Ik heb hem erop gezet. Zo vaak draait Eggs niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:25 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Kee, just asking he?Vorige week hadden we het nl over dat iemand niet zomaar 4u lang kan draaien, maar ik vind 2 dagen in het weekend op n rij om 21.00 / 22.00u ong hetzelfde...
En Eggs kan draaien, i know. Zijn GOA is ook fantastisch
Vrijdag en zaterdag waren dat vroeger vrij vast maar dat kwam ook omdat er minder DJ's waren IMO. Dat liep tegen het eind van ONZ radio aan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vrijdag had hij vast.. zaterdag niet
ik vind het prima als iemand 1 x in de week een vaste tijd heeft.
kijk naar naatje
oh zaterdag wist ik niet eensquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Vrijdag en zaterdag waren dat vroeger vrij vast maar dat kwam ook omdat er minder DJ's waren IMO. Dat liep tegen het eind van ONZ radio aan.
Bovendien draai ik alleen in het weekend.
Goa en psytrance is niets voor jou knetterquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh zaterdag wist ik niet eens
nja het boeit mij ook niet echt eigenlijkof je nou vrijdag of zaterdag draait, of vast of niet.
hoe druk het is in het topic wisselt.. en ach je draait wel lekker, goed voor pre-drinking
met drank op welquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Goa en psytrance is niets voor jou knetter
hihi
Boeiendquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Goa en psytrance is niets voor jou knetter
hihi
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ [url=http://i.fokzine.net/upload/11/08/110808_97351_gQOre[1].jpg]afbeelding[/url] ]
Kee man, dan gaan we er xtra van genieten. Die top100 is trouwens erg goed samengesteld!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Vrijdag en zaterdag waren dat vroeger vrij vast maar dat kwam ook omdat er minder DJ's waren IMO. Dat liep tegen het eind van ONZ radio aan.
Bovendien draai ik alleen in het weekend.
Vol 2 komt eraan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:55 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Kee man, dan gaan we er xtra van genieten. Die top100 is trouwens erg goed samengesteld!
Dan ist voor jou "post-drinking"quote:
prima, wat ga je draaien?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:44 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik probeer straks tussen 01 en 01.30 te draaien. Iemand zin an?
Whaha.... dies leuk!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ [url=http://i.fokzine.net/upload/11/08/110808_97351_gQOre[1].jpg]afbeelding[/url] ]
quote:
Ga ik jouw stem nog horen, of draai je zonder presentatie? :-) <-- welk helder licht heeft bedacht de meest gebruikte emoticon wereldwijd niet te ondersteunen?quote:
Je weet het he.. ik plan je pas in om 12 uur.. no offence.. liefde en alles.. zorg dat je er bentquote:
Bij jou is alles liefde. Ik ben er wel, anders zou ik niet zo bezig zijn met muziek en shit wat ik moet draaien.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je weet het he.. ik plan je pas in om 12 uur.. no offence.. liefde en alles.. zorg dat je er bent
niet voor iedereen is alles liefdequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Bij jou is alles liefde. Ik ben er wel, anders zou ik niet zo bezig zijn met muziek en shit wat ik moet draaien.
Hmm, ik kan het een kansje geven. In SAM 4.5.6 faalde m'n mic, maar aangezien ik nu (weer) 4.2.2 heb... wie weetquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ga ik jouw stem nog horen, of draai je zonder presentatie? :-) <-- welk helder licht heeft bedacht de meest gebruikte emoticon wereldwijd niet te ondersteunen?
4.9.0 is veel mooier!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm, ik kan het een kansje geven. In SAM 4.5.6 faalde m'n mic, maar aangezien ik nu (weer) 4.2.2 heb... wie weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |