SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16![]()
Mja, iedereen zegt dat dat wel redelijk is, maar ik kan het maar niet geloven.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
500 euro voor een laptop is toch ok?
Omdat Frans!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
WAAROM haten mensen frans
dat was voor anita tochquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
sting zei skipp dat is 1 skipp
quote:
quote:
En [HOMO]'s. De teller staat op 4 of 5 momenteel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lastig he, meerdere SC's tegelijk volgen? Dat kunnen alleen vrouwen.
Ik vind het nogsteeds tof dat ik in de [HOMO] OP sta.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En [HOMO]'s. De teller staat op 4 of 5 momenteel.
Myr toch, wat heb jij een rijk leventjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het nogsteeds tof dat ik in de [HOMO] OP sta.
hoeft maar 1 iemand skip te zeggenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik lette niet op
myra en ToT hadden al skipp gezegd
2 skipps is skipquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoeft maar 1 iemand skip te zeggen?
Ik weet het.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Myr toch, wat heb jij een rijk leventje.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
De tijd zit er bijna op! Daarom zeg ik skip
.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nog 1 biertje en dan ga ik echt douchen enzo
ken je LOTRquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat is dit voor kraakgepiep enzo
LoTR, de VHS edition denk ikquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat is dit voor kraakgepiep enzo
ben jij zo productief dan?quote:
Ik heb al gedouched, mijn nagellakjes opgeruimd en verder niets.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
ben jij zo productief dan?ik heb al gewerkt vanaf mijn kantoor thuis
En CGM, SKIP!
Daarom, ik ben nuttiger geweestquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb al gedouched, mijn nagellakjes opgeruimd en verder niets.
Die aan de coke zatquote:
ah hij, opkomstmuziekjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Daarom, ik ben nuttiger geweestIk heb geld verdiend
[..]
Die aan de coke zat
klinkt nu prima hoor!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:05 schreef cablegunmaster het volgende:
ik zal nog eens met de instellingen moeten kloten om die ruis weg te krijgenvolgende set hopelijk schoon.
Ik verdien nooit geld. Maar ik ben lief.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Daarom, ik ben nuttiger geweestIk heb geld verdiend
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
klinkt nu prima hoor!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik verdien nooit geld. Maar ik ben lief.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Daar kun je ook mee verdienen hoor, en anders je halve vriend wel
Dude.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Daar kun je ook mee verdienen hoor, en anders je halve vriend wel
Ik vind het vooral een hoop geschreeuw en gekrijsquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mee eens, zovaaaaak gehoord
Kusjequote:
gemiezer en gepielquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een hoop geschreeuw en gekrijs.
Da's 5 euro, maat.quote:
Niet zo goedkoop hequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zegt ie nu dat je hoer moet worden?.
Ik ben tussenpersoon, ik krijg kortingquote:
Stem was primaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:10 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik draai nog best wat afwisselende dingen. Hopelijk klonk het redelijk qua stem geen idee of mic iets oppikte :p.
Niet zo goedkoop? We zitten in een recessiequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Niet zo goedkoop he
[..]
Ik ben tussenpersoon, ik krijg korting
wat voor alternatiefquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:11 schreef cablegunmaster het volgende:
Blokje alternatief met vervolgens Rock.
Nee ik ben de enige daar![]()
Jij krijgt vast ook wel kortingquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet zo goedkoop? We zitten in een recessie.
Ja, en niet eens zelfstandig, nee ik moet een pimp regelen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zegt ie nu dat je hoer moet worden?.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij krijgt vast ook wel korting
Sorry Myr
Moet je dat zelf doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, en niet eens zelfstandig, nee ik moet een pimp regelen.
Coolquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Goa, Juno reactor. Prodiigy erna en daarna Rock
.
lol, een pimp regelt jou, niet andersomquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, en niet eens zelfstandig, nee ik moet een pimp regelen.
Ik word Myra's pimp. Ze mag alles houden als ik maar iedere maand een nieuw paar schoenen krijgquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
lol, een pimp regelt jou, niet andersom
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word Myra's pimp. Ze mag alles houden als ik maar iedere maand een nieuw paar schoenen krijg.
Deal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word Myra's pimp. Ze mag alles houden als ik maar iedere maand een nieuw paar schoenen krijg.
Ik regel allesquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Goffer, ik vroeg 40%. Regel je wel de klandizie dan? Ik denk dat ik meer service verleen als pimp
Goedkoop is duurkoop he. Misschien kunnen we combineren?quote:
quote:
Hmmm... Klinkt verleidelijk...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Goedkoop is duurkoop he. Misschien kunnen we combineren?
Samzz, misschien is een joint venture een idee? Krijg je elke maand 6 paar nieuwe schoenen
maar jij bent zo mooiquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:16 schreef Samzz het volgende:
En nu ga ik even m'n haar föhnen. Nat haar is zo lelijk....
Laten we die deal gewoon maken dan, dan valt Myr per nu onder Samzz-KG BVquote:
Maar niet met nat haarquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
maar jij bent zo mooi
Wat houdt Myra daaraan over?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Laten we die deal gewoon maken dan, dan valt Myr per nu onder Samzz-KG BV
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Laten we die deal gewoon maken dan, dan valt Myr per nu onder Samzz-KG BV
quote:
60% van de omzet die je genereert. Als ik je belasting ook moet regelen dan gaan we voor 40.quote:
Nah, ik wil 50 en dan doe je wel de belasting.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
60% van de omzet die je genereert. Als ik je belasting ook moet regelen dan gaan we voor 40.
47% en dan hebben we een dealquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah, ik wil 50 en dan doe je wel de belasting.
Nee. 50.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
47% en dan hebben we een deal
Hmm.. taaie. Dat is goed maar dan blijven er maar 5,4 paar schoenen per maand over voor Samzzquote:
2,7 paar?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hmm.. taaie. Dat is goed maar dan blijven er maar 5,4 paar schoenen per maand over voor Samzz
dat overleeft ze wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hmm.. taaie. Dat is goed maar dan blijven er maar 5,4 paar schoenen per maand over voor Samzz
Nee, 5,4.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Oke deal. Sammz, jij de SOA testen, condooms, klandizie. Doe ik de administratie en klandizie en ben ik chauffeur.
Als het dansen maar goed isquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ze willen een nieuwere versie van dirty dancing maken..sukkels dat gaat soberso falen
ah zonde oude was goed , afblijven ervanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ze willen een nieuwere versie van dirty dancing maken..sukkels dat gaat soberso falen
pcies.. daarom gaan ze ook falen..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ah zonde oude was goed , afblijven ervan.
He wat? Ik? Wanneer?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
We misten jou toen je wel op het rooster stond.
ja altijd ff leuk om wat comments te horen over het topic enzquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wel leuk dat je alle liedjes aan elkaar praat CGM
Het blifjt radioquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wel leuk dat je alle liedjes aan elkaar praat CGM
Goedquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Goedquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Oke deal. Sammz, jij de SOA testen, condooms, klandizie. Doe ik de administratie en klandizie en ben ik chauffeur.
Neeeeeeeeeee!!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Mooi, pas jij ook je ondertitel ff aan danquote:
Oh, goedquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mooi, pas jij ook je ondertitel ff aan danEn CGM, die 0,4 is na 5 maanden 2 extra schoenen dus niet zeuren
Justin Bieber als Swayze en Miley Cyrus als Grey!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik vind dat we een adoratietopic verdienen in ONZ namens jouquote:
Ik wil wel kwalitatief goede schoenenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik vind dat we een adoratietopic verdienen in ONZ namens jou
je mag zelf kiezen, ik denk aan max 1000 per paar? Daar moet je wel wat leuks voor kunnen halenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil wel kwalitatief goede schoenen.
ik ga proberen tot 6 uur te halenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kabel je mag langer door trouwens als je wilt
1000 per paar? En dan zoveel per maand? Zoveel ga ik helemaal niet opleveren hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
je mag zelf kiezen, ik denk aan max 1000 per paar? Daar moet je wel wat leuks voor kunnen halen
Harder werken .quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
1000 per paar? En dan zoveel per maand? Zoveel ga ik helemaal niet opleveren hoor.
Ooooh, dat komt wel goedquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
je mag zelf kiezen, ik denk aan max 1000 per paar? Daar moet je wel wat leuks voor kunnen halen
Makkelijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
1000 per paar? En dan zoveel per maand? Zoveel ga ik helemaal niet opleveren hoor.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
MakkelijkEn dan blijft er nog een riant inkomen voor mij over. We gaan het wel exclusief doen, ik ken genoeg rijke mensen die graag een kinky spelletje spelen met iemand van 18/een studente
Ik word wel een beetje bang nu.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
MakkelijkEn dan blijft er nog een riant inkomen voor mij over. We gaan het wel exclusief doen, ik ken genoeg rijke mensen die graag een kinky spelletje spelen met iemand van 18/een studente
Mileyquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Justin Bieber als Swayze en Miley Cyrus als Grey!
Hoeft niet, als het een keer te heftig is heb je mij en Samzz om je te troostenquote:
Ben jij rijk en kinky?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:49 schreef Melting het volgende:
Ik kom net binnenvallen, maar waar gaat dit over?
Werkneemster neemt 'm in haar achterwerkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Myr, zet jij dan in je sig: Werkneemster bij Samzz-KG BV.
Ik neem haar mee schoenen kopenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hoeft niet, als het een keer te heftig is heb je mij en Samzz om je te troosten
Het één wel, het andere niet.....quote:
Welke niet?quote:
Dat magquote:
ooh doen we dat zo tegenwoordig hosselen op het radio topic?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat magmelting, zin in een verzetje?
Zijn jullie rijke mannen aan het hosselen voor Myr?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat magmelting, zin in een verzetje?
Zoiets jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ooh doen we dat zo tegenwoordig hosselen op het radio topic?
Nee. Je bent een potentiele klant voor Samzz-KG BV.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Zijn jullie rijke mannen aan het hosselen voor Myr?
En wat doet Samzz-KG BV?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee. Je bent een potentiele klant voor Samzz-KG BV.
Graagquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:57 schreef WickedTunes het volgende:
MIddag!!
Q: Is er al iemand die het uurtje van 6-7 opvult? Zou ik wel willen doen met (Wicked: Alternative)
Keequote:
ah iets gemist .quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:07 schreef WickedTunes het volgende:
Had je hier gisternacht moeten zijn om uur of 4. Diepe gesprekken over zin vant leven, god, wel/geen hiernamaals... was leuk
Dan slapen sommige mensen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:07 schreef WickedTunes het volgende:
Had je hier gisternacht moeten zijn om uur of 4. Diepe gesprekken over zin vant leven, god, wel/geen hiernamaals... was leuk
Ah ja, vanmiddag speelden ze Skip skipquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:09 schreef WickedTunes het volgende:
Ik kwam net terug van draaien op een bruiloft... dus was wel ff toe aan iets serieus
?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ah ja, vanmiddag speelden ze Skip skip
Origineel blijven dat is het punt van Radio .quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:12 schreef WickedTunes het volgende:
oh dat, was Knetter zekerVinden jullie dat leuk? Straks nog uurtje doen offe...
Vind ik welquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Origineel blijven dat is het punt van Radio .
Ik vond het raarquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Pannekoek, 40% van de snackbars is van chinezen in NL.
Wat is er aan de klusquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:31 schreef Royco1 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 9 augustus 2011 17:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heey Royco1 ik heb je gemist.
Cruel intention 1 & 2quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
iemand nog een topfilm die ik moet zien?
quote:
Donequote:
Geen ideequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat was dat eigenlijks voor accent?
Waarom doe je het danquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een gedoe, lading foto's uitzoeken enzogeen zin in
omdat het nodig is.. staat teveel troep tussenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan
Ik moet al 2 dagen platen uitzoeken maar ben alleen maar op fokquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat het nodig is.. staat teveel troep tussen
Ik hoor nu iig MJquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:04 schreef WickedTunes het volgende:
ja klopt ik kom er niet in met die nwe ip
wachtwoord en Poort gecheckt? of dat hetzelfde wasquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:04 schreef WickedTunes het volgende:
ja klopt ik kom er niet in met die nwe ip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |