dat heb ik dus ook, terwijl elin lang is en qua gewicht gewoon netjes op de CB lijn zit!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:56 schreef Solagratia het volgende:
Soms vraag ik me echt af hoe klein mijn kind isAls ik lees dat Claudia al maat 74 nodig heeft en Bientje al in een kleine maat 86 zit. Amy is 1 jaar en zit nog in maat 68. Of vallen alle kleren toevallig heel groot die ze heeft
![]()
Leuk jasje Barba! Kan alleen niets zeggen over de maat, want ik kan me er niets bij voorstellen.
Da wordt wat..die dingen moeten nog binnenkomenquote:
Anne zit qua broekjes ook nog in 68, shirtjes/jurkjes in 74. Ik vind het ook zo'n bizar idee dat kinderen die een stuk jonger zijn dan Anne ook al in 74/80 zitten!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:56 schreef Solagratia het volgende:
Soms vraag ik me echt af hoe klein mijn kind isAls ik lees dat Claudia al maat 74 nodig heeft en Bientje al in een kleine maat 86 zit. Amy is 1 jaar en zit nog in maat 68. Of vallen alle kleren toevallig heel groot die ze heeft
![]()
idd,volgens mij is t meer psychologisch, dat moeders denken dat ze over moeten stappen ivm ontwikkeling ofzoquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het is maar net wat je aanhoudt als referentie denk ik. Ik las hier van de week een kindje van 65cm dat maat74 nodig had. Puck met 70,5cm zit nog prima in het meeste van zijn 68 kleding.
Als je zo vlot overgaat krijg je volgens mij op een gegeven moment shirt twee keer zo wijd als je kind en ook de mouwen kan je dan 5x omslaan.
Maat 104 zal hier nog wel een hele tijd duren, maar ik sluit me bij Karin aanquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Leuk McLaura! Dat vest van z8 vooral!!!!
Als je hem op den duur kwijt wilt...
Jaël was emt anderhalf 90 cm langquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:31 schreef octopussy het volgende:
Jaël is echt een lange lijs!
Mijn muppet is nu met anderhalf ongeveer 80 cm lang. Ze heeft geloof ik een redelijk lange romp (heb ik ook) en normale beentjes. Van rompers ben ik nu aan het overschakelen naar 86-92 omdat de stretchrompers van de Hema in 74-80 nu wel wat te kort gaan worden. De stof bij de knoopjes gaat dan een beetje kapot. Maar de grotere maat is nog wel te groot eigenlijk, dus die doe ik in de droger. Wat nu perfect zit zijn de enkele maten rompers van de H&M.
Qua broeken heb ik een paar broeken die in maat 80 zelfs nog wat te lang zijn, en shirtjes ben ik nu echt wel over naar 86.
Oja, laarsjes passen is ook grappig. De ritsjes gaan niet dicht omdat ze lekkere spekkuiten heeft
Floris idd ook. Heeft ie van mijquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:34 schreef flugeltje het volgende:
Geeft niks Son, Willem heeft ook van die korte pootjes
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
Nathan groeit floris voorbij Pessie!
Leuk maclaura, vooral die z8 spullen en dat laatste shirt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |