quote:Op donderdag 11 augustus 2011 07:51 schreef NotTheSame het volgende:
Beessie gaat gewoon de tijd inhalen die Evie 'te weinig' in haar buik heeft gezeten![]()
Het is jammer, maar ik ben blij voor jequote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:04 schreef miss-jones25 het volgende:
Plannen zijn hier veranderd
mijn vriend gaat niet meer weg, kregen vandaag te horen dat het een aantal weken langer zou duren voor hij terug zou komen, in totaal dus 7 a 8 weken en dat is wel veel te lang.
Mn meisje is flink aan het schoppen aan vandaag, en ik heb geen weeën meer (ff afkloppen)
Goh wel jammer voor hem omdat he't zo'n mooie kans was.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:04 schreef miss-jones25 het volgende:
Plannen zijn hier veranderd
mijn vriend gaat niet meer weg, kregen vandaag te horen dat het een aantal weken langer zou duren voor hij terug zou komen, in totaal dus 7 a 8 weken en dat is wel veel te lang.
Mn meisje is flink aan het schoppen aan vandaag, en ik heb geen weeën meer (ff afkloppen)
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:38 schreef Jipster het volgende:
MJ je groeit goed, fijn!
Hillie je voetjes weer wat geslonken? Het is gelukkig geen hete zomer tot nu toe.. dat scheelt.Purple Daisy, rot die misselijkheid!
Succes bij de VK Kyara!
Hier al om 6.45u wakker op mij vrije dagWij gaan straks naar de gemeente, vriendlief gaat ons kindje erkennen! (erkenning van ongeboren vrucht).
Heel lief, ik kreeg gister van hem een luiertas die ik graag wilde en een nieuwe thriller!
Ja, dit!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:47 schreef PurpleDaisy het volgende:
Dat verdient een op-de-helft-jompel!
Nee dat niet maar het scheelt niet veel.... ik kan het gelukkig redelijk onder controle houden,quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:55 schreef PurpleDaisy het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je liever niet elke dag iets inneemt Klumsy. Ik heb overigens van niemand iets gekregen hoor, behalve begrip van collega's. Ook niet onbelangrijk.
Maar het scheelt dat ik niet hoef over te geven, ik zit alleen met zo'n naar gevoel. Intimiteit met de wc-pot heb jij wel toch?
jups; vind het haast bizarquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:26 schreef Kleurdoos het volgende:
fascinerend he BJ, da t zomaar nog een maand zou kunnen duren voordat je bevalt
heeft beregd zich wel gemeld nog? misschien is zn vrouw al gepopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |