quote:
Ik verwacht wel de credits inderdaad.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:37 schreef bioloogje het volgende:
Geniaal! Wanneer staat dit op de FP?
Die zit vast in Osloquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:38 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Weet iemand al waar de snipper van deze week zit?
Kan die niet op de FPquote:
blz 26 bovenaan.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:38 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Weet iemand al waar de snipper van deze week zit?
quote:
Heldquote:
Getekend voor het levenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
die arme kindertjes gaan nu allemaal naar KLB om zich te vermaken ipv braaf de Donald Duck lezen
Een hele generatie verpestquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
die arme kindertjes gaan nu allemaal naar KLB om zich te vermaken ipv braaf de Donald Duck lezen
Honderden zullen er verloren gaan, DUIZENDEN!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
Daar mag wel even een persoonlijk dankwoord van Danny tegen overstaan. Extra bezoekers gegenereerd via een landelijk blad, die ook nog eens nog een heel leven voor zich hebben om te verdoen op FOK!.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
Volgende week in de columns:quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Volgende week in de columns:
Lieve Donald, zyzz is dood hoe kom ik hier overheen?
Baas Donald, wanneer heb je Katrien voor het laatst gegeven?
Ik zie nooit een famfare in Duckstad, houdt U niet van muziek?
"Donzige Donald, wat ik nu toch voor chanants heb meegemaakt."quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vindt u het niet chanant dat Katrien steeds met Guus mee gaat?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Beste kwik, kwek en kwak,quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hoe baasquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:45 schreef Ireyon het volgende:
Te weinig Donald Duck in de Donald Duck
superworm![]()
Redactie FP dus dat komt wel goed.
Held gevondenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:45 schreef Ireyon het volgende:
superworm![]()
Nice.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:45 schreef Ireyon het volgende:
superworm![]()
Haten is verlaten.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:46 schreef wise het volgende:
Geschreven door iemand boven de 16 dus. Welke persoon boven de 16 leest nog de donald duck
grow the fuck up
Nog een zuurtje?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:46 schreef wise het volgende:
Geschreven door iemand boven de 16 dus. Welke persoon boven de 16 leest nog de donald duck
grow the fuck up
Govert Goudglas has arrivedquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:46 schreef wise het volgende:
grow the fuck up
misschien zegt het meer over jezelf dat je het niet kunt respecteren dat andere mensen dingen als bijvoorbeeld de donald duck leuk vinden.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:46 schreef wise het volgende:
grow the fuck up
je bent volwassen, dan ga je toch geen stripboeken lezenquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:43 schreef superworm het volgende:
Dol donzige dubbel-D,
Wij, een hele website vol scholieren, studenten en volwassenen, lezen soms wel al twintig of dertig jaar wekelijks je doldwaze avonturen. Geluk of ongeluk, regen of zonneschijn, alle gebeurtenissen in Duckstad worden door ons in je blad, je pockets en Twitter gevolgd.
Ook de Brievenbus lezen we allemaal trouw. En wat viel ons nou op: héél vroeger, in de jaren tachtig en negentig, toen veel lezers nog niet waren geboren, waren de brieven vaak veel langer! Soms werden er hele avonturen verteld door kinderen! Wij missen dat wel een beetje, Duck.
Daarom de vraag, of er vaker weer lange brieven in de Bus mogen komen! En mag het ouderwetse lijntjespapier terug? Als eerste lange brief hebben we bij deze de onze. Omdat er nog geen één van ons ooit zijn brief in de Brievenbus heeft gezien, zou je ons vanzelf een enorm plezier doen!
Hou je haaks,
De mensen van forum.fok.nl/KLB
dat heeft met respect niks te makenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:50 schreef tdrone het volgende:
[..]
misschien zegt het meer over jezelf dat je het niet kunt respecteren dat andere mensen dingen als bijvoorbeeld de donald duck leuk vinden.
wat is er troll aan¿ Ik meen het.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:51 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
wise is wederom aan het trollen over het lezen van DD
Dus iedereen die dit leuk vindt, is meteen een lezer van de donald duck? Dat jij gewoon te zuur bent, om dit leuk te vindenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:50 schreef wise het volgende:
[..]
je bent volwassen, dan ga je toch geen stripboeken lezende tering.
Ingekleurde tekeningen over eenden die avonturen beleven. Yay, leuk hoor
vind ik wel, jij zit hier af te geven op mensen omdat ze iets doen wat ze leuk vinden. Dat gaat toch nergens over?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:51 schreef wise het volgende:
[..]
dat heeft met respect niks te maken
je mag het leuk vinden, maar mij gaat het om het lezen van de DD als je ouder bent dan 16. Je bent toch geen kind meerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dus iedereen die dit leuk vindt, is meteen een lezer van de donald duck? Dat jij gewoon te zuur bent, omdat dit leuk te vinden
Al kakkend is er geen beter bladquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:52 schreef wise het volgende:
[..]
wat is er troll aan¿ Ik meen het.
Waarom zou je als volwassenen de DD lezenDoe normaal
mag je vindenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:52 schreef tdrone het volgende:
[..]
vind ik wel, jij zit hier af te geven op mensen omdat ze iets doen wat ze leuk vinden. Dat gaat toch nergens over?
de krantquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:53 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Al kakkend is er geen beter blad
oy! Niet haten op DDquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:53 schreef wise het volgende:
[..]
je mag het leuk vinden, maar mij gaat het om het lezen van de DD als je ouder bent dan 16. Je bent toch geen kind meer
quote:
Lees het topic eens...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:54 schreef _GdR_ het volgende:
Welke autist heeft die brief geschreven?
Ik zie het nu ook ja, ik heb hem ook ineens op donderdag gekregenquote:
Zou ik ook wel willen zien haha.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:47 schreef RickoKun het volgende:
Heeft iemand nog die andere pic van in de Donald Duck, die zat vol met allemaal seksuele verwijzingen? Die heb ik hier ook in KLB voorbij zien komen
troll-homoquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:53 schreef wise het volgende:
[..]
je mag het leuk vinden, maar mij gaat het om het lezen van de DD als je ouder bent dan 16. Je bent toch geen kind meer
jawelquote:
en wat is er homo aan precies¿quote:
ja, dat dus.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:57 schreef bioloogje het volgende:
Zet superworm eens in de op als dader!!
swj?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:59 schreef Adelante het volgende:
Vraag is natuurlijk of SWJ zijn vraag ook zelf heeft ingestuurd of dat een andere KLB user dat voor hem heeft gedaan
Het was Superworm, niet SwJquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:59 schreef Adelante het volgende:
Vraag is natuurlijk of SWJ zijn vraag ook zelf heeft ingestuurd of dat een andere KLB user dat voor hem heeft gedaan
Niet SwJquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:59 schreef Adelante het volgende:
OP is aangepast.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:57 schreef bioloogje het volgende:
Zet superworm eens in de op als dader!!
Oh, ik lees verkeerdquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet SwJ
Superworm, columnist, FP-er, leuke gast!
Homo's en vrouwen zeuren over volwassen wordenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:56 schreef wise het volgende:
[..]
jawel
[..]
en wat is er homo aan precies¿
wat een goed argument zegquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:00 schreef banapples het volgende:
[..]
Homo's en vrouwen zeuren over volwassen worden
Misschien kunnen we het alsnog vragen of hij niet van zijn gedachte is veranderd.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:48 schreef wise het volgende:
donald duck leuk vinden als je 14> bent. Grow the fuck up
In de OP wordt gesproken over wie het heeft geschreven, dus dat is natuurlijk wel degelijk superworm. Maar of hij hem ook opgestuurd heeft . . .quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:01 schreef Lithia het volgende:
[..]
Misschien kunnen we het alsnog vragen of hij niet van zijn gedachte is veranderd.
niks diep aan. Leuk stripjes lezenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:01 schreef Lithia het volgende:
Zelfs in dat topic was wise al bezigdat zit diep.
[..]
Wat een goed tegen-argumentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you see knopjes
Dat snapte ik ja. Snapte jij mijn post niet?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In de OP wordt gesproken over wie het heeft geschreven, dus dat is natuurlijk wel degelijk superworm. Maar of hij hem ook opgestuurd heeft . . .
Dan nog is en blijft het zijn tekst.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:03 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dat snapte ik ja. Snapte jij mijn post niet?
Dat ontken ik niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan nog is en blijft het zijn tekst.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:02 schreef banapples het volgende:
[..]
Wat een goed tegen-argumentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:02 schreef wise het volgende:
[..]
niks diep aan. Leuk stripjes lezenblegh
vnl cijfertjes hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor jou, allemaal lettertjes
kan ik jou daar ook in vindenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor jou, allemaal lettertjes
Jawel, alhoewel ik jou wel citeerde was het niet echt een reactie op je post maar meer een toevoeging dat ondanks mijn eerdere post er in de OP alleen maar pure waarheid staat en geen halve aannames.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:03 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dat snapte ik ja. Snapte jij mijn post niet?
Ohh, duidelijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jawel, alhoewel ik jou wel citeerde was het niet echt een reactie op je post maar meer een toevoeging dat ondanks mijn eerdere post er in de OP alleen maar pure waarheid staat en geen halve aannames.
Sir Cholesterol McDuckquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:14 schreef Kutstudent het volgende:
Uit dat topic:
[ afbeelding ]
De McDuck's.Wat een epische verhalen waren dat.
DM djeezquote:
Dan verwerkt hij er waarschijnlijk iets in van paarsgepunte vleeslolliequote:
Dat was een ridder, met een speciaal rond harnas.quote:
Waar denk je dat de Duckwalk vandaan komt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat was een ridder, met een speciaal rond harnas.En dan Angus, wat een eindbaas.
Dit was toch wel zeer epic geweestquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:36 schreef Deetch het volgende:
Donald had met TL;DR moeten reageren.
Dan zou de epischheid mijn ogen verbrand hebbenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:36 schreef Deetch het volgende:
Donald had met TL;DR moeten reageren of hier hield ik op met lezen ofzo.
Dit ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:42 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dan zou de epischheid mijn ogen verbrand hebben
inderdaadquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:36 schreef Deetch het volgende:
Donald had met TL;DR moeten reageren of hier hield ik op met lezen ofzo.
Hahaquote:
dan had ik spontaan een abbonement voor het leven genomenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:49 schreef banapples het volgende:
[..]
inderdaadOf natuurlijk: "TS kan er niet mee omgaan
"
quote:
Wel godverdomme.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:59 schreef 9611Niels het volgende:
Alleen heeft die platvoet de zin over het lijntjespapier wel weggehaald.
Niks daarvan. Ook superworm wordt niet genoemd en de link naar de juiste post werkt niet goed. Maar goed, ik ben allang blij dat djeez het niet over naaien of paarsgepunte dingen gaat hebben.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:22 schreef luckass het volgende:
[..]
Niet eens copyright voor de foto.
superwormquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:36 schreef Gia het volgende:
Wie heeft die brief gestuurd? Toch niet heel FokForum.
We moesten wel lachen toen we straks de DD lazen. Leuke actie.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:31 schreef banapples het volgende:
[..]
Niks daarvan. Ook superworm wordt niet genoemd en de link naar de juiste post werkt niet goed. Maar goed, ik ben allang blij dat djeez het niet over naaien of paarsgepunte dingen gaat hebben.
quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:14 schreef Frollo het volgende:
superworm, quote mij ook ff! Pleaase!
quote:
Dan doe jij je oogjes maar eens goed open, als je zijn postgeschiedenis checkt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:45 schreef Splutje het volgende:
Mooi dit, jammer dat het door iemand gedaan is die nooit in KLB post
5 topics op de eerste pagina, dat noem ik geen KLB'erquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:48 schreef OeJ het volgende:
[..]
Dan doe jij je oogjes maar eens goed open, als je zijn postgeschiedenis checkt.
Ja, hèhè, omdat hij toevallig in 27 topics over dat gedoe in Engeland heeft gereageerd.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:56 schreef Splutje het volgende:
[..]
5 topics op de eerste pagina, dat noem ik geen KLB'er
hoeveel topics moet hij in gereageerd hebben totdat het jou tevreden maakt?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:56 schreef Splutje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:34 schreef Faux. het volgende:
GeweldigUitknippen en inlijsten zodra 'ie aankomt
quote:
Pfft, KLB deed me ooit een account aanmaken. Ik was er al in 2005quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:56 schreef Splutje het volgende:
[..]
Marokkanen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Ooit met een mop in de DD gestaanAlleen hadden ze Belgen vervangen door wat anders
Zoiets jaquote:
Dat laatste dan.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:59 schreef superworm het volgende:
Ook in het oorspronkelijke topic de vraag gesteld: ik heb 'm niet naar DD gestuurd, dus óf de DD-redactie leest mee, óf een andere FOK!'ker heeft het alsnog gemaild.
(pics) Incest in nieuwe Donald Duck (Brief van de Week)quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:47 schreef RickoKun het volgende:
Heeft iemand nog die andere pic van in de Donald Duck, die zat vol met allemaal seksuele verwijzingen? Die heb ik hier ook in KLB voorbij zien komen
Nou goed dan, voor deze ene keer.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:14 schreef Frollo het volgende:
superworm, quote mij ook ff! Pleaase!
Dat mag. Van daaruit kunnen we altijd kijken hoe de avond zich ontvouwt.quote:
Eindelijk de link naar dit pareltje op de FP.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:00 schreef superworm het volgende:
Goh mijn posts blijven blijkbaar nieuwswaardig. Upd is van Djeez, niet van mij![]()
[Upd] FOK!s KLB-forum in Donald Duck
Ik ga nu, douchen, naar m'n vriendin-met-voordelen en dan samen naar Genève. Hoop op Schiphol de DD nog gauw te kunnen kopen voor 't te laat is. Toedels!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:03 schreef luckass het volgende:
[..]
Eindelijk de link naar dit pareltje op de FP.
Bedankt voor het mij herinneren aan de reden waarom ik niet op het forum kom. (en ja, ik ben er wel ooit eens geweest ja en betreur deze hele minuut dat ik hier ben, aangezien ik die nooit meer terug zal krijgen. )quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:32 schreef Plastic_zak het volgende:
Autistische reacties op brieven in de Donald Duck
Wat stuurde je?quote:
Wat drong je toen aan om die specifieke brief op te sturen?quote:
benieuwd of het de brievenbus zou halenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:23 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wat drong je toen aan om die specifieke brief op te sturen?
Ownage!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:29 schreef koulo3000 het volgende:
[..]
benieuwd of het de brievenbus zou halen
Nicequote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:29 schreef koulo3000 het volgende:
[..]
benieuwd of het de brievenbus zou halen
van mij moet je dat niet hoor, is aan jouquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:06 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Waarom zouden we je moeten geloven?
Moest hard lachenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:39 schreef Redskillz het volgende:
Heel KLB krijgt momenteel een grote.
Ditquote:
Nummer 33 dus?quote:
Dan lag ie vanmorgen nog niet in de winkel hierquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:58 schreef LompeHork het volgende:
Pin me er niet op vast; maar ik geloof het wel ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |