ook online
pi_100692583
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 22:26 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

hier wel bij de nieuwe collectie, maar wel met een lichte roezel onderaan!
Ja, dat had ik al gezien. Daar doen we dan maar niet moeilijk over deze keer.
Dank!
pi_100692764
je hebt van de hema ook 2 leggings in een pakje (grijs en wit) voor 2,50
is wel een dikke pantystof en begint bij maat 86, maar dat kan ook echt wel bij 74, trek je m iets hoger op (ze kruipen bij elin op tot kuitmodel, dus dat komt goed uit voor jou :P )
pi_100692807
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 22:31 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

kabel in grijs melange en wit bij de H&M

ook nieuwe collectie, geloof ook online
ja die zijn leuk O+
volgens mij komen die ieder jaar terug ofzo.

Jore waar is het voor? Als het voor eenmalig gebruik is, eventueel de voetjes van een maillot afknippen een optie?
pi_100693169
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 22:38 schreef mignonne het volgende:

[..]

ja die zijn leuk O+
volgens mij komen die ieder jaar terug ofzo.

Jore waar is het voor? Als het voor eenmalig gebruik is, eventueel de voetjes van een maillot afknippen een optie?
Ik gebruik ze vaak, onder jurkjes. Maillotjes gaan altijd zo pillen :{ . De combinatie waar ik er nu in ieder geval één voor nodig heb is een hele leuke rood-witte hartjesromper van de C&A (tip! Zo'n repeterend scandinavisch printje, de romper blijft heel mooi in de was) met een spijkerovergooiertje van de H&M. Een witte maillot zou dus ook kunnen maar die worden a. sneller vies en b. gaan dus pillen en daar kan ik niet zo goed tegen.
pi_100693421

deze vind ik ook leuk, maar wat moet daar nou onder? Bij goodmoodkids hebben ze de goede kleuren natuurlijk niet op voorraad.

[ Bericht 15% gewijzigd door kaatjejannie op 13-08-2011 23:00:23 ]
*poef* nu is het weg
pi_100694168
skinnyjeans kan altijd en effen maillots zijn ook overal wel te vinden hoor :P
pi_100694357
niet voor elin, wel voor mij

de lellikste sloffen ter wereld <3
pi_100694528
haha granny-sloffen! :D

KJ een mosterdgele maillot zoals ze nu bij de H&M hebben hangen kan eronder? of gewoon wit ofzo.

Ah Jore, ik dacht dat het misschien een eenmalig iets was en dat je nu nu nu een witte legging nodig had :P ik heb zelf witte leggings van de zeeman (gaan hier ook beetje pillen, maar dat kan aan mijn was-skills liggen), en ik heb ze ook van de H&M, een driekwart maar dan een maatje groter. Met strikje maar dat is eraf te slopen natuurlijk... ik denk dat ze nu wel in de afprijs hangen trouwens bij H&M, ze waren van deze zomercollectie.
pi_100694742
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 22:28 schreef Sandous het volgende:

Thanks, ga er vd week eens kijken!
pi_100695572
Oeh! Echte opa pantoffels. Zo lelijk dat ze weer mooi worden. O+

Ik vind dit zo'n leuke longsleeve, eekhoorns, egeltjes O+ etc, mooi geel alleen zo niet de kleur die m'n monstertjes kunnen hebben. -O- (de andere kleuren vind ik minder)
pi_100696501
Ik wil ook een vers klein jongetje.... *stampvoet*
pi_100696651
Spewey, waar heb je dat vandaan? Wat schattig zeg O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_100696786
Shirtje bij musjes.com gespot en pakje bij leukgekleed.nl, is van peaple.
  zondag 14 augustus 2011 @ 00:11:35 #179
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_100696991
Ik heb me vandaag weer vergrepen aan de sale... 2 shirtjes, een broekje, 2 vestjes, 2 jurkjes, een pakje en een te gekke salopette van Claire. Ik moet gewoon echt uit de stad wegblijven... Ik heb ook nog het te gek gave Rupsje Nooitgenoeg pop-up boek gekocht O+
  zondag 14 augustus 2011 @ 00:13:50 #180
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_100697100
Ik heb hier nog een kortingscode van Leukgekleed.nl, volgens mij is het een korting van 5 euro bij min. besteding van 50 euro. Als iemand daar gaat bestellen kun je die code wel van me krijgen, ik houd me voorlopig even in :D.
pi_100697250
Foto's TM! :D

Dat boek is zo leuk, alleen niet te vroeg in de handjes geven want hier popt er niet zo veel meer. :') Gelukkig ook gewoon de prentenboeken van Eric Carle.
  zondag 14 augustus 2011 @ 00:18:08 #182
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_100697322
Ik leg het inderdaad weg voor als ze groter is Spewey :Y. Of voor nichtje P, de boekenwurm O+.

Ik heb e.e.a. in de was gegooid, ik zal het als het droog is nog wel ff op de foto zetten als ik er aan denk.
  zondag 14 augustus 2011 @ 01:15:39 #183
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_100699705
ik ben er zo verliefd op

maar serieus.. 115 :')
pi_100700021
Orea sorry voor dubbel werk had beter eerst topic kunnen lezen....

Ik was heel fanatiek begonnen met fotos maken maar baal toch dat ik zo stom ben geweest om een groen witte achtergrond te doen...
pi_100700574
Huh dit had ik toch in vraag en aanbod gezet!? tijd om te slapen...
  zondag 14 augustus 2011 @ 08:38:24 #186
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_100704444
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 01:15 schreef SacreCoeur het volgende:
ik ben er zo verliefd op
[ afbeelding ]

maar serieus.. 115 :')
Volgens mij zou ik het er zelfs nog niet voor uitgeven als ik omkwam in de centen :D. Wat een geld voor een shirtje voor een kind :o.

Die site is trouwens een grote Zalando-advertentie, alles dat ik aan hebt geklikt verwijst naar die site. Ik dacht aan de titel te zien dat het een soort exclusieve marktplaats was, maar ik heb nog niets second hands gezien :D.
  zondag 14 augustus 2011 @ 09:51:38 #187
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_100704946
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:44 schreef Kleurdoos het volgende:
wij hebben niet dezelfde smaak iig Becky :D

jij bent wat meer van de 'keurig' he? :)
We hebben niet helemaal dezelfde smaak nee, hoewel ik zelf het groene Lief jurkje ook niet zo snel zal aanschaffen. Denk dat ik een tussen beetje stoer en beetje netjes inzit.
Die leggings zijn niet aan mij besteed iig.
pi_100705068
Hmz, ik hoefde ineens geen verzendkosten te betalen bij Lindex. Ik zie nu pas dat dat zo is als je voor 50 euro of meer bestelt. Afijn, het jasje voor Lena is onderweg! En ik heb ook deze trui voor Ivan erbij gedaan:

O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_100705118
En het is heel erg, maar het leukst vind ik bij Lena nog een langemouwenromper met maillot erover. :+

Vandaag heeft ze d'r DPAM-overall aan. Zó schattig.

Ik heb ook nog zo'n soort overall voor haar liggen waar ze denk ik over een maand in past. Wat ik van de week pas ontdekte is dat het een heel dik gevoerde overall is, ideaal voor het najaar. Ik denk dat het een favoriet gaat worden.

pi_100705145
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 21:04 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben trouwens verkocht hoor, die leggings zijn ideaal, voor zaterdagen en zondagen, om in te slapen..om aan te trekken onder de regenbroek..of na een flinke regenbui, ik vind ze superschattig en helemaal als ze haar uggs aanheeft O+
Same here. Ivan is bovendien dol op zijn leggings. :D Vandaag wou hij de olifantenlegging aan. Hij heeft er een stretchromper van de Hema bij aan die mooi valt en het ziet er heel schattig uit. Helaas komt er straks visite en dan moet 'ie van zijn vader decent. }:|
pi_100705243
quote:
12s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 21:23 schreef mignonne het volgende:

Ik kan volgens mij de helft niet op de site vinden. :o Waar staat dit broekje?

-Edit- Ah, bij 'coming soon'. }:|

[ Bericht 8% gewijzigd door Claudia_x op 14-08-2011 10:26:43 ]
pi_100705394
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 10:12 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Same here. Ivan is bovendien dol op zijn leggings. :D Vandaag wou hij de olifantenlegging aan. Hij heeft er een stretchromper van de Hema bij aan die mooi valt en het ziet er heel schattig uit. Helaas komt er straks visite en dan moet 'ie van zijn vader decent. }:|
die van mij bemoeit zich nergens mee :D
alles wat ik r aantrek is goed..alleen bontkraagjes hoeven niet zo voor hem, maar als ik wil mag ik het r aantrekken
pi_100705413
Ik zat net in mn boeken te snuffen (huiswerk) en zag wat etalages van 20 jaar terug, men wat zit daar leuke kleding tussen zeg O+
  zondag 14 augustus 2011 @ 10:53:41 #194
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_100705640
Grin, Lientje heeft vandaag ook een romper met langer mouwen aan, met babylegs eronder.
We gaan straks op visite, dan moet ze dus ook wat anders aan, arme kids, met omkleedacties...

Gisteren even wezen winkelen in Zutphen, daar zit een Lief! winkel en daar roepen ze altijd dat ik even naar binnen moet.
Schade, een groen gestreept truitje met roze opdruk en een legging van hetzelfde.
Een blauw wit gestreept rokje, met een blouse, rood met roze bloemkes.

Was voor de helft vd orginele prijs. Wat schandalig duur is dat spul zeg, ik vond het nu nog veel geld. Maar wel mooi en heel zacht.

En bij C&A twee rompers gehaald, die kosten daar 3.50 per stuk. Een witte met rode hartjes, daar las ik hier al over. En een gestreepte, donkerroze met een lichter roze fijn streepje. Mooie kwaliteit ook en ze hadden veel printjes.
En ze hebben daar gewoon enkele maten, ik heb dus 68 gehaald, 62 zit te krap. :X
pi_100706404
Die witte met hartjes vind ik ook echt een romper voor Lena!
  zondag 14 augustus 2011 @ 11:40:43 #196
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_100706482
Vraag aan de deskundigen. :P : ik vind de pasvorm van veel jumpsuits en rompers zo vreemd. Alsof elke baby een kort, dik rompje heeft en korte beentjes. Ik heb nu al rompers weg moeten leggen omdat ze aan de onderkant niet dichtgaan. Qua breedte en mouwtjes zitten ze dan nog wel goed! Ik heb er ook een paar van Frendz en Hema die wel lang genoeg zijn, maar die slobberen verder enorm. Het enige echt goed aansluitende pakje is van Koeka, maar dat merk vind ik voor rompers te duur. Tips voor lange smalle baby's anyone?
pi_100706587
Petit Bateau. Ook heel duur, maar daar doe je dan ook makkelijk 5 babies mee. Dottir draagt regelmatig een van mijn dik 30 jaar oude PBshirtjes O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 14 augustus 2011 @ 11:55:37 #198
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_100706809
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 11:46 schreef Vanyel het volgende:
Petit Bateau. Ook heel duur, maar daar doe je dan ook makkelijk 5 babies mee. Dottir draagt regelmatig een van mijn dik 30 jaar oude PBshirtjes O+
Dat dus, mijn baby kan ze niet aan, ik krijg haar armpjes er al niet eens in.... :')
Maar die zijn heel mooi smal van pasvorm.
En Aventura, speur gewoon Marktplaats af naar een stel 2e hands PB rompers. Die zijn er vast genoeg te koop en ze blijven heel mooi.
pi_100706816
Petit bateau is inderdaad smal. Verder vind ik de rompers van de H&M ook wel mooi vallen (en het zijn enkele maten, dus je krijgt niet zo'n groot verschil tussen de opeenvolgende maat zoals bij de Hema rompers).
pi_100707025
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 11:55 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Dat dus, mijn baby kan ze niet aan, ik krijg haar armpjes er al niet eens in.... :')
Maar die zijn heel mooi smal van pasvorm.
Dat zegt wel iets over de pasvorm van jouw baby :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_100707148
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:05 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:D mijn baby heeft ook een bollo pasvorm :+

Aventura ik weet niet of je nog op vakantie gaat maar PB ligt ook in de Franse supermarkten en is daar aanzienlijk goedkoper dan hier. Kwestie van wat dingen inslaan dus daar ;)
pi_100707294
PB is bij de Makro ook goedkoper als je een beetje geluk hebt.
  zondag 14 augustus 2011 @ 12:38:28 #203
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_100707875
Wij hebben petit bateau rompers uit maasmechelen village gehaald, ik heb geen idee waar je woont maar misschien een idee?
pi_100711415
Aventura, of je koopt romperverlengers

bij musjes.com.
En de simpele witte prenatal rompers willen ook wel. Ik heb er ook eentje van hjorth die heel smal is.

Bekend probleem trouwens, mijn ukken passen beide niet in de standaardpasvorm. Tienus heeft vandaag een van mijn lievelingsshirts van Driekus aan, van kikkid. Meteen voor het laatst, te kort!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_100712089
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 11:37 schreef Jore het volgende:
Die witte met hartjes vind ik ook echt een romper voor Lena!
Hm, welke?

Ik vind deze wel erg leuk, maar ik ben te zuunig om 10 euro voor een romper neer te leggen.

pi_100712268
is die van Lindex?
Ik vind de rompers van Lindex het namelijk wel waard. Okay ik had een 2pak, maar de hemdrompers van de lindex die ik had zijn toch wel zo ontzettend fijn O+ mooie kwaliteit, iets dikker katoen dat blijft zo mooi van vorm in de was dan gaat het niet zo lubberen.

En die is toch juist leuk om bij wijze van shirtje te dragen onder een jurkje of iets dergelijks? 10 euro voor een t-shirt ook teveel?

Ik praat je niets aan hoor, ik denk alleen even oplossingsgericht met je mee :7 :+
  zondag 14 augustus 2011 @ 14:41:25 #207
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_100712549
Net even MP afgestruind en een bod gedaan op een paar PB-romperts (veel aanbod!) goede tip! PB blijft mooi en is tijdloos, dus ik durf het wel aan. (Een HEMA-romper o.i.d. koop ik wel nieuw). Van zuslief heb ik van PB toevallig een shirtje en een pyama gekregen. Hij heeft het nog niet gedragen, maar ik zie zo al dat het gaat passen en dat het van een mooie kwaliteit is:

(Dit is de achterkant, met 'laadklep' :D)

En nog een ragfijn oranje-donkerblauw gestreept shirtje. Erg mooi spul.
  zondag 14 augustus 2011 @ 14:45:29 #208
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_100712712
Ik koop trouwens vanaf nu alleen lange-mouwen-rompers; we hebben ontzettend veel kleertjes gekregen in maat 62 en 68. De bovenkleding echter bijna allemaal met korte mouwen. Niet zo handig aangezien het herfst is met de herfst in aantocht. Met die rompers eronder kan ik het hem tenminste nog aantrekken. Ik ga ook even kijken voor hoodies en vestjes.Bij H&M had ik al een schattige gezien:

O+
pi_100713102
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 14:31 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Hm, welke?

Ik vind deze wel erg leuk, maar ik ben te zuunig om 10 euro voor een romper neer te leggen.

[ afbeelding ]
Een romper van de C&A die zowel Juud als ik hebben, ¤3,50. Superkwaliteit, mooie pasvorm en leuke print. Bij musjes.com hebben ze een romper van Sture & Lisa met een vergelijkbare print. En rood staat Lena goed, toch?
pi_100714060
petit bateau zijn idd ideale rompers voor wormpjes, elin kon er ook prima mee, terwijl ze in veel hemastretchrompers bij t rkuis op knappen stond trok ook altijd gaatjes bij de drukkertjes)
pi_100716353
Als je je verveelt ga je h&m shoppen... ;(

pi_100716925
ghe elins jas!
een aanradertje <3
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:34:29 #213
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_100724628
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:05 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ja en toen ze werd geboren was het zo'n lang dun schrieltje. Maat 56 PB kon ze wel aan, zo'n omslagromper, zooo cute.

Maar de 3 maanden rompers... :')
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:42:08 #214
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_100724953
C&A rompers...

Even een close-up voor de juiste kleur.
pi_100725345
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 14:35 schreef mignonne het volgende:
is die van Lindex?
Ik vind de rompers van Lindex het namelijk wel waard. Okay ik had een 2pak, maar de hemdrompers van de lindex die ik had zijn toch wel zo ontzettend fijn O+ mooie kwaliteit, iets dikker katoen dat blijft zo mooi van vorm in de was dan gaat het niet zo lubberen.

En die is toch juist leuk om bij wijze van shirtje te dragen onder een jurkje of iets dergelijks? 10 euro voor een t-shirt ook teveel?

Ik praat je niets aan hoor, ik denk alleen even oplossingsgericht met je mee :7 :+
Ik kom er net achter dat ik ook een romper van 9,95 heb gekocht bij Lindex :o
Maar dat is ook bedoeld als romper voor onder een tuinbroek O+ En hij voelt idd erg fijn aan! Mooie, dikke kwaliteit.

Juud, leuk die rompers! Vooral die met die hartjes! O+

Ik heb op zoek naar een leuk broekje voor Floris...Ik wil iets anders dan een spijkerbroek voor m (heb in maat 80 alleen spijkerbroeken tot nu toe...Nja en 1 ander broekje (niet dat ie maat 80 voorlopig gaat passen ofzo :')) Maar vind t lastig, zie nergens iets echt leuks...
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:31:12 #216
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_100727281

Ik heb deze voor Nathan. Past ie over anderhalve maand. In maat 80.
pi_100727330
die is leuk :)
pi_100728017
Die is leuk ja Pessie, mja wel weer blauw..
pi_100729293
Die gestreepte is ook leuk Juud, die was hier niet. Even naar de grote C&A dus :)
pi_100737558
Oh, die C&A-rompers zijn erg leuk! Jammer dat ik nooit bij een C&A kom.

Weet je, mignonne, je hebt helemaal gelijk. Telkens als ik een echt fijne romper heb dan heb ik er zoveel plezier van dat ik me voorneen om vaker dat soort spul te kopen.

Aventura, dat is een heel gaaf vestje! Vorig jaar zat 'ie ook in de collectie en het was een van mijn favoriete kledingstukken voor Ivan.
pi_100738036
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:01 schreef Claudia_x het volgende:
Aventura, dat is een heel gaaf vestje! Vorig jaar zat 'ie ook in de collectie en het was een van mijn favoriete kledingstukken voor Ivan.
Ik zat ook al te kijken, die ken ik ergens van :P Dyon heeft hm nog steeds in z'n kast hangen. Hij lijkt vrij groot te vallen, dus die maat 86 past hij vast nog wel even.
Enige verschil met die van dit jaar is dat die van vorig jaar ook zakjes erop had :)
pi_100738530
En er zat vorig jaar geloof ik ook een knoop meer op!
pi_100738699
Lol, dat je dat weet :D

Ow en de C&A rompers vind ik hier ook fijn! Niet allemaal goede kwaliteit wat ik zag, maar er zitten wel goede bij!
pi_100739122
Nou inderdaad, waarom weet ik dit?
pi_100739506
Het vestje stond trouwens niet echt bij Dyon, maar misschien kan ik het nu met wat leukers combineren......en hij heeft meer haar op z'n hoofd dat maakt het toch ook wel anders vind ik :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')