Volgens mij zou ik het er zelfs nog niet voor uitgeven als ik omkwam in de centenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:15 schreef SacreCoeur het volgende:
ik ben er zo verliefd op
[ afbeelding ]
maar serieus.. 115
We hebben niet helemaal dezelfde smaak nee, hoewel ik zelf het groene Lief jurkje ook niet zo snel zal aanschaffen. Denk dat ik een tussen beetje stoer en beetje netjes inzit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:44 schreef Kleurdoos het volgende:
wij hebben niet dezelfde smaak iig Becky
jij bent wat meer van de 'keurig' he?
Same here. Ivan is bovendien dol op zijn leggings.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:04 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben trouwens verkocht hoor, die leggings zijn ideaal, voor zaterdagen en zondagen, om in te slapen..om aan te trekken onder de regenbroek..of na een flinke regenbui, ik vind ze superschattig en helemaal als ze haar uggs aanheeft
Ik kan volgens mij de helft niet op de site vinden.quote:
die van mij bemoeit zich nergens meequote:Op zondag 14 augustus 2011 10:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Same here. Ivan is bovendien dol op zijn leggings.Vandaag wou hij de olifantenlegging aan. Hij heeft er een stretchromper van de Hema bij aan die mooi valt en het ziet er heel schattig uit. Helaas komt er straks visite en dan moet 'ie van zijn vader decent.
Dat dus, mijn baby kan ze niet aan, ik krijg haar armpjes er al niet eens in....quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:46 schreef Vanyel het volgende:
Petit Bateau. Ook heel duur, maar daar doe je dan ook makkelijk 5 babies mee. Dottir draagt regelmatig een van mijn dik 30 jaar oude PBshirtjes
Dat zegt wel iets over de pasvorm van jouw babyquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:55 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat dus, mijn baby kan ze niet aan, ik krijg haar armpjes er al niet eens in....![]()
Maar die zijn heel mooi smal van pasvorm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |