Dat laatste dan.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:59 schreef superworm het volgende:
Ook in het oorspronkelijke topic de vraag gesteld: ik heb 'm niet naar DD gestuurd, dus óf de DD-redactie leest mee, óf een andere FOK!'ker heeft het alsnog gemaild.
(pics) Incest in nieuwe Donald Duck (Brief van de Week)quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:47 schreef RickoKun het volgende:
Heeft iemand nog die andere pic van in de Donald Duck, die zat vol met allemaal seksuele verwijzingen? Die heb ik hier ook in KLB voorbij zien komen
Nou goed dan, voor deze ene keer.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:14 schreef Frollo het volgende:
superworm, quote mij ook ff! Pleaase!
Dat mag. Van daaruit kunnen we altijd kijken hoe de avond zich ontvouwt.quote:
Eindelijk de link naar dit pareltje op de FP.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:00 schreef superworm het volgende:
Goh mijn posts blijven blijkbaar nieuwswaardig. Upd is van Djeez, niet van mij![]()
[Upd] FOK!s KLB-forum in Donald Duck
Ik ga nu, douchen, naar m'n vriendin-met-voordelen en dan samen naar Genève. Hoop op Schiphol de DD nog gauw te kunnen kopen voor 't te laat is. Toedels!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:03 schreef luckass het volgende:
[..]
Eindelijk de link naar dit pareltje op de FP.
Bedankt voor het mij herinneren aan de reden waarom ik niet op het forum kom. (en ja, ik ben er wel ooit eens geweest ja en betreur deze hele minuut dat ik hier ben, aangezien ik die nooit meer terug zal krijgen. )quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:32 schreef Plastic_zak het volgende:
Autistische reacties op brieven in de Donald Duck
Wat stuurde je?quote:
Wat drong je toen aan om die specifieke brief op te sturen?quote:
benieuwd of het de brievenbus zou halenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:23 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wat drong je toen aan om die specifieke brief op te sturen?
Ownage!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:29 schreef koulo3000 het volgende:
[..]
benieuwd of het de brievenbus zou halen
Nicequote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:29 schreef koulo3000 het volgende:
[..]
benieuwd of het de brievenbus zou halen
van mij moet je dat niet hoor, is aan jouquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:06 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Waarom zouden we je moeten geloven?
Moest hard lachenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:39 schreef Redskillz het volgende:
Heel KLB krijgt momenteel een grote.
Ditquote:
Nummer 33 dus?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |