SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
"If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)
Niet toevallig ergens een spatie teveel oid ?quote:
had ik allang gedaan jonguh.. als je er de volgende een keer een kusje bij doet dan krijg je hem snellerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:07 schreef WickedTunes het volgende:
Knetter, wil jij ff IP doorsturen?
Haha.. zal ik doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
had ik allang gedaan jonguh.. als je er de volgende een keer een kusje bij doet dan krijg je hem sneller
Strakke actie!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:17 schreef ValHallen het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)t_poli.html#comments
aightquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:17 schreef ValHallen het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)t_poli.html#comments
Ik ben vooral benieuwd naar de komende weken. Kijken of de rellen overslaan naar het vasteland.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:25 schreef DeRakker. het volgende:
Kan niet wachten op de Olympische spelen in London en de EK in Polen.
Kunnen leuke rellen worden.... als je kijkt hoe het bij de normale voetbal wedstrijden aan toe gaat in Polen....
vertel? geweld muziek?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:29 schreef ValHallen het volgende:
OH FUCK, ik heb echt opeens een geweldig idee voor een show
tja hoelang zal het daar duren... zal denk ik niet overslaan naar Nederland.... maar misschien landen waar t al kut gaat zoals spanje oidquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar de komende weken. Kijken of de rellen overslaan naar het vasteland.
Spanje, Ierland, Portugal? Belgie zou ook zomaar nog kunnen en als dat overslaat naar Parijs staat Europa echt in de fik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:31 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
tja hoelang zal het daar duren... zal denk ik niet overslaan naar Nederland.... maar misschien landen waar t al kut gaat zoals spanje oid
Behold:quote:
parijs zou nog wel kunnen want dat is een soort traditie daar in de buitenwijken... niet verwonderlijk als je ziet hoe ze daar leven.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Spanje, Ierland, Portugal? Belgie zou ook zomaar nog kunnen en als dat overslaat naar Parijs staat Europa echt in de fik.
/doemdenkmodus
uhm ok.. klinkt vaagquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Behold:
De Radio 49 film!
Ik draai in een 2 uur durende show muziek die ik filmwaardig acht en de luisteraars en ik gaan samen het filmscript schrijven. Bij elk nummer in een klein stukje tekst hoe de scene er uit ziet, wat er gebeurt, wat de sfeer is. Na afloop kies is per nummer het leukste stukje uit en probeer er een coherent geheel van te maken. Tot slot schrijf ik alles aan elkaar en probeer het nog dezelfde avond in het topic te gooien, inclusief de vermelding van alle mensen die de stukjes hebben geschreven voor het script.
Het kost een boel voorbereiding maar het lijkt me echt heel tof
Oh en degene die dit idee jat krijgt persoonlijk met mij te maken
Ok, voorbeeld:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:39 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
uhm ok.. klinkt vaag![]()
maar ben benieuwd
Dat is ook heel erg tof! En kan best naast elkaar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:43 schreef WickedTunes het volgende:
bak werk VH, maar wel leuk... ik dacht al een keer een film-muziek show te doen, maar dan vette tracks uit bekende films...
En dan zeg ik dat ik veel anime kijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ff KLB
ALs mensen horen dat ik the shawshank redemption de mooiste film vind zeggen ze 'Oh je hebt dan nog een hoop te leren'. Wat dan, al die kansloze arthouse kutzooi? Ik heb genoeg gezien en ik vind deze de beste samen met american beauty.
En dan noemen ze als voorbeeld clockwork orange als voorbeeld van en betere...
ja dacht ik ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is ook heel erg tof! En kan best naast elkaar.
Eensch beste man. Ik kan ook nooit goed uitleggen dat ik een enorm zwak heb voor dansfilmsquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ff KLB
ALs mensen horen dat ik the shawshank redemption de mooiste film vind zeggen ze 'Oh je hebt dan nog een hoop te leren'. Wat dan, al die kansloze arthouse kutzooi? Ik heb genoeg gezien en ik vind deze de beste samen met american beauty.
ah ok... ik snap tquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ok, voorbeeld:
Ik draai dit nummer, waar denk je hierbij aan? Is het een soort western saloon gevecht?, een eenzame mexicaan die door een dor en verlaten landschap trekt op een ezel?
Zo draai ik 30 van die nummers en bij elk nummer schrijf je op wat voor beelden je bij de muziek krijgt. Met een beetje geluk maken we zo een horror/western/actie/thriller/comedy film, geschreven door de mensen uit ht topic!
tis een goede film maar de beste film heb ik niet....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ff KLB
Mwah, als ik naar mijn moviemeter top 10 kijk staan er zowel oude als nieuwe films in. De nieuwste is uit 2009, de oudste uit 1954. Ik kan beide waarderen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:47 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
tis een goede film maar de beste film heb ik niet....
Toch vind ik bijv. Lord of War of Crash al beter dan the shawshank.... maar heb het idee dat mensen vooral oude films het beste films en nieuwe films sowieso al slechter zijn..
Haaai!quote:
clockwork orangequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eensch beste man. Ik kan ook nooit goed uitleggen dat ik een enorm zwak heb voor dansfilms
clockworck orange vind ik overigens een briljante film, evenals american beauty. shawshank kon ik minder waarderen maar dat is smaak.
toch wel t meest oud... edit: ooh sorry dacht dat je imdb bedoeldequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mwah, als ik naar mijn moviemeter top 10 kijk staan er zowel oude als nieuwe films in. De nieuwste is uit 2009, de oudste uit 1954. Ik kan beide waarderen.
ben wel beniewd naar je lijstjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mwah, als ik naar mijn moviemeter top 10 kijk staan er zowel oude als nieuwe films in. De nieuwste is uit 2009, de oudste uit 1954. Ik kan beide waarderen.
Ik geef je zo een GOquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lol weer bijna vergeten, ik ben er
Hmm, zo kun je alles wel krom lullen naar 'arty'.. Clockwork orange blijft mij bij vanwege het vele geweld voor die tijd, conversaties zijn niet dom maar juist geweldig geschreven en ook geweldig geacteerd. Mooie kritiek tegen de maatschappij van die tijd. Je wilt er te veel in zoeken zodat je het af kan kraken vanwege het arthouse karakter terwijl het allerminst een arthouse film is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
clockwork orange
3 gasten praten ingewikkeld (dat maakt het vet cool en mysterieus) en ze slaan mensen verrot, alles ziet er debiel uit (wow arty) en de scenes bestaan uit domme conversaties.
hurray
nee ik wil het geen arthouse imago geven, dat doen de liefhebbers alquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hmm, zo kun je alles wel krom lullen naar 'arty'.. Clockwork orange blijft mij bij vanwege het vele geweld voor die tijd, conversaties zijn niet dom maar juist geweldig geschreven en ook geweldig geacteerd. Mooie kritiek tegen de maatschappij van die tijd. Je wilt er te veel in zoeken zodat je het af kan kraken vanwege het arthouse karakter terwijl het allerminst een arthouse film is.
[rec] klinkt wel tofquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:57 schreef ValHallen het volgende:
1. Shichinin no Samurai (1954)
Alternatieve titel: The Seven Samurai
2. Laberinto del Fauno, El (2006)
Alternatieve titel: Pan's Labyrinth
3. Buono, il Brutto, il Cattivo, Il (1966)
Alternatieve titel: The Good, the Bad and the Ugly
4. Fargo (1996)
5. Martyrs (2008)
6. [Rec] (2007)
Alternatieve titel: Rec
7. Mary and Max (2009)
8. Incredible Shrinking Man, The (1957)
9. Shining, The (1980)
10. Braindead (1992)
Alternatieve titel: Dead Alive
istie meer supernatural of meer horror ala the ring (ookal is die ook supernatural maar je snapt wat ik bedoel (hoop ikquote:
Ik gruwel net zo hard als jij van die zogenaamde kenners die alles een arthouse labeltje willen meegeven.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nee ik wil het geen arthouse imago geven, dat doen de liefhebbers al
maar ik kijk ook niet echt naar of het controversieel is in de tijd oid, ik wil gewoon vermaakt worden
klopt ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik gruwel net zo hard als jij van die zogenaamde kenners die alles een arthouse labeltje willen meegeven.
Ik denk dat iedereen vermaakt wil worden tijdens het kijken van een film, het kan op verschillende manieren
Ik vind [rec] pure horror. Claustrofobisch met een aantal coole schrikmomenten. Ik vind de laatste 10 minuten van die film persoonlijk het engste wat ik ooit heb gezien. Heb me halfdoodgeschrokken toenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
istie meer supernatural of meer horror ala the ring (ookal is die ook supernatural maar je snapt wat ik bedoel (hoop ik))
Niet van mij, ik draai nu KISSquote:
Moest je Knetter geen pm met een kusje sturen daarvoor?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:57 schreef cablegunmaster het volgende:
Wie kan even de goede 8 uur neerzetten?op het rooste van morgen? ik sta nu om 8 uur sochtends
. Foutje
You love it loud?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet van mij, ik draai nu KISS
in de downloadmachinequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vind [rec] pure horror. Claustrofobisch met een aantal coole schrikmomenten. Ik vind de laatste 10 minuten van die film persoonlijk het engste wat ik ooit heb gezien. Heb me halfdoodgeschrokken toen
mmh die heb ik en moet ik nog ff kiekequote:2. Laberinto del Fauno, El (2006)
Alternatieve titel: Pan's Labyrinth
Ach, labels plakken maakt het voor veel mensen makkelijk en overzichtelijk. Ik doe het zelf ook met mijn lijstjesfetish, maar ik ben dan gelukkig nog zo hypocriet dat ik met gemak van mijn eigen lijstjes regels kan afwijkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
klopt ook
ik erger me aan de films die dan worden uitgegeven als "quality film collection"
alsof de rest films voor de dommen zijn
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
in de downloadmachine
spaans gesproken?
Scream for me, bitchquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
docenten die CoF tof vinden
alle CoF pubers denken van , niemand snapt me, vooral de leraren nietquote:
Whaha... heldin!quote:
Ach ik heb regelmatig met de metalheads op school zitten chillen. In het begin hadden ze zoiets van: WTF?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
alle CoF pubers denken van , niemand snapt me, vooral de leraren niet![]()
Kijk, daar ging ik precies voor met dat nummerquote:
praten met leerlingenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik heb regelmatig met de metalheads op school zitten chillen. In het begin hadden ze zoiets van: WTF?
Noemen ze een bepaalde metalband, zeg ik: "Oh, die-en-die nummers vind ik daar erg goed van."
Zij allemaal:
Dan noem ik een zooi metalbands, kennen zij de helft er niet van!
Ik: "Oh, dan breng ik morgen wel ff een MP3-CD'tje mee."En dat CD'tje is mooi door de hele school heen gegaan omdat iedereen er enorm goede bands op ontdekte!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
praten met leerlingen
Payable on Death - heb ik kapot geluisterd. Heb ook 2 cd's hier van zequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kijk, daar ging ik precies voor met dat nummer
Vind ik geen probleem. Zo lang het geen vaste tijden zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:14 schreef WickedTunes het volgende:
Gasten vraagje tussendoor: Eggs staat nu met 2 flinke blokken GOA op vr en za (op piekuur), is dat wat jullie betreft oke of vinden jullie dat ook wat veel? Just asking...
Hij heeft altijd al die plekken gehad en vind het primaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:14 schreef WickedTunes het volgende:
Gasten vraagje tussendoor: Eggs staat nu met 2 flinke blokken GOA op vr en za (op piekuur), is dat wat jullie betreft oke of vinden jullie dat ook wat veel? Just asking...
vrijdag had hij vast.. zaterdag nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij heeft altijd al die plekken gehad en vind het prima
Ja mee eens... dat zijn momenten dat er goede radio gemaakt moet worden imoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Vind ik geen probleem. Zo lang het geen vaste tijden zijn.
Ik vind dat op vrijdagavond/zaterdagavond/zondagavond sowieso niemand vaste tijden zou moeten krijgen.
met z'n willekeurige tijdquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vrijdag had hij vast.. zaterdag niet
ik vind het prima als iemand 1 x in de week een vaste tijd heeft.
kijk naar naatje
mij maakt het niet uitquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:14 schreef WickedTunes het volgende:
Nee, want Eggs.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:14 schreef WickedTunes het volgende:
Ik zeg niet dat het geen goede radio is....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:17 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ja mee eens... dat zijn momenten dat er goede radio gemaakt moet worden imo
Vertel!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:22 schreef ValHallen het volgende:
Ik ga maar eens beginnen aan de massive voorbereiding voor de show der shows
De Radio 49 film. We gaan samen een filmscript schrijven aan de hand van muziek die ik jullie voorschotel. Uitleg staat ergens eerder al in het topicquote:
Hehehe grappig!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De Radio 49 film. We gaan samen een filmscript schrijven aan de hand van muziek die ik jullie voorschotel. Uitleg staat ergens eerder al in het topic
nice, wanneer ga je die show doen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De Radio 49 film. We gaan samen een filmscript schrijven aan de hand van muziek die ik jullie voorschotel. Uitleg staat ergens eerder al in het topic
Kee, just asking he?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
Je weet het hier maar nooit hoor, soms is dinsdagavond om 21:00 een piekuur dan weer een andere dag
Geen peil op te trekken
In het weekend is het vaak rustiger
Toftof!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zoh, tijd om iets te doen wat ik al te lang niet heb gedaan. Luisteren
Ik hoor het jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Toftof!En je krijgt meteen een metalshow voor je kiezen!
Nog geen idee, ik ga eerst eens zorgen dat al mijn nummers perfect op elkaar aanlsuiten, ik alvast mijn eigen script heb geschreven (ik doe ook gewoon mee) en dat ik de spelregels eens goed uitschrijf. Ik hoop nog deze week dus ik ga er vanavond even goed voor zittenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nice, wanneer ga je die show doen?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zoh, tijd om iets te doen wat ik al te lang niet heb gedaan. Luisteren
geef je van te voren al een lijst met de muziek, of is het de bedoeling dat er op dat moment geschreven wordt.. en dat je dan uit alle inzendingen het beste stukje script kiest ofzo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nog geen idee, ik ga eerst eens zorgen dat al mijn nummers perfect op elkaar aanlsuiten, ik alvast mijn eigen script heb geschreven (ik doe ook gewoon mee) en dat ik de spelregels eens goed uitschrijf. Ik hoop nog deze week dus ik ga er vanavond even goed voor zitten
crea hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nog geen idee, ik ga eerst eens zorgen dat al mijn nummers perfect op elkaar aanlsuiten, ik alvast mijn eigen script heb geschreven (ik doe ook gewoon mee) en dat ik de spelregels eens goed uitschrijf. Ik hoop nog deze week dus ik ga er vanavond even goed voor zitten
En ik vraag net een metalliefhebber of die ook aan het luisteren is. Misschien komt er dus nog eentje bij, als die niet al luistert!quote:
Mijn bedoeling was om de stukjes te schrijven tijdens de nummers. Je mag het natuurlijk zo lang of zo kort maken als je zelf wilt. Ik probeer het goed af te bakenen door de nummers een cijfer mee te geven bijvoorbeeld. Dat je bijvoorbeeld U2 - One hoort, en het is het 4e nummer, dat je schrijft:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geef je van te voren al een lijst met de muziek, of is het de bedoeling dat er op dat moment geschreven wordt.. en dat je dan uit alle inzendingen het beste stukje script kiest ofzo?
wordt dat niet erg on overzichtelijk?
14.gifquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik vraag net een metalliefhebber of die ook aan het luisteren is. Misschien komt er dus nog eentje bij, als die niet al luistert!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mijn bedoeling was om de stukjes te schrijven tijdens de nummers. Je mag het natuurlijk zo lang of zo kort maken als je zelf wilt. Ik probeer het goed af te bakenen door de nummers een cijfer mee te geven bijvoorbeeld. Dat je bijvoorbeeld U2 - One hoort, en het is het 4e nummer, dat je schrijft:
4. Romeo en Julia beseffen dat ze veel van elkaar houden en besluiten samen in de holst van de nacht te ontsnappen.
Daarom ga ik ook een lijstje met regels opstellen, zodat het zo overzichtelijk mogelijk blijft.
Hé liniaal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:33 schreef rulerofdeath het volgende:
priest
dat was live wel gaaf op Wacken
WTquote:
Ik heb hem erop gezet. Zo vaak draait Eggs niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:25 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Kee, just asking he?Vorige week hadden we het nl over dat iemand niet zomaar 4u lang kan draaien, maar ik vind 2 dagen in het weekend op n rij om 21.00 / 22.00u ong hetzelfde...
En Eggs kan draaien, i know. Zijn GOA is ook fantastisch
Vrijdag en zaterdag waren dat vroeger vrij vast maar dat kwam ook omdat er minder DJ's waren IMO. Dat liep tegen het eind van ONZ radio aan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vrijdag had hij vast.. zaterdag niet
ik vind het prima als iemand 1 x in de week een vaste tijd heeft.
kijk naar naatje
oh zaterdag wist ik niet eensquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Vrijdag en zaterdag waren dat vroeger vrij vast maar dat kwam ook omdat er minder DJ's waren IMO. Dat liep tegen het eind van ONZ radio aan.
Bovendien draai ik alleen in het weekend.
Goa en psytrance is niets voor jou knetterquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh zaterdag wist ik niet eens
nja het boeit mij ook niet echt eigenlijkof je nou vrijdag of zaterdag draait, of vast of niet.
hoe druk het is in het topic wisselt.. en ach je draait wel lekker, goed voor pre-drinking
met drank op welquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Goa en psytrance is niets voor jou knetter
hihi
Boeiendquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Goa en psytrance is niets voor jou knetter
hihi
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ [url=http://i.fokzine.net/upload/11/08/110808_97351_gQOre[1].jpg]afbeelding[/url] ]
Kee man, dan gaan we er xtra van genieten. Die top100 is trouwens erg goed samengesteld!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Vrijdag en zaterdag waren dat vroeger vrij vast maar dat kwam ook omdat er minder DJ's waren IMO. Dat liep tegen het eind van ONZ radio aan.
Bovendien draai ik alleen in het weekend.
Vol 2 komt eraan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:55 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Kee man, dan gaan we er xtra van genieten. Die top100 is trouwens erg goed samengesteld!
Dan ist voor jou "post-drinking"quote:
prima, wat ga je draaien?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:44 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik probeer straks tussen 01 en 01.30 te draaien. Iemand zin an?
Whaha.... dies leuk!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ [url=http://i.fokzine.net/upload/11/08/110808_97351_gQOre[1].jpg]afbeelding[/url] ]
quote:
Ga ik jouw stem nog horen, of draai je zonder presentatie? :-) <-- welk helder licht heeft bedacht de meest gebruikte emoticon wereldwijd niet te ondersteunen?quote:
Je weet het he.. ik plan je pas in om 12 uur.. no offence.. liefde en alles.. zorg dat je er bentquote:
Bij jou is alles liefde. Ik ben er wel, anders zou ik niet zo bezig zijn met muziek en shit wat ik moet draaien.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je weet het he.. ik plan je pas in om 12 uur.. no offence.. liefde en alles.. zorg dat je er bent
niet voor iedereen is alles liefdequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Bij jou is alles liefde. Ik ben er wel, anders zou ik niet zo bezig zijn met muziek en shit wat ik moet draaien.
Hmm, ik kan het een kansje geven. In SAM 4.5.6 faalde m'n mic, maar aangezien ik nu (weer) 4.2.2 heb... wie weetquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ga ik jouw stem nog horen, of draai je zonder presentatie? :-) <-- welk helder licht heeft bedacht de meest gebruikte emoticon wereldwijd niet te ondersteunen?
4.9.0 is veel mooier!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm, ik kan het een kansje geven. In SAM 4.5.6 faalde m'n mic, maar aangezien ik nu (weer) 4.2.2 heb... wie weet
ik heb nu V4.5.6quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm, ik kan het een kansje geven. In SAM 4.5.6 faalde m'n mic, maar aangezien ik nu (weer) 4.2.2 heb... wie weet
Geen idee, ik ben meteen van OTS naar die versie gegaan, ken de vorige versies niet.. RobDriessen zou je dat evt kunnen vertellen, of Viro..quote:
quote:
Dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:06 schreef cablegunmaster het volgende:
je klinkt als een echo !. best zacht.
"melden in het topic blablabla zometeen horen..."
Echo?![]()
ke , moet je eerst wat aan de muziek doenquote:
Ik draai, schatquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ke , moet je eerst wat aan de muziek doen
hier kan ik heul niet op schuifelen
dat weet ikquote:
tof. van wie ben jij een kloon?quote:
Dat Webje niks aan de muziek kan doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat weet ik
wat is je punt?
tuurlijk welquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat Webje niks aan de muziek kan doen
Ftfy.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tuurlijk wel
webje is een gore baas.. die kan veel hoor![]()
pas maar op voor hem
ik ben van niemand een kloonquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tof. van wie ben jij een kloon?
en welkom
Niet te kussig worden, Knetter... hij is pas 16!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tof. van wie ben jij een kloon?
en welkom
Knetter jij vuige pedoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet te kussig worden, Knetter... hij is pas 16!
Speelde je mee?quote:
Naadloos. Ik ben immers een gore baas.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
Oke, ja zag dat je net aangemeld was dusquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:19 schreef DJRoyaal het volgende:
[..]
ik ben van niemand een kloon, ben getipt via melting om een kijkje te komen nemen op FOK! en radio49 en zou graag een keertje willen dj'en
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet te kussig worden, Knetter... hij is pas 16!
quote:
nee.. ik zal me inhouden..jaag normaal ook alleen op ouder.. al kan ik een uitzondering makenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Of misschien valt hij wel op iets ouder....
waarom zou ik nou gelijk weer aan de drank zittenquote:
Koffiequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom zou ik nou gelijk weer aan de drank zitten![]()
zit gewoon aan de koffie hoor
Sorry schat, maar dan doe je heul anders als het niet zo is..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom zou ik nou gelijk weer aan de drank zitten![]()
zit gewoon aan de koffie hoor
Eens met theorie. Alles voor met hont de hond.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:28 schreef Snuf. het volgende:
Hee hoi allemaal. Ik bedacht me zojuist iets. Ik zal mijn theorie hier posten, gaarne feedback schatjes
dit geeft maar weer aan dat je me niet kentquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry schat, maar dan doe je heul anders als het niet zo is..
En dat is ook gewoon zo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dit geeft maar weer aan dat je me niet kent
quote:
Kouquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:30 schreef Snuf. het volgende:
Ik kijk op mijn Hyves en zie dat er in een tijdsbestek van zo'n 14 dagen, beginnend vanaf gisteren, een shitload aan mensen jarig is. Het aantal mensen is echt heel hoog, veel hoger dan de rest van het jaar.
Hoe komt dit? Dat vroeg ik me af, wat bezielde de ouders van deze mensen om zo ongeveer tussen 1 november en 1 december keihard te gaan neuken? Waarom opeens deze vraag naar kinderen?
Help me want ik word hier gek van
TEVENS: Hoi en gr van mijn hont
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Dit is ook wel een goede klacht van Drizzt. Maar goed, Hyves heb je nodig om die 14 jarige sletjes zonder Facebook te hosselen.quote:
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dit is ook wel een goede klacht van broertje. Maar goed, Hyves heb je nodig om die 14 jarige sletjes zonder Facebook te hosselen.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
KouJa maar het is in Januari en december ook vaak koud! Waarom dan in November?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien moet ik naar de ouders bellen van alle mensen die jarige zijn tussen 5 en 20 Augustus om het te vragen![]()
December te veel kerstdagen en Januari uitpuffen van die dagenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja maar het is in Januari en december ook vaak koud! Waarom dan in November?
Misschien moet ik naar de ouders bellen van alle mensen die jarige zijn tussen 5 en 20 Augustus om het te vragen
neepquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:35 schreef Snuf. het volgende:
Trouwens de radio ligt er bij mij uitIs dat bij iedereen zo?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:35 schreef Snuf. het volgende:
Trouwens de radio ligt er bij mij uitIs dat bij iedereen zo?
\m/quote:
Hallon eiquote:
kan niet. 4chan-leech.org staat er danquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:40 schreef EggsTC het volgende:
http://images.4chan.org/b/src/1312914108318.jpg
Ik heb ze ook een keer live gezien, vond het wel strak toenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Amon Amarth ooit live gezien, viel ernstig tegen
serieus ? ik vond ze best aardig op cd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Amon Amarth ooit live gezien, viel ernstig tegen
Dankjequote:
Vaste afsluiter ditquote:
Booh, tis laat en ik heb nog niet gegeten, maar ik wil mezelf een Bacardi Razz/7up inschenkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt
Ik zet hem zo weer aan
Ben nog even bezig met de cocktails
dat is lekker?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Booh, tis laat en ik heb nog niet gegeten, maar ik wil mezelf een Bacardi Razz/7up inschenken
Smirnoff Ice lust je?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan vind ik het ook vast lekker
Hoi schoonzusjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:07 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het niet zo onlogisch bijzonder.
ik vind bijna alles wel lekkerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Smirnoff Ice lust je?
Dan dit ook wel
Zelfs ik lust het.. Gewone Bacardi lust ik niet..
Ben je ook zo'n drankbak?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind bijna alles wel lekker
ik drink gewoon geen cola, hoef ik er ook niks doorheen te gooienquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:12 schreef Myraela het volgende:
Ik ga geen goed spul door me cola gooien, daarvoor is bacardi prima.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:12 schreef ToT het volgende:
LOOOOOOOOOOOOOOOL @ deze 2 achter elkaar!!!!![]()
heb je je cam aan danquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:17 schreef onlogisch het volgende:
Waarom zit er niemand meer op tinychat?
Tnxquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hier
Lekkere muziekjes
Ben nog steeds bezig met mijn cocktails
De standaard whiskey's zijn ook bocht. Moet je maar eens naar een whiskeyproeverij gaanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
ik hou alleen niet van whiskey enzo....
Hoiquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
lekker muziek symp
sorry van vanmorgen
Hey, thats me!!quote:
ik heb dezequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:26 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Hey, thats me!!Enne heb je Fender of Squire?
Oeh! Speaking of which: Proost!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De standaard whiskey's zijn ook bocht. Moet je maar eens naar een whiskeyproeverij gaan
Nee iddquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik was er net, maar er is niemand
Stekker er uit wegens gelazer en ogenschijnlijk gebrek aan interesse.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:28 schreef 92Merel het volgende:
Wat is er met de oude onzinradio gebeurd?
Ah oke, ik vroeg me al af hoe lang het zou blijven bestaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Stekker er uit wegens gelazer en ogenschijnlijk gebrek aan interesse.
Een jazz bass... whaa!!quote:
Welkom terug dan!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah oke, ik vroeg me al af hoe lang het zou blijven bestaan.
Tijd niet online geweest trouwens..
speelt echt heel erg lekkerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:31 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Een jazz bass... whaa!!Dik man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |