wat is er troll aan¿ Ik meen het.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:51 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
wise is wederom aan het trollen over het lezen van DD
Dus iedereen die dit leuk vindt, is meteen een lezer van de donald duck? Dat jij gewoon te zuur bent, om dit leuk te vindenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:50 schreef wise het volgende:
[..]
je bent volwassen, dan ga je toch geen stripboeken lezende tering.
Ingekleurde tekeningen over eenden die avonturen beleven. Yay, leuk hoor
vind ik wel, jij zit hier af te geven op mensen omdat ze iets doen wat ze leuk vinden. Dat gaat toch nergens over?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:51 schreef wise het volgende:
[..]
dat heeft met respect niks te maken
je mag het leuk vinden, maar mij gaat het om het lezen van de DD als je ouder bent dan 16. Je bent toch geen kind meerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dus iedereen die dit leuk vindt, is meteen een lezer van de donald duck? Dat jij gewoon te zuur bent, omdat dit leuk te vinden
Al kakkend is er geen beter bladquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:52 schreef wise het volgende:
[..]
wat is er troll aan¿ Ik meen het.
Waarom zou je als volwassenen de DD lezenDoe normaal
mag je vindenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:52 schreef tdrone het volgende:
[..]
vind ik wel, jij zit hier af te geven op mensen omdat ze iets doen wat ze leuk vinden. Dat gaat toch nergens over?
de krantquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:53 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Al kakkend is er geen beter blad
oy! Niet haten op DDquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:53 schreef wise het volgende:
[..]
je mag het leuk vinden, maar mij gaat het om het lezen van de DD als je ouder bent dan 16. Je bent toch geen kind meer
quote:
Lees het topic eens...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:54 schreef _GdR_ het volgende:
Welke autist heeft die brief geschreven?
Ik zie het nu ook ja, ik heb hem ook ineens op donderdag gekregenquote:
Zou ik ook wel willen zien haha.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:47 schreef RickoKun het volgende:
Heeft iemand nog die andere pic van in de Donald Duck, die zat vol met allemaal seksuele verwijzingen? Die heb ik hier ook in KLB voorbij zien komen
troll-homoquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:53 schreef wise het volgende:
[..]
je mag het leuk vinden, maar mij gaat het om het lezen van de DD als je ouder bent dan 16. Je bent toch geen kind meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |