SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door miss-jones25 op 10-08-2011 11:41:40 ]
Ik kan me daar eerlijk gezegd niet in vinden. Onder normale omstandigheden is het al een heftige beslissing en nu helemaal.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:59 schreef Vlindur het volgende:
Goede beslissing wel. Sommige kansen krijg je maar 1 keer. En als alles goed blijft gaan zijn het máár 5 weken![]()
best bizar hoor; de vorige keer was ik zo overvallen en helemaal er niet mee bezig dat de bevalling kon gaan beginnen.. en nu zit ik toch soort van te wachten.. Heel raar gevoel..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:55 schreef Claudia_x het volgende:
Volgens mij is dat laatste volstrekt normaal, BJ. Dat hoort bij de laatste loodjes die je nu volop mee mag maken!
Nee, ik heb hetzelfdequote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
Is het heel vreemd dat ik helemaal niet tegen de bevalling aan zie? eigenlijk mag het van mij wel beginnenBen er van overtuigd dat het deze keer ook wel weer goed gaat komen... en heb zo'n zin om mijn meisje te ontmoeten...
Oh de bevalling van Leyla zou ik ook zo nog eens doen.. Alleen mogen ze dan wel t kind houden, want ik mot geen baby meer. Maar bevallen vind ik oprecht jammer dat ik het nooit meer zal meemaken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:32 schreef Take_A_Picture het volgende:
Een collega van mij vanochtend: "Bevallen vond ik echt leuk! Heb het 3 keer gedaan en die oerkracht die je ervaart is zo gaaf!"
Nou, ik ben benieuwd!!!!
Vanochtend taart getrakteerd en er kwamen allemaal collega's bij die cadeautjes hadden geregeld, hartstikke lief! Ben enorm verwend!Ben nu wel echt ontzettend uitgeput, ben echt bekaf!
voor al het goede nieuws hier
dan kan ze daar mooi een buikfoto makenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:00 schreef Vicky het volgende:
KD is volgens mij een weekje CenterParcsen..
jeej, dan was ik toch niet gek!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dan kan ze daar mooi een buikfoto makenin bikini in het zwembad
ik had dat van zaterdag op zondag...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:07 schreef wickie het volgende:
Ja KD is toch op vakantie zei ze?
En ik denk inderdaad indalingsweeen, vanochtend ook verschrikkelijke steken in mn doos gehad. Bij Mette heb ik heel veel last van voorweeen gehad (vanaf week 37 toen). Heb me daar ook weer op ingesteld, baal er alleen van dat het precies gebeurd op mn dagje met Mette. Alle andere dagen boeit het niet.
nog veeeeeel plezier KDquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:53 schreef Kleurdoos het volgende:
hullo, ik zit idd in Centerparcs
en vandaag ook 30 weken zwanger dus we gaan week 31 in
En nu ga ik BBQ'en (kwam ff kijken voor een LLM update, maar helaas)
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 07:51 schreef NotTheSame het volgende:
Beessie gaat gewoon de tijd inhalen die Evie 'te weinig' in haar buik heeft gezeten![]()
Het is jammer, maar ik ben blij voor jequote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:04 schreef miss-jones25 het volgende:
Plannen zijn hier veranderd
mijn vriend gaat niet meer weg, kregen vandaag te horen dat het een aantal weken langer zou duren voor hij terug zou komen, in totaal dus 7 a 8 weken en dat is wel veel te lang.
Mn meisje is flink aan het schoppen aan vandaag, en ik heb geen weeën meer (ff afkloppen)
Goh wel jammer voor hem omdat he't zo'n mooie kans was.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:04 schreef miss-jones25 het volgende:
Plannen zijn hier veranderd
mijn vriend gaat niet meer weg, kregen vandaag te horen dat het een aantal weken langer zou duren voor hij terug zou komen, in totaal dus 7 a 8 weken en dat is wel veel te lang.
Mn meisje is flink aan het schoppen aan vandaag, en ik heb geen weeën meer (ff afkloppen)
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:38 schreef Jipster het volgende:
MJ je groeit goed, fijn!
Hillie je voetjes weer wat geslonken? Het is gelukkig geen hete zomer tot nu toe.. dat scheelt.Purple Daisy, rot die misselijkheid!
Succes bij de VK Kyara!
Hier al om 6.45u wakker op mij vrije dagWij gaan straks naar de gemeente, vriendlief gaat ons kindje erkennen! (erkenning van ongeboren vrucht).
Heel lief, ik kreeg gister van hem een luiertas die ik graag wilde en een nieuwe thriller!
Ja, dit!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:47 schreef PurpleDaisy het volgende:
Dat verdient een op-de-helft-jompel!
Nee dat niet maar het scheelt niet veel.... ik kan het gelukkig redelijk onder controle houden,quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:55 schreef PurpleDaisy het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je liever niet elke dag iets inneemt Klumsy. Ik heb overigens van niemand iets gekregen hoor, behalve begrip van collega's. Ook niet onbelangrijk.
Maar het scheelt dat ik niet hoef over te geven, ik zit alleen met zo'n naar gevoel. Intimiteit met de wc-pot heb jij wel toch?
jups; vind het haast bizarquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:26 schreef Kleurdoos het volgende:
fascinerend he BJ, da t zomaar nog een maand zou kunnen duren voordat je bevalt
heeft beregd zich wel gemeld nog? misschien is zn vrouw al gepopt
Spreek hem dan maar eens streng toe, wie weet helpt hetquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:06 schreef Kleurdoos het volgende:
ik weet niet wat die knul van mij aan t doen is, maar t voelt als t wroeten van een klein varkentje daar beneden
bij elin begon dat pas na week 34 ofzo
Wij hebben onze wagen in Duitsland bij de Toys R us gehaald (ja echtquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik kreeg gewoon het onderstel ingeklapt met los een bak en wandelwageninzet thuis bezorgd. Dan staat er in het boekje precies hoe je die twee bevestigd op het onderstel. Bij mijn wagen was dat geen hogere wiskunde in ieder geval.
Bed en commode zitten al in elkaar. Nu alleen de kast nog, maar mijn vader moest plots naar zijn werk. dus de kast komt vanavond wel. Ik vind het best netjes, nog geen twee uur voor twee leken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:17 schreef Nirak het volgende:
Summerbreeze, fijn dat je beter bent
En gaan jullie "even" de meubeltjes in elkaar zetten?respect als dat in "even" tijd lukt. Hier zijn 2 pro's die heel de dag niks anders doen 2 uur bezig geweest...
Nts, krijg je anders een bouwpakket thuis? * Nirak slikt nu even en bereid zich voor op een frustrerende dag als 9 sept de wagen komt...
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:15 schreef Susie het volgende:
Grappig moment: toen ik dacht de telefoon in mijn handen te hebben, bleek dat de afstanbediening te zijn...die doet niet bellen natuurlijk
ow ik een keer zo'n spuitbus wat voor je schoenen is, zag er uit als een fles deoquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
ooo ik heb ook wel eens haarlak onder mijn oksels gespoten![]()
dat doe ik ook als ik niet zwanger ben.....quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:44 schreef Poppedein het volgende:
Zo zette ik regelmatig mn fiets op slot met de centrale deurvergrendeling toen ik zwanger was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nirak, waarom zou je geen wasverzachter mogen gebruiken voor babykleertjes? Als je een ongeparfumeerde neemt dan zal het niet zo veel kwaad kunnen lijkt me. Van Neutral ofzo..
Die doekjes vind ik persoonlijk juist weer heel sterk ruiken dus dat zou ik niet doen.
Ik zou ze sowieso niet na 1x wassen in de droger gooien, zonde. Denk dat sommige kleding daar best behoorlijk van krimpt als je ze pas 1x gewassen hebt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:11 schreef Nirak het volgende:
Netjes gedaan summer breeze
Ff vraagje, je mag geen wasverzachter gebruiken met kinderkleertjes enzo, maar mogen drogerdoekjes wel?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:50 schreef octopussy het volgende:
Oh Kyara, stom van je werkgever zeg. Maar als jij een verklaring hebt van je verloskundige hebt dan kunnen ze dat echt niet zomaar naast zich neer leggen. Dat moeten ze echt wel serieus nemen.wasverzachter laat wel een licht filmlaagje achter op kleding, dus het hoeft niet perse het ongeparfurmeerde te zijn, maar t kan ook de substantie zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nirak, waarom zou je geen wasverzachter mogen gebruiken voor babykleertjes? Als je een ongeparfumeerde neemt dan zal het niet zo veel kwaad kunnen lijkt me. Van Neutral ofzo..
Die doekjes vind ik persoonlijk juist weer heel sterk ruiken dus dat zou ik niet doen.
daarbij verneukt wasverzachter je wasmachine![]()
Nouja, ver van huis is relatief natuurlijk. Ik zou niet meer naar bijv. Spanje gaan. Maar hier zit ik bij mn moeder, dus er is iemand die op Lotje kan passen bijv. als het zou gebeuren. Lotte heeft deze 2 weken vakantie gehad van het kdv (dat was dicht) en ik zag het echt niet zitten om in mn eentje voor haar te zorgen (ik ben de afgelopen 3 weken 10kilo aangekomen door enorm veel vocht vasthouden ed.). Dus een beetje hulp woog zwaarder als het risico op te vroeg bevallen..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:29 schreef octopussy het volgende:
Linda, ben je niet bang om zover van huis te zijn als je op knappen staat? Of ga je sowieso in Nederland bevallen?
voel eens aan zo'n doekje joh, helemaal vettig en met meuk!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:14 schreef Nirak het volgende:
Ik gebruik ook nooit wasverzachter, maar wel drogerdoekjes voor witte was, dan ruiken de handdoeken zo lekker
Maar nu zei de buurvrouw dat daar wasverzachter in zit, en dat vond ik een beetje raar...
dat idd ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:02 schreef Aventura het volgende:
Ik gebruik ze voor alle bovengenoemde dingen. Nog een tip, leg er een op het onderste deel van je aankleedkussen. Het is dat, of 5x per week de hoes verschonenGa er nog een paar bijkopen ook, ik heb er braaf 12 en dat blijkt te weinig.
Ja, maar die foto's hè?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:21 schreef Kleurdoos het volgende:
och, tijd om in de spiegel te kijken heb je dan ook niet meer
dat kan ook maar zwitsal ruikt zo lekkerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:44 schreef Kleurdoos het volgende:
of wasverzachterdoekjes
je kan ook wat zeepjes (in papier) in de bak leggen of geurvreters ofzo
Ja heerlijk! Die heb ik dus vanmiddag zien liggen, maar toen wist ik nog niet dat ik die bak zo vond stinkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:45 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat kan ook maar zwitsal ruikt zo lekker
Ja, ik kan het je echt aanbevelen, BJ! Jij weet er ongetwijfeld meer van dan ik, maar ik had een combinatie tussen twee pillen die maakte dat ik echt goed in slaap viel en ook een poosje sliep. De periode waar jij nu in zit was voor mij verreweg het zwaarst, met de uitgerekende datum nog zo ver weg (al zal een buitenstaander dat maar moeilijk begrijpen). Sterkte ermee.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:46 schreef wickie het volgende:
BJ
En wanneer mag je naar de vk? Vraag dan om slaap medicatie. Al is het maar een paar pillen dat je een paar nachten even fatsoenlijk kan slapen.
Claudia had ook erge slaapproblemen tijdens haar zwangerschap en heeft in de laatste weken toen ook voor 3 nachten meegekregen volgens mij.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:53 schreef miss-jones25 het volgende:
Nog 7 min dan ben ik alweer 26 weken
naja, daarjuist ff krampen, en dan niks en dan krampen, en an helemaal niks meer bij mijn vrouwquote:
is het waar?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:53 schreef mignonne het volgende:
dinsdag hoef je nog maar heel eventjes joh want donderdag ga je bevallen![]()
Volgens mij is die toen weggebleven omdat iedereen op haar inhakte omdat ze de gedachte had om zelf naar het ziekenhuis te rijden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waar is Bitterend eigenlijk gebleven?
Goed werk heeft tijd nodigquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:06 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Jeetje BJ, nog niet bevallen???
Ook even een hart onder de riem van mij, ik herken dit zo! Alle dagen alvast van te voren indelen en beoordelen op haalbaarheid, om vier/vijf uur kapot zijn... Het is echt bikkelen. Heel veel sterkte de komende weken, als ze er is wordt het allemaal weer makkelijkerquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
ahhh Wickie; jij bent ook al zo lief! en jullie denken allemaal zo goed mee... als deze week zo blijft gaan, en ons kindje nog niet geboren wordt; zal ik di of woensdag bellen of Evie misschien vrijdag naar de kinderopvang kan voor een paar uurtjes. (alleen is juist de vrijdag vaak een probleem de laatste tijd, omdat ze dan twee groepen samenvoegen ivm vakantie).
Morgen komt mijn moeder dus sowiezo een paar uur, di-ochtend komt mijn zus en dr jongste langs, dus heeft Evie iemand om mee te spelen... das altijd lekker. Woensdag kan ik Evie om 12 uur naar de opvang brengen, dus redelijk overzichtelijk, en donderdag komt mijn moeder gelukkig weer de hele dag. En dan zien we daarna wel weer....
Nadeel is dat T met zijn nieuwe werk eigenlijk elke avond pas na zevenen thuis is, en ik om een uurtje of vier/vijf al kapot ben... Dus dat is echt ff doorbikkelen.
Maaaar het komt goed hoor!
ik ga morgen de VK even vragen, en het kindje zal dr over een week of 3 toch zeker zijn![]()
(hoop natuurlijk eerder).
Naar het ziekenhuis rijden met weeen? Dat is levensgevaarlijk en in mijn ogen onmogelijk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:25 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Volgens mij is die toen weggebleven omdat iedereen op haar inhakte omdat ze de gedachte had om zelf naar het ziekenhuis te rijden.
Terwijl ik dat ook in eerste instantie wilde doen
Hahaha in principe wel hoor vanaf nu... Al zou het fijn zijn als ik Pepijn dadelijk om 12uur nog even van zijn eerste schooldag op kan halenquote:Op maandag 15 augustus 2011 09:21 schreef Deepfreeze het volgende:
Piglet, jij hebt nu toch ook tijd om te bevallen, of nog niet?
Hangt er denk ik een beetje van af hoe je de mc gaan gebruiken. Wij hebben geen van beide gekocht omdat we de mc waarschijnlijk alleen in de auto gaan gebruiken en heel vaak gaan we niet met de auto. Mocht het nodig zijn dan kunnen we altijd nog een voetenzak kopenquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:05 schreef Jipster het volgende:
Nog een vraagje; hebben jullie een voetenzak voor de maxicosi gekocht? Of zou een fleece wrapper (die met gordelgaten) ook voldoen in de winter? Ik weet het niet meer..
een wrapper volstaat ook wel hoor, je doet er sowieso nog dikke kleertjes onder.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:05 schreef Jipster het volgende:
Ola! Hier ook weer een nieuwe dag van een nieuwe werkweek..
BJ Succes bij de VK en met je slaapproblemen, nog even volhouden!
En eenvoor de mooie echo!
En een dubbelevoor alle LLM's!
Hier morgen de 29e week in, officieel het laatste trimester, gaat hard![]()
Verder druk met het regelen van vrijgezellenfeestje en ceremoniemeesterdingen voor bruiloft vriendin, wel vermoeiendIk heb sinds 2 a 3 weken nu ook wel wat harde buiken, wat een rotgevoel.
Ik moet woensdag weer voor controle naar de gyn.
Nog een vraagje; hebben jullie een voetenzak voor de maxicosi gekocht? Of zou een fleece wrapper (die met gordelgaten) ook voldoen in de winter? Ik weet het niet meer..
ochjoh, ze heeft nog nooit weeen gehadquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:45 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Naar het ziekenhuis rijden met weeen? Dat is levensgevaarlijk en in mijn ogen onmogelijk.
Komt bij dat als je een ongeluk krijgt de verzekering ook nog eens lastig zou kunnen doen.
BJ, succes met de laatste dagen (ik ga maar van het positieve uit) het zal niet meevallen met niet goed slapen en zo'n blije energieke uk om je heen.
TAP, wat fijn dat je verlof hebt en wat ben je al ver op weg!!
Of sta je tot je knieen in de sneeuwquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:00 schreef MeNicole2 het volgende:
En dan heb je alle stoplichten tegen. Zelfs om half 1 's nachts
juhquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
ja, of je mag op zaterdag in de drukte door het centrum bij de VK in de auto, middenin een weeenstorm![]()
en dan eigenlijk al volledige ontsluiting blijken te hebben...
en persdrang....
quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:26 schreef octopussy het volgende:
Muh, niemand heeft gejompeld voor mijn mijlpaal*kras
quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
20 wekenWanneer heb je de SEO? Ik wil weten wat jij aan het bakken bent...
Woensdagochtendquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:37 schreef Soempie het volgende:
Hier vrijdag de SEO. En Deepfreeze ook deze week, toch? Ben heel benieuwd naar de eventuele foto's van jullie.
Ik zou wel willen, maar mag helaas niet..quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:05 schreef CrazyMoon het volgende:
Gewoon thuis bevallen joh
Sarah en Kevin zijn ook thuis geboren, hopelijk deze ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |