Ik geef je zo een GOquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lol weer bijna vergeten, ik ben er
Hmm, zo kun je alles wel krom lullen naar 'arty'.. Clockwork orange blijft mij bij vanwege het vele geweld voor die tijd, conversaties zijn niet dom maar juist geweldig geschreven en ook geweldig geacteerd. Mooie kritiek tegen de maatschappij van die tijd. Je wilt er te veel in zoeken zodat je het af kan kraken vanwege het arthouse karakter terwijl het allerminst een arthouse film is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
clockwork orange
3 gasten praten ingewikkeld (dat maakt het vet cool en mysterieus) en ze slaan mensen verrot, alles ziet er debiel uit (wow arty) en de scenes bestaan uit domme conversaties.
hurray
nee ik wil het geen arthouse imago geven, dat doen de liefhebbers alquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hmm, zo kun je alles wel krom lullen naar 'arty'.. Clockwork orange blijft mij bij vanwege het vele geweld voor die tijd, conversaties zijn niet dom maar juist geweldig geschreven en ook geweldig geacteerd. Mooie kritiek tegen de maatschappij van die tijd. Je wilt er te veel in zoeken zodat je het af kan kraken vanwege het arthouse karakter terwijl het allerminst een arthouse film is.
[rec] klinkt wel tofquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:57 schreef ValHallen het volgende:
1. Shichinin no Samurai (1954)
Alternatieve titel: The Seven Samurai
2. Laberinto del Fauno, El (2006)
Alternatieve titel: Pan's Labyrinth
3. Buono, il Brutto, il Cattivo, Il (1966)
Alternatieve titel: The Good, the Bad and the Ugly
4. Fargo (1996)
5. Martyrs (2008)
6. [Rec] (2007)
Alternatieve titel: Rec
7. Mary and Max (2009)
8. Incredible Shrinking Man, The (1957)
9. Shining, The (1980)
10. Braindead (1992)
Alternatieve titel: Dead Alive
istie meer supernatural of meer horror ala the ring (ookal is die ook supernatural maar je snapt wat ik bedoel (hoop ikquote:
Ik gruwel net zo hard als jij van die zogenaamde kenners die alles een arthouse labeltje willen meegeven.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nee ik wil het geen arthouse imago geven, dat doen de liefhebbers al
maar ik kijk ook niet echt naar of het controversieel is in de tijd oid, ik wil gewoon vermaakt worden
klopt ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik gruwel net zo hard als jij van die zogenaamde kenners die alles een arthouse labeltje willen meegeven.
Ik denk dat iedereen vermaakt wil worden tijdens het kijken van een film, het kan op verschillende manieren
Ik vind [rec] pure horror. Claustrofobisch met een aantal coole schrikmomenten. Ik vind de laatste 10 minuten van die film persoonlijk het engste wat ik ooit heb gezien. Heb me halfdoodgeschrokken toenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
istie meer supernatural of meer horror ala the ring (ookal is die ook supernatural maar je snapt wat ik bedoel (hoop ik))
Niet van mij, ik draai nu KISSquote:
Moest je Knetter geen pm met een kusje sturen daarvoor?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:57 schreef cablegunmaster het volgende:
Wie kan even de goede 8 uur neerzetten?op het rooste van morgen? ik sta nu om 8 uur sochtends
. Foutje
You love it loud?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet van mij, ik draai nu KISS
in de downloadmachinequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vind [rec] pure horror. Claustrofobisch met een aantal coole schrikmomenten. Ik vind de laatste 10 minuten van die film persoonlijk het engste wat ik ooit heb gezien. Heb me halfdoodgeschrokken toen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |