De standaard whiskey's zijn ook bocht. Moet je maar eens naar een whiskeyproeverij gaanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
ik hou alleen niet van whiskey enzo....
Hoiquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
lekker muziek symp
sorry van vanmorgen
Hey, thats me!!quote:
ik heb dezequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:26 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Hey, thats me!!Enne heb je Fender of Squire?
Oeh! Speaking of which: Proost!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De standaard whiskey's zijn ook bocht. Moet je maar eens naar een whiskeyproeverij gaan
Nee iddquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik was er net, maar er is niemand
Stekker er uit wegens gelazer en ogenschijnlijk gebrek aan interesse.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:28 schreef 92Merel het volgende:
Wat is er met de oude onzinradio gebeurd?
Ah oke, ik vroeg me al af hoe lang het zou blijven bestaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Stekker er uit wegens gelazer en ogenschijnlijk gebrek aan interesse.
Een jazz bass... whaa!!quote:
Welkom terug dan!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah oke, ik vroeg me al af hoe lang het zou blijven bestaan.
Tijd niet online geweest trouwens..
speelt echt heel erg lekkerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:31 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Een jazz bass... whaa!!Dik man!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |