abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 augustus 2011 @ 13:20:48 #26
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_100548579
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
Is het heel vreemd dat ik helemaal niet tegen de bevalling aan zie? eigenlijk mag het van mij wel beginnen :D Ben er van overtuigd dat het deze keer ook wel weer goed gaat komen... en heb zo'n zin om mijn meisje te ontmoeten...
:)
Nee, ik heb hetzelfde :Y Ik zou bijna zeggen dat ik zin heb in de bevalling! Ben gewoon heel nieuwsgierig naar het oergeweld van een bevalling 8-)

Ik zou het alleen wel fijn vinden als ik nog even wat tijd krijg voor de voorbereidingen. In principe is alles klaar voor de baby, maar er zijn toch nog heel veel dingen die ik wil doen. Bedacht me vanmorgen dat ik de planten binnen nog wil stoffen... Hoezo nestdrang :')
Oude (on)bekende.
pi_100548813
*spuit11* BJ, je bent gewoon vet over de 37 weken heen! Wat goeoeoeoed!!! *O* *O* Nou niet stiekem voor het record lángste zwangerschap gaan hè ;)
pi_100548961
Een collega van mij vanochtend: "Bevallen vond ik echt leuk! Heb het 3 keer gedaan en die oerkracht die je ervaart is zo gaaf!"
Nou, ik ben benieuwd!!!!

Vanochtend taart getrakteerd en er kwamen allemaal collega's bij die cadeautjes hadden geregeld, hartstikke lief! Ben enorm verwend! :) Ben nu wel echt ontzettend uitgeput, ben echt bekaf!

*O* voor al het goede nieuws hier *O*
Tralalalaaa
pi_100553547
Ik zou het ook zo weer doen hoor, bevallen!

BJ, wat mooi zeg dat je meisje nog geen aanstalten maakt om te komen, lekker groeien, en dan straks hopelijk zonder ziekenhuis en couveusetoestanden genieten van de kraamtijd! Ik gun het je heel erg!

MJ, wat fijn dat je weer thuis bent en dat je babymeisje het naar omstandigheden goed doet!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_100557358
Mette heeft vanochtend fijn gespeeld op het kdv. Ze ligt alweer bijna 2,5 uur naast me te slapen.
Ik heb al de hele dag af en aan harde buiken, soms pijnlijk soms niet. Slapen is dus niet meer gelukt...

Het is even doorbijten vandaag, met veel traantjes. Ik voel me inmiddels geen slechte moeder zoals vanochtend. Dank voor al jullie lieve woorden.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_100557461
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 13:32 schreef Take_A_Picture het volgende:
Een collega van mij vanochtend: "Bevallen vond ik echt leuk! Heb het 3 keer gedaan en die oerkracht die je ervaart is zo gaaf!"
Nou, ik ben benieuwd!!!!

Vanochtend taart getrakteerd en er kwamen allemaal collega's bij die cadeautjes hadden geregeld, hartstikke lief! Ben enorm verwend! :) Ben nu wel echt ontzettend uitgeput, ben echt bekaf!

*O* voor al het goede nieuws hier *O*
Oh de bevalling van Leyla zou ik ook zo nog eens doen.. Alleen mogen ze dan wel t kind houden, want ik mot geen baby meer. Maar bevallen vind ik oprecht jammer dat ik het nooit meer zal meemaken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_100557519
Ben ik, als lurker, trouwens de enige die kleurdoos mist?
pi_100557566
neeej want lees mijn bericht van vanmorgen maar???

en Wicks; ik ben blij dat Mette een leuke speelochtend heeft gehad! heeeeerlijk toch??
en indalingsweeeen misschien??
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_100557600
Nee, ik miste haar ook al! Maar ik dacht echt dat ze op vakantie ging, maar dat scheen niet zo te zijn :')
pi_100557643
KD is volgens mij een weekje CenterParcsen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_100557774
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 17:00 schreef Vicky het volgende:
KD is volgens mij een weekje CenterParcsen..
dan kan ze daar mooi een buikfoto maken :D in bikini in het zwembad :)
pi_100557780
Oja ik wil nog even *O* *O* voor MJ, heel fijn dat het gewoon goed gaat. Over de werk situatie met je vriend. Zolang je er zelf helemaal achterstaat, dat is het allerbelangrijkste. Durf ook straks als hij weg is eventueel toe te geven als he het toch niet trekt. Voel je daar niet schuldig over, je hoeft je niet groot te houden :*

En TAP, bijna verlof! En wat klinkt dat als een heerlijk al-bijna-afscheid.

En bevallen... Niet mijn hobby, maar het eindresultaat maakt alle narigheid goed O+
pi_100557860
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 17:03 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

dan kan ze daar mooi een buikfoto maken :D in bikini in het zwembad :)
jeej, dan was ik toch niet gek! 8-)
pi_100557946
Ja KD is toch op vakantie zei ze?

En ik denk inderdaad indalingsweeen, vanochtend ook verschrikkelijke steken in mn doos gehad. Bij Mette heb ik heel veel last van voorweeen gehad (vanaf week 37 toen). Heb me daar ook weer op ingesteld, baal er alleen van dat het precies gebeurd op mn dagje met Mette. Alle andere dagen boeit het niet.
pi_100557995
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 17:07 schreef wickie het volgende:
Ja KD is toch op vakantie zei ze?

En ik denk inderdaad indalingsweeen, vanochtend ook verschrikkelijke steken in mn doos gehad. Bij Mette heb ik heel veel last van voorweeen gehad (vanaf week 37 toen). Heb me daar ook weer op ingesteld, baal er alleen van dat het precies gebeurd op mn dagje met Mette. Alle andere dagen boeit het niet.
ik had dat van zaterdag op zondag...
en vorige week lag ons meisje nog bibi en nu vibi ;) tis dus niet voor niets... maar wel zwaar en geen lekker gevoel...(heb die nacht ook amper geslapen...).
:*
pi_100559076
BJ, wat is bibi en wat is vibi?
pi_100559148
BIBI Beweeglijk In Bekken Ingang en VIBI Vast In Bekken Ingang

dan heb je ook nog

BBBI Beweeglijk Boven Bekken Ingang.

Vaak staat er ook nog S of C voor die afkortingen, Caput=hoofd, of Stuit=billen.
pi_100559409
en dan nog alle metingen van waar je baarmoeder staat ;)
ik heb inmiddels RB (ribbenboog).
pi_100559585
hullo, ik zit idd in Centerparcs :)
en vandaag ook 30 weken zwanger dus we gaan week 31 in :)
En nu ga ik BBQ'en (kwam ff kijken voor een LLM update, maar helaas)
pi_100559648
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 17:53 schreef Kleurdoos het volgende:
hullo, ik zit idd in Centerparcs :)
en vandaag ook 30 weken zwanger dus we gaan week 31 in :)
En nu ga ik BBQ'en (kwam ff kijken voor een LLM update, maar helaas)
nog veeeeeel plezier KD :D wanneer kom je terug?? ik mis je scherpe comments en je aankopen :D
en maak je wel ff je buikfoto???
pi_100562086
Veel plezier KD! Welk park zit je?

Hier bekaf dus ga zo mijn bedje opzoeken. :O
  woensdag 10 augustus 2011 @ 20:10:16 #47
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100564506
Ik vermoed dat ze in het zuiden zit ivm bbq! Hier regent het weer eens...
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_100564537
MJ, wat ben jij een stoere vrouw! Dat je je man zo'n kans laat grijpen, ik weet niet of ik hetzelfde had gedaan, maar ik heb er bewondering voor dat jij dat jouw situatie durft en doet!

Soempie, ik las iets over lab en testen en alleen melk en vla binnen houden.. hopelijk gaat t snel weer helemaal oke met je!

BJ, je tweede zit nog steeds daar waar ze hoort, heerlijk!!

Kyara, jeumig, wat ruk dat je zo onwijs moe bent, hopelijk komt er vrijdag iets uit t goede gesprek met de VK!

KD, ook even eruit, heerlijk!

Ik zit een weekje in de zon, in de Franse Alpen. Heeeerlijk, laatste weekje op vakantie met z'n twee, alhoewel beeb zich best vaak even laat voelen O+. En op namenjacht, pfff! Moeilijk!
pi_100564591
yeps hier ook al een paar uur; (noord-oost nederland)....

en goh ik ben gewoon morgen 38 weken zwanger! ongelofelijk!
op de proefdrukjes en dergelijke hadden we deze datum, 10 augustus als datum staan; maar denk niet dat dat nog gaat gebeuren ;)
pi_100570060
MJ, wat knap dat jullie deze beslissing genomen hebben! Ik kan me goed voorstellen dat het een lastige beslissing is geweest, maar als ik het zo hoor hebben jullie wel de goeie beslissing genomen! *O*

En wat fijn ook dat het ook gewoon eens lekker mee zit en er 'leuke' dingen zijn na alle ellende die jullie gehad hebben! :*

BJ, jij gaat gewoon met 41 weken bevallen ofzo ;)
**Life is e@sier with your eyes closed**
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')