Ow dat is ook heel cool, die wol heeft mijn moeder niet meer denk ik, ze ging nu kijken en misschien nam ze iets van katoenwol ofzo, ik heb haar de vrije hand gegevenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:11 schreef Rixtje het volgende:
Dat is inderdaad cool MamaPurk! Mijn moeder heeft nu ze uitgewerkt is ook al verschillende dingen gebreid een jurkje, setje en een vest.
En dat met de wol waarmee ze voor mij een trui aan het breien was toen ik in groep 5 zat![]()
Nee, ik heb ze nog niet besteld.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Draadjes, heb je de strijkapplicaties er al op gemaakt?
Ik heb er eentje bij de was liggen nu, morgen donkere was wassen, ik zal wel even laten weten hoe hij het houdt danquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:08 schreef Draadjes het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze nog niet besteld.Heb jij ze inmiddels al gewassen? Ik ben nog steeds een beetje bang dat ze los zullen laten met het wassen.
Graag, dank je!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:13 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Ik heb er eentje bij de was liggen nu, morgen donkere was wassen, ik zal wel even laten weten hoe hij het houdt dan
bij de h&m zijn ze te koop met 50% korting, meeste rond de 3 euro!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:08 schreef MamaPurk het volgende:
Weet iemand waar ze leuke betaalbare zwempakjes maatje 74 verkopen?? (liefst online)
Ik kwam net al op een paar sites via google, maar ik ben toch echt niet van plan 30 euro te betalen, zo vaak zwemmen we nou ook weer niet en ze is er zo weer uit gegroeid!
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:38 schreef kuukuh het volgende:
Ik ben op zoek naar een leuk jurkje maat 68/74 voor een bruiloft. Mijn dochter is dan bijna 6 maanden.
Hebben jullie ideeen?
Online is wel makkelijk, maar dan weet je niet precies hoe het eruit ziet en aanvoelt. Dus gewone winkels die aan te raden zijn hoor ik ook graag!
idem.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:29 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb geen idee wat ik uitgeef aan kleren voor de kinderen, en ik wil het niet weten ook
nee ik bedoel dat niet op de iedere maand, maar wel 1x in de 8 maanden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:43 schreef Spewey het volgende:
Hoezo Verslonzen als je niet iedere maand voor jezelf iets koopt, beetje overdreven. Ik groei niet meer itt mm puppies
Ik denk daar dus weer nooit aan als ik een jasje koop, oen die ik ben.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:56 schreef octopussy het volgende:
BJ, ik ben wel benieuwd hoe dat jasje Evie staat. Had bij een Benetton outlet in Bataviastad een supermooi paars jasje gezien maar niet wasbaar en afgeprijsd nog iets van 50 euroMaar niet
Je kan m overnemenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:44 schreef Spewey het volgende:
It's good to be king!
Ik vind hem leuk met die sterretjes. Beetje spijt dat ik niet heb meegedaan met de laatste giga bestelling.
Ik heb een hele stapel van zulke leggins van Hans Textiel nog, om in te slapen inderdaad zijn ze ideaal. Lekker dik en heerlijk soepel. Ik hou alleen niet zo van de printjes/streepjes op die dingen die ik heb liggen dus het blijft idd bij binnen- en slaapkledingquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:04 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben trouwens verkocht hoor, die leggings zijn ideaal, voor zaterdagen en zondagen, om in te slapen..om aan te trekken onder de regenbroek..of na een flinke regenbui, ik vind ze superschattig en helemaal als ze haar uggs aanheeft
Die had ik gevonden inderdaad, maar ik vind ze vrij duur, zeker in combinatie met verzendkosten. Heb je ze al eens geprobeerd?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:04 schreef kaatjejannie het volgende:
rainbowbabies heeft witte leggings
https://www.rainbowbabies.nl/babykleding/langelegging.html
Ook wit? Ik zag ze er vandaag niet hangen namelijk, maar dan ga ik maandag even naar een andere Zeeman. Alles voor de witte legging(s)!quote:
hier wel bij de nieuwe collectie, maar wel met een lichte roezel onderaan!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:21 schreef Jore het volgende:
[..]
Ook wit? Ik zag ze er vandaag niet hangen namelijk, maar dan ga ik maandag even naar een andere Zeeman. Alles voor de witte legging(s)!
kabel in grijs melange en wit bij de H&Mquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:28 schreef Sandous het volgende:
kukuh zara? feestjurkjes, ben daar een maand terug geslaagd. En nieuwe coll voor de babies (jurkjes) zijn ook leuk, in combinatie met een bolerootje.
Heb hier ook wat leggings met prints (bloemtjes) maar kan ze op de een of ander manier nooit combineren, dus ze draagt ze thuis.
mignonne, vind maillot met kabelmotieven etc ook geweldig. Heb jij ze al ergens (betaalbaar gezien). Zag kniekousen bij de h&m ervan maar wil ze als maillot, ze hadden ze wel bij de babyafdeling.
Ja, dat had ik al gezien. Daar doen we dan maar niet moeilijk over deze keer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:26 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hier wel bij de nieuwe collectie, maar wel met een lichte roezel onderaan!
ja die zijn leukquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:31 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
kabel in grijs melange en wit bij de H&M
ook nieuwe collectie, geloof ook online
Ik gebruik ze vaak, onder jurkjes. Maillotjes gaan altijd zo pillenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja die zijn leuk
volgens mij komen die ieder jaar terug ofzo.
Jore waar is het voor? Als het voor eenmalig gebruik is, eventueel de voetjes van een maillot afknippen een optie?
Thanks, ga er vd week eens kijken!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:28 schreef Sandous het volgende:
kukuh zara? feestjurkjes, ben daar een maand terug geslaagd. En nieuwe coll voor de babies (jurkjes) zijn ook leuk, in combinatie met een bolerootje.
Heb hier ook wat leggings met prints (bloemtjes) maar kan ze op de een of ander manier nooit combineren, dus ze draagt ze thuis.
mignonne, vind maillot met kabelmotieven etc ook geweldig. Heb jij ze al ergens (betaalbaar gezien). Zag kniekousen bij de h&m ervan maar wil ze als maillot, ze hadden ze wel bij de babyafdeling.
Volgens mij zou ik het er zelfs nog niet voor uitgeven als ik omkwam in de centenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:15 schreef SacreCoeur het volgende:
ik ben er zo verliefd op
[ afbeelding ]
maar serieus.. 115
We hebben niet helemaal dezelfde smaak nee, hoewel ik zelf het groene Lief jurkje ook niet zo snel zal aanschaffen. Denk dat ik een tussen beetje stoer en beetje netjes inzit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:44 schreef Kleurdoos het volgende:
wij hebben niet dezelfde smaak iig Becky
jij bent wat meer van de 'keurig' he?
Same here. Ivan is bovendien dol op zijn leggings.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:04 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben trouwens verkocht hoor, die leggings zijn ideaal, voor zaterdagen en zondagen, om in te slapen..om aan te trekken onder de regenbroek..of na een flinke regenbui, ik vind ze superschattig en helemaal als ze haar uggs aanheeft
Ik kan volgens mij de helft niet op de site vinden.quote:
die van mij bemoeit zich nergens meequote:Op zondag 14 augustus 2011 10:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Same here. Ivan is bovendien dol op zijn leggings.Vandaag wou hij de olifantenlegging aan. Hij heeft er een stretchromper van de Hema bij aan die mooi valt en het ziet er heel schattig uit. Helaas komt er straks visite en dan moet 'ie van zijn vader decent.
Dat dus, mijn baby kan ze niet aan, ik krijg haar armpjes er al niet eens in....quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:46 schreef Vanyel het volgende:
Petit Bateau. Ook heel duur, maar daar doe je dan ook makkelijk 5 babies mee. Dottir draagt regelmatig een van mijn dik 30 jaar oude PBshirtjes
Dat zegt wel iets over de pasvorm van jouw babyquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:55 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat dus, mijn baby kan ze niet aan, ik krijg haar armpjes er al niet eens in....![]()
Maar die zijn heel mooi smal van pasvorm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |