Nee, want Eggs.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:14 schreef WickedTunes het volgende:
Gasten vraagje tussendoor: Eggs staat nu met 2 flinke blokken GOA op vr en za (op piekuur), is dat wat jullie betreft oke of vinden jullie dat ook wat veel? Just asking...
Ik zeg niet dat het geen goede radio is....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:17 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ja mee eens... dat zijn momenten dat er goede radio gemaakt moet worden imo
Vertel!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:22 schreef ValHallen het volgende:
Ik ga maar eens beginnen aan de massive voorbereiding voor de show der shows
De Radio 49 film. We gaan samen een filmscript schrijven aan de hand van muziek die ik jullie voorschotel. Uitleg staat ergens eerder al in het topicquote:
Hehehe grappig!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De Radio 49 film. We gaan samen een filmscript schrijven aan de hand van muziek die ik jullie voorschotel. Uitleg staat ergens eerder al in het topic
nice, wanneer ga je die show doen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De Radio 49 film. We gaan samen een filmscript schrijven aan de hand van muziek die ik jullie voorschotel. Uitleg staat ergens eerder al in het topic
Kee, just asking he?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
Je weet het hier maar nooit hoor, soms is dinsdagavond om 21:00 een piekuur dan weer een andere dag
Geen peil op te trekken
In het weekend is het vaak rustiger
Toftof!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zoh, tijd om iets te doen wat ik al te lang niet heb gedaan. Luisteren
Ik hoor het jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Toftof!En je krijgt meteen een metalshow voor je kiezen!
Nog geen idee, ik ga eerst eens zorgen dat al mijn nummers perfect op elkaar aanlsuiten, ik alvast mijn eigen script heb geschreven (ik doe ook gewoon mee) en dat ik de spelregels eens goed uitschrijf. Ik hoop nog deze week dus ik ga er vanavond even goed voor zittenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nice, wanneer ga je die show doen?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zoh, tijd om iets te doen wat ik al te lang niet heb gedaan. Luisteren
geef je van te voren al een lijst met de muziek, of is het de bedoeling dat er op dat moment geschreven wordt.. en dat je dan uit alle inzendingen het beste stukje script kiest ofzo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nog geen idee, ik ga eerst eens zorgen dat al mijn nummers perfect op elkaar aanlsuiten, ik alvast mijn eigen script heb geschreven (ik doe ook gewoon mee) en dat ik de spelregels eens goed uitschrijf. Ik hoop nog deze week dus ik ga er vanavond even goed voor zitten
crea hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nog geen idee, ik ga eerst eens zorgen dat al mijn nummers perfect op elkaar aanlsuiten, ik alvast mijn eigen script heb geschreven (ik doe ook gewoon mee) en dat ik de spelregels eens goed uitschrijf. Ik hoop nog deze week dus ik ga er vanavond even goed voor zitten
En ik vraag net een metalliefhebber of die ook aan het luisteren is. Misschien komt er dus nog eentje bij, als die niet al luistert!quote:
Mijn bedoeling was om de stukjes te schrijven tijdens de nummers. Je mag het natuurlijk zo lang of zo kort maken als je zelf wilt. Ik probeer het goed af te bakenen door de nummers een cijfer mee te geven bijvoorbeeld. Dat je bijvoorbeeld U2 - One hoort, en het is het 4e nummer, dat je schrijft:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geef je van te voren al een lijst met de muziek, of is het de bedoeling dat er op dat moment geschreven wordt.. en dat je dan uit alle inzendingen het beste stukje script kiest ofzo?
wordt dat niet erg on overzichtelijk?
14.gifquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik vraag net een metalliefhebber of die ook aan het luisteren is. Misschien komt er dus nog eentje bij, als die niet al luistert!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mijn bedoeling was om de stukjes te schrijven tijdens de nummers. Je mag het natuurlijk zo lang of zo kort maken als je zelf wilt. Ik probeer het goed af te bakenen door de nummers een cijfer mee te geven bijvoorbeeld. Dat je bijvoorbeeld U2 - One hoort, en het is het 4e nummer, dat je schrijft:
4. Romeo en Julia beseffen dat ze veel van elkaar houden en besluiten samen in de holst van de nacht te ontsnappen.
Daarom ga ik ook een lijstje met regels opstellen, zodat het zo overzichtelijk mogelijk blijft.
Hé liniaal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:33 schreef rulerofdeath het volgende:
priest
dat was live wel gaaf op Wacken
WTquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |