Nee, ik heb hetzelfdequote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
Is het heel vreemd dat ik helemaal niet tegen de bevalling aan zie? eigenlijk mag het van mij wel beginnenBen er van overtuigd dat het deze keer ook wel weer goed gaat komen... en heb zo'n zin om mijn meisje te ontmoeten...
Oh de bevalling van Leyla zou ik ook zo nog eens doen.. Alleen mogen ze dan wel t kind houden, want ik mot geen baby meer. Maar bevallen vind ik oprecht jammer dat ik het nooit meer zal meemaken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:32 schreef Take_A_Picture het volgende:
Een collega van mij vanochtend: "Bevallen vond ik echt leuk! Heb het 3 keer gedaan en die oerkracht die je ervaart is zo gaaf!"
Nou, ik ben benieuwd!!!!
Vanochtend taart getrakteerd en er kwamen allemaal collega's bij die cadeautjes hadden geregeld, hartstikke lief! Ben enorm verwend!Ben nu wel echt ontzettend uitgeput, ben echt bekaf!
voor al het goede nieuws hier
dan kan ze daar mooi een buikfoto makenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:00 schreef Vicky het volgende:
KD is volgens mij een weekje CenterParcsen..
jeej, dan was ik toch niet gek!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dan kan ze daar mooi een buikfoto makenin bikini in het zwembad
ik had dat van zaterdag op zondag...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:07 schreef wickie het volgende:
Ja KD is toch op vakantie zei ze?
En ik denk inderdaad indalingsweeen, vanochtend ook verschrikkelijke steken in mn doos gehad. Bij Mette heb ik heel veel last van voorweeen gehad (vanaf week 37 toen). Heb me daar ook weer op ingesteld, baal er alleen van dat het precies gebeurd op mn dagje met Mette. Alle andere dagen boeit het niet.
nog veeeeeel plezier KDquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:53 schreef Kleurdoos het volgende:
hullo, ik zit idd in Centerparcs
en vandaag ook 30 weken zwanger dus we gaan week 31 in
En nu ga ik BBQ'en (kwam ff kijken voor een LLM update, maar helaas)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |