thx dames, lief van jullie en ook fijn jullie ervaringen te lezen en te beseffen dat het niet vreemd is dat ik me zo voel. Ik vind het echt slopend af en toe.
En mijn dreumes is ook niet lastig of vervelend, maar ze is enorm ondernemend en op een leeftijd dat het besef dat mama zwanger is niet echt een betekenis heeft. Ik word regelmatig als soort van speeltoestel gebruikt. En mama moet ook dansen, zingen, door de kamer spelen etc. Nou doe ik het meeste al bijna niet meer, maar soms kan ik dat snoetje niet weerstaan

.
Ik ga deze week per dag bekijken, vandaag is T thuis en die doet echt zijn best hoor Mignonne. Als hij thuis is neemt hij best veel dingen voor zijn rekening. En in het weekend gaat hij met Evie op pad enzo.
Morgen komt mijn moeder langs; ga vragen of ze redelijk op tijd kan komen. Kan ik rustig aandoen smorgens. Smiddags dus naar VK; ik ga vragen om slaapmedicatie en/ of andere tips/ tricks. (het is daar natuuurlijk al bekend dat ik de hele zwangerschap al slaapproblemen heb en met vermoeidheid kamp.).
Inmiddels is de was op orde, alleen nog wat schone was wegvouwen, doe ik morgen wel even samen met mam.
Dinsdag wel weer een dag alleen voor de boeg. En we zien wel hoe het gaat...
ik ga nu lekker op bed wat tv kijken, Evie slaapt... nog steeds megabrak.