Ze zijn de boel aan het beveiligen zo te zienquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:54 schreef larry_flynt het volgende:
RELLEN!!! OP RT! althans 2 agenten
Dat zijn timmermannen die heel de PC World aan het dichttimmeren zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:54 schreef larry_flynt het volgende:
Of één schroefje teveelquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Proberen ze hem daarna weer op te bouwen, mist er natuurlijk precies één steunbalk.
Ja ik weet hetquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:55 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dat zijn timmermannen die heel de PC World aan het dichttimmeren zijn.
hahah echt hequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
Staan daar nu nepagenten rond de Currys?
Zijn ze daar nou die hele zaak aan het dichtspijkeren als preventiemiddel?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:54 schreef larry_flynt het volgende:
Er is niet genoeg thee in de wereld.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:56 schreef Gorgrealis het volgende:
Misschien is het een overkill aan oplossing, maar zouden wij Job Cohen niet daarheen kunnen sturen ( ik probeer ook alleen maar mee te denken)
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:56 schreef Gorgrealis het volgende:
Misschien is het een overkill aan oplossing, maar zouden wij Job Cohen niet daarheen kunnen sturen ( ik probeer ook alleen maar mee te denken)
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:57 schreef Swomp het volgende:
[..]
http://rt.com/on-air/london-hackney-riots-streets/
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Russia Today, Sky & BBC. Gewoon tabben.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Russia Today, Sky & BBC. Gewoon tabben.
quote:The Metropolitan force has released what it says will be the "first of many" CCTV images of rioting suspects, while 32 people have appeared in court charged with offences such as burglary and criminal damage during the previous riots.
Among them were a graphic designer, college students, a youth worker, a university graduate and a man signed up to join the army. Some gave non-London addresses. Eighteen were remanded in custody.
nah, 20.00 Museumplein... ligt een mediamarkt in de buurt heb ik gehoordquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
PC WERELD IS NOG OPEN. WIE KOMT MEE? 1!111!!!!11
Precies, gewoon tuig dat denkt dat je door de grote massa wel even zonder repercussie kunt gaan jatten. Mensen zonder geweten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:58 schreef Nielsch het volgende:
Niet alleen de onderklasse is aan het rellen:
[..]
Molotov kan beter uit elkaar spatten tegen een bord voor het raam dan in je winkel/huis. Het werkt ook tegen random rondvliegende stenen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:57 schreef Wokkel het volgende:
Die betimmering lijkt me meer een verzekeringstechnische kwestie.
Als het open moet dan gaat het natuurlijk open, en anders past een molotov cocktail altijd wel ergens tussen.
PC Wereld is groterquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:58 schreef Swomp het volgende:
[..]
nah, 20.00 Museumplein... ligt een mediamarkt in de buurt heb ik gehoord
FTFYquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:59 schreef Caland het volgende:
Kunnen ze niet starbucks aanvallen? Als een soort protest tegen dure lauwe vocht.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:59 schreef Nielsch het volgende:
IKEA looten? Dan moet je het nog zelf in elkaar zetten ook.
Goed plan. Gisteren de Mac, dus vandaag Starbucks.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:59 schreef Caland het volgende:
Kunnen ze niet starbucks aanvallen? Als een soort protest tegen dure lauwe bocht.
Het is toch veel leuker om winkels te plunderen met 50" LED tv's?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:59 schreef Caland het volgende:
Kunnen ze niet starbucks aanvallen? Als een soort protest tegen dure lauwe bocht.
Of de KFC.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het is toch veel leuker om winkels te plunderen met 50" LED tv's?
Daar help je de zaak veel beter mee!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het is toch veel leuker om winkels te plunderen met 50" LED tv's?
Er staat een IKEA in mijn dorp... Heb al meer IKEA keukens en billy's vernietigd dan enige hooligan ooit zou kunnen doen daar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:59 schreef Nielsch het volgende:
IKEA looten? Dan moet je het nog zelf in elkaar zetten ook.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:01 schreef .aeon het volgende:
Ik snap er echt geen fuck van. Waarom niet gewoon gericht schieten op deze idioten? Afgelopen met die onzin.
Nog één keer en ik ga in mezelf krassen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:01 schreef .aeon het volgende:
Ik snap er echt geen fuck van. Waarom niet gewoon gericht schieten op deze idioten? Afgelopen met die onzin.
Vast nog prullenbaksnuivers daarquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Moet je zelf die kip nog in de frituur hangen ook. [ afbeelding ]
Ik snap er echt geen fuck van. Waarom niet gewoon gericht schieten op deze idioten? Afgelopen met die onzin.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog één keer en ik ga in mezelf krassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |