dat is ook weer zo, dus het zal voorlopig wel de laatste keer zijn dat ik op m'n gemak bij de kapper zal zitten
Miss jones wat lekker dat de weeën verdwenen zijn en dat je ook goed kunt slapen! zal wel een heel verschil zijn zo'n ziekenhuisbed of lekker in je eigen bed! Groot gelijk dat je aan het genieten bent, houwen zo!
Voor de genen die misselijk zijn, ik at 's ochtends in bed een pakje lu crackers voordat ik op stond en dan ging het wel. Spugen heb ik gelukkig niet hoeven doen dus daar kan ik niet over mee praten..
En Kyara, dat de verse beebs maar moeten komen kijken, volgens mij zit de mijne nog veel te goed in z'n hotelletje en ach de meeste baby's worden te laat geboren (ik zelf ook twee weken) dus eigenlijk ben ik daar stiekem al van uit gegaan.. Ach en zo lang ik me nog vermaak met baby in de buik vind ik het ook nog wel prima.
Moet ik er wel bij zeggen dat ik wel heeeel erg nieuwsgierig ben naar ons kleintje

en dat ik ook wel verlang naar het fatsoenlijk omdraaien in bed en wat makkelijker in en uit bed stappen en iets minder gammele heupen, maar alles op z'n tijd, we zien wel na de bevalling hoe lang dat nog gaat duren (en dan zullen er vast ook wel weer andere dingetjes bij komen)
Maar verder bevalt het zwanger zijn me nog helemaal prima hoor! vind het wel gezellig met m'n buikbaby

ik kan er echt nog steeds van genieten..
Van m'n man mag het wel voort.. Hijs ook erg nieuwsgierig (en toe aan vakantie..) dus die probeert hem af en toe naar buiten te kietelen

en ook daar kan ik heerlijk van genieten
Tjonge heel verhaal wat eik nergens over gaat haha, sorry..