Ja samen met Emile.quote:
Ik had extreem lage verwachtingen maar ik vond dat ze het best aardig deed, zelfde niveau als Emile (en sowieso beter danquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:51 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Hopelijk nooit meer een Barend aan tafel bij VI.
Ik vond het met Frits wel leuk toen hij Johan een soort Wilders noemde en hij Frits de Amsterdamse Arafat.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:51 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Hopelijk nooit meer een Barend aan tafel bij VI.
Ze heeft zo'n irritante stem.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:56 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik had extreem lage verwachtingen maar ik vond dat ze het best aardig deed, zelfde niveau als Emile (en sowieso beter danTijl
)
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:56 schreef Jojoortje het volgende:
Heb gisteren wat gemist?waar is vd Gijp dan?
Dat wel ja, en d'r uiterlijk/houding helpt ook niet meequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:59 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n irritante stem.
Ik heb met Barbara altijd het idee dat ze de verschillende media napraat zonder echt eigen mening en kunde.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:59 schreef Jojoortje het volgende:
Barbara deed het best leuk, maar als ze spelers interviewt stelt ze vaak domme vragen en ze slijmt enorm.
Maar ze heeft er wel verstand van, meer dan ons Tijltje idd
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik heb met Barbara altijd het idee dat ze de verschillende media napraat zonder echt eigen mening en kunde.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:05 schreef Marktplaatsman het volgende:
Wat een lelijke vrouw zat er op de achtergrond zeg.
Net een zombie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
Nee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:19 schreef Stokstaart het volgende:
Gijp kapt er eerdaags mee, let maar op.
Dat laatste zegt niks. Barbara lult gewoon na wat ook in het AD en de Telegraaf staat. Veel verstand heeft ze er niet van, diepgaande analyses heeft ze ook niet en grappig is ze ook niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:56 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik had extreem lage verwachtingen maar ik vond dat ze het best aardig deed, zelfde niveau als Emile (en sowieso beter danTijl
)
SV is natuurlijk wel veel journalistieker dan VI.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:01 schreef Stofje het volgende:
SV is gewoon VI maar dan zonder humor. Inhoudelijk stelt dat programma ook niks voor. Althans, ik heb nooit echt inhoud kunnen ontdekken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb niet echt gemerkt dat ze er was.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:59 schreef Jojoortje het volgende:
Barbara deed het best leuk, maar als ze spelers interviewt stelt ze vaak domme vragen en ze slijmt enorm.
Die vrouwen beginnen steeds irritanter te worden. Of ze nu "mooi" zijn of lelijk; ze lijken om geen enkele grap te kunnen lachen. Alsof ze simpele humor niet eens begrijpenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:05 schreef Marktplaatsman het volgende:
Net een zombie
Het is een 'kerels on elkaar' programma.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Die vrouwen beginnen steeds irritanter te worden. Of ze nu "mooi" zijn of lelijk; ze lijken om geen enkele grap te kunnen lachen. Alsof ze simpele humor niet eens begrijpen.
Ja, of in de studio willen zitten omdat het nu zo'n populair programma isquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het is een 'kerels on elkaar' programma.
Je wijf meenemen naar VI.
nee snap niet dat ze een baan heeft in de sportjournalistiek. Ze heeft ook een irritante stem, kan ze niets aan doen maar het is wel zo. Ze kan alleen over Ajax praten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat laatste zegt niks. Barbara lult gewoon na wat ook in het AD en de Telegraaf staat. Veel verstand heeft ze er niet van, diepgaande analyses heeft ze ook niet en grappig is ze ook niet.
in de uitzending wilde ze er een paar keer tussen komen, werd ze gewoon genegeerd door Rene en Johan, eigenlijk was het vooral zielig.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:35 schreef Adames het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/038ca428-d0ca-4910-9bf6-35a30c972419/
Die Barbara
Je hoort haar alleen uit het beeld mee grinniken en wat 'ja' roepen.
Was wel pijnlijk jaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:13 schreef macca728 het volgende:
[..]
in de uitzending wilde ze er een paar keer tussen komen, werd ze gewoon genegeerd door Rene en Johan, eigenlijk was het vooral zielig.
IP ban.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een topshow
Waarom kan ik 4 dagen niet op FOK! en nu bij een vriend wel
Ik denk dat die mevrouw een huidziekte heeft, of verbrand is geraakt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:05 schreef Marktplaatsman het volgende:
Net een zombie
Sowieso.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:01 schreef ZuidGrens het volgende:
Zo, net terug van vakantie, en even drie afleveringen van VI terug kijken!
Ik ga niet alles terug lezen, maar ik ga er vanuit dat het topshowtjes waren
Komt omdat haar stembanden nog nooit gestreeld zijn door een fallus.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:09 schreef fusionfake het volgende:
Ben ik de enige die Barbara's stem zo irritant vindt?
Kunnen ze dat Graydon-mannetje er niet eens heen sturen om de boel daar te sussen?quote:De Nederlandse Dorien Gerskovica woont in de Londense wijk Graydon en maakte een paar angstige nachten mee. Ook aan tafel: pestdeskundige Bob van der Meer en documentairemaakster Jessica Villerius over het succesvolle Challenge Day.
Voordeel voor hem is dat daar momenteel veel open deuren zijn...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:21 schreef pberends het volgende:
Vanavond in Knevel:
[..]
Kunnen ze dat Graydon-mannetje er niet eens heen sturen om de boel daar te sussen?
"Minstens een vrije trap"quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Overtreding v.d. Gijp op het einde
Die eerste grap van Gijp slaat totaal niet aanquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kwam overigens deze pas tegen
http://player.omroep.nl/?(...).nl&silverlight=true
Vanaf 41:33...
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voordeel voor hem is dat daar momenteel veel open deuren zijn...
Ik herinner me alleen nog het olijke Hawaï-shirt van Johan, verder blijf ik ook steken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:00 schreef DrDentz het volgende:
'Voetbal op Vrijdag' met Barbara, Johan en Gijp.. dat programma is volledig verdwenen uit mijn geheugen.
Hoop dat het eerste filmpje morgen terugkomt danquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Overtreding v.d. Gijp op het einde
Ik kon me slechts flarden herinneren...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:00 schreef DrDentz het volgende:
'Voetbal op Vrijdag' met Barbara, Johan en Gijp.. dat programma is volledig verdwenen uit mijn geheugen.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voordeel voor hem is dat daar momenteel veel open deuren zijn...
Wat dat betreft is het een kampioen 'open deuren intrappen'quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:31 schreef pberends het volgende:
Rutten eist zege tegen RKC Waalwijk![]()
![]()
.
Rutten maakt mij altijd blij.
Had je Sara Kroos woensdag bij Knevel gezien?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:03 schreef Stevenzenl het volgende:
Tijl Beckand was idd royal sadness.
Wees blij - ze was dramatisch ongrappig.quote:
Tijl 'waar is mijn teiltje' Beckdinges is ergerquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Had je Sara Kroos woensdag bij Knevel gezien?
Sara staat dan ook altijd garant voor een berg ongrappige situaties.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Wees blij - ze was dramatisch ongrappig.
Heertje, Bos, Hansie en Diekstra zijn mijn favorieten...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:06 schreef bascross het volgende:
[..]
Hansie/Boskamp > rest.
Emile is trouwens wel oke.
Met Diekstra bedoel je die treurige jakhals?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heertje, Bos, Hansie en Diekstra zijn mijn favorieten...
Deze manquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:06 schreef bascross het volgende:
[..]
Hansie/Boskamp > rest.
Emile is trouwens wel oke.
Deze manquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heertje, Bos, Hansie en Diekstra zijn mijn favorieten...
Ik.... Ik kan je even niet zienquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik vind Heertje wel tof. Heertje of te lachen.
Goede volgorde.quote:
Heertje moet het niet van z'n voetbalanalyses hebben, want die zijn flinterdun. Maar zijn droge en cynische humor past juist perfect bij Derksen en VI.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:43 schreef Thas het volgende:
[..]
Heertje is trouwens gewoon een baas, zelfs al past hij totaal niet bij het programma/Johan en de crew kan ik alsnog een paar keer per aflevering lachen door hem. Zou graag zien dat hij weer eens komt
Dat klopt wel ja, maar ik heb gewoon altijd het gevoel dat hij qua persoon gewoon niet bij VI/Derksen past. Qua humor absoluut wel ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heertje moet het niet van z'n voetbalanalyses hebben, want die zijn flinterdun. Maar zijn droge en cynische humor past juist perfect bij Derksen en VI.
Maandag Hansie, vrijdag Boskamp, maandag daarna Heertje, en dan vrijdag WIE?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik vind Heertje en Boskamp wel tof. Heertje of te lachen. Boskamp voor het knokken
Emile.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maandag Hansie, vrijdag Boskamp, maandag daarna Heertje, en dan vrijdag WIE?
En dan zo om de 2 wekenMaar wie is nr4? Random voetbal persoon?
Ik denk dat ie Bert, die overigens uit De Worp komt, een paar veren in de reet steekt...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:14 schreef Heufd het volgende:
Zou Johan vanavond cynisch gaan doen als Wilfred hem dolenthousiast vertelt dat we eerste staan op de wereldranglijst?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk dat ie Bert, die overigens uit De Worp komt, een paar veren in de reet steekt...
idd wat was dat danquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoop dat Knipping en/of Van Duren er niet is....
Beetje naief van Tom dat hij denkt zomaar over een grap van Gijp heen te kunnen lullen.. hij zit er vaak genoeg om te weten dat daar nog hard gelach en 'Oohohoh' achteraan komt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoop dat Knipping en/of Van Duren er niet is....
quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:24 schreef Evertjan het volgende:
bitterballen staan koud en het bier is warm
xDquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:24 schreef Evertjan het volgende:
bitterballen staan koud en het bier is warm
Zeker wetenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moest jij ook op je dijen kletsen?
Z'n hele familie bedoel jequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
Broer van Engelaar is er vandaag ook bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |