Jammer dat hij toch weer zegt "because I'm black". Tot dat punt zat ik geboeid te luisteren en was ik het wel met hem eens. Het is zo jammer als dan toch weer de race-card gespeeld wordt. Terwijl bij deze rellen zowel black als white betrokken was. Je zou dan ook een keer voorbij ras moeten kijken. Heb hierna nog heel even verder gekeken, volgens mij schrok hij er zelf van dat hij meteen de race-card had gespeeld want hij zei meteen "ik heb niets tegen blanken". Dan moet je ook niet de race-card spelen, jongen. Zeg gewoon dat je tegen het systeem bent waarin sommige mensen zich ohne rücksicht verrijken. Prima punt op zich.quote:
Jammer dat hij min of meer geweld goedkeurt, en na de race card wordt het een beetje sneu.quote:
Geef dan eens een bron en kom niet aan met flauwe kul van 'tussen de regels'.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat heeft hij juist wel gedaan. Vandaar dat hij voor de rechter moest verschijnen.
Ik vind dat ze allemaal wel heel snel berecht worden. En er zijn zelfs beroepen afgerondquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:48 schreef Kingstown het volgende:
Het was te verwachten dat mensen in beroep zouden gaan en uiteindelijk wordt hier dus ook de soep iets minder heet gegeten als dat ze opgediend was en dat zal ongetwijfeld bij meer veroordeelden gaan gelden. Benieuwd naar de mannen van het ijsje cq het waterflesje.
http://www.guardian.co.uk(...)-looted-shorts-freed
quote:Ursula Nevin, 24, of Stretford, slept through the riots, but was jailed for five months after admitting handling stolen goods looted by her lodger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |