abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100632039
morgend hier

kom nog eens piepen tussen de werken door.. geen verse baby's???

vandaag hier 34w dus nog paar daagjes hard doorwerken zodat zoon zijn kamer af is.. dan pas ben ik gerust...

miss Jones ^O^ dat de weeën nu wegblijven...

Gho wat gaat het voor sommige dames precies snel hé... al die mijlpalen die voorbij komen ^O^ ^O^
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_100632209
pfff misselijkheid, praat me er niet van. Ik had hier 2 dagen geleden gepost dat het spugen over leek en meteen gisteren was het bijna raak, kon het tenauwernood inhouden. Vannacht slecht geslapen en vanochtend om 5 uur wakker vanwege misselijkheid :s
Opgestaan en geprobeerd wat te eten omdat dat vaak helpt. Ik had het nog niet op of moest rennen naar de wc en toch overgeven. Ik heb me nog de hele ochtend zo beroerd gevoeld dat ik me ziek heb gemeld. Lig ook nog steeds op bed.

PD hopelijk trekt het bij jou snel weg!

BJ wat een vreemd gevoel lijkt me, alsof je nu al 2 wk over tijd bent zeker?

KD fijn dat je een lekkere break hebt gehad!

Hilliebillie nog geen actie dus... Wel fijn dat je voeten weer geslonken zijn!

MJ jeeee voor geen weeeen en goede nachten!

Verder weet ik t niet meer, een :* voor iedereen die t kan gebruiken
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 09:47:11 #103
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_100632349
Oh wat balen klaver, dan heb ik ook eigenlijk helemaal geen recht tot klagen als ik het zo lees. Lekker een dagje bed vandaag. :*. Pak je rust :).
pi_100632387
@bj, ja 11 uur moet ik weer in het ziekenhuis zijn. 3 x per week moet ik langs komen.
pi_100632622
tuurlijk mag je klagen PD, tis gewoon k*t om je zo te voelen :*
pi_100632890
:* voor alle meiden met misselijkheid en innige relaties met de wc. Dat lijkt me echt heel zwaar.

NTS, precies op helft!

Mj, straks weer controle, fijn dat je geen weeen meer hebt. Gewoon lekker blijven broeden *O*

En ja, het gaat nu echt hard zeg. Inmiddels 36 weken. De baby mag best nog weken blijven zitten. Vorige keer ook overtijd gelopen. Vind het ook nog wel even gezellig zo saampjes met mn dreumes.
En ik streef naar ook een krachtpatsertje, een baby met vetjes enzo lijkt me wel leuk :D
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_100633281
Vandaag 34+5 en weer goedgekeurd :)
Ukkie is een beetje ingedaald al, had ik nog niet echt iets van gemerkt eigenlijk! Ja of dat waren bepaalde pijntjes maar ik heb geen idee. Maar t gaat goed dus!
Ben wel bijgelezen maar heb geen oud om veel te typen vanaf mn mobiel, ben zo moe!
Ik ga nog ff tukken.
In ieder geval een :* voor iedereen!
Tralalalaaa
pi_100633293
HHaha heb geen oud om te typen? geen PUF dus, haha!
Tralalalaaa
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:52:30 #109
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_100633784
Wicky alweer 36 weken jeetje....
Mj ik vind het een heel moedig beslissing, spannend voor allemaal, en helemaal super dat je fam en je vrienden zo bijspringen :*
Dat jullie dochter nog maar heerlijk bij mama in haar buik blijft zwemmen.
TAP Slaap lekker
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_100635676
Goedemorgen dames :W

Jullie gaan snel als ik 2 dagen even minder tijd heb :)

Miss J *O* wat fijn!

En nog geen verse baby's van llm's :(

Dan nog over emesafene, ik werd daar duf van en kon dus niet autorijden. Dus let daar wel op, verder is het fantastisch spul :D

Hier is t weer weekend. Nog 1 of 2 weken werken, maar dat bepaal ik in de loop van volgende week :)
Morgen 30 weken zwanger *O*
pi_100635788
ik weet niet wat die knul van mij aan t doen is, maar t voelt als t wroeten van een klein varkentje daar beneden ;(

bij elin begon dat pas na week 34 ofzo :P
pi_100636471
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 12:06 schreef Kleurdoos het volgende:
ik weet niet wat die knul van mij aan t doen is, maar t voelt als t wroeten van een klein varkentje daar beneden ;(

bij elin begon dat pas na week 34 ofzo :P
Spreek hem dan maar eens streng toe, wie weet helpt het :)
pi_100636695
Zo, ik ben ook weer in het land der levenden. Ik ben een paar dagen echt ziek geweest. Hele dagen op bed liggen slapen dus.

Gisteren zijn de bestelde babyspulletjes geleverd (meubeltjes, badje+standaard, kinderwagen, maxi-cosi etc). Helaas lijkt er iets niet helemaal in orde met de combinatie Mutsy onderstel/Maxi-Cosi. Hoewel ik de juiste adapters erop heb geklikt past het allemaal niet. En Ja, ik heb alles er op de juiste manier opgezet, want het past maar op 1 manier.

Inmiddels ben ik vanmorgen ook begonnen met het maken van de gordijnen en ze zijn bijna af. Ik hoef nog maar 1 zoom *O*. Straks samen met mijn vader even de meubeltjes in elkaar zetten om vriendlief te verrassen zodra hij thuiskomt.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:08:19 #114
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_100637660
Summerbreeze, fijn dat je weer wat opgeknapt bent!

Nirak, jou hadden we hier ook al gemist de afgelopen dagen!

Kleurdoos, welkom back!

Net even wat aan het frutselen geweest in m'n Zwangerschapsdagboek. Plaatjes van m'n kleren, m'n buik en van het kamertje etc. ingeplakt.
Ik hoop stiekem dat ze vandaag nog bellen dat onze kinderwagen binnen is. Niet dat ik em zo hard nodig heb, maar het komt me logistiek NET iets beter uit als ik hem morgen kan gaan halen.
En dan zie ik jullie denken, halen?
Jep, in de winkel waar wij de wagen gekocht hebben, doen ze liever niet aan thuisbezorgen. Om de simpele reden dat ze voor jou de wagen al in elkaar zetten en dan krijg je als je hem komt halen een uitgebreide uitleg van hoe alles werkt en in elkaar zit. Dus, mocht je iets niet weten, kun je dat meteen even vragen want (en dan een quote van de eigenaar) 'we laten je niet gaan voordat je die wagen van binnen en buiten met je ogen dicht kent'.
Ik had dit concept nog nooit gehoord, maarja, het is aan de ene kant wel fijn.
pi_100638042
Summerbreeze, fijn dat je beter bent :)
En gaan jullie "even" de meubeltjes in elkaar zetten? :') respect als dat in "even" tijd lukt. Hier zijn 2 pro's die heel de dag niks anders doen 2 uur bezig geweest...

Nts, krijg je anders een bouwpakket thuis? * Nirak slikt nu even en bereid zich voor op een frustrerende dag als 9 sept de wagen komt...
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:22:59 #116
348178 NotTheSame
pi_100638280
Als ik mijn wagen (Recaro Babyzen) via Babypark had besteld, zou ik inderdaad met een bouwpakketje opgescheept hebben gezeten... Vandaar dat ik in ieder geval uitgeweken ben naar een andere winkel.
Ik weet niet of dat anders is op andere plekken?
pi_100638360
Ik kreeg gewoon het onderstel ingeklapt met los een bak en wandelwageninzet thuis bezorgd. Dan staat er in het boekje precies hoe je die twee bevestigd op het onderstel. Bij mijn wagen was dat geen hogere wiskunde in ieder geval.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_100638423
Wat dml zegt dus. De wielen zaten er los bij, en dat was t geloof k.
T enige lastige was t inklappen, maar als je dat weet is t super simpel
pi_100639024
Oke, ik ben weer enigszins gerust gesteld :)
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:17:46 #120
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_100640324
haha Wickie; ben benieuwd hoe groot onze kindjes straks zijn :) ik wil ook graag een kindje met iets meer babyvetjes; eentje die iets minder ruim in het vel zit...

Dreumes op bed, dus mama gaat zo ook nog even een dutje doen... pfffff ben moehoe!! gelukkig is het bijna weekend.
Ben dr aan toe....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_100641181
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik kreeg gewoon het onderstel ingeklapt met los een bak en wandelwageninzet thuis bezorgd. Dan staat er in het boekje precies hoe je die twee bevestigd op het onderstel. Bij mijn wagen was dat geen hogere wiskunde in ieder geval.
Wij hebben onze wagen in Duitsland bij de Toys R us gehaald (ja echt :') ) en daar kregen we hem ook zo mee. Later heb ik van hetzelfde merk een autostoeltje en adapters gekocht op internet en dat was ook allemaal prima in orde.

Het babykamertje bij de Babydump, en dat kwam zelfs een maand eerder dan verwacht. Ze hebben het allemaal ook netjes gemonteerd in de babykamer in een poep en een zucht _O_
pi_100641448
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:17 schreef Nirak het volgende:
Summerbreeze, fijn dat je beter bent :)
En gaan jullie "even" de meubeltjes in elkaar zetten? :') respect als dat in "even" tijd lukt. Hier zijn 2 pro's die heel de dag niks anders doen 2 uur bezig geweest...

Nts, krijg je anders een bouwpakket thuis? * Nirak slikt nu even en bereid zich voor op een frustrerende dag als 9 sept de wagen komt...
Bed en commode zitten al in elkaar. Nu alleen de kast nog, maar mijn vader moest plots naar zijn werk. dus de kast komt vanavond wel. Ik vind het best netjes, nog geen twee uur voor twee leken.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:07:29 #123
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100642259
*Gaat weer bellen met Prenatal....
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_100642267
Jones, 25 weken geweest! Super hoor, hopelijk blijft ze nog heel lang zitten, maar elke week is er één natuurlijk!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:10:35 #125
348178 NotTheSame
pi_100642395
Susie, hebben ze bij jou nog steeds niks geleverd :?
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:15:32 #126
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100642619
nope... Wacht nog steeds op de kinderwagen, 23 juni al besteld. Vorige week zeiden ze dat het deze week binnen zou komen, dus nu een week verder.... De muts aan de telefoon gaat even rondbellen.... Het zou vandaag 'verwacht' worden, jaja... Het zou al in week 27 verwacht worden.
We hebben natuurlijk nog wel ff, maar toch, wil aan de nieuwe spullen wennen enzo... Kom op zeg, vind het erg irritant gewoon.
Grappig moment: toen ik dacht de telefoon in mijn handen te hebben, bleek dat de afstanbediening te zijn...die doet niet bellen natuurlijk :D
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:26:55 #127
348178 NotTheSame
pi_100643100
Hmmm.... verwarring AB en telefoon _O- !

Wel balen dat ze je zo laten wachten... Ik kan daar ook nooit zo goed tegen als mensen/bedrijven hun afspraken niet nakomen, dus je hoeft je echt niet te verontschuldigen! En dan moet je vaak ook nog eens overal zelf achteraan bellen.
pi_100645167
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:15 schreef Susie het volgende:

Grappig moment: toen ik dacht de telefoon in mijn handen te hebben, bleek dat de afstanbediening te zijn...die doet niet bellen natuurlijk :D
_O-
pi_100645956
Zo zette ik regelmatig mn fiets op slot met de centrale deurvergrendeling toen ik zwanger was :+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:53:45 #130
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_100646325
ooo ik heb ook wel eens haarlak onder mijn oksels gespoten ;)

Susie; wat vervelend dat je al zo lang aan het wachten bent zeg!! dat is echt niet lollig... het is zo leuk om elke avond even in je babykamertje je te verkneuteren en te bedenken dat je kindje daar gewoon straks ligt enzo... zo vertederend....

zo kijk ik nu al 2 weken tegen dit keurig opgemaakte antieke wiegje aan:

*smelt*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_100646957
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
ooo ik heb ook wel eens haarlak onder mijn oksels gespoten ;)

ow ik een keer zo'n spuitbus wat voor je schoenen is, zag er uit als een fles deo |:(
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 17:56:53 #132
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100648172
Nou, ben helemaal teruggebeld! En hij zou er zijn! *O* We kunnen hem dus ophalen!
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 17:57:39 #133
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100648203
Oh, BJ, wat ziet dat er lief uit!
pi_100648763
Ziet er prachtig uit BJ
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 18:23:27 #135
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_100648950
Ik ben nog steeds geen papa hoor, dames! helaas... Maar ik laat wel iets weten, wanneer jullie aan de beurt mogen ;)
pi_100648989
of wcbrilschoonmaakdoekjes en er dan je kont mee afvegen.

aldus een vriendin van me die hier op bezoek was *t brand een beetje*

en BJ O+ wat een sketig wiegje
pi_100650339
Netjes gedaan summer breeze :)

Ff vraagje, je mag geen wasverzachter gebruiken met kinderkleertjes enzo, maar mogen drogerdoekjes wel?
pi_100651038
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:44 schreef Poppedein het volgende:
Zo zette ik regelmatig mn fiets op slot met de centrale deurvergrendeling toen ik zwanger was :+
dat doe ik ook als ik niet zwanger ben..... :X
pi_100651181
Nou vandaag bij de vk mijn verhaal gedaan (met de nodige traantjes, kan ook nooit zonder). Volgens de vk komt dat vaker voor. Komt waarschijnlijk door extreme gevoeligheid voor zwangerschapshormonen. Op dezelfde voet door gaan is geen optie. Verklaring meegekregen voor werkgever met advies om halve dagen te gaan werken.

Meteen met werkgeven besproken en die "heeft het nu in beraad en na mijn vakantie hoor ik of mijn verzoek wordt ingewilligd" :{ Fijn zo'n begripvolle werkgever. Zeker aangezien ik amper ziek ben en echt niet zo maar aan de bel trek. Had gehoopt dat ze dit zo langzamerhand wel zouden weten....

Maar nu eerst lekker een weekje vakantie *O* Lekker rust nemen, lezen, films kijken, prutsen met babykamer en dingetjes kopen en zo O+

Met spruit ging alles goed. Hartklepje ook gehoord :X Schrok me te pletter. Hij zit nog steeds hoog, baarmoeder komt al tot bovenrand navel maar verder wel normaal qua grootte.
pi_100651578
Oh Kyara, stom van je werkgever zeg. Maar als jij een verklaring hebt van je verloskundige hebt dan kunnen ze dat echt niet zomaar naast zich neer leggen. Dat moeten ze echt wel serieus nemen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nirak, waarom zou je geen wasverzachter mogen gebruiken voor babykleertjes? Als je een ongeparfumeerde neemt dan zal het niet zo veel kwaad kunnen lijkt me. Van Neutral ofzo..
Die doekjes vind ik persoonlijk juist weer heel sterk ruiken dus dat zou ik niet doen.
pi_100651619
Octopussy, dat was precies wat de verloskudige adviseerde als ze moeilijk doen. Maar hoop niet dat het zo moet...
pi_100651775
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:11 schreef Nirak het volgende:
Netjes gedaan summer breeze :)

Ff vraagje, je mag geen wasverzachter gebruiken met kinderkleertjes enzo, maar mogen drogerdoekjes wel?
Ik zou ze sowieso niet na 1x wassen in de droger gooien, zonde. Denk dat sommige kleding daar best behoorlijk van krimpt als je ze pas 1x gewassen hebt.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_100652246
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:50 schreef octopussy het volgende:
Oh Kyara, stom van je werkgever zeg. Maar als jij een verklaring hebt van je verloskundige hebt dan kunnen ze dat echt niet zomaar naast zich neer leggen. Dat moeten ze echt wel serieus nemen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nirak, waarom zou je geen wasverzachter mogen gebruiken voor babykleertjes? Als je een ongeparfumeerde neemt dan zal het niet zo veel kwaad kunnen lijkt me. Van Neutral ofzo..
Die doekjes vind ik persoonlijk juist weer heel sterk ruiken dus dat zou ik niet doen.
wasverzachter laat wel een licht filmlaagje achter op kleding, dus het hoeft niet perse het ongeparfurmeerde te zijn, maar t kan ook de substantie zijn.
daarbij verneukt wasverzachter je wasmachine :P
pi_100652474
Ik gebruik ook nooit wasverzachter, maar wel drogerdoekjes voor witte was, dan ruiken de handdoeken zo lekker :)
Maar nu zei de buurvrouw dat daar wasverzachter in zit, en dat vond ik een beetje raar...
pi_100652506
Ik gebruik zelf eigenlijk maar zelden wasverzachter, en dan altijd iets wat niet te veel ruikt (de sensitive van Robijn is wel aardig). Eens in de paar wasjes doe ik sowieso een kookwasje met lakens/theedoeken enzo om de zeepresten uit de machine te wassen. Een beetje azijn helpt ook wel daarbij.

Maar ik heb gelukkig ook geen kind met een hele gevoelige huid want ze krijgt nooit echt uitslag van iets.
pi_100652571
Ik gebruik nooit wasverzachter en ben net een beetje aan het mindere met alles in de droger te gooien.

Sowieso lijkt me voor babyhuidjes een ph neutraal wasmiddel wel handig toch?
pi_100652691
Beter laat dan nooit: meldt!

Wassen deed ik hier gewoon met ons eigen wasmiddel, maar de eerste tijd wel echt speciale babywasjes. Zonder wasverzachter dus ook. Alleen hele donkere dingen gingen met onze eigen was mee.

Ik ben nu in NL en ga zondag weer terug. Dan ga ik ook maar eens alles wassen, anders is het niet eens klaar als meneer zich meldt. Heb gister de proefdruk van het geboortekaartje opgehaald, helemaal naar mn zin! Ik mik trouwens op volgend weekend, dan weten jullie dat vast ;)
Lotte!
Noah!
pi_100653084
Linda, ben je niet bang om zover van huis te zijn als je op knappen staat? Of ga je sowieso in Nederland bevallen?
pi_100653297
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 20:29 schreef octopussy het volgende:
Linda, ben je niet bang om zover van huis te zijn als je op knappen staat? Of ga je sowieso in Nederland bevallen?
Nouja, ver van huis is relatief natuurlijk. Ik zou niet meer naar bijv. Spanje gaan. Maar hier zit ik bij mn moeder, dus er is iemand die op Lotje kan passen bijv. als het zou gebeuren. Lotte heeft deze 2 weken vakantie gehad van het kdv (dat was dicht) en ik zag het echt niet zitten om in mn eentje voor haar te zorgen (ik ben de afgelopen 3 weken 10kilo aangekomen door enorm veel vocht vasthouden ed.). Dus een beetje hulp woog zwaarder als het risico op te vroeg bevallen..
Lotte!
Noah!
pi_100653305
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 20:14 schreef Nirak het volgende:
Ik gebruik ook nooit wasverzachter, maar wel drogerdoekjes voor witte was, dan ruiken de handdoeken zo lekker :)
Maar nu zei de buurvrouw dat daar wasverzachter in zit, en dat vond ik een beetje raar...
voel eens aan zo'n doekje joh, helemaal vettig en met meuk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')