abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100617688
Wickie; fijn dat het rustiger is vandaag.. helaas begint het bij mij vaak pas einde van de avond vervelend te worden.. dus we zullen zo zien ;)

en steken in doos; *Check*

en KD WB!!! fijn dat je dr weer bent!! fijne vakantie gehad???
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_100618462
Wat leuk zeg BJ, 38 weken :)
Kan er maar niet over uit, ik wens jou een heerlijke thuisbevalling alla Poppedein toe.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_100619477
TAP, verlof! Heerlijk O+ Kan me voorstellen dat je emotioneel was bij het 'afscheid'. Nu lekker genieten van de vrije tijd.

MJ, maak je je druk over een moeilijke beslissing en dan blijkt het toch nog weer te veranderen. Tja, ik kan me voorstellen dat je misschien wel een beetje opgelucht bent dat je vriend niet weg gaat.

BJ, fijn idee dat je beebje nog lekker aan het groeien is. Ik hoop dat je thuis kan bevallen maar wees niet te teleurgesteld als je toch naar het ziekenhuis moet :*

Heb vandaag voor het eerst gemerkt dat mijn lijf een beetje protesteert tegen veel lopen. Heb vandaag een paar uurtjes gewinkeld en dat levert een pijnlijk bekken en onderrug op. Tijd om de bekkenband weer uit de kast te trekken.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 21:57:44 #79
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100619664
Dat is naar Octopussy, rustig aan dus.

KD weer terug van een korte break, hoop dat je het evengoed lekker hebt gehad, ondanks dat je een dagje eerder terug bent?
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_100622034
we hadden t prima voor elkaar hoor! we waren er gewoon 'wel klaar mee'
pi_100625158
Aargh m'n voeten.. Vol met vocht combi van het goede weer vandaag (hier wel, tenminste tot een uur of 6) en net iets te lang stil zitten op een barkruk waardoor het vocht makkelijk naar m'n voeten kan.. Toen ik opstond waren m'n slippers ineens te klein. Net even afgekoeld met koud water en nu omhoog met de voetjes hopen dat ze morgen weer normaal formaat hebben.. Auw..
pi_100630774
Ik kom me vast melden. Alles rustig hier..
Wel een klote nacht achter de rug maja kleinigheidje. M'n voeten zijn gelukkig wel weer wat kleiner geworden :)
pi_100630856
Goedemorgen !

Fijn dat je voeten weer wat kleiner zijn geworden hillie !
Hier nergens last van, geen weeen, harde buiken of slechte nachten, alles gaat lekker.

Vlindur nog beetje kunnen slapen met al die muggen ?
pi_100631119
Goedemorgen,

Wat fijn MJ!

Fijn dat je voeten weer normaal zijn geworden Hilliebillie!

Octopussy, goed om in de gaten te houden!

Ik ga zo naar de VK, gewapend met een flinke lijst wat ik wil bespreken (anders vergeet ik weer de helft :') ).
pi_100631220
MJ, fijn dat het goed met jou en je ukje gaat :).
Hilliebillie weer normale voeten, ook handig!

[korte klaagpost]
Misselijk :r. En dan ook nog op werk. Aargh ;(.
[/klaagpost]

Hoe gaat het met de LLM's hedenochtend?
pi_100631313
-oops- 2x zelfde bericht
pi_100631318
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 08:38 schreef Jipster het volgende:
MJ je groeit goed, fijn!

Hillie je voetjes weer wat geslonken? Het is gelukkig geen hete zomer tot nu toe.. dat scheelt.Purple Daisy, rot die misselijkheid!
Succes bij de VK Kyara!

Hier al om 6.45u wakker op mij vrije dag :') Wij gaan straks naar de gemeente, vriendlief gaat ons kindje erkennen! (erkenning van ongeboren vrucht).

Heel lief, ik kreeg gister van hem een luiertas die ik graag wilde en een nieuwe thriller! O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Jipster op 12-08-2011 08:49:45 ]
pi_100631393
Oehw, tof Jipster.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 08:46:17 #89
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_100631398
Mogguh!

Hilliebillie, fijn dat je voeten weer wat geslonken zijn!

Miss-jones nog steeds in de positieve vibe *O* !

PurpleDaisy, misselijkheid sucks! Hopelijk is het maar tijdelijk!

Kyara veel succes bij de vk!

Jipster, wat lief van je vriend! En succes straks bij de gemeente. Het is maar een formaliteit, maar o zo belangrijk!

Hier even een kleine *O* voor mezelf, ben vandaag officieel PRECIES op de helft!
pi_100631406
Dat verdient een op-de-helft-jompel! *O*
pi_100631440
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 08:47 schreef PurpleDaisy het volgende:
Dat verdient een op-de-helft-jompel! *O*
Ja, dit!
pi_100631487
Miss-jones wat fijn! *O*

Kyara veel succes zo!

Jipster, dat vraagt om een foto, ik ben nieuwsgierig :)

NotTheSame alweer op de helft *O*

PurpleDaisy, misselijkheid is ruk! ik heb er wel wat tegen gekregen van de gyn, maar neem het liever niet elke dag, maar echt de dagen dat ik weet dat ik wat "belangrijks" te doen heb...
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_100631515
Ik kan me voorstellen dat je liever niet elke dag iets inneemt Klumsy. Ik heb overigens van niemand iets gekregen hoor, behalve begrip van collega's :P. Ook niet onbelangrijk.

Maar het scheelt dat ik niet hoef over te geven, ik zit alleen met zo'n naar gevoel. Intimiteit met de wc-pot heb jij wel toch?
pi_100631550
Ik heb ook overgegeven tot 20wk, en dus flink misselijk geweest, en nu inmiddels 27 weken ben ik dat alweer zo goed als vergeten! Terwijl ook echt het huilen me vaker nader stond dan het lachen..

Houd vol! En als het nodig is gewoon wat slikken :* :*
pi_100631769
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 08:55 schreef PurpleDaisy het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je liever niet elke dag iets inneemt Klumsy. Ik heb overigens van niemand iets gekregen hoor, behalve begrip van collega's :P. Ook niet onbelangrijk.

Maar het scheelt dat ik niet hoef over te geven, ik zit alleen met zo'n naar gevoel. Intimiteit met de wc-pot heb jij wel toch?
Nee dat niet maar het scheelt niet veel.... ik kan het gelukkig redelijk onder controle houden,
maar heb wel eens dagen dat ik me bijna ziek wil melden door de misselijkheid, dan neem ik wel wat in.
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 09:15:37 #96
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_100631801
Goedemorgen :)

Over misselijkheid, als het je echt te veel belemmerd kan je altijd overleggen met je ha over medicijnen tegen de misselijkheid! Ik ben al maanden een grootverbruiker van Emesafene en volgens zowel de ha, vk en apotheek kan dat echt geen kwaad tijdens de zwangerschap.

Pfew... en ik moet even klagen hoor... Mijn nachten worden namelijk steeds dramatischer! Slaap gewoon bijna niet meer :( Ben zo moe en daardoor ook weer zo veel misselijk. Zolang ik niks doe gaat het nog redelijk overdag, maar die akelige nestdrang hè |:(
Oude (on)bekende.
pi_100631844
Zowel ik als f_r als Kersjes waren groot verbruikers Emesafene en Primperan tijdens de gehele zwangerschap. Het is allemaal veilig verklaard en er zijn gezonde kindjes uit gekomen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_100631928
*meld* :)

NTS vandaag 20 weken!!! wat is dat rap gegaan zeg! :* *O* *O* *O*

PD; wat naar dat je zo misselijk bent joh! ik vond dat ook zo ontzettend vervelend...was vooral in de ochtend kots en kotsberoerd... ik hoop voor je dat het snel een beetje beter wordt... :*

MJ; wat fijn dat het goed met je gaat zo thuis! ik hoop dat je daar de komende tijd lekker kan blijven... :* moest je nou vandaag weer voor check? ik zal in elk geval voor je duimen!

MwMus; een dikke :* voor de beroerde nachten... zo herkenbaar! en ze zijn zo uitputtend.. :O Probeer toch ergens overdag een rustmomentje te pakken he?

Hilliebilli dus ook nog geen actie? ;) ik zit eigenlijk te wachten tot jullie eerst gaan hoor ;) eerst Beregd en dan HB, en dan pas ik ;)

Piglet en Linda??

en Wickie jij schiet ook al zo op he? je zit ons op de hielen, en kan ons ook nog zomaar inhalen natuurlijk! ook al gun ik je dat niet hoor, blijf maar lekker nog even op je beeb broeden..
Ik ben ook hard bezig om een echt krachtpastertje te make :o
pi_100631962
fascinerend he BJ, da t zomaar nog een maand zou kunnen duren voordat je bevalt :o
:D

heeft beregd zich wel gemeld nog? misschien is zn vrouw al gepopt
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 09:28:19 #100
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_100631997
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 09:26 schreef Kleurdoos het volgende:
fascinerend he BJ, da t zomaar nog een maand zou kunnen duren voordat je bevalt :o
:D

heeft beregd zich wel gemeld nog? misschien is zn vrouw al gepopt
jups; vind het haast bizar ;) Evie was al bijna 2 weken nu :D
maar voor het kindje is het wel heel goed natuurlijk....
al moet ik eerlijk bekennen dat ik wel elke dag nieuwsgieriger wordt ;) van mij mag ze nu best komen hoor... (maar zou idd nog best 4 weken kunnen duren...).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')