Ja als je ook ziet hoe die gasten de ME uitdagen, erdoor heen rellen met die teringcapuchons op. Je ziet mensen staan en komt er een groep van enkele tientallen aan. Wat kan je doen om je huis en haard te verdedigen? Schieten? Ok schiet je er 3 dood en dan? Zal de rest wegrennen of pakken ze jou? Het enige waarmee je jezelf kan beschermen zijn militaire wapens: mitrailleur/vlammenwerper ed maar dat kan natuurlijk ook niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:56 schreef superworm het volgende:
[..]
Goed zo. Wat word ik agressief van dit soort anarchistisch lamlendig stelend vernielend tuig.
kill it with fire !!!!!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja als je ook ziet hoe die gasten de ME uitdagen, erdoor heen rellen met die teringcapuchons op. Je ziet mensen staan en komt er een groep van enkele tientallen aan. Wat kan je doen om je huis en haard te verdedigen? Schieten? Ok schiet je er 3 dood en dan? Zal de rest wegrennen of pakken ze jou? Het enige waarmee je jezelf kan beschermen zijn militaire wapens: mitrailleur/[b][b]vlammenwerper[/b][/b] ed maar dat kan natuurlijk ook niet.
ik las bbq in plaats van bbcquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:38 schreef Tyr80 het volgende:
Het ziet zwart van de blanken daar op de BBC!
Klopt. Want er zitten ook veel blanken bij hoor!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:38 schreef Tyr80 het volgende:
Het ziet zwart van de blanken daar op de BBC!
Die gangs zijn dom, lopen er recht op af uiteraard.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Niets mee te maken. Gewoon met scherp schieten verdomme!
*Mompelt iets over wensen, vaders en gedachten*quote:
Ik was eigenlijk al 3 comments lang sarcastisch aan het meelullen vanwege wéér hetzelfde filmpje. Flauw I know.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Daar schieten ze op eigen mensen met scherp.. in grove lijnen hetzelfde toch.
Avondklok, waterkanonnen, meer politiecharges, laten ze daar mee beginnen lijkt me.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:39 schreef Swomp het volgende:
Hebben die gasten ook nog een eindbestemming, heb geen zin om een uur een police optocht te staan volgen
sorry. ik kon er niets aandoenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:39 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
*Mompelt iets over wensen, vaders en gedachten*
Heb je de jaren 80 niet meegemaakt ofzo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:34 schreef larry_flynt het volgende:
Ziet er toch wel akelig uit, zo in een westers land.
Maar jezus die bobbys met die vestjes en caps op dat straalt toch ook geen enkele autoriteit uit?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |