quote:
Ik verwacht wel de credits inderdaad.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:37 schreef bioloogje het volgende:
Geniaal! Wanneer staat dit op de FP?
Die zit vast in Osloquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:38 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Weet iemand al waar de snipper van deze week zit?
Kan die niet op de FPquote:
blz 26 bovenaan.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:38 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Weet iemand al waar de snipper van deze week zit?
quote:
Heldquote:
Getekend voor het levenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
die arme kindertjes gaan nu allemaal naar KLB om zich te vermaken ipv braaf de Donald Duck lezen
Een hele generatie verpestquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
die arme kindertjes gaan nu allemaal naar KLB om zich te vermaken ipv braaf de Donald Duck lezen
Honderden zullen er verloren gaan, DUIZENDEN!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
Daar mag wel even een persoonlijk dankwoord van Danny tegen overstaan. Extra bezoekers gegenereerd via een landelijk blad, die ook nog eens nog een heel leven voor zich hebben om te verdoen op FOK!.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
Volgende week in de columns:quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Volgende week in de columns:
Lieve Donald, zyzz is dood hoe kom ik hier overheen?
Baas Donald, wanneer heb je Katrien voor het laatst gegeven?
Ik zie nooit een famfare in Duckstad, houdt U niet van muziek?
"Donzige Donald, wat ik nu toch voor chanants heb meegemaakt."quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vindt u het niet chanant dat Katrien steeds met Guus mee gaat?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Beste kwik, kwek en kwak,quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hoe baasquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:45 schreef Ireyon het volgende:
Te weinig Donald Duck in de Donald Duck
superworm![]()
Redactie FP dus dat komt wel goed.
Held gevondenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:45 schreef Ireyon het volgende:
superworm![]()
Nice.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:45 schreef Ireyon het volgende:
superworm![]()
Haten is verlaten.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:46 schreef wise het volgende:
Geschreven door iemand boven de 16 dus. Welke persoon boven de 16 leest nog de donald duck
grow the fuck up
Nog een zuurtje?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:46 schreef wise het volgende:
Geschreven door iemand boven de 16 dus. Welke persoon boven de 16 leest nog de donald duck
grow the fuck up
Govert Goudglas has arrivedquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:46 schreef wise het volgende:
grow the fuck up
misschien zegt het meer over jezelf dat je het niet kunt respecteren dat andere mensen dingen als bijvoorbeeld de donald duck leuk vinden.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:46 schreef wise het volgende:
grow the fuck up
je bent volwassen, dan ga je toch geen stripboeken lezenquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:43 schreef superworm het volgende:
Dol donzige dubbel-D,
Wij, een hele website vol scholieren, studenten en volwassenen, lezen soms wel al twintig of dertig jaar wekelijks je doldwaze avonturen. Geluk of ongeluk, regen of zonneschijn, alle gebeurtenissen in Duckstad worden door ons in je blad, je pockets en Twitter gevolgd.
Ook de Brievenbus lezen we allemaal trouw. En wat viel ons nou op: héél vroeger, in de jaren tachtig en negentig, toen veel lezers nog niet waren geboren, waren de brieven vaak veel langer! Soms werden er hele avonturen verteld door kinderen! Wij missen dat wel een beetje, Duck.
Daarom de vraag, of er vaker weer lange brieven in de Bus mogen komen! En mag het ouderwetse lijntjespapier terug? Als eerste lange brief hebben we bij deze de onze. Omdat er nog geen één van ons ooit zijn brief in de Brievenbus heeft gezien, zou je ons vanzelf een enorm plezier doen!
Hou je haaks,
De mensen van forum.fok.nl/KLB
dat heeft met respect niks te makenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:50 schreef tdrone het volgende:
[..]
misschien zegt het meer over jezelf dat je het niet kunt respecteren dat andere mensen dingen als bijvoorbeeld de donald duck leuk vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |