Spreek hem dan maar eens streng toe, wie weet helpt hetquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:06 schreef Kleurdoos het volgende:
ik weet niet wat die knul van mij aan t doen is, maar t voelt als t wroeten van een klein varkentje daar beneden
bij elin begon dat pas na week 34 ofzo
Wij hebben onze wagen in Duitsland bij de Toys R us gehaald (ja echtquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik kreeg gewoon het onderstel ingeklapt met los een bak en wandelwageninzet thuis bezorgd. Dan staat er in het boekje precies hoe je die twee bevestigd op het onderstel. Bij mijn wagen was dat geen hogere wiskunde in ieder geval.
Bed en commode zitten al in elkaar. Nu alleen de kast nog, maar mijn vader moest plots naar zijn werk. dus de kast komt vanavond wel. Ik vind het best netjes, nog geen twee uur voor twee leken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:17 schreef Nirak het volgende:
Summerbreeze, fijn dat je beter bent
En gaan jullie "even" de meubeltjes in elkaar zetten?respect als dat in "even" tijd lukt. Hier zijn 2 pro's die heel de dag niks anders doen 2 uur bezig geweest...
Nts, krijg je anders een bouwpakket thuis? * Nirak slikt nu even en bereid zich voor op een frustrerende dag als 9 sept de wagen komt...
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:15 schreef Susie het volgende:
Grappig moment: toen ik dacht de telefoon in mijn handen te hebben, bleek dat de afstanbediening te zijn...die doet niet bellen natuurlijk
ow ik een keer zo'n spuitbus wat voor je schoenen is, zag er uit als een fles deoquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
ooo ik heb ook wel eens haarlak onder mijn oksels gespoten![]()
dat doe ik ook als ik niet zwanger ben.....quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:44 schreef Poppedein het volgende:
Zo zette ik regelmatig mn fiets op slot met de centrale deurvergrendeling toen ik zwanger was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nirak, waarom zou je geen wasverzachter mogen gebruiken voor babykleertjes? Als je een ongeparfumeerde neemt dan zal het niet zo veel kwaad kunnen lijkt me. Van Neutral ofzo..
Die doekjes vind ik persoonlijk juist weer heel sterk ruiken dus dat zou ik niet doen.
Ik zou ze sowieso niet na 1x wassen in de droger gooien, zonde. Denk dat sommige kleding daar best behoorlijk van krimpt als je ze pas 1x gewassen hebt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:11 schreef Nirak het volgende:
Netjes gedaan summer breeze
Ff vraagje, je mag geen wasverzachter gebruiken met kinderkleertjes enzo, maar mogen drogerdoekjes wel?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:50 schreef octopussy het volgende:
Oh Kyara, stom van je werkgever zeg. Maar als jij een verklaring hebt van je verloskundige hebt dan kunnen ze dat echt niet zomaar naast zich neer leggen. Dat moeten ze echt wel serieus nemen.wasverzachter laat wel een licht filmlaagje achter op kleding, dus het hoeft niet perse het ongeparfurmeerde te zijn, maar t kan ook de substantie zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nirak, waarom zou je geen wasverzachter mogen gebruiken voor babykleertjes? Als je een ongeparfumeerde neemt dan zal het niet zo veel kwaad kunnen lijkt me. Van Neutral ofzo..
Die doekjes vind ik persoonlijk juist weer heel sterk ruiken dus dat zou ik niet doen.
daarbij verneukt wasverzachter je wasmachine![]()
Nouja, ver van huis is relatief natuurlijk. Ik zou niet meer naar bijv. Spanje gaan. Maar hier zit ik bij mn moeder, dus er is iemand die op Lotje kan passen bijv. als het zou gebeuren. Lotte heeft deze 2 weken vakantie gehad van het kdv (dat was dicht) en ik zag het echt niet zitten om in mn eentje voor haar te zorgen (ik ben de afgelopen 3 weken 10kilo aangekomen door enorm veel vocht vasthouden ed.). Dus een beetje hulp woog zwaarder als het risico op te vroeg bevallen..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:29 schreef octopussy het volgende:
Linda, ben je niet bang om zover van huis te zijn als je op knappen staat? Of ga je sowieso in Nederland bevallen?
voel eens aan zo'n doekje joh, helemaal vettig en met meuk!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:14 schreef Nirak het volgende:
Ik gebruik ook nooit wasverzachter, maar wel drogerdoekjes voor witte was, dan ruiken de handdoeken zo lekker
Maar nu zei de buurvrouw dat daar wasverzachter in zit, en dat vond ik een beetje raar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |