ik heb nu V4.5.6quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm, ik kan het een kansje geven. In SAM 4.5.6 faalde m'n mic, maar aangezien ik nu (weer) 4.2.2 heb... wie weet
Geen idee, ik ben meteen van OTS naar die versie gegaan, ken de vorige versies niet.. RobDriessen zou je dat evt kunnen vertellen, of Viro..quote:
quote:
Dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:06 schreef cablegunmaster het volgende:
je klinkt als een echo !. best zacht.
"melden in het topic blablabla zometeen horen..."
Echo?![]()
ke , moet je eerst wat aan de muziek doenquote:
Ik draai, schatquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ke , moet je eerst wat aan de muziek doen
hier kan ik heul niet op schuifelen
dat weet ikquote:
tof. van wie ben jij een kloon?quote:
Dat Webje niks aan de muziek kan doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat weet ik
wat is je punt?
tuurlijk welquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat Webje niks aan de muziek kan doen
Ftfy.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tuurlijk wel
webje is een gore baas.. die kan veel hoor![]()
pas maar op voor hem
ik ben van niemand een kloonquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tof. van wie ben jij een kloon?
en welkom
Niet te kussig worden, Knetter... hij is pas 16!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tof. van wie ben jij een kloon?
en welkom
Knetter jij vuige pedoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet te kussig worden, Knetter... hij is pas 16!
Speelde je mee?quote:
Naadloos. Ik ben immers een gore baas.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
Oke, ja zag dat je net aangemeld was dusquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:19 schreef DJRoyaal het volgende:
[..]
ik ben van niemand een kloon, ben getipt via melting om een kijkje te komen nemen op FOK! en radio49 en zou graag een keertje willen dj'en
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet te kussig worden, Knetter... hij is pas 16!
quote:
nee.. ik zal me inhouden..jaag normaal ook alleen op ouder.. al kan ik een uitzondering makenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Of misschien valt hij wel op iets ouder....
waarom zou ik nou gelijk weer aan de drank zittenquote:
Koffiequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom zou ik nou gelijk weer aan de drank zitten![]()
zit gewoon aan de koffie hoor
Sorry schat, maar dan doe je heul anders als het niet zo is..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom zou ik nou gelijk weer aan de drank zitten![]()
zit gewoon aan de koffie hoor
Eens met theorie. Alles voor met hont de hond.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:28 schreef Snuf. het volgende:
Hee hoi allemaal. Ik bedacht me zojuist iets. Ik zal mijn theorie hier posten, gaarne feedback schatjes
dit geeft maar weer aan dat je me niet kentquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry schat, maar dan doe je heul anders als het niet zo is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |