abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:15:32 #126
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100642619
nope... Wacht nog steeds op de kinderwagen, 23 juni al besteld. Vorige week zeiden ze dat het deze week binnen zou komen, dus nu een week verder.... De muts aan de telefoon gaat even rondbellen.... Het zou vandaag 'verwacht' worden, jaja... Het zou al in week 27 verwacht worden.
We hebben natuurlijk nog wel ff, maar toch, wil aan de nieuwe spullen wennen enzo... Kom op zeg, vind het erg irritant gewoon.
Grappig moment: toen ik dacht de telefoon in mijn handen te hebben, bleek dat de afstanbediening te zijn...die doet niet bellen natuurlijk :D
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:26:55 #127
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_100643100
Hmmm.... verwarring AB en telefoon _O- !

Wel balen dat ze je zo laten wachten... Ik kan daar ook nooit zo goed tegen als mensen/bedrijven hun afspraken niet nakomen, dus je hoeft je echt niet te verontschuldigen! En dan moet je vaak ook nog eens overal zelf achteraan bellen.
pi_100645167
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:15 schreef Susie het volgende:

Grappig moment: toen ik dacht de telefoon in mijn handen te hebben, bleek dat de afstanbediening te zijn...die doet niet bellen natuurlijk :D
_O-
pi_100645956
Zo zette ik regelmatig mn fiets op slot met de centrale deurvergrendeling toen ik zwanger was :+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:53:45 #130
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_100646325
ooo ik heb ook wel eens haarlak onder mijn oksels gespoten ;)

Susie; wat vervelend dat je al zo lang aan het wachten bent zeg!! dat is echt niet lollig... het is zo leuk om elke avond even in je babykamertje je te verkneuteren en te bedenken dat je kindje daar gewoon straks ligt enzo... zo vertederend....

zo kijk ik nu al 2 weken tegen dit keurig opgemaakte antieke wiegje aan:

*smelt*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_100646957
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
ooo ik heb ook wel eens haarlak onder mijn oksels gespoten ;)

ow ik een keer zo'n spuitbus wat voor je schoenen is, zag er uit als een fles deo |:(
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 17:56:53 #132
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100648172
Nou, ben helemaal teruggebeld! En hij zou er zijn! *O* We kunnen hem dus ophalen!
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 17:57:39 #133
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100648203
Oh, BJ, wat ziet dat er lief uit!
pi_100648763
Ziet er prachtig uit BJ
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 18:23:27 #135
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_100648950
Ik ben nog steeds geen papa hoor, dames! helaas... Maar ik laat wel iets weten, wanneer jullie aan de beurt mogen ;)
pi_100648989
of wcbrilschoonmaakdoekjes en er dan je kont mee afvegen.

aldus een vriendin van me die hier op bezoek was *t brand een beetje*

en BJ O+ wat een sketig wiegje
pi_100650339
Netjes gedaan summer breeze :)

Ff vraagje, je mag geen wasverzachter gebruiken met kinderkleertjes enzo, maar mogen drogerdoekjes wel?
pi_100651038
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:44 schreef Poppedein het volgende:
Zo zette ik regelmatig mn fiets op slot met de centrale deurvergrendeling toen ik zwanger was :+
dat doe ik ook als ik niet zwanger ben..... :X
pi_100651181
Nou vandaag bij de vk mijn verhaal gedaan (met de nodige traantjes, kan ook nooit zonder). Volgens de vk komt dat vaker voor. Komt waarschijnlijk door extreme gevoeligheid voor zwangerschapshormonen. Op dezelfde voet door gaan is geen optie. Verklaring meegekregen voor werkgever met advies om halve dagen te gaan werken.

Meteen met werkgeven besproken en die "heeft het nu in beraad en na mijn vakantie hoor ik of mijn verzoek wordt ingewilligd" :{ Fijn zo'n begripvolle werkgever. Zeker aangezien ik amper ziek ben en echt niet zo maar aan de bel trek. Had gehoopt dat ze dit zo langzamerhand wel zouden weten....

Maar nu eerst lekker een weekje vakantie *O* Lekker rust nemen, lezen, films kijken, prutsen met babykamer en dingetjes kopen en zo O+

Met spruit ging alles goed. Hartklepje ook gehoord :X Schrok me te pletter. Hij zit nog steeds hoog, baarmoeder komt al tot bovenrand navel maar verder wel normaal qua grootte.
pi_100651578
Oh Kyara, stom van je werkgever zeg. Maar als jij een verklaring hebt van je verloskundige hebt dan kunnen ze dat echt niet zomaar naast zich neer leggen. Dat moeten ze echt wel serieus nemen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nirak, waarom zou je geen wasverzachter mogen gebruiken voor babykleertjes? Als je een ongeparfumeerde neemt dan zal het niet zo veel kwaad kunnen lijkt me. Van Neutral ofzo..
Die doekjes vind ik persoonlijk juist weer heel sterk ruiken dus dat zou ik niet doen.
pi_100651619
Octopussy, dat was precies wat de verloskudige adviseerde als ze moeilijk doen. Maar hoop niet dat het zo moet...
pi_100651775
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:11 schreef Nirak het volgende:
Netjes gedaan summer breeze :)

Ff vraagje, je mag geen wasverzachter gebruiken met kinderkleertjes enzo, maar mogen drogerdoekjes wel?
Ik zou ze sowieso niet na 1x wassen in de droger gooien, zonde. Denk dat sommige kleding daar best behoorlijk van krimpt als je ze pas 1x gewassen hebt.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_100652246
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:50 schreef octopussy het volgende:
Oh Kyara, stom van je werkgever zeg. Maar als jij een verklaring hebt van je verloskundige hebt dan kunnen ze dat echt niet zomaar naast zich neer leggen. Dat moeten ze echt wel serieus nemen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nirak, waarom zou je geen wasverzachter mogen gebruiken voor babykleertjes? Als je een ongeparfumeerde neemt dan zal het niet zo veel kwaad kunnen lijkt me. Van Neutral ofzo..
Die doekjes vind ik persoonlijk juist weer heel sterk ruiken dus dat zou ik niet doen.
wasverzachter laat wel een licht filmlaagje achter op kleding, dus het hoeft niet perse het ongeparfurmeerde te zijn, maar t kan ook de substantie zijn.
daarbij verneukt wasverzachter je wasmachine :P
pi_100652474
Ik gebruik ook nooit wasverzachter, maar wel drogerdoekjes voor witte was, dan ruiken de handdoeken zo lekker :)
Maar nu zei de buurvrouw dat daar wasverzachter in zit, en dat vond ik een beetje raar...
pi_100652506
Ik gebruik zelf eigenlijk maar zelden wasverzachter, en dan altijd iets wat niet te veel ruikt (de sensitive van Robijn is wel aardig). Eens in de paar wasjes doe ik sowieso een kookwasje met lakens/theedoeken enzo om de zeepresten uit de machine te wassen. Een beetje azijn helpt ook wel daarbij.

Maar ik heb gelukkig ook geen kind met een hele gevoelige huid want ze krijgt nooit echt uitslag van iets.
pi_100652571
Ik gebruik nooit wasverzachter en ben net een beetje aan het mindere met alles in de droger te gooien.

Sowieso lijkt me voor babyhuidjes een ph neutraal wasmiddel wel handig toch?
pi_100652691
Beter laat dan nooit: meldt!

Wassen deed ik hier gewoon met ons eigen wasmiddel, maar de eerste tijd wel echt speciale babywasjes. Zonder wasverzachter dus ook. Alleen hele donkere dingen gingen met onze eigen was mee.

Ik ben nu in NL en ga zondag weer terug. Dan ga ik ook maar eens alles wassen, anders is het niet eens klaar als meneer zich meldt. Heb gister de proefdruk van het geboortekaartje opgehaald, helemaal naar mn zin! Ik mik trouwens op volgend weekend, dan weten jullie dat vast ;)
Lotte!
Noah!
pi_100653084
Linda, ben je niet bang om zover van huis te zijn als je op knappen staat? Of ga je sowieso in Nederland bevallen?
pi_100653297
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 20:29 schreef octopussy het volgende:
Linda, ben je niet bang om zover van huis te zijn als je op knappen staat? Of ga je sowieso in Nederland bevallen?
Nouja, ver van huis is relatief natuurlijk. Ik zou niet meer naar bijv. Spanje gaan. Maar hier zit ik bij mn moeder, dus er is iemand die op Lotje kan passen bijv. als het zou gebeuren. Lotte heeft deze 2 weken vakantie gehad van het kdv (dat was dicht) en ik zag het echt niet zitten om in mn eentje voor haar te zorgen (ik ben de afgelopen 3 weken 10kilo aangekomen door enorm veel vocht vasthouden ed.). Dus een beetje hulp woog zwaarder als het risico op te vroeg bevallen..
Lotte!
Noah!
pi_100653305
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 20:14 schreef Nirak het volgende:
Ik gebruik ook nooit wasverzachter, maar wel drogerdoekjes voor witte was, dan ruiken de handdoeken zo lekker :)
Maar nu zei de buurvrouw dat daar wasverzachter in zit, en dat vond ik een beetje raar...
voel eens aan zo'n doekje joh, helemaal vettig en met meuk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')