Die had ik gevonden inderdaad, maar ik vind ze vrij duur, zeker in combinatie met verzendkosten. Heb je ze al eens geprobeerd?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:04 schreef kaatjejannie het volgende:
rainbowbabies heeft witte leggings
https://www.rainbowbabies.nl/babykleding/langelegging.html
Ook wit? Ik zag ze er vandaag niet hangen namelijk, maar dan ga ik maandag even naar een andere Zeeman. Alles voor de witte legging(s)!quote:
hier wel bij de nieuwe collectie, maar wel met een lichte roezel onderaan!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:21 schreef Jore het volgende:
[..]
Ook wit? Ik zag ze er vandaag niet hangen namelijk, maar dan ga ik maandag even naar een andere Zeeman. Alles voor de witte legging(s)!
kabel in grijs melange en wit bij de H&Mquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:28 schreef Sandous het volgende:
kukuh zara? feestjurkjes, ben daar een maand terug geslaagd. En nieuwe coll voor de babies (jurkjes) zijn ook leuk, in combinatie met een bolerootje.
Heb hier ook wat leggings met prints (bloemtjes) maar kan ze op de een of ander manier nooit combineren, dus ze draagt ze thuis.
mignonne, vind maillot met kabelmotieven etc ook geweldig. Heb jij ze al ergens (betaalbaar gezien). Zag kniekousen bij de h&m ervan maar wil ze als maillot, ze hadden ze wel bij de babyafdeling.
Ja, dat had ik al gezien. Daar doen we dan maar niet moeilijk over deze keer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:26 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hier wel bij de nieuwe collectie, maar wel met een lichte roezel onderaan!
ja die zijn leukquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:31 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
kabel in grijs melange en wit bij de H&M
ook nieuwe collectie, geloof ook online
Ik gebruik ze vaak, onder jurkjes. Maillotjes gaan altijd zo pillenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja die zijn leuk
volgens mij komen die ieder jaar terug ofzo.
Jore waar is het voor? Als het voor eenmalig gebruik is, eventueel de voetjes van een maillot afknippen een optie?
Thanks, ga er vd week eens kijken!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:28 schreef Sandous het volgende:
kukuh zara? feestjurkjes, ben daar een maand terug geslaagd. En nieuwe coll voor de babies (jurkjes) zijn ook leuk, in combinatie met een bolerootje.
Heb hier ook wat leggings met prints (bloemtjes) maar kan ze op de een of ander manier nooit combineren, dus ze draagt ze thuis.
mignonne, vind maillot met kabelmotieven etc ook geweldig. Heb jij ze al ergens (betaalbaar gezien). Zag kniekousen bij de h&m ervan maar wil ze als maillot, ze hadden ze wel bij de babyafdeling.
Volgens mij zou ik het er zelfs nog niet voor uitgeven als ik omkwam in de centenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:15 schreef SacreCoeur het volgende:
ik ben er zo verliefd op
[ afbeelding ]
maar serieus.. 115
We hebben niet helemaal dezelfde smaak nee, hoewel ik zelf het groene Lief jurkje ook niet zo snel zal aanschaffen. Denk dat ik een tussen beetje stoer en beetje netjes inzit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:44 schreef Kleurdoos het volgende:
wij hebben niet dezelfde smaak iig Becky
jij bent wat meer van de 'keurig' he?
Same here. Ivan is bovendien dol op zijn leggings.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:04 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben trouwens verkocht hoor, die leggings zijn ideaal, voor zaterdagen en zondagen, om in te slapen..om aan te trekken onder de regenbroek..of na een flinke regenbui, ik vind ze superschattig en helemaal als ze haar uggs aanheeft
Ik kan volgens mij de helft niet op de site vinden.quote:
die van mij bemoeit zich nergens meequote:Op zondag 14 augustus 2011 10:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Same here. Ivan is bovendien dol op zijn leggings.Vandaag wou hij de olifantenlegging aan. Hij heeft er een stretchromper van de Hema bij aan die mooi valt en het ziet er heel schattig uit. Helaas komt er straks visite en dan moet 'ie van zijn vader decent.
Dat dus, mijn baby kan ze niet aan, ik krijg haar armpjes er al niet eens in....quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:46 schreef Vanyel het volgende:
Petit Bateau. Ook heel duur, maar daar doe je dan ook makkelijk 5 babies mee. Dottir draagt regelmatig een van mijn dik 30 jaar oude PBshirtjes
Dat zegt wel iets over de pasvorm van jouw babyquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:55 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat dus, mijn baby kan ze niet aan, ik krijg haar armpjes er al niet eens in....![]()
Maar die zijn heel mooi smal van pasvorm.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat zegt wel iets over de pasvorm van jouw baby
Hm, welke?quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:37 schreef Jore het volgende:
Die witte met hartjes vind ik ook echt een romper voor Lena!
Een romper van de C&A die zowel Juud als ik hebben, ¤3,50. Superkwaliteit, mooie pasvorm en leuke print. Bij musjes.com hebben ze een romper van Sture & Lisa met een vergelijkbare print. En rood staat Lena goed, toch?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hm, welke?
Ik vind deze wel erg leuk, maar ik ben te zuunig om 10 euro voor een romper neer te leggen.
[ afbeelding ]
Ja en toen ze werd geboren was het zo'n lang dun schrieltje. Maat 56 PB kon ze wel aan, zo'n omslagromper, zooo cute.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat zegt wel iets over de pasvorm van jouw baby
Ik kom er net achter dat ik ook een romper van 9,95 heb gekocht bij Lindexquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:35 schreef mignonne het volgende:
is die van Lindex?
Ik vind de rompers van Lindex het namelijk wel waard. Okay ik had een 2pak, maar de hemdrompers van de lindex die ik had zijn toch wel zo ontzettend fijnmooie kwaliteit, iets dikker katoen dat blijft zo mooi van vorm in de was dan gaat het niet zo lubberen.
En die is toch juist leuk om bij wijze van shirtje te dragen onder een jurkje of iets dergelijks? 10 euro voor een t-shirt ook teveel?
Ik praat je niets aan hoor, ik denk alleen even oplossingsgericht met je mee![]()
Ik zat ook al te kijken, die ken ik ergens vanquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:01 schreef Claudia_x het volgende:
Aventura, dat is een heel gaaf vestje! Vorig jaar zat 'ie ook in de collectie en het was een van mijn favoriete kledingstukken voor Ivan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |