Ik geef je zo een GOquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lol weer bijna vergeten, ik ben er
Hmm, zo kun je alles wel krom lullen naar 'arty'.. Clockwork orange blijft mij bij vanwege het vele geweld voor die tijd, conversaties zijn niet dom maar juist geweldig geschreven en ook geweldig geacteerd. Mooie kritiek tegen de maatschappij van die tijd. Je wilt er te veel in zoeken zodat je het af kan kraken vanwege het arthouse karakter terwijl het allerminst een arthouse film is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
clockwork orange
3 gasten praten ingewikkeld (dat maakt het vet cool en mysterieus) en ze slaan mensen verrot, alles ziet er debiel uit (wow arty) en de scenes bestaan uit domme conversaties.
hurray
nee ik wil het geen arthouse imago geven, dat doen de liefhebbers alquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hmm, zo kun je alles wel krom lullen naar 'arty'.. Clockwork orange blijft mij bij vanwege het vele geweld voor die tijd, conversaties zijn niet dom maar juist geweldig geschreven en ook geweldig geacteerd. Mooie kritiek tegen de maatschappij van die tijd. Je wilt er te veel in zoeken zodat je het af kan kraken vanwege het arthouse karakter terwijl het allerminst een arthouse film is.
[rec] klinkt wel tofquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:57 schreef ValHallen het volgende:
1. Shichinin no Samurai (1954)
Alternatieve titel: The Seven Samurai
2. Laberinto del Fauno, El (2006)
Alternatieve titel: Pan's Labyrinth
3. Buono, il Brutto, il Cattivo, Il (1966)
Alternatieve titel: The Good, the Bad and the Ugly
4. Fargo (1996)
5. Martyrs (2008)
6. [Rec] (2007)
Alternatieve titel: Rec
7. Mary and Max (2009)
8. Incredible Shrinking Man, The (1957)
9. Shining, The (1980)
10. Braindead (1992)
Alternatieve titel: Dead Alive
istie meer supernatural of meer horror ala the ring (ookal is die ook supernatural maar je snapt wat ik bedoel (hoop ikquote:
Ik gruwel net zo hard als jij van die zogenaamde kenners die alles een arthouse labeltje willen meegeven.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nee ik wil het geen arthouse imago geven, dat doen de liefhebbers al
maar ik kijk ook niet echt naar of het controversieel is in de tijd oid, ik wil gewoon vermaakt worden
klopt ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik gruwel net zo hard als jij van die zogenaamde kenners die alles een arthouse labeltje willen meegeven.
Ik denk dat iedereen vermaakt wil worden tijdens het kijken van een film, het kan op verschillende manieren
Ik vind [rec] pure horror. Claustrofobisch met een aantal coole schrikmomenten. Ik vind de laatste 10 minuten van die film persoonlijk het engste wat ik ooit heb gezien. Heb me halfdoodgeschrokken toenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
istie meer supernatural of meer horror ala the ring (ookal is die ook supernatural maar je snapt wat ik bedoel (hoop ik))
Niet van mij, ik draai nu KISSquote:
Moest je Knetter geen pm met een kusje sturen daarvoor?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:57 schreef cablegunmaster het volgende:
Wie kan even de goede 8 uur neerzetten?op het rooste van morgen? ik sta nu om 8 uur sochtends
. Foutje
You love it loud?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet van mij, ik draai nu KISS
in de downloadmachinequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vind [rec] pure horror. Claustrofobisch met een aantal coole schrikmomenten. Ik vind de laatste 10 minuten van die film persoonlijk het engste wat ik ooit heb gezien. Heb me halfdoodgeschrokken toen
mmh die heb ik en moet ik nog ff kiekequote:2. Laberinto del Fauno, El (2006)
Alternatieve titel: Pan's Labyrinth
Ach, labels plakken maakt het voor veel mensen makkelijk en overzichtelijk. Ik doe het zelf ook met mijn lijstjesfetish, maar ik ben dan gelukkig nog zo hypocriet dat ik met gemak van mijn eigen lijstjes regels kan afwijkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
klopt ook
ik erger me aan de films die dan worden uitgegeven als "quality film collection"
alsof de rest films voor de dommen zijn
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
in de downloadmachine
spaans gesproken?
Scream for me, bitchquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
docenten die CoF tof vinden
alle CoF pubers denken van , niemand snapt me, vooral de leraren nietquote:
Whaha... heldin!quote:
Ach ik heb regelmatig met de metalheads op school zitten chillen. In het begin hadden ze zoiets van: WTF?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
alle CoF pubers denken van , niemand snapt me, vooral de leraren niet![]()
Kijk, daar ging ik precies voor met dat nummerquote:
praten met leerlingenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik heb regelmatig met de metalheads op school zitten chillen. In het begin hadden ze zoiets van: WTF?
Noemen ze een bepaalde metalband, zeg ik: "Oh, die-en-die nummers vind ik daar erg goed van."
Zij allemaal:
Dan noem ik een zooi metalbands, kennen zij de helft er niet van!
Ik: "Oh, dan breng ik morgen wel ff een MP3-CD'tje mee."En dat CD'tje is mooi door de hele school heen gegaan omdat iedereen er enorm goede bands op ontdekte!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
praten met leerlingen
Payable on Death - heb ik kapot geluisterd. Heb ook 2 cd's hier van zequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kijk, daar ging ik precies voor met dat nummer
Vind ik geen probleem. Zo lang het geen vaste tijden zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:14 schreef WickedTunes het volgende:
Gasten vraagje tussendoor: Eggs staat nu met 2 flinke blokken GOA op vr en za (op piekuur), is dat wat jullie betreft oke of vinden jullie dat ook wat veel? Just asking...
Hij heeft altijd al die plekken gehad en vind het primaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:14 schreef WickedTunes het volgende:
Gasten vraagje tussendoor: Eggs staat nu met 2 flinke blokken GOA op vr en za (op piekuur), is dat wat jullie betreft oke of vinden jullie dat ook wat veel? Just asking...
vrijdag had hij vast.. zaterdag nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij heeft altijd al die plekken gehad en vind het prima
Ja mee eens... dat zijn momenten dat er goede radio gemaakt moet worden imoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Vind ik geen probleem. Zo lang het geen vaste tijden zijn.
Ik vind dat op vrijdagavond/zaterdagavond/zondagavond sowieso niemand vaste tijden zou moeten krijgen.
met z'n willekeurige tijdquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vrijdag had hij vast.. zaterdag niet
ik vind het prima als iemand 1 x in de week een vaste tijd heeft.
kijk naar naatje
mij maakt het niet uitquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:14 schreef WickedTunes het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |