Die had ik gevonden inderdaad, maar ik vind ze vrij duur, zeker in combinatie met verzendkosten. Heb je ze al eens geprobeerd?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:04 schreef kaatjejannie het volgende:
rainbowbabies heeft witte leggings
https://www.rainbowbabies.nl/babykleding/langelegging.html
Ook wit? Ik zag ze er vandaag niet hangen namelijk, maar dan ga ik maandag even naar een andere Zeeman. Alles voor de witte legging(s)!quote:
hier wel bij de nieuwe collectie, maar wel met een lichte roezel onderaan!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:21 schreef Jore het volgende:
[..]
Ook wit? Ik zag ze er vandaag niet hangen namelijk, maar dan ga ik maandag even naar een andere Zeeman. Alles voor de witte legging(s)!
kabel in grijs melange en wit bij de H&Mquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:28 schreef Sandous het volgende:
kukuh zara? feestjurkjes, ben daar een maand terug geslaagd. En nieuwe coll voor de babies (jurkjes) zijn ook leuk, in combinatie met een bolerootje.
Heb hier ook wat leggings met prints (bloemtjes) maar kan ze op de een of ander manier nooit combineren, dus ze draagt ze thuis.
mignonne, vind maillot met kabelmotieven etc ook geweldig. Heb jij ze al ergens (betaalbaar gezien). Zag kniekousen bij de h&m ervan maar wil ze als maillot, ze hadden ze wel bij de babyafdeling.
Ja, dat had ik al gezien. Daar doen we dan maar niet moeilijk over deze keer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:26 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hier wel bij de nieuwe collectie, maar wel met een lichte roezel onderaan!
ja die zijn leukquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:31 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
kabel in grijs melange en wit bij de H&M
ook nieuwe collectie, geloof ook online
Ik gebruik ze vaak, onder jurkjes. Maillotjes gaan altijd zo pillenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja die zijn leuk
volgens mij komen die ieder jaar terug ofzo.
Jore waar is het voor? Als het voor eenmalig gebruik is, eventueel de voetjes van een maillot afknippen een optie?
Thanks, ga er vd week eens kijken!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:28 schreef Sandous het volgende:
kukuh zara? feestjurkjes, ben daar een maand terug geslaagd. En nieuwe coll voor de babies (jurkjes) zijn ook leuk, in combinatie met een bolerootje.
Heb hier ook wat leggings met prints (bloemtjes) maar kan ze op de een of ander manier nooit combineren, dus ze draagt ze thuis.
mignonne, vind maillot met kabelmotieven etc ook geweldig. Heb jij ze al ergens (betaalbaar gezien). Zag kniekousen bij de h&m ervan maar wil ze als maillot, ze hadden ze wel bij de babyafdeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |