Ik probeer al vanaf maanda meer gegevens te krijgen over Thijs, ik ga morgen bellen met de Nieuwe Revu en ben benieuwd of zij me verder kunnen helpen.
quote:De "Fok! Thijs Bosma meeting".
Op dinsdag 30 september 2003 22:28 schreef NiteSpeed het volgende:
Zullen we hem met een bezoekje vereren?
zo ja, WHAHHAHAHAHAAHAHAHHAH wat een loser..die Thijs is nu een dikke player met een gouden kettingen
zo nee, laat maar zitten
quote:Ik wel
Op dinsdag 30 september 2003 22:30 schreef pekel het volgende:[..]
De "Fok! Thijs Bosma meeting".
* Geen interesse
quote:*aftelt tot plaatje gepost wordt!
Op dinsdag 30 september 2003 22:32 schreef Mikkie het volgende:
Wie is Thijs Bosma![]()
5..
quote:Ik film dan het geheel
Op dinsdag 30 september 2003 22:31 schreef GoLLeM het volgende:[..]
Ik wel
'Volkert vond ik wel een echte neger naam' zegt Thijs bedeesd 'Ik had alleen nog een slachtoffer nodig om respect bij mijn homies te verdienen'"
[Dit bericht is gewijzigd door Swetsenegger op 30-09-2003 22:35]
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 22:34 schreef Swetsenegger het volgende:
"2 jaar geleden, direkt na de aanschaf van zijn pistool, is Thijs van naam veranderd.'Volkert vond ik wel een echte neger naam' zegt Thijs bedeesd 'Ik had alleen nog een slachtoffer om respect bij mijn homies te verdienen'"
quote:
"2 jaar geleden, direkt na de aanschaf van zijn pistool, is Thijs van naam veranderd.'Volkert vond ik wel een echte neger naam' zegt Thijs bedeesd 'Ik had alleen nog een slachtoffer nodig om respect bij mijn homies te verdienen'"
quote:
"2 jaar geleden, direkt na de aanschaf van zijn pistool, is Thijs van naam veranderd.'Volkert vond ik wel een echte neger naam' zegt Thijs bedeesd 'Ik had alleen nog een slachtoffer nodig om respect bij mijn homies te verdienen'"
quote:rofl
quote:
ff meer van zulke dingen verzinnen...is lachen!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |