abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 augustus 2011 @ 07:04:21 #51
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_100585958
MJ kan mezelf voorstellen dat het een moeilijke beslissing was. Fijn dat je zoveel mensen om je heen hebt om je gezelschap te houden...

M'n darmen beginnen al uit te zetten, ik stond vanochtend voor de spiegel en zag dat ik minder plat was dan voorheen... Naja, hopelijk betekent het dat het hormoon nog altijd toeneemt en dat is positief...

Verder zit ik nu tegen heug en meug m'n ontbijtje naar binnen te werken, damn misselijkheid sucks zeg. Vervelend ook dat het de hele dag zo'n beetje op de achtergrond blijft hangen. Achja, het hoort erbij zullen we maar zeggen :+ En zolang het niet erger wordt is het alleen maar lastig doch niet onoverkomelijk...

@BJ volgens mij ga je mijn zwangerschap van Willem gewoon inhalen hoor :P (bijna 43 weken)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 11 augustus 2011 @ 07:51:04 #52
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_100586328
Mogguh! :O

Flugeltje, bah, die misselijkheid! Zeker als je het 24/7 hebt. Hopelijk is dat het goede teken maar ik hoop ook dat je er snel weer vanaf bent!

Beessie gaat gewoon de tijd inhalen die Evie 'te weinig' in haar buik heeft gezeten ;)

Hier voor het eerst echt een beroerde nacht gehad. Heel licht geslapen, naja, ik denk dat je het ook nog niet eens slapen kon noemen. Vanmorgen wakker geworden omdat ik naar het toilet moest. Normaal is dat rond een uur of 8, nu ineens om 6uur }:| . En dan daarna niet meer kunnen slapen, in je vakantie }:| . Dus dan maar eruit en wat aan rommelen.
Zometeen maar weer eens op pad, boodschapjes doen EN nog wat babyrommeltjes kopen, we hadden namelijk gisteren een lekker prijsje in de Staatsloterij *O* . Geen duizenden euro's, maar ach, voor 150 euro kun je ook wel wat leuks kopen toch? Laat mij maar los _O- !
  donderdag 11 augustus 2011 @ 08:11:31 #53
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_100586532
Goedemorgen!

Die laatste maanden van de zwangerschap vlogen voorbij maar die laatste dagen nu :X Ik dacht, voor mij mag het nog wel ff wachten, maar iedereen in onze omgeving is er zodanig mee bezig (vrienden, broers zussen, en dan de toekomstige grootouders, die zijn nog het ergst!), dat ook ik ongeduldig word. Straks moeten we naar de gyn, misschien meer nieuws dan.

Heftige beslissing MJ. Ik moet eerlijk zeggen dat ik me als toekomstige vader moeilijk kan inbeelden zoiets te beslissen. Maar fijn dat je zo gesteund wordt (thuis en door de dames hier ;) ).
en een *O* voor de LLm's, 10 augustus is al voorbij, BJ!
pi_100586815
Goeiemorgen!

MJ, wat een moeilijke keuze. Gelukkig hebben jullie samen een goede oplossing gevonden.

BJ, alweer 38 weken vandaag. En dan te bedenken dat je een paar weken terug nog in de stress zat. Deze zit nog lekker in een veilig huisje (toch?)

Ik vind deze 2e zwangerschap echt snel gaan. Het is opeens volgende week alweer tijd voor de SEO. En dan nog maar zo'n 19 weken. Voor mijn gevoel is het soms nog 3 keer knipperen en dan is het 41 weken ;)
pi_100586850
Goeiesmorreges!!!

Beregd, kan me voorstellen dat je wel gek kunt worden van je omgeving. Vaak zitten ze maar van 'en? en? en??? Gebeurt er al wat?? Nou? Nou? Nou???'. Ik denk dat ik zou zeggen dat het kind er allang is ofzo :')

*O* voor het prijsje gewonnen door NTS! ¤ 150,- is meer dan ik ooit heb gewonnen daar hoor :') Kun je lekker voor shoppen :)

en jeuj BJ!!! 38 weken zwanger!!!

Gisteren van mn schoonmama 2 goede kruiken gekregen, whoei! Dus die heb ik in huis. Verder mogen we ook een Maxi Cosi uitzoeken van haar, erg lief!

Ennnnnn vandaag laatste werkdag!!!!!!!!!!! Wel gek. Ga wel iedereen missen. Maar nu kan ik eindelijk lekker alle kleertjes uitzoeken etc etc O+
Tralalalaaa
pi_100587112
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 07:51 schreef NotTheSame het volgende:

Beessie gaat gewoon de tijd inhalen die Evie 'te weinig' in haar buik heeft gezeten ;)

:D

MJ, wat een lastige beslissing zeg. Vind het heel stoer van je in elk geval. Maar mocht je je bedenken, dan niet aarzelen om dat aan te geven he. Tuurlijk is zo'n kans super mooi, maar jij en jullie dochtertje zijn natuurlijk veel belangrijker. Heel fijn in elk geval dat je uit je omgeving zulke steun hebt. O+

En wat ik dus begrijp van de mensen hier is dat het na de 20 weken sneller gaat. Ik vond het nu al snel gaan. Zat in een boekje te bladeren en ik weet nog dat ik datzelfde boekje las vlak nadat ik een tweede streepje gepiest had. Bij deze weken staat er dat ik de baby zou kunnen voelen en ik dacht toen: wow, dat duurt echt nog zo lang. Maar nu zijn we er al! Als dan die laatste weken nog sneller gaan... :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 11 augustus 2011 @ 10:17:40 #57
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_100589029
Sooo... uitgesjopt... Hema leeggekocht ;) !
Nieuwe kledingcollectie is wel errug cute O+ . Durfde alleen niks mee te brengen :@ . Dus hebben we het maar gehouden bij de bekleding van het ledikantje.

Ik had zo tot 15 weken dat ik het allemaal wel traag vond gaan. Ik zat echt elke dag te denken hoe ver ik was en hoe lang ik nog moest. En nu zijn we (bijna, morgen dan) op de helft!

Nou even lekker rusten, want ik merk dat het sjouwen me wat moeilijker af gaat de laatste tijd.
pi_100592172
*meld*
net wakker maar heerlijk geslapen had ik even nodig zeg..
Nu weer lekker wat aanrommelen in de garage :)

39 weken vandaag trouwens..
En inderdaad al wat mense die nieuwsgierig beginnen te worden..
M'n man vroeg gisteren per sms aan een maat wanneer ze terug zouden komen van vakantie.. Hoezo moeten we op kraamvisite komen dan? Was het antwoord :)
En vanmorgen ook al een sms van een vriendin van me of er nog niets bezig was (laatste tijd al wel vaker berichtjes van haar gehad in die richting, maar nog niet zo specifiek)

Kan er wel om lachen, zo lang het niet veel erger wordt als dit :)

[ Bericht 62% gewijzigd door hilliebillie op 11-08-2011 11:57:43 ]
pi_100593854
MissJ, fijn dat je weer thuis bent! En wat een stoere beslissing, weet niet of ik dat had gekund... Gunnen van harte, maar in deze situatie wel wat gecompliceerder!

Flugel, rot die misselijkheid, hoop dat het wegtrekt.

Nog geen babynieuws dus... en ik maar wachten!

*O* Hier nu 27.2 wk! Voel me de laatste 2-3 wk ineens echt zwanger! Ik heb wat raars :P, buik is er en omdraaien in bed gaat lastiger.. Maar als ik uit ligstand omhoog kom (dus rechtop ga zitten) gaat dit lastig en krijg ik dat het gebied rond mijn navel uitpuilt :X dat alles naar voren wordt gedrukt. Hebben jullie dat ook? Ik las ergens iets (in een wekelijkse nieuwsbrief) over diastase, maar dacht dat dat dan pas na de bevalling zichtbaar zou zijn....? :?
pi_100594389
Klinkt inderdaad als diastase, en dat kan ook tijdens de zwangeschap voor komen. Het is dat de rechte buikspieren een stukje uit elkaar gaan staan en daardoor er tussen in kan gaan uit puilen om het zo maar even te zeggen.. Dit kan op zich niet heel veel kwaad maar het is wel belangrijk om de rechte buikspieren te ontlasten. Dus bij bijvoorbeeld opstaan uit bed, altijd eerst op de zij rollen en dan overeind komen. Anders zal de diastase alleen maar erger worden en dat moet je toch wel zien te voorkomen

Tenminste zo is het mij uitgelegd op de zwangerschapsgym
pi_100594497
Klinkt wat gek idd Jipster! Ik ben nog lang niet zover, dus geen ervaring/advies/tips

Mijn hardloopvriendin is vannacht bevallen, speciaal vind ik het! Hopelijk snel even gaan babysnuffelen.

Verder heb ik vandaag op mijn werk verteld van de zwangerschap, superleuke reacties! Als ik zelf voorzichtig voel komt mijn baarmoeder nu zo'n 2 cm boven mijn schaambot uit, ik ben benieuwd wanneer je een babybuikje gaat zien!
pi_100596470
Jipster, ik heb dat ook, en zoals Hilliebillie zegt, rol eerst op je zij en kom dan overeind.
Je hebt namelijk kans dat als je recht overeind blijft komen, dat het dan zo blijft (ook na je bevalling) en dat wil je niet. Dus ontlast de rechte buikspieren en gebruik zoveel mogelijk de schuine buikspieren :)
Tralalalaaa
pi_100599685
*meld*

38 weken inderdaad! en net even met oma en dreumes een rondje door de stad gedaan...
gisteravond weer veel voorwerk; maar nu weer een rustige buik.... we zullen zien :)
en flugel; 43 weken hoeft wat mij betreft dan ook weer niet ;)

nu zo even middagdutje doen, Evie ligt er ook net weer in.

In mijn vorige zwangerschap; of dus erna; kwam Evie NU thuis.... dus dit kindje heeft al heel wat extra aansterktijd in mama's buik binnen :D
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_100601382
Plannen zijn hier veranderd
mijn vriend gaat niet meer weg, kregen vandaag te horen dat het een aantal weken langer zou duren voor hij terug zou komen, in totaal dus 7 a 8 weken en dat is wel veel te lang.
Mn meisje is flink aan het schoppen aan vandaag, en ik heb geen weeën meer (ff afkloppen)
pi_100602153
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:04 schreef miss-jones25 het volgende:
mijn vriend gaat niet meer weg, kregen vandaag te horen dat het een aantal weken langer zou duren voor hij terug zou komen, in totaal dus 7 a 8 weken en dat is wel veel te lang.
Mn meisje is flink aan het schoppen aan vandaag, en ik heb geen weeën meer (ff afkloppen)
Het is jammer, maar ik ben blij voor je :*
pi_100604439
Poeh, 7/8 weken was ook wel errug lang zeg :{
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 11 augustus 2011 @ 16:07:54 #67
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_100604496
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:04 schreef miss-jones25 het volgende:
Goh wel jammer voor hem omdat he't zo'n mooie kans was.
Vast geen mogelijkheid dat hij tussendoor even naar huis komt anders hadden jullie dat misschien wel gedaan.
Nou toch een "knuffel" voor je vriend, kan me toch voorstellen dat hij het toch jammer vind deze kans te ,moeten laten gaan ook al weet hij het waar hij het nu voor laat (maar toch) :*

ff AFKLOPPEN dat is heel goed nieuws MissJones, geen weeën meer, ik ga duimen dat dat heel lang nog zo blijft ^O^
Rayen 2½ jaar!
pi_100605108
Ja ik heb 3 x per week controle in het ziekenhuis dus word goed in de gaten gehouden !
Morgen mag ik weer.
Tap laatste dagje werken *O*
pi_100606879
Balen dat t niet doorgaat voor je vriend mj, maar 7 tot 8 weken is dan ook wel erg lang!
Ik vind 5 weken al veel :-P

Ik heb nu officieel verlof! En werd helemaal emo toen ik mn computer aan het afsluiten was. Was eigenlijk een reality check dat t echt gaat gebeuren: ik word mama.
En die knalde er ff flink in! Maargoed ik was mn tranen aan het wegzuchten en toen kwam er een collegaatje gedag zeggen en toen brak ik alsnog.
En ik vanochtend stoer mn niet waterproof mascara opgedaan :')

Bij een paar hield ik t niet droog met gedag zeggen en bij anderen gelukkig wel.
Nu ben ik thuis en gaat t wel weer. Maar jeetje wat een vreemde gewaarwording is het, om weg te gaan van werk, wetende dat je de volgende keer als je binnenlopen een compleet en ander leven hebt. En dat het dan 2 januari is.
Tralalalaaa
  donderdag 11 augustus 2011 @ 18:24:06 #70
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100609630
TAP: met verlof! *O* Wat heerlijk joh en kan me ook wel voortstellen dat het ineens heeeel echt wordt * Susie gaat proberen te onthouden waterproof mascara op te doen :P

MJ; 7 tot 8 weken is idd wel erg lang, fijn dat hij bij je blijft, maar jammer dat hij deze kans mist. Maar ik neem aan dat ze het wel begrijpen op zijn werk. En wat fijn dat je je meissie hebt kunnen voelen en dat je geen weeen meer hebt! *O*

NTS; wat een lekkere meevaller! Jammer dat je nog niet los bent gegaan bij de HEMA qua kleding, ben wel nieuwsgierig hoe de nieuwe collectie eruit ziet! :D

Die buikspieren heb ik toevallig van de week ook over gelezen, probeer er al rekening mee te houden en het is toch al beter voor je bekken ook om eerst op je zij te draaien en dergelijk.

Verder gaat het hier prima eigenlijk, tja, de enkels nog steeds... ondanks het baggerweer, maakt dus niets uit. Nog 4 weken werken!!!! *O* Komt wel erg dichtbij nu....
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_100609741
TAP: joepie verlof! *O*

MJ: ja, dat is wel erg lang. Maar super dat je geen weeen meer hebt en dat je meisje het goed doet! Zag ook al een hele mooie buik van je langskomen! *O*

NTS: dat is altijd leuk! Gefeliciteerd! *O*
pi_100610358
*meld*
Mijlpaal: Vandaag 32 weken *O*

Inmiddels verhuisd en een aantal dagen geen internet gehad, ook nog absoluut niks kunnen bijlezen en geen idee wat ik dan gemist heb :P
Eergisteren met vrouwlief naar de gyn geweest, die heeft haar meteen doorgestuurd naar de diabetesverpleegkundige. Ze heeft een tester meegekregen om 4-maal daags de glucose te meten en morgen moet ze de waardes doorbellen. Volgende week op spreekuur naar de verpleegkundige, internist en diëtiste. De kleine man loopt in ieder geval nog altijd een stukje voor maar nog net binnen de lijntjes :+

Door alle druk en stress van de verhuizing heeft vrouwlief de afgelopen dagen ook wat last van rug- en buikpijn en voelt ze de baby een stuk minder
To err is human, but to really foul things up requires a computer.
pi_100612338
zo, wij zijn en dagje eerder terug :) vonden t wel genoeg geweest :)
pi_100612687
Welkom terug kd! Vanwege slecht weer of gewoon zin om weer naar huis te gaan?
pi_100614393
WB KD!

TAP *O* verlof! Wat fijn zeg!

Lekker prijsje NTS, altijd leuk om te winnen :)

Hier alles weer een stuk rustiger vandaag. Nog wat steken in mn doos en ik waggel officieel nu. Yay voor indalen :') voordeel is geen last meer maagzuur. Groot nadeel is de aambei die er weer ineens is door de druk. Dus ben maar weer gaan smeren.

Ook lekker gekneutert vandaag en bijna alle babywasjes gedaan. Tot de ontdekking gekomen dat ik nog even langs de Hema of H&M mag voor rompers.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')