abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100655421
Dus die gebruik ik niet meer :)
Nu moet ik wel de rompertjes opnieuw wassen, want die zijn in de droger geweest met doekje :')
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:35:59 #152
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100656026
Dat had je anders waarschijnlijk toch nog wel een keer gedaan :P
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_100656601
juh :+

ik heb denk ik wel 4 babywasjes gedaan bij elin

en t tig keer opvouwen en strijken :')
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:22:45 #154
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100657905
Daaromr heb ik het nu allemaal nog lekker niet gewassen, ben lui :P en heb een kut strijkbout, wil een nieuwe :(
pi_100659068
Wassen heb ik gisteren gedaan, bijna alles gehad. Alles gelijk netjes opgeruimd. Dus klaar, ga het echt niet nog een keer wassen. En alles gaat hier gewoon de droger in hoor.
Oja strijken doe ik al helemaal niet.

Zo ben helemaal gesloopt. Mette heeft vandaag geen middagdutje gedaan en ik had een dreumes extra om op te passen 's middags. Gelukkig heeft een vriendinnetje me bijgestaan. Want alleen was echt niet goedgekomen :D
Nu lekker slapen en genieten van het weekend. Morgen lees ik weer alles eens goed bij.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_100661962
Tja, heb zo'n vermoeden dat ik sommige dingen nog wel een keer ging wassen..
Drogen hydrofielluiers bijvoorbeeld wel goed af na 1x wassen...

Nu ga ik t voorbeeld van wickie volgen
Slaap lekker :W
pi_100663989
bleuh; ik ben dood en doodmoe, maar kan niet slapen..... druk in mijn hoofd met van alles.
Dussuh; als ik me morgenvroeg niet vroeg meld; dan slaap ik hopelijk nog ;)
dan weten jullie dat alvast ;)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_100670027
Nirak goed geslapen?
Hydrofielen na het wassen niet strijken, dan nemen ze minder water op namelijk. Ook gewoon in de droger gooien hoor (alleen dan zonder doekje).

BJ nog kunnen slapen?

Nog nieuws bij de andere LLMers?

Ik had honger dus heb even wat gegeten, nou ga ik ook weer even doezelen. De laatste week slaap ik weer als een roosje, wat is dat toch heerlijk.
Ik realiseerde me dat ik vanaf donderdag gewoon al meldplicht heb, tjeempie wat gaat het snel.
pi_100670206
Ik zie al die verhalen over wassen en ik denk, huh?
Ik wist wel dat je babykleertjes beter niet met wasverzachter kunt wassen, maar niet dat wasverzachter je machine vernachelt. Ik gebruik t namelijk altijd!
En ik doe nooit kookwasjes ofzo.
Oh en ik heb ook geen strijkplank of strijkijzer. En heb je echt hydrofiele luiers nodig dan? Ik dacht dat babietjes meteen de pampers in konden.
Ik ben echt een know nothing merk ik al...
Tralalalaaa
pi_100670244
Die hydrofielen gebruik je voor alles, behalve als luier ;)
Vooral om af te drogen, maar ook als laagje in bed bij spugertjes, over je schouder voor een boertje, als opvangdoek bij borstvoeding, als dekje over de kinderwagen tegen de zon, etc, etc.. Ik had er 30 en ze zijn wel eens opgeweest..

Wasverzachter gebruikte ik ook niet. Nou reageer ik zelf ook vaak op duurdere geparfumeerde wasmiddelen. Dus heb gewoon mijn eigen wasmiddel (lidl) gebruikt voor chris. Wasverzachter pas na een jaar ofzo. En een droger hebben we niet..

En nu snel verder opruimen. Vandaag verjaardagsfeestje van chris, dus de hele familie over de vloer. Gisteren al mezelf tegengekomen, dus 's avonds niet teveel meer gedaan, fysiek. Maar nou liggen er nog wel klusjes voor nu..
pi_100670245
Ik gebruik ook altijd wasverzachter; Robijntje O+

TAP, de hydro''s heb je echt nodig. Je gebruikt ze niet als luier maar wel om je baby mee af te drogen, voor onder het hoofdje in bed/maxicosi/kinderwagen, om spuugjes mee af te doen enzo. Op de lijst staan er 12 ofzo, maar dat vind ik veul te weinig. Ik had er een stuk of 30 denk ik. Er lagen er standaard een stuk of 3 in de was. Je moet ze juist niet strijken want dan nemen ze minder vocht op.
Ik vind het heerlijke dingen. Tess is nu ruim 2 maar ik gebruik ze nog steeds dagelijks.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_100670345
Haha ik leer hier een boel bij! Weet ik veel, hihi.
Ik word vast een hele lieve moeder hoor, maar er zijn veel dingen waar ik me nog niet in heb verdiept. Nouja, genoeg tijd tijdens mn verlof ;)
Tralalalaaa
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 08:50:33 #163
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100670355
*O* 30 weken! *O*

En TAP; ik dacht ook eerst dat hydrofiele luiers ook echt luiers waren :@ Ik heb er inmiddels een stuk of 12, maar ga er zeker nog bijhalen!

Straks lekker naar de kapper en daarna nog even de HEMA in... gewoon omdat ik er toch langs fiets natuurlijk, niet om iets te kopen natuurlijk ;)
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 09:02:11 #164
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_100670394
Ik gebruik ze voor alle bovengenoemde dingen. Nog een tip, leg er een op het onderste deel van je aankleedkussen. Het is dat, of 5x per week de hoes verschonen :') Ga er nog een paar bijkopen ook, ik heb er braaf 12 en dat blijkt te weinig.
pi_100670414
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 09:02 schreef Aventura het volgende:
Ik gebruik ze voor alle bovengenoemde dingen. Nog een tip, leg er een op het onderste deel van je aankleedkussen. Het is dat, of 5x per week de hoes verschonen :') Ga er nog een paar bijkopen ook, ik heb er braaf 12 en dat blijkt te weinig.
dat idd ook :D

zo staan er ook flanellen luiers op de uitzetlijst. Bij Amber heb ik ze braaf gekocht maar ik heb ze nooit gebruikt.. vond het ondingen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 09:09:32 #166
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_100670432
Die heb ik nooit gekocht inderdaad, en ook niet gemist. Te weinig kopen is nooit erg, je stuurt gewoon je vent/vriendin/familielid op pad in de kraamweek. Koop gewoon de essentiele dingen die de kraamhulp nodig heeft, denk dan aan thermometers etc. De rest is bijzaak.
pi_100670497
Mornin!

Hier al om 7 uur wakker, terwijl ik pas om 1 uur ging slapen. Dus dan maar uitzending van Over de streep gaan kijken, oef, zwanger en hormonaal of niet, wat een tranentrekker. Erg indrukwekkend vond ik het.

Hier heb ik al wel wat hydrofiele luiers gekocht, geen flanellen. Was ik ook niet van plan. Vroeg me gister toevallig ook af of alles gewassen moet worden (ja dus) en of ik er dan inderdaad geen wasverzachter bij moest doen. Een collega zei als je hydro's in de droger doet dat ze niet meer goed drogen ofzo.. maar die dingen zijn zo dun dat ze volgens mij snel droog zijn.
pi_100670545
Ik gooi ze juist wel in de droger anders worden ze zo stug.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_100670607
Wat Vicky zegt over de droger. En je móet ze juist niet strijken.

Flanellen hebben we alleen gebruikt als barierre rolletjes tussen baby en kruik. Voor de rest zijn ze nutteloos.
pi_100670636
Die hydrofielen hoor ik inderdaad vaker dat je daar niet genoeg van kan hebben.

Vandaag 19 weken.
pi_100670673
Mogguh dames :). Ik zit mobiel dus ik kan niet echt veel reageren, maar ik heb een vraagje. Ik heb het genoegen gehad om na mn ontbijt een close up te krijgen van de wc (zonder alleen kokhalzen), nu vraag ik me af of het handig is om een beschuitje te eten? Nu ik dit zo intik is dit best een suffe vraag, maar ik ben benieuwd naar ervaringen denk ik.
pi_100670696
sowieso goed om iets in je maag te hebben lijkt me. Maar wel je maag even wat rust geven lijkt me.

Maar goed, ik heb er eigenlijk geen ervaring mee. Heb welgeteld 2x boven de pot gehangen in de afgelopen 19 weken.
pi_100670709
PD, je zult het zelf moeten ervaren denk ik. Soms at ik na het overgeven wel een droge cracker oid, en dan voelde ik me juist wat beter, maar soms viel het juist weer niet goed en ging ik nog een keer overgeven. Als ik iets at, was het wel altijd wat neutraals, droge cracker, beschuit, slappe thee etc. Niet te veel prikkelende dingen...
pi_100670770
Ah, dank :). Ik ben ook wel wat panisch als het om overgeven gaat :@. Manlief moet altijd zsm helpen en m'n handje vasthouden :').

Maar ik ga maar Es' aan de beschuitje vandaag.
pi_100670800
Wat bij mij helpt is smorgens na het opstaan gelijk goed eten, dus vaak 2 bruine boterhammen met kaas en een glas melk... als ik me eerst ga douchen en aankleden, dan trek ik het niet en sta ik echt te kokhalsen in de douche en hou ik daarna eten veel moeilijker binnen...
Maarja ik spoor wat dat betreft misschien ook niet, als ik echt ziek op bed lig met koorts, is naturel chips ook een van de weinige dingen die ik dan binnen kan houden :')
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')