Dat snapte ik ja. Snapte jij mijn post niet?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In de OP wordt gesproken over wie het heeft geschreven, dus dat is natuurlijk wel degelijk superworm. Maar of hij hem ook opgestuurd heeft . . .
Dan nog is en blijft het zijn tekst.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:03 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dat snapte ik ja. Snapte jij mijn post niet?
Dat ontken ik niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan nog is en blijft het zijn tekst.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:02 schreef banapples het volgende:
[..]
Wat een goed tegen-argumentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:02 schreef wise het volgende:
[..]
niks diep aan. Leuk stripjes lezenblegh
vnl cijfertjes hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor jou, allemaal lettertjes
kan ik jou daar ook in vindenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor jou, allemaal lettertjes
Jawel, alhoewel ik jou wel citeerde was het niet echt een reactie op je post maar meer een toevoeging dat ondanks mijn eerdere post er in de OP alleen maar pure waarheid staat en geen halve aannames.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:03 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dat snapte ik ja. Snapte jij mijn post niet?
Ohh, duidelijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jawel, alhoewel ik jou wel citeerde was het niet echt een reactie op je post maar meer een toevoeging dat ondanks mijn eerdere post er in de OP alleen maar pure waarheid staat en geen halve aannames.
Sir Cholesterol McDuckquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:14 schreef Kutstudent het volgende:
Uit dat topic:
[ afbeelding ]
De McDuck's.Wat een epische verhalen waren dat.
DM djeezquote:
Dan verwerkt hij er waarschijnlijk iets in van paarsgepunte vleeslolliequote:
Dat was een ridder, met een speciaal rond harnas.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |