quote:Rellen Londen eisen leven
AMSTERDAM - De rellen in Groot-Brittannië hebben een eerste leven geëist. Een 26-jarige man die in de nacht van maandag op dinsdag werd neergeschoten in het Zuid-Londense Croydon, is dinsdag aan zijn verwondingen bezweken.
Dat meldt de BBC op basis van informatie van de Londense politie.
quote:Cameron roept parlement terug om crisis
(Novum/AP) - LONDEN - De Britse premier David Cameron heeft dinsdag het parlement teruggeroepen van reces om de crisis in Londen en andere Engelse steden te bestrijden. Cameron zei niet het leger te zullen inzetten om de orde te herstellen. Tim Godwin, commissaris van Scotland Yard, deelde mee dat alle verloven van politieagenten zijn ingetrokken.
Cameron roept parlement terug om crisis
Cameron sprak van 'misselijke' taferelen in Londen, die hard zullen worden aangepakt. De komende 24 uur worden zestienduizend agenten ingezet. Momenteel zijn 450 personen ingerekend, maar dit aantal neemt de komende dagen nog veel verder op, beloofde hij. De premier veroordeelde de rellen en plunderingen, die veelal door jongeren worden gepleegd. "Als je oud genoeg bent om deze misdrijven te plegen, ben je oud genoeg om de straf te ondergaan", zei hij.
quote:NOS: Live rellen Engeland
11.09 uur: politie zet zwaarder geschut in
De politie in Londen zet sinds vanochtend zwaarder geschut in om een einde te maken aan de rellen. Er rijden gepantserde voertuigen door de straten bij station Clapham Junction. Het gaat om 'Jenkels', een soort zwaar bepantserde politiebusjes. Ze werden ingezet nadat relschoppers een kledingwinkel in lichterlaaie hadden gezet en winkels hadden geplunderd.
10.56 uur: Rellen kosten verzekeraars tientallen miljoenen
Drie nachten rellen in Londen en andere grote steden gaan Britse verzekeraars waarschijnlijk tientallen miljoenen ponden. "Het is nog te vroeg om het volledige beeld van de schade te hebben, maar verzekeraars zijn druk aan het werk om alle claims te verwerken. Daarna hebben we een precies beeld van de totale kosten."
10.38 uur: Engeland - Nederland gaat niet door
De oefenwedstrijd Engeland - Nederland gaat niet door in verband met de rellen in Londen. Dat heeft de KNVB bevestigd.
09.37 uur: Premier Cameron houdt crisisbijeenkomst
Een speciaal crisisteam onder leiding van de Britse premier Cameron komt rond 10.00 uur bij elkaar. De zogenoemde Cobra-groep moet een strategie verzinnen om de rellen tegen te gaan. Ook zal een verklaring worden gezocht waarom de autoriteiten volledig verrast zijn door de geweldsuitbarsting. Premier Cameron brak gisteren zijn vakantie in Italië af vanwege de rellen
quote:Onrusten verspreiden zich over andere steden
(Novum/AP) - LONDEN - De golf van geweld en plunderingen in Londen heeft zich nu ook verspreid naar drie andere steden, waaronder Liverpool. In Londen gingen jongeren maandagnacht opnieuw op rooftocht. Zij staken gebouwen, voertuigen en vuilnisbakken in brand, plunderden winkels en bekogelden de politie met flessen en vuurwerk. In enkele districten waar het geweld het hevigst was, zette de politie pantservoertuigen in.
Geïnspireerd door de onlusten in Londen, gingen ook in Birmingham, Bristol en Liverpool jongeren de straat op. De autoriteiten erkenden bijna niet bij machte te zijn om het geweld in te dammen.
Waar eerst gewezen werd naar armoede, bezuinigingen en werkloosheid als onderliggende oorzaken voor de onrust, lijkt het er nu sterk op dat veel jongeren worden aangetrokken door het spannende vooruitzicht van geweldplegingen, vandalisme en plunderingen. "Kom, sluit je aan bij de pret", riep een jongere in de Londense buitenwijk Hackney, waar winkelpuien het moesten ontgelden en auto's in brand werden gestoken.
In sommige wijken konden relschoppers vrijwel ongestraft hun gang gaan. Restaurants en winkels in heel Londen sloten de deuren uit voorzorg eerder.
De chaos verspreidde zich maandagnacht over de hele stad, van de armoedige buitenwijken aan de rand van de stad tot chique buurten als Notting Hill in het centrum. De Londense ambulancedienst zei zestien personen te hebben behandeld. Vijftien van hen zijn in het ziekenhuis opgenomen. De politie verrichtte 334 arrestaties. Drie personen zijn aangeklaagd voor poging tot moord op een politieagent, die zij in Noord-Londen met hun auto hadden aangereden.
Na het ochtendgloren keerde de rust weer in de Britse hoofdstad. De meeste relschoppers keerden huiswaarts, uit vrije wil of daartoe gedwongen door de politie.
In Birmingham, een kleine tweehonderd kilometer ten noordwesten van Londen, vielen tientallen lieden eveneens winkels aan. De politie arresteerde 35 personen. In Bristol waren honderdvijftig relschoppers op de been en ook in Liverpool werd de confrontatie met de politie gezocht.
jep. Ze moeten eerst eten. Krachtvoer!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:46 schreef Swomp het volgende:
Alleen een auto 1 de hens, was het dat ?
Valt gruwelijk tegen ja, zitten zeker nog aan de thee met eieren!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:46 schreef Swomp het volgende:
Ik verwacht nog meer rellen in Brussel dan in Londen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:46 schreef Swomp het volgende:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:48 schreef MrJones het volgende:
[..]
Ik verwacht nog meer rellen in Brussel dan in Londen.
Verfrissend geluid, welkom!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:48 schreef Halcon het volgende:
Ik snap niet waarom dit altijd zo lang moet duren. Gewoon het leger inzetten, met scherp schieten en dan is het zo afgelopen met dat gerel.
Geduld. Europa moet nog een aantal jaren "rijpen" voor het zover komt. Dat het gaat gebeuren staat vast.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:48 schreef Halcon het volgende:
Ik snap niet waarom dit altijd zo lang moet duren. Gewoon het leger inzetten, met scherp schieten en dan is het zo afgelopen met dat gerel.
Nu nog even wat muziek posten en we hebben de samenvatting van 15 topics...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:48 schreef Halcon het volgende:
twitter:mslulurose twitterde op maandag 08-08-2011 om 08:24:09The Youth of the Middle East rise up for basic freedoms.The Youth of London rise up for a HD ready 42" Plasma TV #londonriots reageer retweet
Kunnen ze qua politiek niet verantwoorden. Ze geven namelijk veel steun aan mensen die zich tegen hun regering af zet in het Midden Oosten en zeggen hierbij dat het verschrikkelijk is dat het leger tegen de eigen mensen wordt ingezet. Ze kunnen het zich dan niet veroorloven om het zelf te doen. Komen ze internationaal gezien niet mee weg.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:48 schreef Halcon het volgende:
weer?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
kom jij ook weer om het hoekje kijken?
Ja geweldig, als jouw huis in de vik staat is het ook geweldig dat de mensen in opstand komen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:51 schreef polderturk het volgende:
Bekijk deze prachtige scene uit de film V for Vendetta:
In de vik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:51 schreef Droomert het volgende:
[..]
Ja geweldig, als jouw huis in de vik staat is het ook geweldig dat de mensen in opstand komen.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:51 schreef Swomp het volgende:
Wacht ff, suggereert de cameraman nu ook al dat de Ikea in de hens moet?
vikquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:51 schreef Droomert het volgende:
[..]
Ja geweldig, als jouw huis in de vik staat is het ook geweldig dat de mensen in opstand komen.
zijn ze nog even lang bezigquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:51 schreef Swomp het volgende:
Alsof zo'n relschopper in de Ikea zou gaan shoppen... Nee, dan nemen ze wel een Tesco oid. Want voor het goede doel (right) moet je echt toch een 50" plasma, NDS enz jatten.. en die heeft de Ikea nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:50 schreef Swomp het volgende:
Ikea, welgeteld 3 personen.
ZOOM IN !!! SNEL! SENSATIE JONGENS!
Ik vind dat het leger moet ingrijpen en desnoods gericht schieten, wat jij?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:53 schreef Droomert het volgende:
Het is gewoon vies vies vies tuig.
Kansen zat gekregen, maar het was maar een kleine groep mensen die het voor de rest verpest hoor.
Geen moraal besef, alleen maar je eigen. Bah, het is allemaal vies tuig.
Echt he. Zo van 'Hey jongens, kijk eens wat een mooie meubelboulevard jullie zijn vergeten leeg te roven"quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:51 schreef Swomp het volgende:
Curfew, en dan op het hoofd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat het leger moet ingrijpen en desnoods gericht schieten, wat jij?
Kleine groep? Kom op joh! De wereld zit vol met dit soort onmensen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:53 schreef Droomert het volgende:
Het is gewoon vies vies vies tuig.
Kansen zat gekregen, maar het was maar een kleine groep mensen die het voor de rest verpest hoor.
Geen moraal besef, alleen maar je eigen. Bah, het is allemaal vies tuig.
Proberen ze hem daarna weer op te bouwen, mist er natuurlijk precies één steunbalk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:54 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Echt he. Zo van 'Hey jongens, kijk eens wat een mooie meubelboulevard jullie zijn vergeten leeg te roven"
Ze zijn de boel aan het beveiligen zo te zienquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:54 schreef larry_flynt het volgende:
RELLEN!!! OP RT! althans 2 agenten
Dat zijn timmermannen die heel de PC World aan het dichttimmeren zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:54 schreef larry_flynt het volgende:
Of één schroefje teveelquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Proberen ze hem daarna weer op te bouwen, mist er natuurlijk precies één steunbalk.
Ja ik weet hetquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:55 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dat zijn timmermannen die heel de PC World aan het dichttimmeren zijn.
hahah echt hequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
Staan daar nu nepagenten rond de Currys?
Zijn ze daar nou die hele zaak aan het dichtspijkeren als preventiemiddel?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:54 schreef larry_flynt het volgende:
Er is niet genoeg thee in de wereld.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:56 schreef Gorgrealis het volgende:
Misschien is het een overkill aan oplossing, maar zouden wij Job Cohen niet daarheen kunnen sturen ( ik probeer ook alleen maar mee te denken)
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:56 schreef Gorgrealis het volgende:
Misschien is het een overkill aan oplossing, maar zouden wij Job Cohen niet daarheen kunnen sturen ( ik probeer ook alleen maar mee te denken)
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:57 schreef Swomp het volgende:
[..]
http://rt.com/on-air/london-hackney-riots-streets/
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Russia Today, Sky & BBC. Gewoon tabben.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Russia Today, Sky & BBC. Gewoon tabben.
quote:The Metropolitan force has released what it says will be the "first of many" CCTV images of rioting suspects, while 32 people have appeared in court charged with offences such as burglary and criminal damage during the previous riots.
Among them were a graphic designer, college students, a youth worker, a university graduate and a man signed up to join the army. Some gave non-London addresses. Eighteen were remanded in custody.
nah, 20.00 Museumplein... ligt een mediamarkt in de buurt heb ik gehoordquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
PC WERELD IS NOG OPEN. WIE KOMT MEE? 1!111!!!!11
Precies, gewoon tuig dat denkt dat je door de grote massa wel even zonder repercussie kunt gaan jatten. Mensen zonder geweten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:58 schreef Nielsch het volgende:
Niet alleen de onderklasse is aan het rellen:
[..]
Molotov kan beter uit elkaar spatten tegen een bord voor het raam dan in je winkel/huis. Het werkt ook tegen random rondvliegende stenen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:57 schreef Wokkel het volgende:
Die betimmering lijkt me meer een verzekeringstechnische kwestie.
Als het open moet dan gaat het natuurlijk open, en anders past een molotov cocktail altijd wel ergens tussen.
PC Wereld is groterquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:58 schreef Swomp het volgende:
[..]
nah, 20.00 Museumplein... ligt een mediamarkt in de buurt heb ik gehoord
FTFYquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:59 schreef Caland het volgende:
Kunnen ze niet starbucks aanvallen? Als een soort protest tegen dure lauwe vocht.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:59 schreef Nielsch het volgende:
IKEA looten? Dan moet je het nog zelf in elkaar zetten ook.
Goed plan. Gisteren de Mac, dus vandaag Starbucks.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:59 schreef Caland het volgende:
Kunnen ze niet starbucks aanvallen? Als een soort protest tegen dure lauwe bocht.
Het is toch veel leuker om winkels te plunderen met 50" LED tv's?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:59 schreef Caland het volgende:
Kunnen ze niet starbucks aanvallen? Als een soort protest tegen dure lauwe bocht.
Of de KFC.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het is toch veel leuker om winkels te plunderen met 50" LED tv's?
Daar help je de zaak veel beter mee!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het is toch veel leuker om winkels te plunderen met 50" LED tv's?
Er staat een IKEA in mijn dorp... Heb al meer IKEA keukens en billy's vernietigd dan enige hooligan ooit zou kunnen doen daar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:59 schreef Nielsch het volgende:
IKEA looten? Dan moet je het nog zelf in elkaar zetten ook.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:01 schreef .aeon het volgende:
Ik snap er echt geen fuck van. Waarom niet gewoon gericht schieten op deze idioten? Afgelopen met die onzin.
Nog één keer en ik ga in mezelf krassen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:01 schreef .aeon het volgende:
Ik snap er echt geen fuck van. Waarom niet gewoon gericht schieten op deze idioten? Afgelopen met die onzin.
Vast nog prullenbaksnuivers daarquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Moet je zelf die kip nog in de frituur hangen ook. [ afbeelding ]
Ik snap er echt geen fuck van. Waarom niet gewoon gericht schieten op deze idioten? Afgelopen met die onzin.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog één keer en ik ga in mezelf krassen.
Snap het ook niet man. Echt tijd om ze neer te gaan schieten!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:01 schreef .aeon het volgende:
De ruiten waren daar al wel ingegooid gisterquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:59 schreef Caland het volgende:
Kunnen ze qua politiek niet verantwoorden. Ze geven namelijk veel steun aan mensen die zich tegen hun regering af zet in het Midden Oosten en zeggen hierbij dat het verschrikkelijk is dat het leger tegen de eigen mensen wordt ingezet. Ze kunnen het zich dan niet veroorloven om het zelf te doen. Komen ze internationaal gezien niet mee weg.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:01 schreef .aeon het volgende:
Welkom! Altijd goed om een suggestie zoals deze te lezen!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:01 schreef .aeon het volgende:
Meeste soldaten hadden waarschijnlijk meegedaan met deze lui als ze niet in het leger hadden gezeten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:02 schreef Sheepcidus het volgende:
gewoon het leger in zetten dan kan het tuig tegen tuig rellen
Oh ja want een kind kan daar ook rellen als ouder dood is of niet in Engeland woont.... Waar woont het kind dan? Zwerver?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Op BBC weer mensen die denken dat de ouders er echt iets aan moeten doen hoorVaak zijn die ouders niet eens heel veel ouder (tienerzwangerschappen komen zeker daar, erg veel voor), rellen ouders gewoon lekker mee, of zijn ze simpelweg niet in Engeland of dood.
Regimes in het Midden Oosten vergelijken met de Engelse regeringquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:02 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Kunnen ze qua politiek niet verantwoorden. Ze geven namelijk veel steun aan mensen die zich tegen hun regering af zet in het Midden Oosten en zeggen hierbij dat het verschrikkelijk is dat het leger tegen de eigen mensen wordt ingezet. Ze kunnen het zich dan niet veroorloven om het zelf te doen. Komen ze internationaal gezien niet mee weg.
dus mensjes van 16 en 33 ofzo rellen gezellig mee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Op BBC weer mensen die denken dat de ouders er echt iets aan moeten doen hoorVaak zijn die ouders niet eens heel veel ouder (tienerzwangerschappen komen zeker daar, erg veel voor), rellen ouders gewoon lekker mee, of zijn ze simpelweg niet in Engeland of dood.
Dus iedereen moet het leger in!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Meeste soldaten hadden waarschijnlijk meegedaan met deze lui als ze niet in het leger hadden gezeten.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:02 schreef IrishBastard het volgende:
http://www.amazon.co.uk/gp/movers-and-shakers/sports/
Typische gain bij bepaalde items
Council estates...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:03 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Oh ja want een kind kan daar ook rellen als ouder dood is of niet in Engeland woont.... Waar woont het kind dan? Zwerver?
De nacht moet nog komen!111!!!1quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:03 schreef Swomp het volgende:
Er is geen persoon te bekennen op straat... saaie boel
lokaas voor plunderaarsquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:04 schreef larry_flynt het volgende:
Waarom staat er een vliegtuig op straat?
Je gaat er dus vanuit dat die ouders wel braaf thuis zitten? Dat is dus niet zo. Die rellen gewoon lekker mee, of zijn met andere zaken bezig. Bovendien zal het me niks verbazen als veel van dat tuig geen eens contact meer heeft met zijn ouders. Ik ken ook een jongen die flink is afgegleden de laatste jaren. Hij werd geboren toen z'n moeder 15 was en heeft sindsdien nauwelijks meer contact gehad.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:01 schreef larry_flynt het volgende:
Ik snap echt niet hoe die ouders geen controle over hun kind hebben....
Als je graag je eigen bevolking neer wilt schieten, dan moet je idd in het MO zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:03 schreef .aeon het volgende:
[..]
Regimes in het Midden Oosten vergelijken met de Engelse regering
Dan moet ik slapenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De nacht moet nog komen!111!!!1
Joh.. natuurlijk is het absoluut ondenkbaar dat het leger ingezet gaat worden tegen de eigen burger bevolking. Iedereen die dat hier wel roept is niet helemaal wijs.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:02 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Kunnen ze qua politiek niet verantwoorden. Ze geven namelijk veel steun aan mensen die zich tegen hun regering af zet in het Midden Oosten en zeggen hierbij dat het verschrikkelijk is dat het leger tegen de eigen mensen wordt ingezet. Ze kunnen het zich dan niet veroorloven om het zelf te doen. Komen ze internationaal gezien niet mee weg.
Daar gaat het niet om. Zo iets heet politiek. Zo snel ENgeland dit doet maken de politieke tegenstanders (zoals Noord Korea en Libie) hier gebruik van om hun eigen politiek te verantwoorden. Kan Engeland er niets meer tegen in brengen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:03 schreef .aeon het volgende:
[..]
Regimes in het Midden Oosten vergelijken met de Engelse regering
Absoluut. Zoals ik hierboven al schreef ken ik zelfs Nederlandse jongens die op straat zwerven en geen contact meer hebben met hun ouders. Komt nog best vaak voor helaas.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:03 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Oh ja want een kind kan daar ook rellen als ouder dood is of niet in Engeland woont.... Waar woont het kind dan? Zwerver?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:04 schreef MrJones het volgende:
Bij de beelden van RT mis ik eigenlijk alleen nog een peloton wielrenners.
Damnquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:02 schreef IrishBastard het volgende:
BNW is that way.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:05 schreef Droomert het volgende:
Ik zag mensen in busjes vertellen aan mensen waar ze moesten plunderen en wat in brand gestoken moest worden.
Kan het een actie zijn van een andere natie? Met zoveel immigratie zitten er best wel wat spionnen bij uit Libië bijvoorbeeld. Ik zeg maar wat.
Iran zit er achter, duhquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:05 schreef Droomert het volgende:
Ik zag mensen in busjes vertellen aan mensen waar ze moesten plunderen en wat in brand gestoken moest worden.
Kan het een actie zijn van een andere natie? Met zoveel immigratie zitten er best wel wat spionnen bij uit Libië bijvoorbeeld. Ik zeg maar wat.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:02 schreef IrishBastard het volgende:
quote:5.0 out of 5 stars Cuts looters off at the knees, 9 Aug 2011
By
Harry Fish (Bristol, England) - See all my reviews
This review is from: Rucanor Aluminium Baseball Bat, Silver - 60 cm (Sports)
This bat is perfectly weighted and will suit any UK shop-owner looking to protect their property.
Thanks to the ergonomic handle, one easy swing should be enough to shatter patellas, skulls or any other bone on your targeted looter. Personally, I would recommend also investing in some fingerless gloves for extra grip.
Goed gevonden!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:02 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, het land van Tuig....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:05 schreef Droomert het volgende:
twitter:ed1900and86 twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 19:05:09Just moved into new flat to find note under the door warning that 200 rioters might be on their way from Hoxton to Angel #londonriots reageer retweet
Ik dacht dat BNW alleen bedoelt was voor samenzweringen van 'de overheid' naar 'hun mensen'. Niet andere overheden naar andere mensen. Maar oke.quote:
Als ik hier een bushokje in de brand steek dan moet het leger me gewoon komen vinden en neerschieten ja? Dat is namelijk heel proportioneel. Het liefst nog terwijl in een menigte van nieuwsgierige mensen sta!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je graag je eigen bevolking neer wilt schieten, dan moet je idd in het MO zijn.
uh ja...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:08 schreef Kingstown het volgende:
twitter:ed1900and86 twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 19:05:09Just moved into new flat to find note under the door warning that 200 rioters might be on their way from Hoxton to Angel #londonriots reageer retweet
Ach, gezien de hoeveelheid CCTV in London zullen er nog genoeg mensen van hun bed gelicht wordenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:09 schreef Nielsch het volgende:
Mooi, op het BBC journaal nu criminelen die van hun bed worden gelicht.
Benieuwd hoe dat dan eruit ziet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:08 schreef Kingstown het volgende:
De rellers hebben een bepaald tijdstip gekozen maar we weten niet wanneerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:09 schreef Swomp het volgende:
[..]
Nee daarom, laat ze snel nu beginnen !
twitter:londonriot twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 19:08:34To clarify re Manchester: BBC reporters in Salford say looters broke into two premises. reageer retweet
En waar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De rellers hebben een bepaald tijdstip gekozen maar we weten niet wanneer
Als jij een winkel overvalt/in brand steekt mag je wat mij betreft een kogel in je been geschoten krijgen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:09 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als ik hier een bushokje in de brand steek dan moet het leger me gewoon komen vinden en neerschieten ja? Dat is namelijk heel proportioneel. Het liefst nog terwijl in een menigte van nieuwsgierige mensen sta!
ah, dikke mod.... normaal zie je alleen alleen dat witte 'vierkantje'quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:10 schreef Wokkel het volgende:
Waarom heeft die helicopter geen HUD en waarom kan ik geen knop vinden om te vuren?
[ afbeelding ]
Fixed!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:11 schreef .aeon het volgende:
[..]
Als jij een winkel overvalt/in brand steekt mag je wat mij betreft een kogel in je hoofd geschoten krijgen.
Dit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:11 schreef .aeon het volgende:
[..]
Als jij een winkel overvalt/in brand steekt mag je wat mij betreft een kogel in je been geschoten krijgen.
Sorry, maar met dat tuig in London heb ik weinig medelijden.... Afschieten geen probleem....quote:
Tsja, als de Britten nou even bellen dan stuurt Rutten wel een paar atoombommen vanuit Volkel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sorry, maar met dat tuig in London heb ik weinig medelijden.... Afschieten geen probleem....
Afschieten ja? Interessante optie. Nog niet over nagedacht hier.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sorry, maar met dat tuig in London heb ik weinig medelijden.... Afschieten geen probleem....
http://rt.com/on-air/london-hackney-riots-streets/quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Link in de OP werkt hier niet... Is die gewijzigd?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:15 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
IS niets te zien hoorzit wat te trollen
Gewoon een heel blok. Zijn die huizen van hout gemaakt?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:15 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Dat is een huizenblok dat gisteren al in vlammen is opgegaan
Ze moeten nog hun vermomming aan doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:16 schreef Nober het volgende:
Wat zijn het toch ook lamzakken die negers, zit al een uur te wachten!
3 dagen inspanning is wel weer genoeg voor het jaarquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:16 schreef Nober het volgende:
Wat zijn het toch ook lamzakken die negers, zit al een uur te wachten!
Hebben we streams van andere steden?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:17 schreef yavanna het volgende:
In London zou het relatief rustig zijn, wel ongeregeldheden in West Bromwich, Wolverhampton & Salford.
No way, blanken?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:17 schreef polderturk het volgende:
Er zitten trouwens ook heel veel blanken tussen de relschoppers.
Troll!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:17 schreef polderturk het volgende:
Stillequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:17 schreef polderturk het volgende:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:17 schreef polderturk het volgende:
Ja, dat zijn wiggers..... ofwel wannabe niggersquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:17 schreef polderturk het volgende:
Nee dat zijn nepnegers...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:17 schreef polderturk het volgende:
Nee gewoon blanken. Is het vervelend als het zo dichtbij je komt te staan ofzo ?quote:
Heel veel is in dit geval heel relatief.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:17 schreef polderturk het volgende:
nog geen berichtenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Sitting_Elfling al heel thuis aangekomen?
Er serieus op in gaan...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:20 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee gewoon blanken. Is het vervelend als het zo dichtbij je komt te staan ofzo ?
quote:
Waarschijnlijk zijn ze de handleiding van hun splinternieuwe staafmixer door aan het nemen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:21 schreef partyman26 het volgende:
Vliegen de stenen al heen en weer of lassen de dolle negerTs een avondpauze in op hun gister 'verkregen' Playstation3
Ja genoeg mensen die dit zeggen en menen hoorquote:
Op facebook heeft hij een halfuur geleden gepost dat er een michelin restaurant bij hem in de buurt overvallen was en ze met machete's rondliepen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Sitting_Elfling al heel thuis aangekomen?
quote:06.07PM: The first reports of trouble today have come through. Our photographer in Manchester is telling us that 100 youths have stormed the Arndale shopping centre, “trashing” a branch of Reiss. Image below from Twitter:
Zier er idd uit als een arrestatie of iets, of gewoon een boete vanwege te hard rijdenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:23 schreef Fredo55 het volgende:
Wat gebeurd er met die mini?
Boeiend welke huidskleur ze hebben. Het zijn gewoon idioten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:17 schreef polderturk het volgende:
quote:Update on disorder in West Midlands - Tuesday 9 August
9 August 2011 - Updated: 9 August 2011
Police can confirm some reports of pockets of disorder in the West Midlands.
We have had reports of pockets of disorder in Dudley Street, Wolverhampton and High Street, West Bromwich.
In Wolverhampton, some stores have been broken into. In West Bromwich, there is currently some disorder and two cars have been set on fire.
Police are also aware of some pockets of disorder which have broken out in Birmingham city centre.
Officers are monitoring all activity and will respond robustly to any criminal incidents across the West Midlands.
West Midlands Police will not tolerate violent behaviour and will arrest any people who commit acts of violence or criminality. Offenders can expect to be put before the courts and punished appropriately.
We have contingency plans in place tonight which will see 400 dedicated officers working extended shifts across the West Midlands, who will be able to respond to any situation that may develop, in addition to local officers who will continue to serve and protect their communities locally.
We remain concerned that young people are being drawn into unlawful activity and encourage families and communities to ensure their young people are safely at home during this period.
Police are also asking anybody with images or videos of the disorder taken on mobile phones or cameras to email them to officers. People can email directly to tellus@west-midlands.pnn.police.uk.
Gun ze die flatscreens!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:19 schreef 16meter het volgende:
De negerts hebben ook mensen uit hun auto's getrokken en mishandeld om hun slechte sociaal-economische positie en ongelijke behandeling door de overheid te verbeteren. Vertelden ooggetuigen net op Skynews.
Die jongens hebben het echt heel moeilijk gehad.. er moet nu echt naar ze geluisterd worden!
OP NAAR OLD TRAFFORD!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:26 schreef Caland het volgende:
Alle media is dus naar Londen terwijl het in Manchester losgaat vanavond?
Yup, Manchester en Birmingham, maar zo'n vliegtuigje moet daar binnen no time kunnen zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:26 schreef Caland het volgende:
Alle media is dus naar Londen terwijl het in Manchester losgaat vanavond?
Pics.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:27 schreef Nober het volgende:
Lekker negerinnetje op BBC zonder bh, die moeten haar broers nog stelen.
Echt een heel bizarre situatie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:22 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Op facebook heeft hij een halfuur geleden gepost dat er een michelin restaurant bij hem in de buurt overvallen was en ze met machete's rondliepen.
http://www.telegraph.co.u(...)th-rolling-pins.html
twitter:ITVCentral twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 19:28:43Leics Police - Just to confirm officers have been down to McDonald's in Leicester and it has not been damaged #riots reageer retweet
Die krijgen het nog druk, want 16000 politiemannen moeten ook eten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:30 schreef Kingstown het volgende:
twitter:ITVCentral twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 19:28:43Leics Police - Just to confirm officers have been down to McDonald's in Leicester and it has not been damaged #riots reageer retweet
Goeie clip!quote:
Die zitten in Afghanistan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:32 schreef 2dope het volgende:
[..]
Goeie clip!
Ontopic: Waarom is het leger niet ingezet? Gewoon al die lui neerknallen, door middel van het schieten met scherp en eventueel werkkampen.
Inderdaad, politie nergens te zien gisteren...krijgen ze applausquote:
Herstel:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Die krijgen het nog druk, want 16000 politiemannen moeten ook eten.
Niets mee te maken. Gewoon met scherp schieten verdomme!quote:
Alsof de politiemensen daar wat aan konden doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad, politie nergens te zien gisteren...krijgen ze applaus![]()
Engelsen
Zoals in Syrie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Niets mee te maken. Gewoon met scherp schieten verdomme!
Ja maar dat is anders enzo.quote:
Nooit bij een voetbalwedstrijd geweest?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:34 schreef larry_flynt het volgende:
Ziet er toch wel akelig uit, zo in een westers land.
Defendertjes?quote:
Daar schieten ze op eigen mensen met scherp.. in grove lijnen hetzelfde toch.quote:
Ja als je ook ziet hoe die gasten de ME uitdagen, erdoor heen rellen met die teringcapuchons op. Je ziet mensen staan en komt er een groep van enkele tientallen aan. Wat kan je doen om je huis en haard te verdedigen? Schieten? Ok schiet je er 3 dood en dan? Zal de rest wegrennen of pakken ze jou? Het enige waarmee je jezelf kan beschermen zijn militaire wapens: mitrailleur/vlammenwerper ed maar dat kan natuurlijk ook niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:56 schreef superworm het volgende:
[..]
Goed zo. Wat word ik agressief van dit soort anarchistisch lamlendig stelend vernielend tuig.
kill it with fire !!!!!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja als je ook ziet hoe die gasten de ME uitdagen, erdoor heen rellen met die teringcapuchons op. Je ziet mensen staan en komt er een groep van enkele tientallen aan. Wat kan je doen om je huis en haard te verdedigen? Schieten? Ok schiet je er 3 dood en dan? Zal de rest wegrennen of pakken ze jou? Het enige waarmee je jezelf kan beschermen zijn militaire wapens: mitrailleur/[b][b]vlammenwerper[/b][/b] ed maar dat kan natuurlijk ook niet.
ik las bbq in plaats van bbcquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:38 schreef Tyr80 het volgende:
Het ziet zwart van de blanken daar op de BBC!
Klopt. Want er zitten ook veel blanken bij hoor!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:38 schreef Tyr80 het volgende:
Het ziet zwart van de blanken daar op de BBC!
Die gangs zijn dom, lopen er recht op af uiteraard.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Niets mee te maken. Gewoon met scherp schieten verdomme!
*Mompelt iets over wensen, vaders en gedachten*quote:
Ik was eigenlijk al 3 comments lang sarcastisch aan het meelullen vanwege wéér hetzelfde filmpje. Flauw I know.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Daar schieten ze op eigen mensen met scherp.. in grove lijnen hetzelfde toch.
Avondklok, waterkanonnen, meer politiecharges, laten ze daar mee beginnen lijkt me.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:39 schreef Swomp het volgende:
Hebben die gasten ook nog een eindbestemming, heb geen zin om een uur een police optocht te staan volgen
sorry. ik kon er niets aandoenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:39 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
*Mompelt iets over wensen, vaders en gedachten*
Heb je de jaren 80 niet meegemaakt ofzo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:34 schreef larry_flynt het volgende:
Ziet er toch wel akelig uit, zo in een westers land.
Maar jezus die bobbys met die vestjes en caps op dat straalt toch ook geen enkele autoriteit uit?quote:
Woop-woop! That's the sound of the beast!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |